Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa! Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?
Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"
Osoitatko missä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden oikeista juurisyistä eli naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen, jolla on monia mielenkiinnon kohteita. En pidä sohvalla löhöilystä vaan toiminnasta. Haluan matkustaa, haluan kokea, haluan uusia virikkeitä elämässä, harrastan liikuntaa, rakastan pitkiä älyllisiä keskusteluja jne. Minulla ei ole älypuhelinta ollenkaan, hoidan asiat tietokoneella. Haluan kohdata ihmisiä en lobotomia puhelimia.
Itse en käytä alkoholia, en tupakoi, ei ole mitään muotilemmikkiä narun päässä. Olen vapaa tekemään ihan mitä vaan, haluaisin puolison, jolla samanlainen vapaus tehdä ja toteuttaa unelmia.
Olisi todella ihana löytää samankaltainen mies, mielellään omanikäinen. Ei nuorempi, ei vanhempi.
Nainen 55-vuotta
Mitä tarjoat miehelle jolla on nuo ominaisuudet? Kelpaisiko sellainen mies myös muille? Entä miksi sellainen mies haluaisi
No olen itse keski-ikäinen mies ja minusta tuo nainen kuulosti varsin mielenkiintoiselta. Sellaisen seura toisi varmaan paljon uutta elämääni.
Hänellä oli muitakin vaatimuksia kuin keski-ikäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Kyllä miehet ovat siinä alisteisessa asemassa naisiin nähden. Moni mies kun ei naisille kelpaa. Pitää olla pitkä, komea, fiksu, iso penis, varakas, osata keskustella ja viettää kaikki aika naisen kanssa. Ei kannata naiset ihmetellä kun ei miehet jaksa enää vaivaa nähdä kun lopputulos on kuitenkin se, että aina on jokin syy siihen ettei mies kelpaa.
Joo mutta ei
Enemmän naurattaa nämä ristiriidat joita naiset vaativat. Menestyvä uraohjus joka muuttuu naisen porsiessa maailman parhaaksi koti-isäksi (säilyttäen naisen vaatiman tulotason)
Jaa, no itse olen uraohjus, josta tuli porsittuaan (?) hyvä äiti ja ohessa ikääntyneen vanhemman omaishoitajakin. Pieni alennus tuloissa hetkeksi, sitten sama miehellä. Kai se mieheltäkin onnistuu? Vai oletteko niin paljon huonompia kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys AP, itsellä on niin että minua ei kiinnosta tehdä kompromissia esimerkiksi ulkonäön suhteen, jonka takia parisuhteen muodostaminen on paljon vaikeampaa. Olen kolmekymppinen mies.
Suurin osa kavereistani ottivat "sen ensimmäisen" joka osoitti edes pientä kiinnostusta, on surullista nähdä sivusta kun eivät innostu omista naisistaan ollenkaan. On paljon parisuhteita jotka todellisuudessa ovat vain kaverisuhteita... seksielämää ei esimerkiksi ole ollenkaan vaikka kyse olisi kolmekymppisistä. Mitään intohimoa ei näy missään.
Näin voi osalla olla mutta et sinä muiden parisuhteita oikeasti niin hyvin tiedä. Ei kaikki tykkää näyttää muiden seurassa mitään intohimoja. Minustakin se on aika teinimeininkiä.
En minäkään mieheni kanssa ole julkisesti koko ajan toisissamme kiinni mutta kyllä makkarissa on toimintaa edelleen oikein hyvin vaikka on oltu yhdessä jo kohta 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä miehet että naiset viihtyvät nykyaikana ihan hyvin itsekseen. Itse en halua, että kukaan ottaisi minua kumppanikseen vain välttääkseen yksinoloa.
Eivät kaikki miehet viihdy. Osa on ottanut oikein pakkomielteekseen kauniiden naisten preferensseistä jauhamisen ja naisten nirsoilusta ulisemisen. Olisivatkin nirsoja ja hiljaa.
Eivät kaikki naisetkaan viihdy. Tiesitkö että incel-ideologia on naisen perustama ja miehistä itkeminen oli sen lähtökohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Kyllä miehet ovat siinä alisteisessa asemassa naisiin nähden. Moni mies kun ei naisille kelpaa. Pitää olla pitkä, komea, fiksu, iso penis, varakas, osata keskustella ja viettää kaikki aika naisen kanssa. Ei kannata naiset ihmetellä kun ei miehet jaksa enää vaivaa nähdä kun lopputulos on kuitenkin se, että aina on jokin syy siihen ettei mies kelpaa.
