Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2681/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisille miehille annetaan koko ajan valtavasti mahdollisuuksia. Se, että tavallinen mies voi tehdä Tinderiin profiilin, on hänen mahdollisuutensa tuoda omin sanoin itseään esiin. Kun tavallisen miehen kanssa ollaan tekemisissä työpaikalla, harrastuksissa, missä tahansa, on se tavalliselle miehelle mahdollisuus antaa itsestään hyvä kuva. Jos tavallinen mies päätyy treffeille, siinä on hänellä tilaisuus tehdä vaikutus. Mitä muita mahdollisuuksia vielä haluaisitte?

"Lihaville/vanhoille naisille annetaan kokoajan mahdollisuuksia. Se, että kys nainen voi tehdä tinderiin profiilin, on hänen mahdolliauutensa tuoda omin sanoin itseään esiin"...

Eli kaikki hyvin. Vika tavallisissa miehissä ja naisissa jos ei hyvää suhdetta saa aikaiseksi. Helppo homma, voidaan sulkea ketju ja looettaa kaikki keskustelu asiasta

No tämä on todettu täällä varmaan kymmeniä kertoja, mutta aina joku aloittaa uuden ulinaketjun, jossa väitetään, että tavalliset miehet eivät muka saisi mahdollisuutta.

Vierailija
2682/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ole vaan oma ittes. Tällä reseptillä seukkaan nyt 3 naisen kanssa. Kaikki koulutettuja, seksikkäitä ja kauniita. Mies kelpaa aina kun housuista ja korvien välistä löytyy jotain annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaimo aasiasta. Filippiineiltä tai Thaimaasta. Jos et osaa englantia kunnolla, opettele. Takaan, että saat paremman vaimon kuin mitä ikinä Suomesta.

Netti on muuttanut deittailukulttuurin niin, että tavismiehillä ei ole mitään mahiksia, kuten itsekin olet havainnut.

Sitä ei kannata jäädä suremaan, asia on tällä hetkellä noin ja se siitä. Eli keräät itsesi, ja siirryt suunnittelemaan aasian matkaa. Et voi edes kuvitella eroa aasialaisen ja pohjoismaalaisen naisen välillä ennen kuin olet sen itse kokenut. Ja nyt en puhu ulkonäköerosta vaan siitä kuinka nainen sinua kohtelee.

USA:ssa täyspäiset (valkoihoiset) miehet ovat jo pitkään etsineet vaimonsa ulkomailta ja sama trendi tulee Eurooppaankin viiveellä. 

Vierailija
2684/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin yleistät. En tunne ketään naista, joka etsisi "instamallia tai statusmiestä luokkaa lentäjälääkäri".

Kaikki tuntemani naiset toivovat miehekseen lapsirakasta, työssäkäyvää, toisen huomioon ottavaa, normaalit käytöstavat omaavaa miestä. 

Oletko itse etsinyt nuorta tyttöä, joka vielä kuvittelee somemaailman olevan sitä oikeaa elämää. Muuten en naisena ymmärrä tuota ajatustasi meistä naisista.

Vierailija
2685/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin yleistät. En tunne ketään naista, joka etsisi "instamallia tai statusmiestä luokkaa lentäjälääkäri".

Kaikki tuntemani naiset toivovat miehekseen lapsirakasta, työssäkäyvää, toisen huomioon ottavaa, normaalit käytöstavat omaavaa miestä. 

Oletko itse etsinyt nuorta tyttöä, joka vielä kuvittelee somemaailman olevan sitä oikeaa elämää. Muuten en naisena ymmärrä tuota ajatustasi meistä naisista.

Eiköhän tuo ole se sama "tavallinen mies" kuin monissa aikaisemmissakin ketjuissa, jolle pitää olla 5-10 vuotta nuorempi nainen, jonka pitää myös olla kaunis (kun taas mies itse on "tavallisen näköinen"). Sitten hän ihmettelee, miksei kelpaa kyseisille naisille. No, samasta syystä kuin miksi hänen itsensä laiset naiset eivät kelpaa hänelle.

Vierailija
2686/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa joltain ylläpidon trollauskelta tai muuten vaan tekaistulta tekstiltä. On niin stereotyyppisesti kirjoitettu. 

Tää nyt on jotenkin kuuma yhteiskunnallinen puheenaihe ollut viimeiset 10 vuotta. Mutta ei näy katukuvassa. Kesäaikaan varsinkin näkee paljon ihmisiä liikkeellä muuten vaan kävelyllä. Selvästi pariskuntia ja lapsiperheitä... 

