Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2641/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ongelma, että tavallinen nainen ei kelpaa tavalliselle miehelle. Ei meitä edes ajatella naisina, ollaan täysin näkymättömiä. Meidän tekemiä aloitteita tai treffikutsuja ei noteerata, jotta mies voi valittaa kun "naiset ei tee koskaan aloitetta". 

Vierailija
2642/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit ensiksi itsetuntosi ja ajatusmaailmasi naisista kohdilleen, niin ehkä joku joskus kiinnostuisi. Nyt vaikutat vain marisijalta, naisia syyllistävältä ja suorastaan sovinistilta ja sen kyllä haistaa ne "alhaisenkin tason naiset" hyvin kaukaa...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos laittaisit ensiksi itsetuntosi ja ajatusmaailmasi naisista kohdilleen, niin ehkä joku joskus kiinnostuisi. Nyt vaikutat vain marisijalta, naisia syyllistävältä ja suorastaan sovinistilta ja sen kyllä haistaa ne "alhaisenkin tason naiset" hyvin kaukaa...........

Alhaisen tason mies ei käsitä olevansa hyvin, hyvin alhaisen tason mies. 

Vierailija
2644/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tää on hauska keskustelu!

Onko ATM, KTM ja YTM hommat jo käyty läpi?

ATM on siis alemman tason mies, K on keskitaso ja Y se ylin taso.

T about normaali mies

Vierailija
2645/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yllätyksenä, että naiset vetivät aloituksesta herneet nenään :D

Mielestäni tosi hyvä aloitus. Olen itse myös se tylsä tavismies, joka ei saa mitään naisseuraa eikä ole koskaan saanut nuorempanakaan naisten huomiota. Elämäni on liian tylsää ja tavallista, enkä itse tietenkään ole somessa enkä deittipalveluissa, joten minua ei voi sieltä löytää. Minut voi tavata vain kasvotusten tosielämässä. So boring.

Liian tylsä mies ja elämä: Koulutus kauppatieteiden maisteri, omistusasunto, vakituinen työ, oma auto, tylsät harrastukset, ei yhtään seuraajaa, ei yhtään tykkäystä.

Vierailija
2646/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi tasonsa -kommentti pilasi tekstisi. 

Ymmärtäisitpä asian. 

Minäkään en ymmärrä. Täyttä asiaa aloitus.

Vierailija
2647/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin aloituksesta, että osui ja upposi. Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa. Naiset ovat vetäneet aloituksesta niiiiiin herneen nenään, että se oli täyttä asiaa. Harva ihminen kestää totuuden. Aloituksen miinustajissa on monta, jotka eivät siedä kuulla totuutta.

Vierailija
2648/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yllätyksenä, että naiset vetivät aloituksesta herneet nenään :D

Mielestäni tosi hyvä aloitus. Olen itse myös se tylsä tavismies, joka ei saa mitään naisseuraa eikä ole koskaan saanut nuorempanakaan naisten huomiota. Elämäni on liian tylsää ja tavallista, enkä itse tietenkään ole somessa enkä deittipalveluissa, joten minua ei voi sieltä löytää. Minut voi tavata vain kasvotusten tosielämässä. So boring.

Liian tylsä mies ja elämä: Koulutus kauppatieteiden maisteri, omistusasunto, vakituinen työ, oma auto, tylsät harrastukset, ei yhtään seuraajaa, ei yhtään tykkäystä.

Eli käytännössä sulla ei ole myöskään kavereita?

Vierailija
2649/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin aloituksesta, että osui ja upposi. Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa. Naiset ovat vetäneet aloituksesta niiiiiin herneen nenään, että se oli täyttä asiaa. Harva ihminen kestää totuuden. Aloituksen miinustajissa on monta, jotka eivät siedä kuulla totuutta.

Mitä totuutta? Se että meillä naisilla on nykyään jopa oikeus valita kenen kanssa halutaan seurustella ja rakentaa suhde ja se on joidenkin miesten ajatusmallille liian kova pala?

Vierailija
2650/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli antaa säälimahdollisuus tyhjätä jätepussinsa. Nou nou nou.

