Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tuo Jeremy Meeks teidän mielestänne oikeasti hyvännäköinen?

Vierailija
06.07.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011341597.html

Tuo on tunnetusti monien naisten märkä päiväuni? Mitä tuossa voi nähdä? Tulee lähinnä mieleen joku balkanilainen heikolla ruualla ollut rakennustyömään purkumies tms 😄

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh 

Vierailija
102/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla jos kasvattaisi tukan. Tuollaisena kaljuna ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvännäköinen, upea kasvojen luusto. Siniset silmät tuovat kivan kontrastin ihonväriin.

Vierailija
104/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku peräkylän peräkammarin ylipainoinen, alkoholiinmenevä persu, joka ihmettelee kun flaksi ei käy ja on katkera oikeasti komeille miehille?

Vierailija
105/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan hän hyvän näköinen objektiivisesti arvioituna. Mutta en itse ainakaan tykkää mistään silmäkulman tatuoinneista jne. Ei olisi mikään minun unelmamieheni ulkonäön perusteella, vaikka hyvän näköinen onkin.

Vierailija
106/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hyvännäköinen mies. Syntynyt huumeidenkäyttäjien lapseksi eli oli jo syntyessään heroiiniriippuvainen.Hyvä että ulkonäkö mahdollistaa miehillekin paremman elämän.

Vierailija
107/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todella komea

Vierailija
108/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt huomattavasti komeampi kuin keskivertomies. Erittäin hyvä luusto ja kauniinväriset silmät. 

Vierailija
109/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sinisilmäinen boxerin ja Weimarin seisojan sekoitus. Komea on!

Vierailija
110/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin väriset silmät mutta en minä tuon näköistä äijää ottaisi. Varsinkaan rikollista.

Vierailija
111/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on samantyyliset kasvot kuin Jorma Uotisella, todella paksut huulet ja melko pyöreä nenä. Onko hänellä vähän afrikkalaisia sukujuuria sinisistä silmistä huolimatta? Kasvot ovat sensuellit enemmän kuin maskuliiniset minun silmääni. Ja itse kyllä enemmän pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Mutta kyllä hän kuitenkin on komean ja hätkähdyttävän näköinen, koska afrikkalainen ulkonäkö yhdistyy sinisiin silmiin. Tulee mieleen eräästä arabipakolaistytöstä, jolla oli hyvin kirkkaat siniset silmät. Kuva voitti jonkin lehtikuvapalkinnon joskus takavuosina, kun pakolaisia tuli paljon Syyrian kaaoksesta. Olikohan tyttö arabi vai jesidi, en muista enää. Tumma iho ja hiukset, jäisen siniset silmät.

Isä on afroamerikkalainen

Vierailija
112/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ei viehätä tippaakaan, on todella kylmän ja välinpitämättömän näköinen. Hänellä on poikkeukselliset piirteet ja ymmärrän, että monen mielestä komea, mutta itsestä suorastaan luontaantyöntävän näköinen.

N47

Vierailija
113/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on paljon piirteitä, joita arvostetaan miesmallilla

- Korkeat poskipäät

- Siniset silmät / intensiivinen katse

- Symmetriset kasvonpiirteet

- Maskuliininen leuka ja rakenne

- Täyteläiset huulet

- Hänen ihonvärinsä ja silmien välinen kontrasti on harvinainen 

Vierailija
114/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun makuun silloin aikanaan (eikö tuo ole se "mugshot-malli") eikä ole kyllä vieläkään. 

Vierailija
115/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on samantyyliset kasvot kuin Jorma Uotisella, todella paksut huulet ja melko pyöreä nenä. Onko hänellä vähän afrikkalaisia sukujuuria sinisistä silmistä huolimatta? Kasvot ovat sensuellit enemmän kuin maskuliiniset minun silmääni. Ja itse kyllä enemmän pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Mutta kyllä hän kuitenkin on komean ja hätkähdyttävän näköinen, koska afrikkalainen ulkonäkö yhdistyy sinisiin silmiin. Tulee mieleen eräästä arabipakolaistytöstä, jolla oli hyvin kirkkaat siniset silmät. Kuva voitti jonkin lehtikuvapalkinnon joskus takavuosina, kun pakolaisia tuli paljon Syyrian kaaoksesta. Olikohan tyttö arabi vai jesidi, en muista enää. Tumma iho ja hiukset, jäisen siniset silmät.

Tyttö oli afgaani ja kuva vuosikymmeniä vanha. Kuvassa poseerasi Sharbat Gula niminen tyttö. Youtubesta löytyy miten etsivät tämän aikuisena käsiinsä. Surullinen on hänenkin kohtalonsa.

Vierailija
116/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt semmoinen kalsarimalli-jännämies?

Vierailija
117/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit tunnetusti ihailevat Meeksiä.

Vierailija
118/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on afroamerikkalainen

Sitä vähän arvelinkin, että lähellä on afrikkalaisia geenejä. Tunsin kerran kauan sitten hyvin harvinaisen vastaavanlaisen transmiehen (tai silloinhan ei ollut transmiehiä, hän oli butch-lesbo), joka oli todella pitkä ja maitokahvinvärinen, mutta kasvot olivat kiinalaispiirteiset. Isä todella pitkä afrikkalainen ja äiti kiinalainen. Hänkin oli malli, oli todella monessa luksusmerkin mainoksessa ja varmasti kaikki ajattelivat hänen olevan mies. Meeksissäkin on kasvojen perusteella hieman sukupuolten sekoittumista, kasvot ovat tavallaan hyvin kauniit, sensuellit. 

Vierailija
119/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti ei viehätä tippaakaan, on todella kylmän ja välinpitämättömän näköinen. Hänellä on poikkeukselliset piirteet ja ymmärrän, että monen mielestä komea, mutta itsestä suorastaan luontaantyöntävän näköinen.

N47

Kyseessä on pidätyskuva. Kuka niissä näyttää muulta kuin välinpitämättömältä?

Katsoitko niitä kuvia, joissa hän hymyilee? 

Vierailija
120/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli afgaani ja kuva vuosikymmeniä vanha. Kuvassa poseerasi Sharbat Gula niminen tyttö. Youtubesta löytyy miten etsivät tämän aikuisena käsiinsä. Surull

Niinpä olikin. Näin hyvä muisti mulla on :)  Mitä tytölle tapahtui?