Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
801/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija otti koiran, se loppui siihen.

Rakki on kyllä todellinen turn off.

Vierailija
802/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aihe taitaa olla juuri sinun naisettomuutesi. 

Tarkastin aloituksesta, ei ole.

Väittäisin, että lähes kaikki ketjut joihin osallistut, käsittelevät lopulta naisettomuuttasi. Ja onhan se potentiaalisesti kivuliasta, en kiistä.

Vain koska alatte haukkumaan henkilöä naisettomaksi ja pllunkipeäksi :)

Tuossa on kaksi asiaa: kuvittelette tietävänne jotain toisen parisuhdestatuksesta ja sitten se mielenkiintoisempi: kuvittelette että naisella olisi itseisarvo miehelle. Että naisettomuus olisi huono asia. Nainen jolla ei ole miestä ei saa samaa halveksuntaa teitä, se on osoitus miesvihastanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa!  Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?

Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"

Se tunnetaitopuhe on tarkoitettu alistusvälineeksi verbaalisesti nokkelimpien käyttöön.  Yksi ase lisää naisten työkalupakkiin siis.

Aika pitkälle pääsee kun vain edes ymmärtää että monet asiat joita tekee ja sanoo johtuvat siitä miltä itsestä tuntuu. Se ei ole vielä kauhean monimutkaista osata sanoa vaikka että "minusta tuntuu pahalta kun..." tai "tuntuu kivalta kun...".

Ihan vain voi aloittaa vaikka siitä että sanoo "minusta tuntuu vaikealta puhua tunteista kun en oikein ole tottunut niistä puhumaan".

Vierailija
804/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että lähes kaikki ketjut joihin osallistut, käsittelevät lopulta naisettomuuttasi. Ja onhan se potentiaalisesti kivuliasta, en kiistä.

Tuossa on kaksi asiaa: kuvittelette tietävänne jotain toisen parisuhdestatuksesta ja sitten se mielenkiintoisempi: kuvittelette että naisella olisi itseisarvo miehelle. Että naisettomuus olisi huono asia. Nainen jolla ei ole miestä ei saa samaa halveksuntaa teitä, se on osoitus miesvihastanne.

Sinä vain olet kovin läpinäkyvä. 🤷

Vierailija
805/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...... Ei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään

Sitten ei kannata olla naisen kanssa.

kts. aloitus...

vinkki: miehet eivät enää olekaan.

No mitä ne siellä tindereissä roikkuu? 

Harvat miehet siellä roikkuu

Mulle tuli yli 100 tykkäystä päivässä.

Kiva, ja suomessa on sinkkuja siis tuo 100?

Yhteensä siis useita satoja tykkäyksiä

En puhu Suomen sinkkujen lukumäärästä.

Kuinka pieni alue ja paikkakunta sinulla on jos useat sadat tykkäykset kuvastavat sinulle että kaikki miehet ovat tinderissä?

Ottaen huomioon että Tinder tunnetaan paikkana jossa siellä olevat miehet tykkäävät aivan kaikesta.

Vierailija
806/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, jolla on monia mielenkiinnon kohteita. En pidä sohvalla löhöilystä vaan toiminnasta. Haluan matkustaa, haluan kokea, haluan uusia virikkeitä elämässä, harrastan liikuntaa, rakastan pitkiä älyllisiä keskusteluja jne. Minulla ei ole älypuhelinta ollenkaan, hoidan asiat tietokoneella. Haluan kohdata ihmisiä en lobotomia puhelimia. 

Itse en käytä alkoholia, en tupakoi, ei ole mitään muotilemmikkiä narun päässä. Olen vapaa tekemään ihan mitä vaan, haluaisin puolison, jolla samanlainen vapaus tehdä ja toteuttaa unelmia. 

Olisi todella ihana löytää samankaltainen mies, mielellään omanikäinen. Ei nuorempi, ei vanhempi.

Nainen 55-vuotta

Vierailija
807/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain olet kovin läpinäkyvä. 🤷

Niinkö?

Tai sitten kuvittelet asioita ja olet päättänyt sen olevan totta koska miesvihaajana luulet tietäväsi jotain.

Vierailija
808/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1. lue palstaa niin näet todisteet ihan itse"

Sinä esitit väitteen joten sinä tuot pöytään myös todisteet. Muuten asia ei ole todistettu vielä yhtään mitenkään. Niin se todisteluketju nyt vain menee tieteessäkin. En ala pelaamaan mitään pulushakkia kanssasi.

"2. hiukan useampi.... ok, esitä rauhassa ignoranttia"

No näytä se tilasto joka kertoo että jokainen. Palataan sitten asiaan.

"3. Osa oppimista on tutkiminen. Kannettu vesi ei pysy kaivossa. Näet kyllä miten sovit siihen."

Katso kohta 1.

Vierailija
809/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.

Kyllä miehet ovat siinä alisteisessa asemassa naisiin nähden. Moni mies kun ei naisille kelpaa. Pitää olla pitkä, komea, fiksu, iso penis, varakas, osata keskustella ja viettää kaikki aika naisen kanssa. Ei kannata naiset ihmetellä kun ei miehet jaksa enää vaivaa nähdä kun lopputulos on kuitenkin se, että aina on jokin syy siihen ettei mies kelpaa.

Vierailija
810/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muija otti koiran, se loppui siihen.

Rakki on kyllä todellinen turn off.

Kyllä se on näin!

Vierailija
811/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panostavat kun nainen vie jalat alta. Samahan se on naisilla. Jos ei sytytä niin ei sitä jaksa panostaa. Joissain ihmisissä on karismaa ja joissain ei ole. Suurin osa ihmisistä on taviksia karismankin suhteen ja jossain vaiheessa tapaavat jonkun. 

Vierailija
812/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, jolla on monia mielenkiinnon kohteita. En pidä sohvalla löhöilystä vaan toiminnasta. Haluan matkustaa, haluan kokea, haluan uusia virikkeitä elämässä, harrastan liikuntaa, rakastan pitkiä älyllisiä keskusteluja jne. Minulla ei ole älypuhelinta ollenkaan, hoidan asiat tietokoneella. Haluan kohdata ihmisiä en lobotomia puhelimia. 

Itse en käytä alkoholia, en tupakoi, ei ole mitään muotilemmikkiä narun päässä. Olen vapaa tekemään ihan mitä vaan, haluaisin puolison, jolla samanlainen vapaus tehdä ja toteuttaa unelmia. 

Olisi todella ihana löytää samankaltainen mies, mielellään omanikäinen. Ei nuorempi, ei vanhempi.

Nainen 55-vuotta

Mitä tarjoat miehelle jolla on nuo ominaisuudet? Kelpaisiko sellainen mies myös muille? Entä miksi sellainen mies haluaisi parisuhteen sinun tai kenenkään muun kanssa?

Vierailija
813/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sin

Sovitaan vaikka niin, jos se sinun mieltäsi helpottaa. 

Vierailija
814/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa!  Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?

Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"

Se tunnetaitopuhe on tarkoitettu alistusvälineeksi verbaalisesti nokkelimpien käyttöön.  Yksi ase lisää naisten työkalupakkiin siis.

Aika pitkälle pääsee kun vain edes ymmärtää että monet asiat joita tekee ja sanoo johtuvat siitä miltä itsestä tuntuu. Se ei ole vielä k

Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista.

Vierailija
815/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1. lue palstaa niin näet todisteet ihan itse"

Sinä esitit väitteen joten sinä tuot pöytään myös todisteet. Muuten asia ei ole todistettu vielä yhtään mitenkään. Niin se todisteluketju nyt vain menee tieteessäkin. En ala pelaamaan mitään pulushakkia kanssasi.

"2. hiukan useampi.... ok, esitä rauhassa ignoranttia"

No näytä se tilasto joka kertoo että jokainen. Palataan sitten asiaan.

"3. Osa oppimista on tutkiminen. Kannettu vesi ei pysy kaivossa. Näet kyllä miten sovit siihen."

Katso kohta 1.

Olemme keskustelupalstalla, emme tieteellisessä väittelyssä jossa alkaisin juoksemaan miesvihaajan käskystä ympäri nettiä hakemassa "todisteet" jokaiselle sanalle miesvihaajan määrittelemän speksin mukaisesti.

Anna kun arvaan, lähteitä pitää olla kolme, toisistaan riippumatonta. Muut ei sinulle kelpaisi vaikka käyttäisin koko työviikon todistaakseni miesvihaajalle jotain  ;)

Vierailija
816/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka pieni alue ja paikkakunta sinulla on jos useat sadat tykkäykset kuvastavat sinulle että kaikki miehet ovat tinderissä?

Ottaen huomioon että Tinder tunnetaan paikkana jossa siellä olevat miehet tykkäävät aivan kaikesta."

En ole sanonut että kaikki miehet ovat tinderissä. Miehiä on paljon tinderissä.

Vierailija
817/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta tuntuu pahalta että vain naisilla on heidän asiaansa ajava kansainvälinen ideologia jonka toimintaa rahoitetaan julkisista varoista."

Hienoa, hyvä alku. Nyt voit sitten miettiä että kannattaako tämän tunteesi takia olettaa että jokainen nainen tässä mailmassa on sinua vastaan. Vai voisiko keskittyä niihin naisiin joita ei tuo idologia niin paljon kiinnosta tai se ei heidän käytökseensä vaikuta koska heitäkin on.

Tunteet ovat sinulle totta mutta faktoja ne eivät automaattisesti ole.

Vierailija
818/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys AP, itsellä on niin että minua ei kiinnosta tehdä kompromissia esimerkiksi ulkonäön suhteen, jonka takia parisuhteen muodostaminen on paljon vaikeampaa. Olen kolmekymppinen mies.

Suurin osa kavereistani ottivat "sen ensimmäisen" joka osoitti edes pientä kiinnostusta, on surullista nähdä sivusta kun eivät innostu omista naisistaan ollenkaan. On paljon parisuhteita jotka todellisuudessa ovat vain kaverisuhteita... seksielämää ei esimerkiksi ole ollenkaan vaikka kyse olisi kolmekymppisistä. Mitään intohimoa ei näy missään.

Vierailija
819/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.

Kyllä miehet ovat siinä alisteisessa asemassa naisiin nähden. Moni mies kun ei naisille kelpaa. Pitää olla pitkä, komea, fiksu, iso penis, varakas, osata keskustella ja viettää kaikki aika naisen kanssa. Ei kannata naiset ihmetellä kun ei miehet jaksa enää vaivaa nähdä kun lopputulos on kuitenkin se, että aina on jokin syy siihen ettei mies kelpaa.

Joo mutta ei

Enemmän naurattaa nämä ristiriidat joita naiset vaativat. Menestyvä uraohjus joka muuttuu naisen porsiessa maailman parhaaksi koti-isäksi (säilyttäen naisen vaatiman tulotason)

Vierailija
820/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Mitä tarjoat miehelle jolla on nuo ominaisuudet? Kelpaisiko sellainen mies myös muille? Entä miksi sellainen mies haluaisi parisuhteen sinun tai kenenkään muun kanssa?

No olen itse keski-ikäinen mies ja minusta tuo nainen kuulosti varsin mielenkiintoiselta. Sellaisen seura toisi varmaan paljon uutta elämääni.