Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä asenteella ei varmasti koskaan tutustu kehenkään, koska jokainen ihminen on ensimmäisellä tapaamisella tuntematon. Olisitko enemmän mielissäsi, jos mies haluaisi tutustua sinuun vain sen tiedon perusteella, että olet esimerkiksi menestynyt tai sinulla ei ole parisuhdehistoriaa? Onko olemassa yhtäkään yksittäistä syytä, joka pikku prinsessallemme oikeasti kelpaisi tutustumisen perustaksi?
En oikein ymmärrä, miksi hermostuit noin valtavasti. En tiennyt, että on jotenkin outoa, että toivoo suhteelta ja kohtaamisilta jotain syvällisempää kuin pelkkää ulkonäköä.
Hermostuin, koska kertomuksesi on niin harhainen ja etuoikeutettu. En ole koskaan löytänyt seuraa toimimalla kuvailemallasi tavalla, vaan olen ollut vastentahtoisesti sinkku viimeiset 15 vuotta.
Käyn töissä, kuulu
Ei sinulta tässä vaadittu mitään. Kerroinpahan vain, miksi itse en lämpene sille, että joku random mies, jonka olemassaoloa en ole ehtinyt edes rekisteröidä, ilmestyy jostain "puskista" heittämään parin lauseen juttua. Tokihan aina välillä tulee tuntemattomien kanssa vaihdettua sanan tai pari, mutta en minä koskaan kiinnostu kenestäkään tuolla lailla. Ja sen vuoksi esitin arvelun, että se ei välttämättä ole kovin toimiva keino löytää seuraa. Mutta toimiiko tuo taktiikka sitten sinulle? Toki jos toimii, niin eihän siinä sitten mitään.
Nostin esiin sen ongelman, että kun ihmisestä ei tiedä mitään, ei oikein ole myöskään mitään, mikä herättäisi kiinnostuksen. Itse mainitsit kiinnostuvasi naisesta ulkonäön perusteella - mutta onko oma ulkonäkösi sellainen, että se herättää juuri niiden naisten kiinnostuksen? Jos ei, niin mikä naisten kiinnostuksen herättää? Onnittelut, jos onnistun parin ensimmäisen repliikin aikana herättämään täysin tuntemattoman ihmisen mielenkiinnon - kovin monelta se ei onnistuisi.
On tietysti ikävää, jos et tapaa normiarjessa naisia, ja tokihan se heikentää mahdollisuuksia löytää ketään. Se on tosi harmillista. Olisko joku sellainen harrastus vielä löytämättä, jonka parissa voisi olla myös sinkkunaisia? No, ehkä olet näitä kartoittanutkin. Mutta toivottavasti jotain kautta tulee kontakteja kivoihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulta tässä vaadittu mitään. Kerroinpahan vain, miksi itse en lämpene sille, että joku random mies, jonka olemassaoloa en ole ehtinyt edes rekisteröidä, ilmestyy jostain "puskista" heittämään parin lauseen juttua. Tokihan aina välillä tulee tuntemattomien kanssa vaihdettua sanan tai pari, mutta en minä koskaan kiinnostu kenestäkään tuolla lailla. Ja sen vuoksi esitin arvelun, että se ei välttämättä ole kovin toimiva keino löytää seuraa. Mutta toimiiko tuo taktiikka sitten sinulle? Toki jos toimii, niin eihän siinä sitten mitään.
Nostin esiin sen ongelman, että kun ihmisestä ei tiedä mitään, ei oikein ole myöskään mitään, mikä herättäisi kiinnostuksen. Itse mainitsit kiinnostuvasi naisesta ulkonäön perusteella - mutta onko oma ulkonäkösi sellainen, että se herättää juuri niiden naisten kiinnostuksen? Jos ei, niin mikä naisten kiinnostuksen herättää? Onnittelut, jos onnistun parin ensimmäisen repliikin aikana herättämään täysin tuntemattoman ihmisen mielenkiinnon - kovin monelta se ei onnistuisi.
On tietysti ikävää, jos et tapaa normiarjessa naisia, ja tokihan se heikentää mahdollisuuksia löytää ketään. Se on tosi harmillista. Olisko joku sellainen harrastus vielä löytämättä, jonka parissa voisi olla myös sinkkunaisia? No, ehkä olet näitä kartoittanutkin. Mutta toivottavasti jotain kautta tulee kontakteja kivoihin naisiin.
*onnistut (typo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä ole kummoista vientiä, vaikka olen hoikka ja pitkähiuksinen. Ei ole tatuointeja eikä lapsia. Mutta kun en käytä alkoholia, niin suomalaisia miehiä ei kiinnosta. Eli eipä riitäkään pelkät ulkoiset kriteerit.
Voithan sinä myös itse lähestyä sinua kiinnostavia miehiä. Miehet lähtökohtaisesti myös pitävät siitä, että heitä lähestytään.
Mikäli olet ulkoisesti viehättävä, niin monet miehet ajattelevat, että olet varattu. Siksi he eivät lähesty sinua. Tällöin sinun tulee olla itse aloitteellinen.
Olen aloitteellinen deittiäpeissä. Juttu lopahtaa, kun juomattomuus tulee ilmi. Monet ovat tän ikäisenä varattuja, joten aika turha lähestyä ketään livenä. Silloin miehet alkavat kertoa hanakasti vaimostaan, vaikka en edes olisi iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä ole kummoista vientiä, vaikka olen hoikka ja pitkähiuksinen. Ei ole tatuointeja eikä lapsia. Mutta kun en käytä alkoholia, niin suomalaisia miehiä ei kiinnosta. Eli eipä riitäkään pelkät ulkoiset kriteerit.
Voithan sinä myös itse lähestyä sinua kiinnostavia miehiä. Miehet lähtökohtaisesti myös pitävät siitä, että heitä lähestytään.
Mikäli olet ulkoisesti viehättävä, niin monet miehet ajattelevat, että olet varattu. Siksi he eivät lähesty sinua. Tällöin sinun tulee olla itse aloitteellinen.
Olen aloitteellinen deittiäpeissä. Juttu lopahtaa, kun juomattomuus tulee ilmi. Monet ovat tän ikäisenä varattuja, joten aika turha lähestyä ketään livenä. Silloin miehet alkavat kertoa hanakasti vaimostaan, vaikka en edes olisi iskemässä.
Miten tuosta alkoholista edes tulee puhetta? Itse olen deittaillut paljon, mutta koskaan ei kumpikaan ole kysynyt toiselta alkoholista mitään. Jos juttu tuohon kaatuu, niin voisiko syynä olla jokin tapa miten sanot asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka, iloinen ja tyylikäs nainen niin aina on seuraa, halusit tai et. Eikä ikäkään niin ratkaisevaa. Tavallinen tantta ei tunikassaan huomioo herätä . Terassilla tämän hyvin huomaa.
Niin, kaikki meistä eivät käy terassilla. Liikun mieluummin luonnossa ja elän muutenkin terveellisesti. Ei ole selvinpäin olevia miehiä tyrkyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloitteellinen deittiäpeissä. Juttu lopahtaa, kun juomattomuus tulee ilmi. Monet ovat tän ikäisenä varattuja, joten aika turha lähestyä ketään livenä. Silloin miehet alkavat kertoa hanakasti vaimostaan, v
Mikähän se oikea tapa sitten olisi asiasta kertomiseen, kun jostain syystä miehet ehdottavat ekaksi treffipaikaksi jotain juottolaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloitteellinen deittiäpeissä. Juttu lopahtaa, kun juomattomuus tulee ilmi. Monet ovat tän ikäisenä varattuja, joten aika turha lähestyä ketään livenä. S
Siis baaria? Kyllähän niissä myydään alkoholittomiakin juomia sekä lisäksi teetä ja kahvia. Baari on kätevä paikka juttelemiseen, koska siellä voi istua halutessa pitempäänkin. Itsekin otan treffeillä usein alkoholittoman oluen. Ei ole ikinä herättänyt lisäkysymyksiä eikä noussut ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka, iloinen ja tyylikäs nainen niin aina on seuraa, halusit tai et. Eikä ikäkään niin ratkaisevaa. Tavallinen tantta ei tunikassaan huomioo herätä . Terassilla tämän hyvin huomaa.
Niin, kaikki meistä eivät käy terassilla. Liikun mieluummin luonnossa ja elän muutenkin terveellisesti. Ei ole selvinpäin olevia miehiä tyrkyllä yhtään.
Olen selvä mies ja tyrkyllä Tinderissä sekä Suomi24 Treffeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloitteellinen deittiäpeissä. Juttu lopahtaa, kun juomattomuus tulee ilmi. Monet ovat tän ikäisenä varatt
Mulle miehet ovat korostaneet miten tärkeä osa esim ravintolakokemusta on se viini. Itselleni kyllä kelpaisi kuppi teetä, mutta suomalaisia miehiä se ei miellytä, jos itse haluavat oluen.
Ensin akat valittaa, kun miehet lähestyy.
Sit tuli #metoo.
Ja nyt akat valittaa, kun miehet ei lähesty.
Osaatteko te akat asettua miehen kenkiin? Harvalla miehellä on niin isot säästöt, että pystyy palkkaamaan lakimiehen, kun akka tekaisee #metoo syytökset. Miksi miehet haluaisi ottaa riskin, kun te viette rahat?
