Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
En minä ala ketään miestä hoitamaan, jos en saa siitä palkaksi puolta omaisuudesta tai leskeneläkettä, mutta sekin leikattiin.
Minulla on kivempaakin tekemistä.
Olet klassinen miesten rahan perässä juoksija.
Vierailija kirjoitti:
En minä ala ketään miestä hoitamaan, jos en saa siitä palkaksi puolta omaisuudesta tai leskeneläkettä, mutta sekin leikattiin.
Voi hitsi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukkaset biojätteeseen.
Tasa-arvo hämmentää. Miehet on tottuneet kohtelemaan vain toisia miehiä tasa-arvoisina ihmisinä. Naisen pitäisi olla vain nainen. Ja tietenkin miituu, eihän koskaan tiedä mitä se nainen alkaa vouhkata ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, nyt eläkkeellä olevat hoitaa miehensä, mutta he saavat puolet omaisuudesta ja loppuelämän leskeneläkkeen.
Se vaimo pitää ottaa jo nuorempana eikä alkaa yli 50-vuotiaana seurustelemaan.
Ei kukaan ole niin tyhmä, että alkaa hoitamaan aivoinfarktin saanutta miestä, jos ollaan oltu vain vähän aikaa yhdestä ja miehen omaisuus menee perinnöksi miehen lapsille. Ne lapset hoitakoon isänsä.
Jos menee naimisiin yli 50-vuotiaana niin ei saa edea leskeneläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te vahvat itsenäiset naiset edes miehiä tarvitsette? Tätä halusitte. Olkaa tyytyväisiä. Turha tulla kyselee muuttoapua, kuskia, remppaamista, korjaamista, tietokoneen asennusta tai yhtään mitään.
Vitsit, pakko tässä on ollut opetella tekemään nuo asiat kun ei ikinä ole miehiltä sitä apua saanut. Let's face it, naisellinen avuttomuus on miehistö hellyttävää silloin kun nainen on superkaunis. Jos olet tavallisen näköinen, niin saat vain "no ei se nyt niin vaikeaa voi olla" tyylisiä lausahduksia etkä todellakaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko yksin vai ystäviesi kanssa? Moni mies ei uskalla lähestyä naisporukkaa kuten en itsekään.
Minä olen 95% ajastani yksin liikenteessä. Kukaan ei lähesty.
Hyväksytkö lähestymisen kaupassa, kadulla, salilla, lenkkipolulla jne. vai pitääkö sen tapahtua vain ravintoloissa ja tapahtumissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on hyvä elää yksin. Ihan sukupuolta katsomatta. Tärkein suhde meillä kaikilla on itseemme ja sen tulisi olla prioriteetti.
Tämäkö se on sitten se uusi normaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, nyt eläkkeellä olevat hoitaa miehensä, mutta he saavat puolet omaisuudesta ja loppuelämän leskeneläkkeen.
Se vaimo pitää ottaa jo nuorempana eikä alkaa yli 50-vuotiaana seurustelemaan.
Ei kukaan ole niin tyhmä, että alkaa hoitamaan aivoinfarktin saanutta miestä, jos ollaan oltu vain vähän aikaa yhdestä ja miehen omaisuus menee perinnöksi miehen lapsille. Ne lapset hoitakoon isänsä.
Jos menee naimisiin yli 50-vuotiaana niin ei saa edea leskeneläkettä.
Hyvinvointialuille tulee isot ongelmat, kun ei ole enää omaishoitajia.
Onneksi ei tarvitse olla kummankaan sukupuolen "puolella", mutta olen yksiselitteisesti tyhmiä ihmisiä vastaan, joihin on vaikea olla törmäättä, esim. tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse olla kummankaan sukupuolen "puolella", mutta olen yksiselitteisesti tyhmiä ihmisiä vastaan, joihin on vaikea olla törmäättä, esim. tällä palstalla.
Törmäämättä jopa! ;)
Parisuhdetta ei enää haluta. Kaikki edut mitä avioliitossa on ollut on poistettu esim leskeneläke.
