Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2341/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi

Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.

Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.

Nainen ei kykene oikeaan ja aitoon rakkauteen.

Senhän näkee ihan tässäkin ketjussa. Lukekaa vastauksia ap:lle

Edelleen, sinulla ja kaltaisillasi ei ole ollut hyvää ja tervettä esikuvaa rakkaudesta (hieman kyllä mietin vanhempiasi kun ovat sinut kuitenkin tehneet. Erolapsi?). Mutta olen poikkeus tuossa ajatusmallissasi ja "säännössäsi", kykenen rakkauteen, elämässäni on mies jota rakastan aidosti, mutta sehän on vaikea konsepti sinun ymmärtää. Etenkin se, että minulla ja miehelläni on hyvä ja toimiva suhde, olemme onnellisia.

Tulepa pois tuosta toksisesta maailmankuvasta, ohjelmoi aivosi uudelleen ja saatat joskus jopa tutustua ihmisiin eri tavoin. Vai haluatko oikeasti elää loppuelämäsi vihaisena ja katkerana? 

Vierailija
2342/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä, mulla on pääosin hyviä kokemuksia. Tällainen uhriutuminen ja ihmisten arvottaminen kuitenkin ällöttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen,pitkän menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.

Kuka sä oikein luulet olevasi, kun koet oikeudeksesi määritellä millaisista ihmisistä toiset saa tykätä ja kuka kuulu

"Voin paljastaa salaisuuden, pullukka ei ole miesten ihanne, hoikkuus on. Pullukkaan tyydytään kun ei muuta saa."

Niin, tai sit makuja on monia. Jotkut miehet luulevat osaavansa määritellä the kauniin naisen. Ja sitten kuvittelevat kaikkien ajattelevan samoin. Mutta miehillä on myös erilaisia makuja. Mun mies valitsi minut, vaikka en ole hoikka. Hän oli silloin ja tarjolla oli muitakin naisia. Hänelle luonne merkkasi enemmän. Ja silloin kun toisesta tykkää, näyttää juuri hän kauniilta/komealta. 

Vierailija
2344/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi

Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.

Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.

Nainen ei kykene oikeaan ja aitoon rakkauteen.

Senhän näkee

Edelleen, sinulla ja kaltaisillasi ei ole ollut hyvää ja tervettä esikuvaa rakkaudesta (hieman kyllä mietin vanhempiasi kun ovat sinut kuitenkin tehneet. Erolapsi?). Mutta olen poikkeus tuossa ajatusmallissasi ja "säännössäsi", kykenen rakkauteen, elämässäni on mies jota rakastan aidosti, mutta sehän on vaikea konsepti sinun ymmärtää. Etenkin se, että minulla ja miehelläni on hyvä ja toimiva suhde, olemme onnellisia.

Tulepa pois tuosta toksisesta maailmankuvasta, ohjelmoi aivosi uudelleen ja saatat joskus jopa tutustua ihmisiin eri tavoin. Vai haluatko oikeasti elää loppuelämäsi vihaisena ja katkerana? 

En ole vihainen tai katkera vaan realisti. Et sinäkään miehesi kanssa ole pyyteettömästi. Tutkiskele itseäsi.

Tiedän, et halua myöntää totuutta joten tulet elämään valheissasi ja kritisoit niitä jotka asiasta kehtaavat mainita.

Vierailija
2345/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan otsikon kysymykseen oikein

Naisten kannattaisi  antaa tavallisille miehille

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?

Feministit eivät kannata tasa-arvoa.

6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.

Feminismi ajaa tasa-arvoa. En kuulu mihinkään liikkeeseen. Älä sinä tule määrittelemään minulle, mitä mieltä olen. Tiedän sen itse.

Vierailija
2346/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?

Tyypillinen trolli. Kun ei oikein voi vastustaa tasa-arvoa, pakko yrittää mustamaalata se ideologiana. Tätähän nää oikkarit tekee kaiken suhteen.

Vierailija
2347/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.

Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.

Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa

"Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot."

Ole ystävällinen ja jaa linkkejä näihin, niin levitätä sitä tietoisuutta. Minä en tuollaisia tuloksia ole vielä löytänyt.

Vierailija
2348/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kykene oi

En ole vihainen tai katkera vaan realisti. Et sinäkään miehesi kanssa ole pyyteettömästi. Tutkiskele itseäsi.

Tiedän, et halua myöntää totuutta joten tulet elämään valheissasi ja kritisoit niitä jotka asiasta kehtaavat mainita

Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin. 

Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.

Vierailija
2349/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan fiksu nainen ei ala suhteeseen miehen kanssa.

Vierailija
2350/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.

Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.

Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa

"Myöntäisin rikoksen jos kertoisin asiasta. Itsekriminointi ei ole onneksi pakollista."

Tää tyyppi kertoo tämän saman asian joka ketjussa. Ei kannata huomioida häntä ollenkaan. Sellanen uhmakas kaveri, joka huutaa naisillle (äidille) että tulisi nähdyksi.

Vierailija
2351/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ajaa tasa-arvoa. En kuulu mihinkään liikkeeseen. Älä sinä tule määrittelemään minulle, mitä mieltä olen. Tiedän sen itse.

Feminismi ei aja tasa-arvoa.

Vierailija
2352/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen trolli. Kun ei oikein voi vastustaa tasa-arvoa, pakko yrittää mustamaalata se ideologiana. Tätähän nää oikkarit tekee kaiken suhteen.

Hmm... mikä viestissä oli mustamaalausta? Feminismi ei ole tasa-arvoa joten puhumme selvästi eri asiasta.

Vierailija
2353/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot.

Niistä ei puhuta vieläkään vaan miesvihaorganisaatiot hiljentävät toimittajat (tai toimittajilla on ns. oma lehmä ojassa ja he ovat osoittamassa mieltään miehiä vastaan).

Kalikka kalahti?

^^ 

Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.

Töissä heppu riiteli pomon  meisän työkavereiden, asiakkaidenkin kanssa, saikutti pelaakseen kotona ja töissä jos jollekin puhui niin haukkuakseen naisia, maailmaa, kaikkea, mutta ei ikinä nähnyt mitään vikaa itsessään. 

Kyseinen jeppe oli ja edelleen on itse lyhyt, lihava, haisee aina pahasti hielle ja suustaan mädille hampaille ja on avoimesti naistenvihaaja, koska väittää että ainoa fiksu tapaamansa nainen on hänen äitinsä. 

Surullista ja naurettavaa sokeutta ja itsepetosta samaan aikaan. Ei ihme että raukka junnaa paikallaan ja 45-vuotiaanakin edelleen pukeutuu ja käyttäytyy kuin emptionaalisesti vajaa, kapinoiva 14-vuotias. 

Vierailija
2354/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot.

Niistä ei puhuta vieläkään vaan miesvihaorganisaatiot hiljentävät toimittajat (tai toimittajilla on ns. oma lehmä ojassa ja he ovat osoittamassa mieltään miehiä vastaan).

Kalikka kalahti?

^^ 

Tuon kirjoittaja on kuin eräs ex-kollegani, keskustan Stockan vartija, joka kitisi vuosikaudet city.fi-palstalla naisten valinnoista, koska ne eivät kohdistuneen häneen. Käytti ilmaisua "tavan nainen" halventaakseen naisia.

Töissä heppu riiteli pomon  meisän työkavereiden, asiakkaidenkin kanssa, saikutti pelaakseen kotona ja töissä jos jollekin puhui niin haukkuakseen naisia, maailmaa, kaikkea, mutta ei ikinä nähnyt mitään vikaa itsessään. 

Kyseinen jeppe oli ja edelleen on itse lyhyt, lihava, haisee aina pahasti hielle ja suustaan mädille h

Ui saatana! "Kylmävirrastako" puhut? Se on edelleen yhtä sekaisin ja onneton kuin männä vuosina kun oltiin samoissa vuoroissa. Ei kateeksi käy. 

Vierailija
2355/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kykene oi

"En ole vihainen tai katkera vaan realisti. Et sinäkään miehesi kanssa ole pyyteettömästi. Tutkiskele itseäsi.

Tiedän, et halua myöntää totuutta joten tulet elämään valheissasi ja kritisoit niitä jotka asiasta kehtaavat mainita."

Erikoisinta näissä naisvihaajissa on se, että väenvängällä ovat täällä naisten kanssa "keskustelemassa". 

Vierailija
2356/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että

"Naiset ovat parisuhteessa miehiä väkivaltaisempia. Lähteenä vuosien ajan esimerkiksi perhebarometri ja terveydenhuollon tilastot."

Ole ystävällinen ja jaa linkkejä näihin, niin levitätä sitä tietoisuutta. Minä en tuollaisia tuloksia ole vielä löytänyt.

Olisit toki löytänyt jos edes etsisit. Tai no, ei tarvitse etsiä...

Helsingin Sanomat: https://www.hs.fi/tiede/art-2000010821054.html

Väkivalta|Perhebarometri kertoi viime viikolla, että miehet kokevat parisuhteissa enemmän väkivaltaa kuin naiset.

Tutkijat toki ovat vuosien ajan ohittaneet nuo tulokset virheinä, mutta niiden toistuessa sielläkin on lamppu syttynyt vaikka he mielellään esittävät naisen vain uhrina.

Terveydenhuolto: https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791

Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20-64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Toki sinulle ei tietenkään kelpaa Psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkärin teksti aiheesta, mitäpä tuollainen tietäisi. Tuo juttu on seitsemän vuoden takaa... eipä ole tasa-arvoa ajavat feministiset järjestöt reagoineet, toisin kuin siihen kyselyyn miesten asenteista.

Tässä tietoa ihan tilastokeskukselta / poliisilta, sekin 15+ vuoden takaa jo: https://yle.fi/a/3-5487134

Henkirikoksissa nainen on yhä miestä useammin parisuhdeväkivallan uhri. Vuosittain yli 20 naista kuolee nykyisen tai entisen puolisonsa surmaamina. Myös lievissä pahoinpitelyissä nainen on uhrina useammin kuin mies.

Nainen syyllistyy sen sijaan puolisonsa törkeään pahoinpitelyyn tai henkirikoksen yritykseen vähintään yhtä usein kuin mies. Tilastokeskuksen mukaan mies on uhrina jopa hieman useammin kuin nainen, vaikka luvut ovatkin lähellä toisiaan.

Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista. Nämä ovat poliisin tietoon tulleita tapauksia. Vielä edellisvuonna naiset olivat uhreina useammin, mutta luvut olivat melko lähellä toisiaan silloinkin.

Tutkija Venla Salmi Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta toteaa, että perheväkivallan miesuhrien näkökulma on suomalaisessa tutkimuksessakin jäänyt syrjään.

- Ehkä taustalla on se, että naisen ajatellaan olevan haavoittuvampi uhri ja sillä tavalla halutaan korostaa naisuhrin asemaa, Salmi arvioi.

Vierailija
2357/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta näissä naisvihaajissa on se, että väenvängällä ovat täällä naisten kanssa "keskustelemassa". 

--

Onko naisvihaa jos näyttää teille peiliä ja kertoo mitä olette?

Vierailija
2358/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että

"Herranjestas, enhän minä miehenä voisi naista lähestyä kysyäkseni tarvitseeko hän apua. Kyllähän nainen voisi silmillään antaa luvan lähestyä, mutta ongelmana on tietysti ettei mies voi edes katsoa naisen suuntaan pitkään. Sekin on ahdistelua, palstan mukaan.

Ei, parasta miesten ymmärtää että naiset julistivat ennakkoon että he valitsevat karhun, tätä ei kritisoitu missään julkisuudessa joten naiset ovat de facto valinneet sen."

Juu älä ikinä missään tilanteessa lähesty naista. Ikinä. Lupaatko?? Ikinä!

Tietysti lupaan. Kävelen ohi vaikka olisit palavassa autossa hakkaamassa ikkunaa.

Vierailija
2359/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kerropas sitten minulle että miksi olen tämän miehen kanssa? Jos kerran "tiedät" niin hyvin. 

Ja ei, et kuulosta realistilta, vaan katkeralta ja negatiiviselta ihmiseltä. Se ajaa kaikki potentiaaliset kumppanit pois ja niillä saat myös tehokkaasti poltettua siltoja jopa kaveripiirissä. Olen seurannut tuollaista vierestä.

--

Hyvä kysymys, vastauksen siihen saanet kun pohdit miksi joku vaimoaan ja tytärtään hakkaava punaniska on ko. naisen kanssa.

Lisäksi: mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin kiinnostunut "potentiaalisista kumppaneista" ? Naiset eivät tuo miesten elämään mitään positiivista, pelkkiä riskejä.

Vierailija
2360/2728 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein jo odotinkin, että milloin spermaviemarimies tulee taas vihaamaan naisia vauva-palstalle. No, kello 7.28 alkoi hänen piiiitkä ja ihana lauantaipäivänsä näppiksen edessä jälleen kerran. Miehet, valkoritarinne on täällä taas puolustamassa mainetta ja kunniaanne! :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi