Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2381/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti. 

Vierailija
2382/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin. 

Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.

--

Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.

Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.

Monesti väkivaltaisissa suhteissa on tietynlainen valta"peli", usein uhri ei uskalla edes ajatellakaan suhteen lopettamista koska se väkivaltaisempi yksilö monesti joko estää sen täysin (esim. m*rha), alkaa vainoamaan ja tekemään muita todella oksettavia tekoja. Se on aina iso riski uhrille lähteä ja usein myös se väkivaltainen yksilö on mestarimanipuloija, jopa narsistinen (huom. ei kaikki ole, vaan jotkut). 

Jos luet aiheesta kirjoja, oikeasti kuuntelet ja sisäistät kuuntelemasi niin saatat jopa ymmärtää tuollaiset suhteet. Ja miksi me naiset vaalitaan sitä, että löydetään se hyvä ja kunnollinen mies -millainen minunkin mies on.

Ja sillä tein ehkä olettamuksen sinusta kun pyörit nimenomaan naisvaltaisella keskustelupaikassa, ketjussa missä ap ja kaltaisensa miehet harmittelevat kun eivät sitä kumppania löydä. Joten toisaalta; jos et edes etsi kumppania, miksi olet täällä ja etenkin tässä keskustelussa?

Etsitkö sinä kumppania kun olet tässä keskustelussa?

Ja veikkaan sinun olevan se väkivaltainen teidän parisuhteessa. Sinulla voi olla hyvä mies, mutta miehelläsi ei käynyt tuuri.

Vitsi vitsi, en oikeasti usko että sinulla on mitään miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen? 

Paras nainen on sellainen joka on hiljainen ja tottelevainen. 

Tämmöisillekö pitäisi oikeasti antaa mahdollisuus?

Nämähän harjoittavat henkistä väkivaItaa jo ennen parisuhteen alkamista. Parisuhteessa sellainen johtaa helposti myös fyysiseen väkivaItaan.

Vierailija
2384/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen älä yliarvioi tasoasi vaan katso peiliin ja arvioi oma ulkonäkösi realistisesti. 

Katsoin ja arvioin: olen tavis. 80 % ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, on taviksia.

Vierailija
2385/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vastattu siihen, että millä tavalla kannattaisi? Eli mitä nainen siitä saisi?

Vierailija
2386/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.

No miksi tavalliset miehet eivät saa vaatia naisilta mitään? Naiset saa vaatia miehiltä ties mitä ihan koulutustasosta ulkonäköön mutta tavalliset miehet ei saa vaatia naisilta edes normaalipainoa! Onko tämä sun mielestä tasa-arvoa? 

Tottakai ihan jokaisella saa olla omat kriteerit tulevalle kumppanille. Jos taas haukkuu kaikkia naisia lihaviksi, joiden pitäisi pukeutua jätesäkkiin, niin se on hyvin usein negatiivinen piirre miehissä myös niille hoikille naisille. Naisella voi olla toiveena kohtelias ja kanssaihmisiin kunnioittavasti suhtautuva mies. Ei nainen silloin mitään ilkeää miestä

Ei kaikki naiset ole lihavia, osa on vain ylipainoisia. 

Lähde: THL

Vierailija
2387/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin. 

Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.

--

Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.

Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.

Monesti väkivaltaisissa suhteissa on tietynlainen valta"peli", usein uhri ei uskalla edes ajatellakaan suhteen lopettamista koska se väkival

Ja veikkaan sinun olevan se väkivaltainen teidän parisuhteessa. Sinulla voi olla hyvä mies, mutta miehelläsi ei käynyt tuuri.

Minulla on jo kumppani, mistä olen maininnut ohimennen tässä ketjussa. Miksi olen käynyt tässä keskustelussa? Kertomassa että kyllä ne tavismiehet ovat varsin haluttua kamaa parisuhdemarkkinoilla ja deittailumaailmassa.

Ja miksi kuvittelet että meillä olisi minkäänlaista väkivaltaa? Onko se niin vaikea uskoa, että minulla ja miehelläni on hyvä, terve ja rauhallinen suhde missä kumpikin kunnoitetaan toisiamme ja pidetään toisistamme huolta. Hmm, harmillista jos luulet noin, mutta toisaalta se onkin sinun oma henk. koht. ongelma ja asenne, sinä kun et oikeasti tiedä kenestäkään ulkopuolisesta ihmisestä mitään. Ainoa jonka tunnet 100% on sinä itse. 

Vierailija
2388/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen? 

Nämähän harjoittavat henkistä väkivaItaa jo ennen parisuhteen alkamista. Parisuhteessa sellainen johtaa helposti myös fyysiseen väkivaItaan.

Ei täydy, taisit kirjoittaa tuon itse jotta pääset pöyristymään.