Vierailija
2651/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuksia on maailma täynnä. Ole kivaa seuraa, siinä se. Ole niin kivaa seuraa, että nainen on mieluummin sun seurassa kuin yksin. Niin yksinkertaista se pariutuminen on.

Vierailija
2652/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla riiittävän kiva JA riittävän viehättävä seksuaalisesti. Molemmat vaatii itse asiassa aika paljon. Myös itsetuntemusta ja ymmärrystä vaaditaan. 

Joillekin tulee luonnostaan löytää ne oikeanlaiset ihmiset, joiden joukosta se  itselle sopiva löytyy. Mutta pariutuminen on kahden kauppa ja kummankin pitää valita toisensa. Itse voi valita vain omasta puolestaan.

Vierailija
2653/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen ei voi lähteä altavastaajana eikä päällepäsmärinä. Pitää ymmärtää itseään ja pitää huolta itsestään. Sitten pitää kohdata se toinen silmästä silmään ja sielusta sieluun ja silti pitää huolta itsestään ettei huku hormonimyrskyssä. Nähdä aidosti mitä se toinen on ja mitä itse on ja sovitaanko yhteen. Ei nää oo helppoja juttuja. Kun sen parisuhteen pitäisi parantaa omaa elämää eikä huonontaa.

Vierailija
2654/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka on pettämätön;

Naisen kuuluu suostua seksiin kaikkien halukkaiden kanssa, halusi nainen itse sitä tai ei.

Jos nainen suostuu seksiin useamman miehen kanssa, hän ei kelpaa enää miehille.

Vierailija
2655/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisinkin, mutta se ei edes huomaa minua, vaan naapurin isorintaisen Anniinan.

-Tavallinen Iina

Vierailija
2656/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhaisen tason mies ei käsitä olevansa hyvin, hyvin alhaisen tason mies. 

Tämä 100%. Tuppaa aina nämä naisvihaajat arvioimaan oman tasonsa niin yläkanttiin että oksat pois.

Vierailija
2657/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTAKAA TÄMÄ PASKA TÄÄLTÄ!!

Vierailija
2658/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POISTAKAA TÄMÄ PASKA TÄÄLTÄ!!

Ei, parempi olisi antaa tämän ketjun olla, jos se välillä jopa rauhoittaisi samanlaisten ketjujen aloituksia kun huomaavat että on jo yksi olemassa missä on keskusteltu aiheesta laajemmin ja välillä jopa rumasti.

Vierailija
2659/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten logiikka on pettämätön;

Naisen kuuluu suostua seksiin kaikkien halukkaiden kanssa, halusi nainen itse sitä tai ei.

Jos nainen suostuu seksiin useamman miehen kanssa, hän ei kelpaa enää miehille.

Miehet haluaa, että kaikki naiset suostuu seksiin hänen kanssaan, ei muiden miesten. Mutta toisaalta, jos nainen suostuu helposti, ei se enää kelpaakaan vaimoksi, kun helposti suostuminen on miehen mielestä h*uraamista.

Että ihan hyvä vain, että nämä naisen puutetta itkevät elääkin yksin

Vierailija
2660/2728 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että luet tämän viestisi parin viikon päästä uudelleen ja mietit, haluaisitko tyttäresi tapailevan tätä tyyppiä. Et? Miksi? Vaikuttaa valitettavasti, että olet yksi niistä miehistä, jotka ruikuttavat kun ovat mielestään kivoja, mutta ketään ei kiinnosta. Paljastus: et ole kiva tyyppi, etkä näe naisia ihmisinä. Luokittelet heitä alhaiseen ja keskitasoon kuin jotain, en tiedä, tuotantoeläimiä. Tämä tapasi lähestyä ihmisiä varmasti välittyy, ja saa naiset karttamaan sinua. 

Suosittelen, että hankit ensin harrastuksen, jossa olet tekemisissä naisten kanssa, ja opit sitä kautta näkemään heidät ihmisinä. Sitä kautta opit olemaan heidän kanssaan luontevasti etkä luotaantyöntävästi, ja myös osaat kohdella mahdollista tulevaa kumppaniasi arvostavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme