Naiset, onko tuo Jeremy Meeks teidän mielestänne oikeasti hyvännäköinen?
https://www.is.fi/viihde/art-2000011341597.html
Tuo on tunnetusti monien naisten märkä päiväuni? Mitä tuossa voi nähdä? Tulee lähinnä mieleen joku balkanilainen heikolla ruualla ollut rakennustyömään purkumies tms 😄
Kommentit (152)
On todella hyvännäköinen, upea kasvojen luusto. Siniset silmät tuovat kivan kontrastin ihonväriin.
Onko ap joku peräkylän peräkammarin ylipainoinen, alkoholiinmenevä persu, joka ihmettelee kun flaksi ei käy ja on katkera oikeasti komeille miehille?
Siis onhan hän hyvän näköinen objektiivisesti arvioituna. Mutta en itse ainakaan tykkää mistään silmäkulman tatuoinneista jne. Ei olisi mikään minun unelmamieheni ulkonäön perusteella, vaikka hyvän näköinen onkin.
No onhan se hyvännäköinen mies. Syntynyt huumeidenkäyttäjien lapseksi eli oli jo syntyessään heroiiniriippuvainen.Hyvä että ulkonäkö mahdollistaa miehillekin paremman elämän.
No onhan tuo nyt huomattavasti komeampi kuin keskivertomies. Erittäin hyvä luusto ja kauniinväriset silmät.
Tulee mieleen sinisilmäinen boxerin ja Weimarin seisojan sekoitus. Komea on!
Kauniin väriset silmät mutta en minä tuon näköistä äijää ottaisi. Varsinkaan rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on samantyyliset kasvot kuin Jorma Uotisella, todella paksut huulet ja melko pyöreä nenä. Onko hänellä vähän afrikkalaisia sukujuuria sinisistä silmistä huolimatta? Kasvot ovat sensuellit enemmän kuin maskuliiniset minun silmääni. Ja itse kyllä enemmän pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Mutta kyllä hän kuitenkin on komean ja hätkähdyttävän näköinen, koska afrikkalainen ulkonäkö yhdistyy sinisiin silmiin. Tulee mieleen eräästä arabipakolaistytöstä, jolla oli hyvin kirkkaat siniset silmät. Kuva voitti jonkin lehtikuvapalkinnon joskus takavuosina, kun pakolaisia tuli paljon Syyrian kaaoksesta. Olikohan tyttö arabi vai jesidi, en muista enää. Tumma iho ja hiukset, jäisen siniset silmät.
Isä on afroamerikkalainen
Henkilökohtaisesti ei viehätä tippaakaan, on todella kylmän ja välinpitämättömän näköinen. Hänellä on poikkeukselliset piirteet ja ymmärrän, että monen mielestä komea, mutta itsestä suorastaan luontaantyöntävän näköinen.
N47
Hänellä on paljon piirteitä, joita arvostetaan miesmallilla
- Korkeat poskipäät
- Siniset silmät / intensiivinen katse
- Symmetriset kasvonpiirteet
- Maskuliininen leuka ja rakenne
- Täyteläiset huulet
- Hänen ihonvärinsä ja silmien välinen kontrasti on harvinainen
Ei ollut mun makuun silloin aikanaan (eikö tuo ole se "mugshot-malli") eikä ole kyllä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on samantyyliset kasvot kuin Jorma Uotisella, todella paksut huulet ja melko pyöreä nenä. Onko hänellä vähän afrikkalaisia sukujuuria sinisistä silmistä huolimatta? Kasvot ovat sensuellit enemmän kuin maskuliiniset minun silmääni. Ja itse kyllä enemmän pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Mutta kyllä hän kuitenkin on komean ja hätkähdyttävän näköinen, koska afrikkalainen ulkonäkö yhdistyy sinisiin silmiin. Tulee mieleen eräästä arabipakolaistytöstä, jolla oli hyvin kirkkaat siniset silmät. Kuva voitti jonkin lehtikuvapalkinnon joskus takavuosina, kun pakolaisia tuli paljon Syyrian kaaoksesta. Olikohan tyttö arabi vai jesidi, en muista enää. Tumma iho ja hiukset, jäisen siniset silmät.
Tyttö oli afgaani ja kuva vuosikymmeniä vanha. Kuvassa poseerasi Sharbat Gula niminen tyttö. Youtubesta löytyy miten etsivät tämän aikuisena käsiinsä. Surullinen on hänenkin kohtalonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä on afroamerikkalainen
Sitä vähän arvelinkin, että lähellä on afrikkalaisia geenejä. Tunsin kerran kauan sitten hyvin harvinaisen vastaavanlaisen transmiehen (tai silloinhan ei ollut transmiehiä, hän oli butch-lesbo), joka oli todella pitkä ja maitokahvinvärinen, mutta kasvot olivat kiinalaispiirteiset. Isä todella pitkä afrikkalainen ja äiti kiinalainen. Hänkin oli malli, oli todella monessa luksusmerkin mainoksessa ja varmasti kaikki ajattelivat hänen olevan mies. Meeksissäkin on kasvojen perusteella hieman sukupuolten sekoittumista, kasvot ovat tavallaan hyvin kauniit, sensuellit.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti ei viehätä tippaakaan, on todella kylmän ja välinpitämättömän näköinen. Hänellä on poikkeukselliset piirteet ja ymmärrän, että monen mielestä komea, mutta itsestä suorastaan luontaantyöntävän näköinen.
N47
Kyseessä on pidätyskuva. Kuka niissä näyttää muulta kuin välinpitämättömältä?
Katsoitko niitä kuvia, joissa hän hymyilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli afgaani ja kuva vuosikymmeniä vanha. Kuvassa poseerasi Sharbat Gula niminen tyttö. Youtubesta löytyy miten etsivät tämän aikuisena käsiinsä. Surull
Niinpä olikin. Näin hyvä muisti mulla on :) Mitä tytölle tapahtui?
Hyh hyh