Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2321/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ovat parisuhteissa miehiä väkivaltaisempia, mutta antakaa mahdollisuus ja kelpuuttakaa minut suhteeseen!! Yhyy! 😭"

Ei, minä joka kerron naisten väkivaltaisuudesta kehoitan miehiä pysymään teistä kaukana. 

Ei se naamasta näy kuka on väkivaltainen hullu, siispä voimme olettaa että ilman oikeaa lääkitystä jokainen teistä on sellainen.

Onko sulla lääkitys kunnossa? Ulosannistasi päätellen ei.

Tuo viestisi pätee myös miehiin varsin hyvin, ellei jopa paremmin kuin naisiin.

Vierailija
2322/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.

Ettekö teetä testejä ja odota kumppanilta samaa kun aloitatte seksin parisuhteessa?

Melkoista...

Kas kun se reiän rassaaja saattaa löytää suhteen aikana muitakin reikiä rassattavaksi, eivätkä kaikki tartunnat näy testeissä heti (HIV luotettava vasta 3 kk päästä)

Ok, sanotko siis että kaikki miehet pettävät vai ajatteletko tämän olevan sinun piiriesi ongelma?

Reiän rassaajat pettävät, heillä on siihen taipumusta, kuten muuhunkin vastuuttomaan seksikäytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ovat parisuhteissa miehiä väkivaltaisempia, mutta antakaa mahdollisuus ja kelpuuttakaa minut suhteeseen!! Yhyy! 😭"

Ei, minä joka kerron naisten väkivaltaisuudesta kehoitan miehiä pysymään teistä kaukana. 

Ei se naamasta näy kuka on väkivaltainen hullu, siispä voimme olettaa että ilman oikeaa lääkitystä jokainen teistä on sellainen.

Onko sulla lääkitys kunnossa? Ulosannistasi päätellen ei.

Tuo viestisi pätee myös miehiin varsin hyvin, ellei jopa paremmin kuin naisiin.

Tietysti käy, mutta tutkimusten mukaan ei paremmin.

Vierailija
2324/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.

Ettekö teetä testejä ja odota kumppanilta samaa kun aloitatte seksin parisuhteessa?

Melkoista...

Kas kun se reiän rassaaja saattaa löytää suhteen aikana muitakin reikiä rassattavaksi, eivätkä kaikki tartunnat näy testeissä heti (HIV luotettava vasta 3 kk päästä)

Ok, sanotko siis että kaikki miehet pettävät vai ajatteletko tämän olevan sinun piiriesi ongelma?

Reiän rassaajat pettävät, heillä on siihen taipumusta, kuten muuhunkin vastuuttomaan seksikäytökseen.

Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2325/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan otsikon kysymykseen oikein

Naisten kannattaisi  antaa tavallisille miehille

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus to

Oli siitä ylelläkin ja monissa muissa medioissa

En seuraa yleäkään, oikeastaan mitään valtamediaa en seuraa joten sillä ihmettelen tuota jos se kuulemma on hyvinkin näkyvästi uutisoitu. Sillä jos olisi, siitä olisi artikkeleita kaikissa uutis/somelähteissä, jopa niillä mahdollisimman puolueettomilla sivustoilla ja sometileillä.

Vierailija
2326/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

Minä sanoin reiän rassaajat, sinä ihan itse projisoit sen koskemaan kaikkia miehiä. Mutta ehkä sitten kaikki miehet ovatkin reiän rassaajia? Kiitos tiedosta, harmi, että kaikki miehet pettävät :(

Vierailija
2327/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Mieheniki

En seuraa yleäkään, oikeastaan mitään valtamediaa en seuraa joten sillä ihmettelen tuota jos se kuulemma on hyvinkin näkyvästi uutisoitu. Sillä jos olisi, siitä olisi artikkeleita kaikissa uutis/somelähteissä, jopa niillä mahdollisimman puolueettomilla sivustoilla ja sometileillä.

Kyllä se sun seuraama tiktokkaajakin on sen jakanut

Vierailija
2328/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

Minä sanoin reiän rassaajat, sinä ihan itse projisoit sen koskemaan kaikkia miehiä. Mutta ehkä sitten kaikki miehet ovatkin reiän rassaajia? Kiitos tiedosta, harmi, että kaikki miehet pettävät :(

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2329/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Täällä vastaa täti, n 50. Nuoret miehet: liikkuukaa kotoanne, tavatkaa vastakkaisen sukupuolen edustajia. Etsikää kipinää. Olkaa rohkeita. Lähestykää naisia positiivisessa hengessä. Eläkää. Teille oikea nainen löytyy, kun ette sitä etsi, se tulee teidän luo. Uskokaa, kun kokemuksesta kerron😉

Täällä puolestaan setä, n.50v Nuoret miehet: älkää sekaantuko naisiin. Ne eivät tuo mitään positiivista (paitsi sp-testien tulokset) parisuhteeseen. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Pillua jos on pakko joskus saada, vuokratkaa. Omistaminen tulee aina kalliimmaksi ja ajan kuluessa euroa per kerta on aivan järkyttävän huonossa suhteessa. Ei ole oikeaa naista, jokainen on taloudellinen riski joka ei ole ottamisen arvoinen. Jos se tulee tästä huolimatta luoksenne kuten tuossa pelotellaan, käskekää sen lokin painua helvettiin. Niin sekin sanoisi teille toisissa olosuht

Pattayalle vaan ja 50-60e per pano tulee huomattavasti halvemmaksi kuin seurustelu, puhumattakaan avioliitosta Suomessa.

Vierailija
2330/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi

Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.

Vierailija
2331/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Ok, sanotko siis

Tottahan se on että jotkut miehet eivät osaa pitää lerssiään housuissaan. Uittavat sitä lähes aina vieraassa jos vain mahdollisuus tulee. Se ei ole miesvihaa, joten voit lopettaa tuon nolon risuaidan/hashtagin käytön.

Eri.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2332/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sun seuraama tiktokkaajakin on sen jakanut

Sori, en käytä TikTokia ollenkaan, turhaa aivosyöpää täynnä oleva appsi mikä on pääosin vain lapsille + teineille suunnattu.

Vierailija
2333/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

#miesvihanäkyväksi

#miehenlevittämämiesvihanäkyväksi :(

Kutsua nyt kaikkia miehiä pettäjiksi.

Vierailija
2334/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkausta. Hakekaa naisia maailmalta. Miksi näistä kieroonkasvaneista perjalkaisista suominaisista kannattaa edes väitellä. Ei niistä ole äideiksi ja vielä vähemmän puolisoiksi

Eipä ole niistä ulkkareistakaan. Yksikään nainen ei ole maailman historian aikana välittänyt miehestä pätkääkään. Jokainen välittää vain ja ainostaan siitä mitä mies heille tarjoaa. Mies itse on väline siihen joka hylätään tilaisuuden tullen.

Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.

Vierailija
2335/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos välttämättä haluaa suvaitsevaisen mutta ruman luonnonsuojelija vassarinaisen?

Vierailija
2336/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

#miesvihanäkyväksi

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2337/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvästi huonot esikuvat siitä mitä oikea ja aito rakkaus on. Hieman ehkä säälin sinua siltä osalta, mutta muutenhan tuo viestisi on naisvihaa ja yleistyksiä täynnä.

Nainen ei kykene oikeaan ja aitoon rakkauteen.

Senhän näkee ihan tässäkin ketjussa. Lukekaa vastauksia ap:lle.

Niissä kaikissa on yksi ydinviesti: mitä tarjoat meille naisille.

Vierailija
2338/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos välttämättä haluaa suvaitsevaisen mutta ruman luonnonsuojelija vassarinaisen?

No ei ainakaan ole pulaa vaihtoehdoista. Noita mahtuu 13 tusinaan

Vierailija
2339/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

#miesvihanäkyväksi

#miesvihanäkyväksi

#naisvihanäkyväksi

Huomaatko miten typerältä tuo sinunkin hashtag näyttää?

Vierailija
2340/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos selvennyksestä.

#miesvihanäkyväksi" 

#miesvihanäkyväksi

#miesvihanäkyväksi

#miehenlevittämämiesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi