Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te vahvat itsenäiset naiset edes miehiä tarvitsette? Tätä halusitte. Olkaa tyytyväisiä. Turha tulla kyselee muuttoapua, kuskia, remppaamista, korjaamista, tietokoneen asennusta tai yhtään mitään.
Toistaiseksi olen kyllä ihan helposti saanut miehiltä apua. Jopa tarjoutuvat usein. Kannattaa siis jakaa tuota tietoa niille toisille miehille, jos tavoittelet tilannetta jossa miehet eivät enää auta naisia.
Niin miesten apu kyllä kelpaa sinullekin. Sitten vaan nyrpeetä naamaa perään jahka miehet on hoitanu fyysiset hommat ja rouva katsellu vierestä. Lopuksi naisten viini-illallisella haukutaan koko hielle haiseva sakki pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette itse lähesty? Ja jos jossain ottaa katsekontaktia teihin ajatuksena lähestyä niin saa vaan hapanta naamaa takaisin. Ja jos tekee virheen lähestyä ja ottaa kontaktia käsketään painumaan muualle tai häivytte paikalta sanaakaan sanomatta.
Tällainen käytös on niin monta kertaa tullut vastaan että eipä paljoa jaksa vaivautua haukuttavaksi. Ja oma käytös on aina ollut normaalia joskin ujohkoa. Ainoa missä teitä enää saa lähestyä on treffipalstat ja sovellukset jos nyt sielläkään enää kukaan vaivautuu vastaamaan.
Voih.. Aina nähdään vaivaa ulkonäön vuoksi, mennään minne vaan. Katson miehiä silmiin (tai yritän, usein he välttelee katsekontaktia), en tietenkään näytä hapanta naamaa! Olen itse tehnyt kaikkiin miessuhteisiini sen aloitteen ja nyt odotan, että minua lähestyisi joku. Joku joka osaa esim. keskustella muustakin kuin työasioista jne.. Kuudett
Muistetaan nyt että on kovasti jauhettu siitä ettei saa tuijottaa ja ja miehet välttelee katsekontaktia juuri sen takia koska katsekontaktin ja tuijottamisen raja on hämärä kun miesten sosiaaliset taidot on huonot niin pelataan varman päälle kuin otetaan syyttelyä vastaan. Ja vaikka ei näyttäisi hapanta naamaa niin naama on täysin peruslukemilla ja hymyily puuttuu täysin. Ja jos miehet välttelee katsekontaktia samoin tekee naiset mutta nykyään siitä on vaikea päätellä onko nainen ujo vai viestittää "älä lähesty" ja olemalla lähestymättä pelaa varman päälle ja välttää syyttelyt ja tiuskimiset.
Ja tuosta ulkonäöstä että mitä enemmän nainen on laittautunut sitä vähemmän mies ottaa kontaktia koska olettaa ettei tämä nainen ole kumminkaan kiinnostunut.
Ihmisen on hyvä elää yksin. Ihan sukupuolta katsomatta. Tärkein suhde meillä kaikilla on itseemme ja sen tulisi olla prioriteetti.
Ei koske pelkästään Suomea vaan on globaali ilmiö. Syy on siis kulttuurinen.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. En tarvitse enää yhtään enempää aikataulutettua elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te vahvat itsenäiset naiset edes miehiä tarvitsette? Tätä halusitte. Olkaa tyytyväisiä. Turha tulla kyselee muuttoapua, kuskia, remppaamista, korjaamista, tietokoneen asennusta tai yhtään mitään.
En tarvitse noista mitään. Jotkut miehet pitävät aidosti naisista, osaavat myös rakastaa ja ovat muutenkin hyvää ja mukavaa seuraa.
Liikutko yksin vai ystäviesi kanssa? Moni mies ei uskalla lähestyä naisporukkaa kuten en itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse noista mitään. Jotkut miehet pitävät aidosti naisista, osaavat myös rakastaa ja ovat muutenkin hyvää ja mukavaa seuraa.
Eivät pidä. Ainoastaan seksin toivossa korkeintaan. Ei naisilla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan huvita alkaa enää vakituiseen suhteeseen, kun jälkikasvu on jo aikuista eikä lisää ole enää tulossa.
Talolainasta alkaa olla häntä jäljellä ja ensi kesänä alkamassa kämpässä iso saneeraus jonka saan tehdä ihan oman mielen mukaan, eikä tarvitse ajatella värien ja materiaalien kohdalla muita ihmisiä tai jälleenmyyntiarvoa, kun ei ole enää tarve vaihtaa isompaan.
Työuraa on jäljellä vielä 25 vuotta ja ansiotaso on ihan hyvä. On aika nauttia stressittömästä elämästä ja kuluttaa välillä itseensä.
M43
En minäkään halua alkaa siivoamaan asuntoa, joka menee miehen lapsille perinnöksi.
Mielummin siivoan pienen vuokrakaksion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehet pelkäävät että keskustelu jää lyhyeksi, turhaksi ja tullaan torjutuksi, pelätään häpeää epäonnistumisesta lähestymisessä, myös #metoo on tehnyt tehokkaasti tehtävänsä, mitään ei saa sanoa tai koskea. M54
Metoon myötä olisi pitänyt oppia tunnetaitoja. Onkin hirveän vaikea oppia, en puristele naisia takapuolesta tai rinnoista tms. Kysyn luvan suuteluun tai seksiin. Onko tämä miehille ylivoimaisen vaikeaa?
"Saanko luvan suudella sinua ja saanko luvan harrastaa seksiä kanssasi" ovat takuuvarmasti sellaisia lauseita joita nainen ei halua kuulla ja saavat koko tilanteen lässähtämään sekä naisen siirtymään television ääreen.
Noin juuri. Raiskauslakikin saatiin muutettua ns. suostumusperustaiseksi, eli käytännössä noita pitäisi kysyä ja saada myöntävä vastaus vaikka tosielämässä tunnelma vie eikä seksiin kysytä lupaa. Sellaista kysytään lähinnä nörttikomedioissa. Tosielämässä mies on kuin Tauno Palo heinäpellolla, ottaa emännän tiukkaan otteeseen ja tätä suutelee ja emäntä muodon vuoksi vähän vastustaa.
Miksi alkaisin siivoamaan miehen asuntoa ja kesämökkiä, kun ne menevät miehen lapsille perinnöksi.
Korkeintaan omat asunnot ja molemmat siivoaa omat asunnot ja voidaan sitten nähdä silloin tällöin. Jos mies käyttäytyy huonosti on helppo sanoa heippa ja mennä omaan asuntoon ja uusi mies tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette itse lähesty? Ja jos jossain ottaa katsekontaktia teihin ajatuksena lähestyä niin saa vaan hapanta naamaa takaisin. Ja jos tekee virheen lähestyä ja ottaa kontaktia käsketään painumaan muualle tai häivytte paikalta sanaakaan sanomatta.
Tällainen käytös on niin monta kertaa tullut vastaan että eipä paljoa jaksa vaivautua haukuttavaksi. Ja oma käytös on aina ollut normaalia joskin ujohkoa. Ainoa missä teitä enää saa lähestyä on treffipalstat ja sovellukset jos nyt sielläkään enää kukaan vaivautuu vastaamaan.
Voih.. Aina nähdään vaivaa ulkonäön vuoksi, mennään minne vaan. Katson miehiä silmiin (tai yritän, usein he välttelee katsekontaktia), en tietenkään näytä hapanta naamaa! Olen itse tehnyt kaikkiin miessuhteisiini sen aloitteen ja nyt odotan, että minua lähestyisi joku. Joku joka osaa esim. k
En ole koskaan erityisemmin laittautunut ja miesten kontaktit nolla. Kun pistän vähän maskaraa ja punaa niin jo nousee kontaktit kauppakeskusten feissaajat ja myyjät hyökkäävät kimppuun. Näytän kai varakkaammalle kun meikkaan.
Oikeasti ei kyllä kukaan ota mitään kontaktia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisin siivoamaan miehen asuntoa ja kesämökkiä, kun ne menevät miehen lapsille perinnöksi.
Korkeintaan omat asunnot ja molemmat siivoaa omat asunnot ja voidaan sitten nähdä silloin tällöin. Jos mies käyttäytyy huonosti on helppo sanoa heippa ja mennä omaan asuntoon ja uusi mies tilalle.
Mies ei voi saada rahalla mitään valtaa naiseen, koska hänellä on lapsia joille omaisuus menee perinnöksi.
Eli mies kilpailee samoin kuin nuorena ulkonäöllä ja korulahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi saada rahalla mitään valtaa naiseen, koska hänellä on lapsia joille omaisuus menee perinnöksi.
Tulevaisuudessa ei ole miehillä vaimoa joka hoitaisi, kun mies sairastuu.
Omat asunnot molemmilla ja ero, jos toinen sairastuu. Lapset hoitavat, he saavat perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Liikutko yksin vai ystäviesi kanssa? Moni mies ei uskalla lähestyä naisporukkaa kuten en itsekään.
Minä olen 95% ajastani yksin liikenteessä. Kukaan ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ei ole miehillä vaimoa joka hoitaisi, kun mies sairastuu.
Omat asunnot molemmilla ja ero, jos toinen sairastuu. Lapset hoitavat, he saavat perinnön.
Kaikki kotihoito on maksullista, kun eläkkeellä sairastuu. Sinkku maksaa tai lapset hoitaan.
Suomalaisen miehen pitää olla tasa-arvoinen. Pitää hoitaa lapsia, pitää siivota, pitää hyväksyä pomokseen epäpätevä tyyppi koska tämä on nainen, pitää olla kiltti mutta vahvatahtoinen, pitää itkeä mutta ei saa valittaa, lista jatkuu.
Naiset: Saitte tämän tapahtumaan noin 50 vuodessa. Sitten lähditte hakemaan miehiä ulkomailta, koska ne ovat niin ihanan machoja ja antavat turpiinkin jos niiden kanssa on eri mieltä.
Siitä naiset tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Niin, parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi.
En minä ala ketään miestä hoitamaan, jos en saa siitä palkaksi puolta omaisuudesta tai leskeneläkettä, mutta sekin leikattiin.
Minulla on kivempaakin tekemistä.
Tämä se onkin jos mies menee juttelemaan naiselle, on se lupa vittuiluun hänelle.