Vierailija
2389/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Niin nämä täällä ruikuttavat ja naisia haukkuvat ja syyllistävät "tavalliset ja kiltit miehet" pitävät suorastaan itsestäänselvyytenä ja etuoikeutenaan koska yhteiskunta ja naiset heille velkaa jne. 

Sille on ihan perusteltu syy miksi nämä täällä ruikuttavat yksinäisenä kelpaamatta edes omalle äidilleen. 

Vierailija
2390/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on vastattu siihen, että millä tavalla kannattaisi? Eli mitä nainen siitä saisi?

Miksi et lue ketjua? On vastattu jo.

Vierailija
2391/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Niin nämä täällä ruikuttavat ja naisia haukkuvat ja syyllistävät "tavalliset ja kiltit miehet" pitävät suorastaan itsestäänselvyytenä ja etuoikeutenaan koska yhteiskunta ja naiset heille velkaa jne. 

Sille on ihan perusteltu syy miksi nämä täällä ruikuttavat yksinäisenä kelpaamatta edes omalle äidilleen. 

Sinä naisena haluat kelvata seksuaalisesti äidillesi, vai isällesi?

Vierailija
2392/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi mitenkään lukea tuhansia viestejä suurin osa hirveää törkyä. Eli mitä hyötyä siitä on naiselle?

Vierailija
2393/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä naisena haluat kelvata seksuaalisesti äidillesi, vai isällesi?

Tavallinen nainen tosiaan...

Vierailija
2394/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi mitenkään lukea tuhansia viestejä suurin osa hirveää törkyä. Eli mitä hyötyä siitä on naiselle?

Ei mitään, jatka matkaasi. 

Vierailija
2395/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä haittaa naiselle on siitä, että itsetunto on korkea? Perinteisesti nuoret naiset suhtautuvat ulkonäköönsä hyvinkin kriittisesti. Hyvällä itsetunnolla ihminen ei alistu huonoon kohteluun. Se suojelee naista. 

Vierailija
2396/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Niin nämä täällä ruikuttavat ja naisia haukkuvat ja syyllistävät "tavalliset ja kiltit miehet" pitävät suorastaan itsestäänselvyytenä ja etuoikeutenaan kos

No mutta kappas, oletpa sinä olevinaan nokkela, ainakin omasta mielestäsi. 

Muiden mielestä olet vain säälittävä ja nolo ainaisine ulinoinesi. 

Äitisi ja isäsi mitä luultavimmin molemmat häpeävät silmät päästään mitä sinusta on tullut eivätkä taida paljoa pitää yhteyttä. 

Minulta löytyy ihan oma ihana tavallinen mies ja molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta parisuhteesta. 

Sinulta ei löydy kuin omat kätesi ja ulinasi. 

Vierailija
2397/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskokaan että on. Naiset pärjää kyllä yksinkin, ja huono puoliso johon ei ole rakastunut ei millään tavalla lisää ihmisen elämänlaatua. Hyvä puoliso taas on kantava voima. Eli hyvää kannattaa odottaa. 

Vierailija
2398/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Monesti väkivaltaisissa suhteissa on tietynlainen valta"peli", usein uhri ei uskalla edes

Minulla on jo kumppani, mistä olen maininnut ohimennen tässä ketjussa. Miksi olen käynyt tässä keskustelussa? Kertomassa että kyllä ne tavismiehet ovat varsin haluttua kamaa parisuhdemarkkinoilla ja deittailumaailmassa.

Ja miksi kuvittelet että meillä olisi minkäänlaista väkivaltaa? Onko se niin vaikea uskoa, että minulla ja miehelläni on hyvä, terve ja rauhallinen suhde missä kumpikin kunnoitetaan toisiamme ja pidetään toisistamme huolta. Hmm, harmillista jos luulet noin, mutta toisaalta se onkin sinun oma henk. koht. ongelma ja asenne, sinä kun et oikeasti tiedä kenestäkään ulkopuolisesta ihmisestä mitään. Ainoa jonka tunnet 100% on sinä itse. 

Niin, sanot että sinulla on kumppani. Kiinnitin vain huomiota siihen että koska en etsi kumppania, kyseenalaistit oikeuteni olla keskustelussa mukana.

Kuvittelen että teillä on väkivaltaa koska olet miesvihaaja.

Syy miksi itse olen keskustelussa on se, että nostan peilin miesvihaajien kasvojen eteen ja näytän mitä olette.

Vierailija
2399/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskokaan että on. Naiset pärjää kyllä yksinkin, ja huono puoliso johon ei ole rakastunut ei millään tavalla lisää ihmisen elämänlaatua. Hyvä puoliso taas on kantava voima. Eli hyvää kannattaa odottaa. 

Juu, just näin. Odota rauhassa.

Mitä muuten nainen tuo miehen elämään ja miksi kuvittelet etteivät miehet pärjää yksinään?

Vierailija
2400/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kysyä esimerkiksi ap:ltä, mitä nainen tuo miehen elämään ja miksi hän ei pärjää yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan