Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Miehet jäivät 1800-luvulle ja naiset jatkoivat 2000-luvulle.
Täällä 1800-luvulla on kivaa! 🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehet pelkäävät että keskustelu jää lyhyeksi, turhaksi ja tullaan torjutuksi, pelätään häpeää epäonnistumisesta lähestymisessä, myös #metoo on tehnyt tehokkaasti tehtävänsä, mitään ei saa sanoa tai koskea. M54
Metoon myötä olisi pitänyt oppia tunnetaitoja. Onkin hirveän vaikea oppia, en puristele naisia takapuolesta tai rinnoista tms. Kysyn luvan suuteluun tai seksiin. Onko tämä miehille ylivoimaisen vaikeaa?
Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Matti ei ole syyllinen, jos Teppo tykkää varastaa naapurin pyykkinarulta pikkareita. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä. syytä. Juha ei valinnut nimeään, eikä sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaikuttaa keskimäärin todella kylmäkiskoisilta ja etäisiltä. Töissäkin itseä lähes 20 vuotta vanhemmat eläkeikää lähestyvät muorit on niitä, jotka ovat sosiaalisesti kohteliaimpia. Nuoremmat on usein sellaisia kuin keskustelisivat suunnilleen poliisiviranomaisen kanssa.
Nämä 50-60-vuotiaat naiset ovat myös hoikkia tai normaalivartaloisia, kun omaikäiset ovat kehopositiivisia.
Suomessa taidetaan olla kaikissa ikäluokissa ylipainoisia, 50-60-vuotiaat eivät käsittääkseni ole mitenkään erityisen terveitä tai liikunnallisia.
Täällä sosiaalinen kanssakäyminen on erittäin kömpelöä, ihan kuin vasta olisi metsästä muutettu, vaikka missä kaupungissa olisit. Kehenkään, olipa sukupuoli mikä hyvänsä, on vaikea tutustua koska sosiaaliset taidot puuttuu. Kukaan ei puolestaan halua leimaantua häiriköksi joten parempi vaan olla omissa piireissä. Näin se täällä menee. Eteläisessä Euroopassa tilanne eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehet pelkäävät että keskustelu jää lyhyeksi, turhaksi ja tullaan torjutuksi, pelätään häpeää epäonnistumisesta lähestymisessä, myös #metoo on tehnyt tehokkaasti tehtävänsä, mitään ei saa sanoa tai koskea. M54
Metoon myötä olisi pitänyt oppia tunnetaitoja. Onkin hirveän vaikea oppia, en puristele naisia takapuolesta tai rinnoista tms. Kysyn luvan suuteluun tai seksiin. Onko tämä miehille ylivoimaisen vaikeaa?
"Saanko luvan suudella sinua ja saanko luvan harrastaa seksiä kanssasi" ovat takuuvarmasti sellaisia lauseita joita nainen ei halua kuulla ja saavat koko tilanteen lässähtämään sekä naisen siirtymään television ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehiä, nuoria ja vanhoja, joilta nämä suostumusjutut tulevat ihan itsestään ja miettimättä. He eivät kyllä saakaan sätkyjä uusista laeista tai itke, että mitään ei enää saa sanoa eikä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sosiaalinen kanssakäyminen on erittäin kömpelöä, ihan kuin vasta olisi metsästä muutettu, vaikka missä kaupungissa olisit. Kehenkään, olipa sukupuoli mikä hyvänsä, on vaikea tutustua koska sosiaaliset taidot puuttuu. Kukaan ei puolestaan halua leimaantua häiriköksi joten parempi vaan olla omissa piireissä. Näin se täällä menee. Eteläisessä Euroopassa tilanne eri.
Mutta silti korostetaan ja syyllistetään miesten huonoja sosiaalisia taitoja vaikka naiset ovat yhtä surkeita sosiaalisissa kanssakäymisissä.
En osaa antaa vastausta tähän, mutta kokeilepa saada kontakti vaikka kaupan kassajonossa antamalla sille kiinnostavan näköiselle miehelle paperilapun, jossa on vaikka sinun nunerosi, ja kysy, että tippuks tää sulta?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä teillä mättää kun omassa ystävä-, tuttava- ja sukulaispiireissä kaikilla on kumppanit. Jos jollain suhde päättyy, niin ei mene kauan kun on jo uusi löytynyt. Ja yksikään ei muuten ole deittisivuilta, vaan ihan livenä tavattu.
"mikä teillä mättää" jostain syystä yhä useampi ihminen on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette itse lähesty? Ja jos jossain ottaa katsekontaktia teihin ajatuksena lähestyä niin saa vaan hapanta naamaa takaisin. Ja jos tekee virheen lähestyä ja ottaa kontaktia käsketään painumaan muualle tai häivytte paikalta sanaakaan sanomatta.
Tällainen käytös on niin monta kertaa tullut vastaan että eipä paljoa jaksa vaivautua haukuttavaksi. Ja oma käytös on aina ollut normaalia joskin ujohkoa. Ainoa missä teitä enää saa lähestyä on treffipalstat ja sovellukset jos nyt sielläkään enää kukaan vaivautuu vastaamaan.
Voih.. Aina nähdään vaivaa ulkonäön vuoksi, mennään minne vaan. Katson miehiä silmiin (tai yritän, usein he välttelee katsekontaktia), en tietenkään näytä hapanta naamaa! Olen itse tehnyt kaikkiin miessuhteisiini sen aloitteen ja nyt odotan, että minua lähestyisi joku. Joku joka osaa esim. keskustella muustakin kuin työasioista jne.. Kuudetta vuotta oottelen, mutta olen myös itse ollut aktiivinen. Käynyt erilaisissa tapahtumissa, ollut tinderissä, facen sinkkusivustoilla, pitänyt itsestäni huolta. Ei auta..
Mua ei ainakaan huvita alkaa enää vakituiseen suhteeseen, kun jälkikasvu on jo aikuista eikä lisää ole enää tulossa.
Talolainasta alkaa olla häntä jäljellä ja ensi kesänä alkamassa kämpässä iso saneeraus jonka saan tehdä ihan oman mielen mukaan, eikä tarvitse ajatella värien ja materiaalien kohdalla muita ihmisiä tai jälleenmyyntiarvoa, kun ei ole enää tarve vaihtaa isompaan.
Työuraa on jäljellä vielä 25 vuotta ja ansiotaso on ihan hyvä. On aika nauttia stressittömästä elämästä ja kuluttaa välillä itseensä.
M43
Mihin te vahvat itsenäiset naiset edes miehiä tarvitsette? Tätä halusitte. Olkaa tyytyväisiä. Turha tulla kyselee muuttoapua, kuskia, remppaamista, korjaamista, tietokoneen asennusta tai yhtään mitään.
"Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?"
Ei, kyse ei ole siitä etteikö olisi uskallusta. Naisten luomat mielikuvat "vahvoista naisista" eivät pelota. Vahva nainen =hankala nainen lähinnä miehen näkökulmasta, eli se mitä te yleensä kutsutte "vahvuudeksi" ei ole sitä oikeasti. Esim. isomummoni oli vahva nainen, vaikka hänen pojistaan yli puolet kuoli sodassa niin hän jaksoi melkein 90-vuotiaaksi elää omalla pienellä maatilallaan valittamatta. Siinä on sitä vahvuutta näin miehen näkökulmasta. Nykynaisten vahvuus taas näyttäytyy yleisenä hankaluutena ja tosiasioiden kieltämisenä yleensä.
"Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on."
No mitä annettavaa sinulla ja ystävilläsi on miehille? Niinpä, nykyaikana hyvin vähän todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te vahvat itsenäiset naiset edes miehiä tarvitsette? Tätä halusitte. Olkaa tyytyväisiä. Turha tulla kyselee muuttoapua, kuskia, remppaamista, korjaamista, tietokoneen asennusta tai yhtään mitään.
Toistaiseksi olen kyllä ihan helposti saanut miehiltä apua. Jopa tarjoutuvat usein. Kannattaa siis jakaa tuota tietoa niille toisille miehille, jos tavoittelet tilannetta jossa miehet eivät enää auta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnkin molempien on aktiivisedti tahdottava elämän tarkoitukseksi yhdessäoloa ja perhettä - vaikka se ei toteutuisikaan.
Jos se puuttuu, niin ollaan jo huonoissa lähtöasetelmissa.
Ja jotkut aktiivisesti tahtovat kaljjaa.
Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Kuinka moni miehiä nirsoudesta syyttävä nainen olisi valmis lähtemään treffeille tai sänkyyn suht tavallisen kanssa?