Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.

Vierailija
06.07.2025 |

Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.

Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?

Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?

Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??

Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.

Kommentit (710)

Vierailija
121/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä on syrjäytynyt ja luovuttanut deittailun suhteen. Naiset taas edelleen haluavat vain parhaita miehiä, jos mahdollista. Syntyy siis epäsuhta. 

Vierailija
122/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superahdistava ajatus, että työpäivän jälkeen pitäisi aloittaa toinen kokoaika työ kun pääset kotiin. Ja kahden työviikon viikonloput täyttyisi toisen huomioisesta, jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys on että kenelle sitten yksin elämisen yleisyys on ongelma? Ja miksi?

Vierailija
124/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan osoittaa naisille etten ole heille uhka ja vaihdan esim kadulla puolta, kun naisolettu tulee vastaan. 

Näin tekee karhukin koska se on viisas eläin.

Vierailija
125/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys on että kenelle sitten yksin elämisen yleisyys on ongelma? Ja miksi?

Pelkäävät oman suhteensa puolesta. 

Vierailija
126/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa hymyillä, ei saa katsoa silmiin, ei saa auttaa, ei saa neuvoa. Mennään sitten tonnin seteli naamalla, ei sekään mikään ongelma ole.

Vierailija
127/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jäivät 1800-luvulle ja naiset jatkoivat 2000-luvulle.

Heteroparisuhteet eivät ole enää tätä päivää. Voimaantunut nainen ei tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
128/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani totesin ettei vaan ole vaivan arvoista se naisen kanssa sählääminen ja olen muutenkin aika erakkoluonne.

Vierailija
129/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille puhuminen tai lähestyminen on ahdistelua. Pääsee hyvällä tuurilla postatuksi someen, jossa sitten maine tuhotaan. Tästä oli juuri juttua, että naisia ei missään nimessä saa lähestyä, sillä he eivät sitä kaipaa. Ovat vahvoja ja itsenäisiä feministejä asenteella tai jotain sellaista. 

Myös työelämä tappaa kaiken mielenkiinnon kaikkeen sellaiseen, josta saattaa seurata draamaa tai vaivannäköä. Meilläkin 1 henkilö tekee 3 henkilön työt nykyään...

Lisäksi nykynaisella ei oikeastaan ole edes mitään sellaista tarjottavaa mitä ei jostain muualta saisi pienemmällä murheella ja vaivalla. 

Vierailija
130/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee vaan itse juttusille itseään kiinnostavan miehen kanssa. Asia ratkaistu.

Vierailija
131/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 luvun nainen kuolee yksin lapsettomana viinipönikkä kainalossa. Viimeisenä ölinänä ennen kylmää pierua kuuluu jotain ölinää feministesestä voimaantumisesta.  

Vierailija
132/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin töissä paljon juttelen miesten kanssa. Oikeastaan enemmän ku naisten kanssa, en kestä naisia. N42

Ok, Jarmo

Vierailija
133/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi lukea tästä ketjusta mitä naiset ajattelee miehistä ja miten naiset kohtelee miehiä niin ei tarvi enää ihmetellä miksi miehet välttelee parisuhteita

Vierailija
134/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutko yksin vai ystäviesi kanssa? Moni mies ei uskalla lähestyä naisporukkaa kuten en itsekään.

Minä olen 95% ajastani yksin liikenteessä. Kukaan ei lähesty.

Hyväksytkö lähestymisen kaupassa, kadulla, salilla, lenkkipolulla jne. vai pitääkö sen tapahtua vain ravintoloissa ja tapahtumissa?

Kyllä mua lähestyy mummot ja papat ja lapset ja koiratkin. Lähesty vaan, kunhan lähestyt kuin ihmistä etkä pillunkiilto silmissä.

Vierailija
135/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6131237/ei-yksikaan-mies-aloita-keskust…

tein toissapäivänä tällaisen aloituksen. Miehiin on niin vaikeeta saada yhteyttä. Heitä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
136/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tyypiltäni hitaammin syttyvä, eli ennestään tuntemattomista naisista en pysty olemaan kiinnostunut sillä tavalla, että heitä lähestyisin. Vastaavasti sitten taas minua lähestyy keskustelun merkeissä ainoastaan sellaiset naiset joilla ei ole mitään romanttista kiinnostusta minua kohtaan. (Tämän olen todennut esim. harrastuksissa, joissa tiedän heidän perhe- ja parisuhdetilanteensa.)

Periaatteessa olen siis ihan mukava ja lähestyttävä tyyppi ja kaikenlainen juttelu on minustakin mukavaa, mutta eihän tämä tietenkään täytä minun kaipuuta parisuhteeseen.

M45

Vierailija
137/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havainto: hyvinkoulutetut, individualistiset kolmekymppiset ja nuoremmat ovat armottomia, jyrkkiä ja huumorintajuttomia. Lisäksi heihin on pumpattu erilaisia ideoita, jotka saattavat johtaa poteroitumiseen tai komeroitumiseen. Erilaisten ihmisten ja maailman monimuotoisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen on heille vaikeaa. Hyväksytään vain se oman viiteryhmän "parempi erilaisuus". On ehkä vaikeaa pariutua, jos ennakkoasenteet ovat torjuvia.

Juuri toisinpäin. Koulutettu on samalla  keskusteleva ja erilaisiin yhteistyökuvioihin tottunut, hänellä on hyvä itsetunto. Hän liikkuu paljon ja osallistuu moneen. Hän on usein valmis keskustelemaan. Häneen tutustuu ja hän tutustuu.

Voi pikemminkin olla niin että uppimaton persinkkeli on se yhden ehdottoman totuuden apostoli ja kukaan täysjärkinen ei jaksa jutella sen kanssa kun se jankkaa rotutietoutta, väestönvaihtoa ja littumaata. Keskustelu on turhaa.

Vierailija
138/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroparisuhteet eivät ole enää tätä päivää. Voimaantunut nainen ei tarvitse miestä mihinkään.

Joo, ei tarvita. On kuitenkin täysin eri asia HALUTA jakaa elämä (sopivan) miehen kanssa.

Vierailija
139/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000 luvun nainen kuolee yksin lapsettomana viinipönikkä kainalossa. Viimeisenä ölinänä ennen kylmää pierua kuuluu jotain ölinää feministesestä voimaantumisesta.  

Niinpä ne 50-luvulla syntyneet naisetkin kuolevat. Ihan jokainen mies, jonka tunnen ja on kuollut, on kuollut ennen vaimoaan.

Vierailija
140/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministiset kansat kuolevat lapsettomina sukupuuttoon ja tilalle tulee elinkelpoisempia kansoja jotka uskovat perinteisiin arvoihin. Feministinen yhteiskuntakokeilu kaatuu omaan mahdottomuuteensa ja palataan takaisin patriarkaaliseen yhteiskuntaan.

Itse asiassa perinteinen yhteiskunta Suomessa oli tasa-arvoinen. Sitten tänne tungettiin kristinusko ja homma meni p€rsiilleen. Sama useimmissa muissa maissa, joissakin se oli Isl4m, joka pilasi asiat, mutta periaate oli sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän