Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Oikein jo odotinkin, että milloin spermaviemarimies tulee taas vihaamaan naisia vauva-palstalle. No, kello 7.28 alkoi hänen piiiitkä ja ihana lauantaipäivänsä näppiksen edessä jälleen kerran. Miehet, valkoritarinne on täällä taas puolustamassa mainetta ja kunniaanne! :D :D :D
Niin, sinä olit täällä valmiina haukkumassa miehiä. Olin kuitenkin vasta 30min myöhemmin paikalla.
mitähän ne kaikki miehet on joiden kanssa naimisissa naiset ovat....juurikin niitä tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
mitähän ne kaikki miehet on joiden kanssa naimisissa naiset ovat....juurikin niitä tavallisia miehiä.
Pitää paikkansa, onneksi nykynuoret ovat viisaampia eivätkä lähde moiseen mukaan. Naiset pitäköön Sirkus Parisuhteensa
Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen?
Paras nainen on sellainen joka on hiljainen ja tottelevainen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat rumia ja naiset käyttävät henkistä väkivaltaa tosi paljon. Miksi jossain italiassa tai turkissa naiset ovat kauniita kun taas suomessa naiset ovat rumia? Naiset ovat julmia ja tiesittekö arvon mammat että miehet menehtyy jopa teidän nalkutukseen?
Paras nainen ei ole relevantti koska sillä ei vieläkään ole mitään arvoa hyvälle tai tavalliselle miehelle. Ainoastaan sun ja ap:n kaltainen reppana saa jotain naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ok, inceli. Menehän nyt aamupuurolle ja lääkkeiden jakoon. Hopi, hopi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, inceli. Menehän nyt aamupuurolle ja lääkkeiden jakoon. Hopi, hopi 😁
Harvoin lähes samalla linjalla pelkän naisen kanssa... epäilen vain ettei tuokaan reppana ole saamassa lääkitystä (sama ongelma sinulla)
Naiset antakaa mahdollisuus minulle, haluan seksiä ja naisen rakkautta. Olen tavismies 🥺
Minulle riittäisi että nainen olisi hoikka ja suht nätti mutta ihan mahdottomuuksia en vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset antakaa mahdollisuus minulle, haluan seksiä ja naisen rakkautta. Olen tavismies 🥺
Minulle riittäisi että nainen olisi hoikka ja suht nätti mutta ihan mahdottomuuksia en vaadi.
Haista paska.
Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Eiks ole noloa vastailla itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Nämä tavalliset miehet tekevät näitä aloituksia joissa naiset on lihavia ja niiden pitäisi rannallakin pukeutua jätesäkkiin. Kuka tällaisen tavallisen miehen haluaisi. On myös normaalimiehiä. Ne menee kaupaksi.
Ja tuo on siis tavallinen mies?
No tavalliset naiset tekee aloituksia kuinka poikavauvat pitää tunkea tehosekottimeen ja kaikki miehet pitäisi tappaa. Kuka teidän kaltaisen tavallisen naisen haluaisi?
Valitettavasti ei ole muunlaisia naisia, ette mene kaupaksi kuin tavallisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan naiset ovat lihavia. Lihavien määrä on kasvanut erityisesti pariutumisikäisten joukossa, mikä on varsin huolestuttavaa. Lisäksi loukkaannutte verisesti kun lääkäri ehdottaa sairaanloisen ylipainoiselle vauva-haaveilijalle laihduttamista koska sen kokoisia ei hoideta lapsettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan naiset ovat lihavia. Lihavien määrä on kasvanut erityisesti pariutumisikäisten joukossa, mikä on varsin huolestuttavaa. Lisäksi loukkaannutte verisesti kun lääkäri ehdottaa sairaanloisen ylipainoiselle vauva-haaveilijalle laihduttamista koska sen kokoisia ei hoideta lapsettomuudessa.
Tilastojen mukaan nuoret miehet ovat lihavampia kuin nuoret naiset. Eläkeikäiset naiset puolestaan ovat lihavampia kuin mikään muu ryhmä.
