Mitä hyvää olet tehnyt tänään?
Mitä hyvää olet tehnyt tänään, jotain sellaista mikä on hyvää muillekin kuin pelkästään itselle?
Kommentit (18)
En tiedä. Toivottavasti pidin hyvää seuraa baaritutuille.
(ainakin vanhoja hyviä aikoja muisteltiin .... tai eihän ne aina niin hyviä olleet ..... :/ )
Kahvia keittänyt, ei tässä vielä oikein muuta edes ehtinyt
Olen rukoillut kaikkien nälkää näkevien puolesta että he saisivat jokapäiväisen pepperoni pitsansa
Nykyään uutisista ja muualta saa lukea monia negatiivisia asioita, joten olisi kiva lukea hyvistä teoista. Ehkä sinun hyvä tekosi inspiroi jotakin toista henkilöä tekemään hyvän teon.
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut kaikkien nälkää näkevien puolesta että he saisivat jokapäiväisen pepperoni pitsansa
Samaa sarjaa henkisen polun kulkojoiden lähetin positiivista energiaa katastrofialueelle-ajattelun kanssa.
Ei tässä vielä ole ehtinyt paljoa tehdä. Pissalla ja tupakalla olen käynyt. Mies ystävä oli yötä luonani ja hän vielä nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään uutisista ja muualta saa lukea monia negatiivisia asioita, joten olisi kiva lukea hyvistä teoista. Ehkä sinun hyvä tekosi inspiroi jotakin toista henkilöä tekemään hyvän teon.
No sinällänsä ymmärrettävää, mutten koe satunnaisen hyvän teon olevan minulle niin merkityksellinen, että jakaisin täällä.
Nukkunut, se on hyväksi muille kun nukun. Vai oletko muka eri mieltä?
Käytin koiran lenkillä - se oli hyväksi koiralle (ja myös minulle). Tein lapsille aamupalaa - se oli hyväksi lapsille. Pilkoin lapsille omenanlohkoja syötäväksi - taas se oli hyvää lapsille. Nyt olen loput omenat pilkkonut piirakkaa varten, se on hyvää itselleni ja muille. Olen suunnitellut päivän ruuat, se on hyvää muille ja minulle. Olen laittanut koneellisen pyykkiä peseytymään, se on hyvää itselleni ja puolisolle, joka saa ensi viikoksi puhtaita sukkia.
pyyhin pinpin kun kävin pissalla. hyvä muillekin kun en haise pissalle bussissa liikkuessani ja kaupoissa/kirjastoissa yms.
pyyhkäisin varmuuden vuoksi myös pyllynreiän
Tänään en vielä ole ehtinyt mitään, mutta eilen haistattelin naapurille. Se on sille, hyväksi, koska ei se muuten opi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Otin mieheltä suihin, kai se on hyvä teko?
Tässä naiset on oikea meininki. Olen vähän kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Otin mieheltä suihin, kai se on hyvä teko?
Suu ei ole mulkun paikka, yök.
Kun tämä ketju kerran alkoi eilen, niin eilen päästin naapurin rakkikoiran päiviltä, oli sen verran vanha ja raihnas, että oli hyvä teko. Nopea kuolema, vein myös ruhon metsään muille eläimille ravinnoksi.
Pesin lakanat, puhtaista lakanoista saa nauttia myös puoliso illalla.
Ostin oikeen kauniin leningin kirpputorilta ja annoin sen eräälle pakolaislapselle. Itse asiassa ostin leningin pikku sukulaiselle, mutta koko oli liian pieni. Meni hyvään tarkoitukseen.
Lähetin ahdistuneelle ystävälle kissavideon.:)
Hyvät teot lakkaavat olemasta hyviä tekoja, mikäli niillä kiillotetaan omaa kilpeä.
Hyvät teot vaikenevat.