Joo mutta ei
Enemmän naurattaa nämä ristiriidat joita naiset vaativat. Menestyvä uraohjus joka muuttuu naisen porsiessa maailman parhaaksi koti-isäksi (säilyttäen naisen vaatiman tulotason)
Jaa, no itse olen uraohjus, josta tuli porsittuaan (?) hyvä äiti ja ohessa ikääntyneen vanhemman omaishoitajakin. Pieni alennus tuloissa hetkeksi, sitten sama miehellä. Kai se mieheltäkin onnistuu? Vai oletteko niin paljon huonompia kuin naiset?
Ihanaa kun nainen itse julistaa olevansa hyvä äiti.
Itseriittoinen narsku siellä taitaa kirjoitella... toki, sellaisia ne uraohjukset yleensä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
"Olemme keskustelupalstalla, emme tieteellisessä väittelyssä"
Asia ei keskustelupalstallakaan ole todistettu vain sillä että keksii väittää jotain.
"jossa alkaisin juoksemaan miesvihaajan käskystä ympäri nettiä hakemassa "todisteet" jokaiselle sanalle miesvihaajan määrittelemän speksin mukaisesti."
Ihan vain jos nyt muutaman esimerkin löytäisit vaikka tästä ketjusta minun lisäkseni niin olisin tyytyväinen. En minä mitään tieteellistä tutkimusta kaipaa mutta edes jotain.
"Anna kun arvaan, lähteitä pitää olla kolme, toisistaan riippumatonta. Muut ei sinulle kelpaisi vaikka käyttäisin koko työviikon todistaakseni miesvihaajalle jotain ;)"
Kuten sanoin, edes joku etäisesti todistetta muistuttava olisi kiva. Voisit ihan reilusti tunnustaa että sinulla ei niitä ole niin päästään tästä eteenpäinkin joskus. Ei se niin kova kolaus ylpeydellesi kuitenkaan ole.&nb
Edelleen, googlaa ihan itse vihan pyramidi
Kyllä sä pystyt siihen jos oikein yrität :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista."
Hienoa, hyvä alku. Nyt voit sitten miettiä että kannattaako tämän tunteesi takia olettaa että jokainen nainen tässä mailmassa on sinua vastaan. Vai voisiko keskittyä niihin naisiin joita ei tuo idologia niin paljon kiinnosta tai se ei heidän käytökseensä vaikuta koska heitäkin on.
Tunteet ovat sinulle totta mutta faktoja ne eivät automaattisesti ole.
Ei, mutta kannattaa olettaa että jokainen nainen hyötyy potentiaalisesti vihaideologien toiminnasta. Sen julkinen vastustaminenkin pyritään kieltämään vihapuheena.
Se hyötyykö jokainen vai ei on aika epärelevanttia sen suhteen että voisitko sinä olla parisuhteess jonkun naisen kanssa. Se että haluat nähdä naiset vastustajina ja hyötyjinä ei varsinaisesti edesauta parisuhteen muodostumista naisten kanssa. Arjessa aika harva tavallinen nainen miettii feminismiä mitenkään.
Eikö palstatotuus olekaan se, että miehille kelpaavat kaikki ja naiset vain jättämät huolimatta.
No, molemmissa sukupuolissa sinkkuja, jotka elävät yksin ihan samasta syystä. Ei vain löydy tai saa sitä toivomaansa paria.
Ja tarpeeksi kauan kuin sinkkuna elää, niin sitä on jo niin tottunut omilla ehdoilla ja tyylillä elämään, että sitä pitää ihastua kunnolla, että sitä haluaisi kompromisseja arkeensa toisen vuoksi tehdä.
Ja ne ihastumismahdollisuudet vähenevät, kun ei olla enää opiskeluelämässä, missä kai suuri osa suhteista luodaan.
"Hänellä oli muitakin vaatimuksia kuin keski-ikäisyys."
Ei puhuttu hänen vaatimuksistaan vaan siitä mitä hänellä on annettavaa mihelle. Ja minä vastasin että ainakin minulle hänellä saattaisi olla annettavana ihan mielenkiintoinen seura ja hyvät keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu hänen vaatimuksistaan vaan siitä mitä hänellä on annettavaa mihelle. Ja minä vastasin että ainakin minulle hänellä saattaisi olla annettavana ihan mielenkiintoinen seura ja hyvät keskustelut.
Mitä hänellä on annettavaa miehille jotka täyttävät hänen vaatimuksensa.
Mutta ok, näkee miksi olet naiseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista."
Hienoa, hyvä alku. Nyt voit sitten miettiä että kannattaako tämän tunteesi takia olettaa että jokainen nainen tässä mailmassa on sinua vastaan. Vai voisiko keskittyä niihin naisiin joita ei tuo idologia niin paljon kiinnosta tai se ei heidän käytökseensä vaikuta koska heitäkin on.
Ei, mutta kannattaa olettaa että jokainen nainen hyötyy potentiaalisesti vihaideologien toiminnasta. Sen julkinen vastustaminenkin pyritään kieltämään vihapuheena.
Se hyötyykö jokainen vai ei on aika epärelevanttia sen suhteen että voisitko sinä olla parisuhteess jonkun naisen kanssa. Se et
Naiset itse julistavat etteivät ryhdy parisuhteeseen josta eivät hyödy.
Ohiksena kommentoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyötyykö jokainen vai ei on aika epärelevanttia sen suhteen että voisitko sinä olla parisuhteess jonkun naisen kanssa. Se et
Purkauksesi oli täysin epärelevanttia lainaamaasi tekstiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viernailija kirjoitti:
Se hyötyykö jokainen vai ei on aika epärelevanttia sen suhteen että voisitko
No miksi siihen ryhtyisi, jos se ei tuo mitään hyvää elämään? En käsitä.
"Edelleen, googlaa ihan itse vihan pyramidi. Kyllä sä pystyt siihen jos oikein yrität :)"
Edelleen, en pelaa pulushakkia kanssasi. Tuo näkyville edes yksi todiste että tässä ketjussa iso määrä naisia on väittänyt olevansa miestä reilusti hyvätuloisempia niin olen tyytyväinen. Ja sama juttu jos mielestäsi sovin johonkin vihan pyramidiin niin perustele asia, ole hyvä.
Olet hävinnyt tämän erän joten eiköhän sinun ole aika siirtyä jo eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen, googlaa ihan itse vihan pyramidi. Kyllä sä pystyt siihen jos oikein yrität :)"
Edelleen, en pelaa pulushakkia kanssasi. Tuo näkyville edes yksi todiste että tässä ketjussa iso määrä naisia on väittänyt olevansa miestä reilusti hyvätuloisempia niin olen tyytyväinen. Ja sama juttu jos mielestäsi sovin johonkin vihan pyramidiin niin perustele asia, ole hyvä.
Olet hävinnyt tämän erän joten eiköhän sinun ole aika siirtyä jo eteenpäin?
In for a penny, in for a pound 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänellä on annettavaa miehille jotka täyttävät hänen vaatimuksensa.
Mutta ok, näkee miksi olet naiseton.
Miksi hänellä ei olisi annettavana samoja asioita kuin minulle?
Ja miksi kuvittelet minun olevan naiseton? Olen toki nyt koska vaimoni valitettavasti kuoli kolme vuotta sitten. Mutta kokemusta parisuhteesta ehti olla kyllä aika pitkään. Ja voin kai ihan hypoteettisesti kertoa mitä hänellä olisi minulle annettavana jos olisin hänestä kiinnostunut?
"Naiset itse julistavat etteivät ryhdy parisuhteeseen josta eivät hyödy."
Mikä ihmeen "naiset itse"? Opetelkaa nyt ihmeessä näkemään naiset myös yksilöinä joilla on mielipiteitä ihan laidasta laitaan. Helpottaa muuten niiden naisten kanssa olemista huomattavasti.
"Purkauksesi oli täysin epärelevanttia lainaamaasi tekstiin nähden."
Ei vaan se lainaamani teksti hyppäsi äkkiä ihan muualle siitä mistä sitä ennen puhuttiin. Eli sen erottamiseen miltä asiat tuntuvat ja miten ne oikeasti ovat. Ja toin vain keskustelun takaisin siihen.
Kuten jo sanoin, voi tuntua siltä että naisilla on joku miehiä sortava ideologia. Se on kuitenkin vain tunne jonka ihminen on yleistänyt syystä tai toisesta koskemaan kaikkia naisia ihan riippumatta siitä onko jollain yksittäisellä naisella jotain tekemistä asian kanssa.
Ihminen kuitenkin on menossa parisuhteeseen yksilön kanssa, ei minkään koko sukupuolesta muodostamansa mielikuvan. Siksi olisi hyvä erottaa koko sukupuolta kohtaan kokemansa tunteet ja se mitä ajattelee jostain yksilöstä johon haluaa tutustua.