En usko, että nuoret miehet pariutuvat eläkeläisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi tavalliset miehet eivät saa vaatia naisilta mitään? Naiset saa vaatia miehiltä ties mitä ihan koulutustasosta ulkonäköön mutta tavalliset miehet ei saa vaatia naisilta edes normaalipainoa! Onko tämä sun mielestä tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot.
Niistä ei puhuta vieläkään vaan miesvihaorganisaatiot hiljentävät toimittajat (tai toimittajilla on ns. oma lehmä ojassa ja he ovat osoittamassa mieltään miehiä vastaan).
Kalikka kalahti?
^^
Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.
Töissä heppu riiteli pomon meisän työkavereiden, asiakkaidenkin kanssa, saikutti pelaakseen kotona ja töissä jos jollekin puhui niin haukkuakseen naisia, maailmaa, kaikkea, mutta ei ikinä nähnyt mitään vikaa itsessään.
Kyseinen jeppe oli ja edelleen on itse lyhyt, lihava, haisee aina pahasti hielle ja suustaan mädille h
Niin siis epämiellyttävät faktat naisista on "kitinää" ?
Vierailija kirjoitti:
Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin.
Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.
--
Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.
Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.
Monesti väkivaltaisissa suhteissa on tietynlainen valta"peli", usein uhri ei uskalla edes ajatellakaan suhteen lopettamista koska se väkivaltaisempi yksilö monesti joko estää sen täysin (esim. m*rha), alkaa vainoamaan ja tekemään muita todella oksettavia tekoja. Se on aina iso riski uhrille lähteä ja usein myös se väkivaltainen yksilö on mestarimanipuloija, jopa narsistinen (huom. ei kaikki ole, vaan jotkut).
Jos luet aiheesta kirjoja, oikeasti kuuntelet ja sisäistät kuuntelemasi niin saatat jopa ymmärtää tuollaiset suhteet. Ja miksi me naiset vaalitaan sitä, että löydetään se hyvä ja kunnollinen mies -millainen minunkin mies on.
Ja sillä tein ehkä olettamuksen sinusta kun pyörit nimenomaan naisvaltaisella keskustelupaikassa, ketjussa missä ap ja kaltaisensa miehet harmittelevat kun eivät sitä kumppania löydä. Joten toisaalta; jos et edes etsi kumppania, miksi olet täällä ja etenkin tässä keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan nuoret miehet ovat lihavampia kuin nuoret naiset. Eläkeikäiset naiset puolestaan ovat lihavampia kuin mikään muu ryhmä.
En usko, että nuoret miehet pariutuvat eläkeläisten kanssa.
2-16 vuotiaat eivät ole pariutumisikäisiä ellet ole pedari.
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tavalliset miehet eivät saa vaatia naisilta mitään? Naiset saa vaatia miehiltä ties mitä ihan koulutustasosta ulkonäköön mutta tavalliset miehet ei saa vaatia naisilta edes normaalipainoa! Onko tämä sun mielestä tasa-arvoa?
Tottakai ihan jokaisella saa olla omat kriteerit tulevalle kumppanille. Jos taas haukkuu kaikkia naisia lihaviksi, joiden pitäisi pukeutua jätesäkkiin, niin se on hyvin usein negatiivinen piirre miehissä myös niille hoikille naisille. Naisella voi olla toiveena kohtelias ja kanssaihmisiin kunnioittavasti suhtautuva mies. Ei nainen silloin mitään ilkeää miestä halua.
Meinasi unohtua, koska lienet kehitykseltäsi hieman muita, normaaleja ihmisiä jäljessä, oletan ettet löydä koko perhebarometria.
Tässä tyttönen se sinulle: https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…
Löytyy muuten googlaamalla "perhebarometri" , voitko kuvitella!
Siellä on sitten kappale 3.3. Kuviot 24 ja 25 voivat kiinnostaa sinua.