Jouluna ollaan muumipaituleissa ja legginseissä pörrösukat jalassa munatoti kädessä ja juhlapöydän konvehti suussa
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muita kivoja perinteitä siellä laitoksessa?
Tuo on ihan vantaalainen perinne.
Vedä ne legginssis vaikka heti jalkaas. Minulla on jo mun### kädessä.
Mitä olen sohvaperunoita joskus joutunut pari minuuttia katsomaan, niin ne on tuollaisissa tamineissa eihan pe-iltana.
Joku ehti kommentoida, että muna kädessä.
Me taas olemme ykköset päällä koko joulun. Miehillä puvut ja naisilla tummat mekot tai jakkupuvut. Ja alkoholiakin vain lasillinen viiniä jouluaterialla, jouluna. Muuten elämme ihmisiksi.
Munatoti? En ole koskaan nähnyt Suomessa kenenkään juovan. Olen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Munatoti? En ole koskaan nähnyt Suomessa kenenkään juovan. Olen keski-ikäinen.
Onko isokin otanta?
Meillä tehdään munatoti aatoksi.
AP on katsellut taas Hallmark elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Suomessa juoda munatotia?
Lämmin munatoti kuuluu jouluun! Joulun klassikkojuomaan voi valita makusi mukaan rommia tai konjakkia, kunhan vain muskottipähkinä on mausteena mukana.
Korkokengissä, kuoharilasi kädessä, päivällistä nautiskellen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä Hallmarkeissa kaikki kulkevat koko joulun ajan kaakaomuki kädessä ja noin jokatoinen repla koskee kaakaota. Ja kaikilla on koko ajan irvikissahymy naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja viestisi pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä Hallmarkeissa kaikki kulkevat koko joulun ajan kaakaomuki kädessä ja noin jokatoinen repla koskee kaakaota. Ja kaikilla on koko ajan irvikissahymy naamalla.
Jep! Siellä ei munia ja toteja näy. Pipareita paistellaan pelillä (ilman leivinpaperia) ja joku noutokahvi tahi -kaakao kädessä.
Ovat niin surkeita näyttelijöitä, että eivät tiedä minne kädet laittaa. Siks ne tyhjät noutokupit
Otan vain munaa ilman totia, trikoomekossa ja tyttären tekemissä koruissa. Ei pörrösukkia, vaan ohuet sukat tai sukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viestisi pointti oli?
Eri. Hän haluaisi kovasti mukaan mutta arastelee koska ei tiedä kaikkia tapoja.
Siitä alkaa joulu naikaa....
kuka nyt muumi-pörrö...nai