Näitä tavallisen näköisiä duunarimiehiä näkyy kyllä paljon liikenteessä. Esim. keskivartalo lihavia, croksit jalassa, collegeshortsit, joku bändin t-paita, rööki huulessa, ehkä jopa hampaat selvästi huonossa kunnossa jne.. enkä tässä halua arvostella ketään. Pitkässä parisuhteessa varsinkin sisäinen kauneus on tärkeämpää koska kaikki vanhenee kuitenkin. 

Mutta pointti on tässä että mielestäni ihan kaikennäköisiä ihmisiä näkyy olevan parisuhteessa hyvinkin paljon. Ei todellakaan näytä pitävän paikkansa tuo väite että vain komeat, pitkät ja lihaksikkaat miehet pariutuu.... 

Vierailija
2687/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä. Miehen elämä. Nainen päättää koko elämästään itse ekana. Sitten tulee muut.

Vierailija
2688/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako naisia kun ei tuu koskaan löytämään yhtä täydellistä miestä kuin Metti. Rikasta ja urheilullista. Lälällää😂😂😂

Vierailija
2689/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ei anele mitään mahdollisuuksia suomalaisilta naisilta vaan lähtee rohkeasti etsimään kumppania ulkomailta.

Ulkomailta? Tarkoitat tietysti että haetaan köyhää naista kehitysmaasta, sellaiselle kelpaa kunhan esittävät että rahaa on. Rakkaudesta harvoin on kyse. Ei ne suomalaismiehet kovin usein esim amerikkalaisia tai ranskalaisia vaimoja maahan tuo, eivät kelpaa heille.

Vierailija
2690/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi " Miksi ei tavallinen suomalainen mies kelpaa?" Vinkuja. Ei teitä vinkujia vaan jaksa. Säälittäviä äidin tississä kiinni olevia rassukoita. Normimies ei vingu eikä vikise. Vinkujat on niin turn off, useampi nähty. Ei kiitos! Täällä kolmatta vuotta ilman parisuhdetta oleva nainen ja aion jatkaa samalla tiellä. Lapsetkin jo tehty, niin en miestä kaipaa yhtään mihinkään, kun normaalia suomalaista kunnon miest ei löydy, on vain vinkujat, jännämiehet ja varatut. Mielummin hoidan itse omat asiat, eteenkin, kun oman käden kautta pääsee paremmin onneen, kuin yhdenkään em. taidot ulottuu.

Vierailija
2691/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi " Miksi ei tavallinen suomalainen mies kelpaa?" Vinkuja. Ei teitä vinkujia vaan jaksa. Säälittäviä äidin tississä kiinni olevia rassukoita. Normimies ei vingu eikä vikise. Vinkujat on niin turn off, useampi nähty. Ei kiitos! Täällä kolmatta vuotta ilman parisuhdetta oleva nainen ja aion jatkaa samalla tiellä. Lapsetkin jo tehty, niin en miestä kaipaa yhtään mihinkään, kun normaalia suomalaista kunnon miest ei löydy, on vain vinkujat, jännämiehet ja varatut. Mielummin hoidan itse omat asiat, eteenkin, kun oman käden kautta pääsee paremmin onneen, kuin yhdenkään em. taidot ulottuu.

Allekirjoitan täysin. Ja nämäkin kommentit ärsyttää että JOPA LIHAVAT saa miehen. Onko lihavat joku muista ihmisistä erillinen laji jolla on eri velvollisuudet tai jotenkin heillä pitäisi olla eri vaatimukset, jotka joutuvat tyytymään keneen tahansa koska heillä ei ole oikeutta asettaa vaatimuksia kumppaneilleen lihavuuden takia tai joiden pitäisi pyytää anteeksi ylipainoaan? En minä ainakaan pyydä koska ulkomuotoni ei liity ihmisyyteeni mitenkään. Newsflash: Olen aivan samanlainen kuin muutkin ihmiset. 😂😂😂

Hauskoja ennakkoluuloja liittyy tällaiseen ylipainoiseen itselliseen naiseen. Että en muka saa ketään ja siksi olen "luovuttanut" kumppanin etsinnässä ja että pelkään tulevani torjutuksi. Asia on pikemminkin niin päin että miehiä pörrää ympärilläni ihan kulttuuri- tai etnisestä taustasta riippumatta. Sitten usein hirveä parku kun en ole kyyneleet silmissä kiitollisuudesta kun vain saan kenen tahansa huomiota. Huoh. 

Vierailija
2692/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä , jollai tapaa elävät ja tavoittelevat jotakin unelmaa. Kuvaavat itseänsä peilin edessä  , poseeraavat vaikka missä asennossa  voi voi säälittävää. Tämä on erään naisen mielipide.

Vierailija
2693/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä , jollai tapaa elävät ja tavoittelevat jotakin unelmaa. Kuvaavat itseänsä peilin edessä  , poseeraavat vaikka missä asennossa  voi voi säälittävää. Tämä on erään naisen mielipide.

Miehet ovat pinnallisia, vaativat naiselta sitä että pistäisi olla joku timmi instabeibe, mutta itse ovat jotain helvetin Notre damen kellonsoittajan näköisiä.

Vierailija
2694/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä viitsi esittää naista kun et siinä onnistu.

Vierailija
2695/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi tasonsa.

Tämä on muuten fakta, ei väite. Tästä on tehty ihan tutkimuksia, naiset arvioivat ulkonäkönsä keskimäärin n. 2 pinnaa korkeammaksi kuin mitä muut (sekä miehet että naiset) hänet arvioisivat.

Ja ei, en ole katkera incel, ihan olen onnellisesti naimisissa ollut jo kymmeniä vuosia saman naisen kanssa. Kerroin vain miten asia on.

Linkittäisitkö tämän tutkimuksen? Sen sijaan on tutkittu oikeasti sitä, miten miehet yliarvioivat reilusti yläkanttiin tasonsa.

Vierailija
2696/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että tavallinen nainen ei kelpaa tavalliselle miehelle. Ei meitä edes ajatella naisina, ollaan täysin näkymättömiä. Meidän tekemiä aloitteita tai treffikutsuja ei noteerata, jotta mies voi valittaa kun "naiset ei tee koskaan aloitetta". 

Noin käy kun tavoittelee ylempitasoista miestä, jolla on valinnanvaraa naisten suhteen

Vierailija
2697/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae vaimo aasiasta. Filippiineiltä tai Thaimaasta. Jos et osaa englantia kunnolla, opettele. Takaan, että saat paremman vaimon kuin mitä ikinä Suomesta.

Netti on muuttanut deittailukulttuurin niin, että tavismiehillä ei ole mitään mahiksia, kuten itsekin olet havainnut.

Sitä ei kannata jäädä suremaan, asia on tällä hetkellä noin ja se siitä. Eli keräät itsesi, ja siirryt suunnittelemaan aasian matkaa. Et voi edes kuvitella eroa aasialaisen ja pohjoismaalaisen naisen välillä ennen kuin olet sen itse kokenut. Ja nyt en puhu ulkonäköerosta vaan siitä kuinka nainen sinua kohtelee.

USA:ssa täyspäiset (valkoihoiset) miehet ovat jo pitkään etsineet vaimonsa ulkomailta ja sama trendi tulee Eurooppaankin viiveellä. 

Mun mies on Amerikasta. Löysimme toisemme somen välityksellä. Ajateltiin perustaa perhe. Kyllä mä tuota passaan ^-^

Vierailija
2698/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, että tavallinen nainen ei kelpaa tavalliselle miehelle. Ei meitä edes ajatella naisina, ollaan täysin näkymättömiä. Meidän tekemiä aloitteita tai treffikutsuja ei noteerata, jotta mies voi valittaa kun "naiset ei tee koskaan aloitetta". 

Noin käy kun tavoittelee ylempitasoista miestä, jolla on valinnanvaraa naisten suhteen

Eihän ap lle tai kellekään incelille teistä kelpaa tavallinen nainen. Pitää olla kaunis instabeibe. Itselläni on mies, mutta kun lukee näitä keskusteluja se on selvä miksi te ulit olette yksin. 

Vierailija
2699/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittajalta puuttuu ryhtiä, staminaa. Jos kerran moni sanoo ettei tunne kipinää.

Vierailija
2700/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyisin tavalliseen mieheen, jos voin saada hyvännäköisen, hyväkuntoisen, hyvätuloisen, sosiaalisesti lahjakkaan, älykkään ja mielenkiintoisen miehen, jolla on lisäksi vielä kiva luonne? Itseni kehittäminen on minulle tärkeää, ja siksi en aio tyytyä vähempään kuin ansaitsen ja haluan kumppanin, joka inspiroi ja tuo elämään positiivista energiaa.

Suosittelen sinua lopettamaan sen odottamisen, että naiset automaattisesti antaisi mahdollisuuden pelkän 'tavallisuuden' perusteella. Sen sijaan kehotan sinua keskittymään omaan kasvuusi ja itsesi kehittämiseen oli se sitten fyysistä, henkistä, sosiaalista tai ammatillista. Kun arvostat itseäsi, panostat omiin unelmiisi ja kehität itseäsi jatkuvasti, se näkyy myös ulospäin. Silloin sinulla on varaa valita, kenet haluat elämääsi, eikä sinun itsesikään tarvitse tyytyä vähempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme