Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
841/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani syy useamman vuoden kestävään sinkkuuteeni erottuani pitkästä parisuhteesta oli se, että olin oppinut sen millaisessa suhteessa en halua olla ja ymmärsin realiteetit joita suhteeseen alkamiseen sisältyy.

Toisin sanoen, jollain tapaa etsin koko ajan ihmistä vierelleni, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Ymmärsin että suhteeseen mahdollisesti alkaessani minulla on myös menetettävää. Tulin toimeen sinkkunakin aivan kelvollisesti, minulla oli vapaus tehdä mitä haluan. En halunnut suhdetta jossa tuntisin elämäni rajoitetuksi, vaan sellaisen jossa olisi helppoa olla.

Muutamia yritelmiä oli, ne kaatuivat mikä aiemmin ja mikä myöhemmin siihen että jompikumpi tajusi sen ettei homma vain jostakin syystä toimi.

En uskonut enää niin tapahtuvan, mutta löysin mukavan, ikäiseni aikuisen naisen vierelleni. Hyvin tavallisen kuten itsekin olen. Hänen kanssaan on helppo ja hyvä olla, teemme hyvin tavallisia asioita. Tuntuu siltä että sovimme hyvin toisillemme.

Vierailija
842/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun niin yritän kyllä. Vaan harvemmin enää tässä iässä ihastuu. Ja jos sattuu ihastumaan niin toisella voi olla perhettä ja parisuhde enkä halua olla kodinrikkoja. 

Naiset kyllä osoittavat esim Tinderissä mielenkiintoa ihan tarpeeksi. Ehkä pitäisi vaivautua treffeille ja sitä kautta voisi ihastua. Jos sinne Tinderiin tulee taas joskus mentyä.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Naiset itse julistavat etteivät ryhdy parisuhteeseen josta eivät hyödy."

No melko loogista. Miksi mennä parisuhteeseen joka ei anna mitään?

Ihan eri asia on sitten se mikä se "hyöty" kullekin on. Minulle se on ihan se että saa rakkautta ja voi antaa rakkautta ja on joku ihminen johon voi turvata kun tietää että se on siinä rinnalla eikä mene minnekään. Jollekin muulle se on sitten jotain muuta. Vaikka sitten raha ja status kuten osa niin usein sanoo. Mutta ainahan jokainen hakee parisuhteesta jotain positiivista itselleen, niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
844/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys AP, itsellä on niin että minua ei kiinnosta tehdä kompromissia esimerkiksi ulkonäön suhteen, jonka takia parisuhteen muodostaminen on paljon vaikeampaa. Olen kolmekymppinen mies.

Suurin osa kavereistani ottivat "sen ensimmäisen" joka osoitti edes pientä kiinnostusta, on surullista nähdä sivusta kun eivät innostu omista naisistaan ollenkaan. On paljon parisuhteita jotka todellisuudessa ovat vain kaverisuhteita... seksielämää ei esimerkiksi ole ollenkaan vaikka kyse olisi kolmekymppisistä. Mitään intohimoa ei näy missään.

Näin voi osalla olla mutta et sinä muiden parisuhteita oikeasti niin hyvin tiedä. Ei kaikki tykkää näyttää muiden seurassa mitään intohimoja. Minustakin se on aika teinimeininkiä.

En minäkään mieheni kanssa ole julkisesti koko ajan toisissamme kiinni mutta kyllä makkarissa on toimintaa edelleen oikein hyvin vaikka on oltu yh

Ymmärrän kyllä että julkiset hellyydenosoitukset voivat tuntua "teinimeiningiltä" mutta kyse ei nyt ollut sellasesta. En siis ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani hehkuttaisi, kehuisi tai vaikuttaisi olevan innostunut omasta naisestaan. Tosi sellasta "noh mennään nyt tällä sitte" tyyppistä asennetta. Kun ollaan kaupungilla niin katselevat alati muita naisia vaikka olen kaveriryhmäni ainut sinkku.

Tuntuu niin feikiltä jotenkin.

Vierailija
845/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikea tapa oli mennä nuorena naimisiin ja tehdä ne lapset. Arvostan vaimoani niin että muualle on turha katsella. Hän käy töissä, kokkaa ja pitää huolen lapsista, pyykkää. Minäkin käyn töissä, teen ruokaa myös ja pidän kodin muutoin järjestyksessä.Meillä on yhteinen hyvä elämä ja visio muuttaa ulkomaille.

