Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Olen etätöissä ja luin tämän keskustelun nyt läpi ja mahtava homma, että tässä langassa paljastettiin TAAS naisten tekopyhyys! Esim. se, ettei tavalliselle naiselle edes kelpaa tavallinen mies. Ja se, että oikeudessa mies on aina heikoilla (paitsi jos on ulkomaalainen), nainen vahvoilla. Nainen harvoin saa mistään rikoksesta kunnon tuomiota, edes mu...hasta. Tinderissäkin 5/10 naisella on satoja tykkäyksiä ja 5/10 miehellä ehkä 0-5. Tämä kertoo siitä, ettei naisille kelpaa mikään. On siis ihan naisen oma syy, jos ei saa ketään. Silloinkin on naisen syy jos mies ei saa, sillä naiset tähtää sinne 20 % parhaimpiin miehiin. Oma kokemukseni naisista on, että HE EIVÄT halua nähdä vaivaa. Nuorempana tapasin naisia baarin yms. yhteydessä, mutta asiat eivät edenneet lyhyen jutun jälkeen enempää. Ainakin yritin. Nyt olen jo nähnyt millaisia naiset ovat. Siis naiset. Eivät yksittäiset, vaan kollektiivisesti. Kunnollisia naisia, rehellisiä ja hyviä, ei vaan löydy. Kaikki kieroilevat ja valehtelevat, eivät kommunikoi ongelmista, ghostaavat yms. Todella raukkamaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaismiehet luulevat olevansa komeita.
Useimmat erehtyvät.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kuka erehtyy?
Ihan sekopäistä..
Ihme otsikko. En minä rupeaa tietoisesti panostamaan tavallisiin naisiin, mutta voisin aivan hyvin ihastua tavalliseen naiseen, kunhan "tavallisella" ei tarkoiteta epäviehättävää.
Kun opiskeluajat ovat kaukana takana, niitä ihastumismahdollisuuksia eli kohtaamisia naisten kanssa ei vain tule niin kuin nuorena. Enkä voisi kuvitellakaan parisuhdetta, jos en olisi ihastunut.
osalle miehiä/kin olisi rehellisemmin sanottu.