Ei yksikään mies aloita keskustelua noissa sovelluksissa
Siis ei yksikään. Miksi matchataan jos ei aloiteta? Oon naisena kyllästynyt siihen et aina mä teen aloitteen sit en ees saa vastausta.
Kommentit (13)
Kyllä omalla kohdallani on aloittanut, mutta sitten se onkin ns. fifty-sixty, onko vailla parisuhdetta vai seksiä. Vonkaajia kun tulee, vaikka laittaisi etsivänsä pitkäaikaista suhdetta.
Jos etsin sexiä, laitan dikpikin. Jos olen vakavissani, kirjoitan: moi
No etpä taida kovin vetävä olla, jos ei edes sovelluksessa natsaa.
Joo, ei nuo kannata. Jos ei irl tapaa miestä niin saa olla.
Se aloittaa, joka saa matchin. Yleensä miehet tykkäävät kaikista, joten sulle tui varmaan se match ja sinä aloitat keskutelun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omalla kohdallani on aloittanut, mutta sitten se onkin ns. fifty-sixty, onko vailla parisuhdetta vai seksiä. Vonkaajia kun tulee, vaikka laittaisi etsivänsä pitkäaikaista suhdetta.
Oma kokemukseni oli että 80% miehistä seksin perässä vaikka laitoin profiiliin selkeästi ei ftb tai seksisuhteita tai vastaavaa
Älä valehtele!!! Ei naiset mitään aloitteita suostu tekemään kun naiset haluaa olla tavoiteltuja niin siihen ei istu ajatus että naiset tekisi tavoittelun
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele!!! Ei naiset mitään aloitteita suostu tekemään kun naiset haluaa olla tavoiteltuja niin siihen ei istu ajatus että naiset tekisi tavoittelun
🤣
samaa oon huomannu. Miksi miehet ei aloita koskaan keskustelua?
Sama homma tällaisena jämämiehenä. Silloin kun kerran kuukaudessa sen mätsin saan.
Olen aina aloittanut! Joskus nainen vastaa yhdellä lauseella joskus ei mitään. Tympeää kun itse kirjoitan pitkän rimpsun missä kerron itsestäni ja kommentoin naisen profiilia.
up