Nyt kun katsoo näitä keskusteluja niin ihmiset ovat vain toisiinsa tympääntyneitä kun mikään ei toimikkaan. Syytellään toisiaan. Kaikki arvot imetään somesta (roska arvoja) eli pitää olla rahaa, statusta ja huomion hakuisuus ei ihme että ei mikään sit riitä kun kaikki pitää tulla valmiina uudessa kumppanissa. Perheen pyörittäminen on kovaa työtä ja se pitää vaan tehdä jokaiselle selväksi, jostain on vain aloitettava ja elämä löytää sen merkityksensä. Jatkuva onnen etsiminen ei auta, se löytyy meidän jokaisen sisältä kun oppii arvostamaan niitä pieniä asioita. Hook Up kulttuuri on pahin arvojen hajottaja jota keksin. Itse en uskaltaisi tänä päivänä enää sitoutua jos arvot ja oletukset ovat tätä tasoa, mutta siinä tapauksessa jos kyseessä olisi todella hyvä ja tosissaan otettava NAINEN jolla ei ole kuin maks 1-2 parisuhdetta takana ja ovat kaatuneet jostain järkevästä syystä. Ei sellaisista syistä että nainen otti eron koska ajatteli että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen :D

No tässä minun mielipide.

Vierailija
846/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdä vaivaa? Mitä ihmettä? Kun löysin vaimoni niin alusta lähtien tähän asti kaikki on ollut VAIVATONTA. Ei ole tarvinnut mitään ihmeitä tehdä, ihan perusarkea on eletty.

Vai että vielä vaivaa pitäisi nähdä... Itsekin olisin sinkkuna ennemmin. 

Vierailija
847/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään

Sitten ei kannata olla naisen kanssa.

kts. aloitus...

vinkki: miehet eivät enää olekaan.

No mitä ne siellä tindereissä roikkuu? 

Harvat miehet siellä roikkuu

Ai harvat? Kolme neljäsosaa tinderin käyttäjistä on miehiä. 

Tinderissä on enää nussija-prot. Kaikki muut on todennut saitin turhaksi.

Vierailija
848/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viernailija kirjoitti:

"Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista."

Hienoa, hyvä alku. Nyt voit sitten miettiä että kannattaako tämän tunteesi takia olettaa että jokainen nainen tässä mailmassa on sinua vastaan. Vai voisiko keskittyä niihin naisiin joita ei tuo idologia niin paljon kiinnosta tai se ei heidän käytökseensä vaikuta koska heitäkin on.

Tunteet ovat sinulle totta mutta faktoja ne eivät automaattisesti ole.

Ei, mutta kannattaa olettaa että jokainen nainen hyötyy potentiaalisesti vihaideologien toiminnasta.  Sen julkinen vastustaminenkin pyritään kieltämään vihapuheena.

Se hyötyykö jokainen vai

No miksi siihen ryhtyisi, jos se ei tuo mitään hyvää elämään? En käsitä.

Eli nainen haluaa olla hyötyjä mutta häneltä ei saa vaatia mitään.

Kiitos. Tämä kuvaa täydellisesti miksi miehet ovat mielummin panostamatta.

Vierailija
849/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka pieni alue ja paikkakunta sinulla on jos useat sadat tykkäykset kuvastavat sinulle että kaikki miehet ovat tinderissä?

Ottaen huomioon että Tinder tunnetaan paikkana jossa siellä olevat miehet tykkäävät aivan kaikesta."

En ole sanonut että kaikki miehet ovat tinderissä. Miehiä on paljon tinderissä.

Mikä on "paljon" ja miten se liittyy mihinkään?

Vierailija
850/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdä vaivaa? Mitä ihmettä? Kun löysin vaimoni niin alusta lähtien tähän asti kaikki on ollut VAIVATONTA. Ei ole tarvinnut mitään ihmeitä tehdä, ihan perusarkea on eletty.

Sama kokemus itselläni.

Ensitreffit vaimoni kanssa tuntuivat ihan erilaisilta kuin muiden naisten kanssa. Oli vaivatonta olla hänen seurassaan. Ei tarvinnut stressata ja yrittää tehdä vaikutusta, tai muuten nähdä vaivaa. Homma vaan toimi kuin itsestään. 

Vierailija
851/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrän kyllä että julkiset hellyydenosoitukset voivat tuntua "teinimeiningiltä" mutta kyse ei nyt ollut sellasesta. En siis ole koskaan kuullut että kukaan kavereistani hehkuttaisi, kehuisi tai vaikuttaisi olevan innostunut omasta naisestaan. Tosi sellasta "noh mennään nyt tällä sitte" tyyppistä asennetta."

No ei Suomessa ole yleensäkään tapana hehkutella julkisesti rakkauttaan varsinkaan miesporukoissa mutta ei naisporukoissakaan. En minä muista olenko koskaan hehkuttanut naiskavereilleni parisuhdettamme vaikka meillä on aina mennyt loistavasti. Ei vain tunnu luontevalta tehdä niin. Meidän parisuhde on yksityisasia, varsinkin sen seksielämä. Ja käsittääkseni mieheni on samanlainen.

"Kun ollaan kaupungilla niin katselevat alati muita naisia vaikka olen kaveriryhmäni ainut sinkku."

On ihan miehen biologinen ominaisuus että kiinnittää huomiota vastakkaisen sukupuolen rintoihin ja takapuoliin. Ihan kuten naiset kiinnittävät huomiota moniin kauniisiin asioihin ympärillään. Siitä ei vielä voi päätellä paljoakaan siitä millainen heidän parisuhteensa on ja ovatko siihen tyytyväisiä. Kyllä minunkin mieheni kauniit naiset ympärillään huomaa vaikka ei minun seurassani heitä mitenkään silmiinpistävästi katsele. Ja kyllä minä sen ymmärrän enkä pane pahakseni. Onpahan miehellä vielä hormonitasot kunnossa kun kiinnostaa.

Vierailija
852/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen, googlaa ihan itse vihan pyramidi. Kyllä sä pystyt siihen jos oikein yrität  :)"

Edelleen, en pelaa pulushakkia kanssasi. Tuo näkyville edes yksi todiste että tässä ketjussa iso määrä naisia on väittänyt olevansa miestä reilusti hyvätuloisempia niin olen tyytyväinen. Ja sama juttu jos mielestäsi sovin johonkin vihan pyramidiin niin perustele asia, ole hyvä.

Olet hävinnyt tämän erän joten eiköhän sinun ole aika siirtyä jo eteenpäin?

Sinä olet ainoa joka pelaa mitään pulushakkia koska julistat voittaneesi ja rakentelet olkiukkoja joita kumoat voittaaksesi.

Näin nämä miesvihaajat toimivat

Vierailija
853/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hänellä oli muitakin vaatimuksia kuin keski-ikäisyys."

Ei puhuttu hänen vaatimuksistaan vaan siitä mitä hänellä on annettavaa mihelle. Ja minä vastasin että ainakin minulle hänellä saattaisi olla annettavana ihan mielenkiintoinen seura ja hyvät keskustelut.

Mitä hänellä on annettavaa miehille jotka täyttävät hänen vaatimuksensa.

Mutta ok, näkee miksi olet naiseton.

Miksi hänellä ei olisi annettavana samoja asioita kuin minulle?

Ja miksi kuvittelet minun olevan naiseton? Olen toki nyt koska vaimoni valitettavasti kuoli kolme vuotta sitten. Mutta kokemusta parisuhteesta ehti olla kyllä aika pitkään. Ja voin kai ihan hypoteettisesti kertoa mitä hänellä olisi minulle annettavana jos olisin hänestä kiinnostunut?

Osanottoni! Toivottavasti löydät itsellesi hyvän kumppanin, jos sellaista olet vailla. Kuulostat sympaattiselta mieheltä. Hyvää kesää!

Vierailija
854/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset itse julistavat etteivät ryhdy parisuhteeseen josta eivät hyödy."

Mikä ihmeen "naiset itse"? Opetelkaa nyt ihmeessä näkemään naiset myös yksilöinä joilla on mielipiteitä ihan laidasta laitaan. Helpottaa muuten niiden naisten kanssa olemista huomattavasti.

Lopettakaa "miehet sitä, miehet tätä" aloitusten tekeminen niin naiset voidaankin nähdä yksilöinä.

Katso vähän missä olet vaatimustesi kanssa.

Vierailija
855/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhöttynyt sohvalla makaava putousta katsova nainen ei houkuta.

Vierailija
856/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli nainen haluaa olla hyötyjä mutta häneltä ei saa vaatia mitään."

Sanoinko että vain nainen hyötyisi? No en. Tietenkin molempien pitää kokea saavansa reilusti enemmän hyvää suhteessa kuin ilman suhdetta että siinä on jotain järkeä. Vai miksi sinusta suhteissa ollaan?

"Kiitos. Tämä kuvaa täydellisesti miksi miehet ovat mielummin panostamatta."

Opettele edes logiikan perusteet. Se että keksit päästäsi mitä toisen joku lause mielestäsi tarkoittaa ei ole mitään logiikkaa.

Vierailija
857/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itselläni.

Ensitreffit vaimoni kanssa tuntuivat ihan erilaisilta kuin muiden naisten kanssa. Oli vaivatonta olla hänen seurassaan. Ei tarvinnut stressata ja yrittää tehdä vaikutusta, tai muuten nähdä vaivaa. Homma vaan toimi kuin itsestään. 

Täällä kolmas kohtalotoveri vaikka olenkin nainen. Kun tapasin mieheni niin äkkiä kaikki mikä oli joidenkin muiden kanssa ollut jatkuvaa säätöä olikin helppoa ja luonnollista. Ei tarvinnut kuin vain olla ja tuntui kuin olisimme tunteneet jo vuosia. Eikä tuo helppous ole kadonnut mihinkään vuosienkaan myötä.

Vierailija
858/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viernailija kirjoitti:

"Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista."

Hienoa, hyvä alku. Nyt voit sitten miettiä että kannattaako tämän tunteesi takia olettaa että jokainen nainen tässä mailmassa on sinua vastaan. Vai voisiko keskittyä niihin naisiin joita ei tuo idologia niin paljon kiinnosta tai se ei heidän käytökseensä vaikuta koska heitäkin on.

Tunteet ovat sinulle totta mutta faktoja ne eivät automaattisesti ole.

Ei, mutta kannattaa olettaa että jokainen nainen hyötyy potentiaalisesti vihaideologien toiminnasta.  Sen julkinen vastustaminenkin pyritään kieltämään vihapuheena.<

Sinä saat tavoitella ihan millaista naista haluat ja siinä mielessä vaatia ihan mitä haluat. Miksi et saisi? Ei kukaan ole sulle naista onneksi pakkonaittamassa.

Vierailija
859/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä olet ainoa joka pelaa mitään pulushakkia koska julistat voittaneesi"

Jos sinulla ei ole edelleenkään yhtään todistetta väitteesi tueksi niin kyllä, minä olen voittanut väittelyn tästä asiasta. Niin se väittelyssä menee. Se joka pystyy perustelemaan kantansa ja väitteensä on se joka voittaa.

"ja rakentelet olkiukkoja joita kumoat voittaaksesi."

Missä olen rakennellut olkiukon? Olen vain ja ainoastaan pyytänyt sinulta edes yhden todisteen väitteillesi ja tarjonnut sinulle lukemattomia tilaisuuksia niitä antaa.

"Näin nämä miesvihaajat toimivat"

Miesvihaa ei ole vaatia joltain todisteita tai perusteluita. Odotan niitä ihan yhtä lailla niin miehiltä kuin naisiltakin. Itse asiassa olisi miesvihaa jos en vaatisi niitä sinulta. Se tarkoittaisi että pitäisin miehiä jotenkin vähempiarvoisina jolloin heiltä ei tarvitsisi edes odottaa älykkäitä perusteluita. Mutta koska tunnen paljon älykkäitä miehiä niin tiedän että miehet kyllä kykenevät perustelmaan usein kantansa oikein hyvin. Nyt vain ei ole tässä keskustelussa niin käynyt.

Vierailija
860/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Onpa taas pitkä viestiketju missä jauhetaan taas tätä samaa p...skaa. Minua lähinnä huvittaa noi oletukset ja vaatimukset että miesten pitäisi järjestää jotain soidinmenoja tms rituaaleja että naiset olisi tyytyväisiä. Arvosteluun sisältyy monta eri asteikkoa, mutta se painotus vaan vaihtelee naisesta riippuen. Joo ja aina se sama laulu: tässä ollaan vaan ihan sitä hyvää ja luotettavaa perusmiestä etsimässä, vähän niinku oltais tojotaa ostamassa. Höpö höpö. Naisten Colosseum: Taistelevat metsot cityviidakossa esittelee höyheniään.

Kuka niitä jaksaa alkaa esittämään kun palkinnot niistä esityksistä ei kumminkaan ole kovin kummoisia. Fakta on se että tyytyväisin mies on se kenen ei tarvitse mitään soidintanssia esittää. Saa, tai jää ilman. Kumpikin vaihtoehto on ok, eikä kumminkaan menetä mitään.