Havainto: hyvinkoulutetut, individualistiset kolmekymppiset ja nuoremmat ovat armottomia, jyrkkiä ja huumorintajuttomia. Lisäksi heihin on pumpattu erilaisia ideoita, jotka saattavat johtaa poteroitumiseen tai komeroitumiseen. Erilaisten ihmisten ja maailman monimuotoisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen on heille vaikeaa. Hyväksytään vain se oman viiteryhmän "parempi erilaisuus". On ehkä vaikeaa pariutua, jos ennakkoasenteet ovat torjuvia.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta ei enää haluta. Kaikki edut mitä avioliitossa on ollut on poistettu esim leskeneläke.
Ilmaissiivooja ilman palkkioita.
Parisuhde nykypäivänä on ennemmin tuomio kuin palkinto. Ja siihen lisättynä vielä se että naiset vaativat että mies panostaa parisuhteeseen koko elämällään ja varallisuudellaan eikö nainen panosta mitenkään ja nainen tuhoaa sen parisuhteen heti kun ongelmien ratkaisu vaatisi naiseltakin panostamista. Ymmärrän kyllä naisten näkökulman kun onhan se huomattavasti helpompaa vain vaihtaa miestä kun alkaa panostamaan ja kohtaamaan omat huonot puolet ja näin saa pidettyä itseään kaikella tapaa täydellisenä ja vian saa aina kaadettua miehen niskaan. Parisuhde ei todellakaan ole tavoittelun arvoista miehen näkökulmasta kun haittoja tulee niin paljon verrattuna hyötyihin joita ei oikeastaan edes tule
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde nykypäivänä on ennemmin tuomio kuin palkinto. Ja siihen lisättynä vielä se että naiset vaativat että mies panostaa parisuhteeseen koko elämällään ja varallisuudellaan eikö nainen panosta mitenkään ja nainen tuhoaa sen parisuhteen heti kun ongelmien ratkaisu vaatisi naiseltakin panostamista. Ymmärrän kyllä naisten näkökulman kun onhan se huomattavasti helpompaa vain vaihtaa miestä kun alkaa panostamaan ja kohtaamaan omat huonot puolet ja näin saa pidettyä itseään kaikella tapaa täydellisenä ja vian saa aina kaadettua miehen niskaan. Parisuhde ei todellakaan ole tavoittelun arvoista miehen näkökulmasta kun haittoja tulee niin paljon verrattuna hyötyihin joita ei oikeastaan edes tule
Niinpä. Hoida itse ne erolapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on hyvä elää yksin. Ihan sukupuolta katsomatta. Tärkein suhde meillä kaikilla on itseemme ja sen tulisi olla prioriteetti.
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu parisuhteisiin, josta kertoo mm pettämisen ja erojen yleisyys.
Mulla puolestaan on monia tosi mukavia miehiä ystävinä, mutta mua ei kiinnosta pariutua kenenkään kanssa. Välillä saatan olla hetken aikaa todella ihastunutkin, kunnes tajuan, mitä kaikkea menettäisin luopuessani vapaudestani. On valtavan ihanaa, kun saa tehdä, mitä tykkää. Pidän matkustelusta, kauniista sisustuksesta, harrastuksistani sekä siitä, että saan työpäivän päätteeksi saapua siistiin kotiini, jonka olen hankkinut omilla ansioilla ilman kenenkään apua:)
N27
1) Ihmiset vatvoo lapsien hankintaa jopa 40v asti mikä pitää potentiaaliset kumppanit löysässä hirressä todella pitkään joten suhteisiin meno on riski sekä miehille että naisille jos tietää mitä haluaa.
2) Vapaaehtoisesti lapsettomien osuus kasvaa ja miksi sellaiset haluaisivat tapailla ihmisiä jotka haluavat saada lapsen, ja heitä kuitenkin on suurin osa väestöstä (vielä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ihmiset kuvittelevat puolisonsa ratkaisevan ongelmansa, johon kukaan muu kuin ihminen itse ei pysty. Odotetaan että onni tulee toisen ihmisen kautta, vaikka ei se niin ole. Sitten petytään toiseen ihmiseen ja erotaan.
Eri asunnot niin voi soittaa miehen lapsille, että tuli ero. Hoitakaa aivoinfarktin saanut isänne.