Naiset ei tykkää Tinderissä eivätkä ota kontaktia livenä tai halua että lähestyn heitä. Parempi että vaan tpan itseni sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sit tuli #metoo.
Osaatteko te akat asettua miehen kenkiin? Harvalla miehellä on niin isot säästöt, että pystyy palkkaamaan lakimiehen, kun akka tekaisee #metoo syytökset. Miksi miehet haluaisi ottaa riskin, kun te viette rahat?
Jos miehellä ei ole rahaa maksaa oikeudenkuluja, niin sellainen vätys saakin olla incelinä lopun ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit tuli #metoo.
Jos miehellä ei ole rahaa maksaa oikeudenkuluja, niin sellainen vätys saakin olla incelinä lopun ikäänsä.
Tässä taas paljastui akkojen oikea luenne;
Miehen varallisuus on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä nyt sen verran katsot miehen käsiä häntä lähestyessäsi, että tarkistat vasemman nimettömän ja mahdollisen sormustilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selvä mies ja tyrkyllä Tinderissä sekä Suomi24 Treffeissä.
Menitkö jo hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä asenteella ei varmasti koskaan tutustu kehenkään, koska jokainen ihminen on ensimmäisellä tapaamisella tuntematon. Olisitko enemmän mielissäsi, jos mies haluaisi tutustua sinuun vain sen tiedon perusteella, että olet esimerkiksi menestynyt tai sinulla ei ole parisuhdehistoriaa? Onko olemassa yhtäkään yksittäistä syytä, joka pikku prinsessallemme oikeasti kelpaisi tutustumisen perustaksi?
En oikein ymmärrä, miksi hermostuit noin valtavasti. En tiennyt, että on jotenkin outoa, että toivoo suhteelta ja kohtaamisilta jotain syvällisempää kuin pelkkää ulkonäköä.
Hermostuin, koska kertomuksesi on niin harhainen ja etuoikeutettu. En ole koskaan löytänyt seuraa toimimalla kuvailemallasi tavalla, vaan olen ollut vastentahtoisesti sinkku viimeiset 15 vuotta.
Käyn töissä, kuulun kahteen urheiluseuraan, ja teen vapaaehtoistyötä kahtena päivänä viikossa. Olen löytänyt näistä yhteyksistä kavereita, mutta sinkkunaisia en ole tavannut niiden kautta koskaan. Joka paikassa on vain miehiä, pariskuntia ja eläkeläisiä.
Korvaa osa muusta vapaa-ajankäytöstäsi sellaisella harrasteella, jossa kohtaat sinkkunaisia. Kuten ehkä muutamaan kertaan olen täällä maininnut on hyvä vaihtoehto tanssikurssit ja sitten lavatanssit. Niissä on aina pulaa miehistä.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tuntuu täällä sanovan, että naiset on ikäänkuin häätäneet miehet pois korkeilla kriteereillään. Miten olisi ikähaitarin laajentaminen? Niin naisetkin tekee.
Tässä vinkki vaikka niille "kilteille miehille":
Jaa oma ikäsi neljällä ja kelpuuta tuota neljännestä itseäsi vanhempi nainen. Töykeää vastaanottoa on todennäköisesti paljon vähemmän.
Sanotaan, että kelpuutan. Seuraava kysymys onkin sitten, että missä tällaisen naisen voin tavata? Kaikkialla on vain miehiä ja pariskuntia.
Olen myös täysin kokematon parisuhteissa. Miten todennäköistä on se, että tämä ei ole vanhemmalle naiselle ongelma ja että minulla on mitään yhteistä hänen kanssaan?
Mikä on se "kaikkialla" eli mistä olet jo yrittänyt etsiä? Kun et ole "kaikkialta" löytänyt niin oletko käynyt myös niissä harrasteissa jotka ovat naisten mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se "kaikkialla" eli mistä olet jo yrittänyt etsiä? Kun et ole "kaikkialta" löytänyt niin oletko käynyt myös niissä harrasteissa jotka ovat naisten mieleen?
Olen etsinyt ainakin yliopistolta, pyöräilyseurasta, kuvataidekoulusta, seinäkiipeilyhallilta, kansalaisopiston musiikkikurssilta, yhteisölliselta pajalta, miekkailuseurasta, taidefestivaaleilta, triatloneista, kuukausittaisesta pubivisasta, läheisiltä luontopoluilta, opiskelijatapahtumista ja työmatkoilta. En tiedä mikä on naisten mieleen, mutta kokemuksieni ei ainakaan mikään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt ainakin yliopistolta, pyöräilyseurasta, kuvataidekoulusta, seinäkiipeilyhallilta, kansalaisopiston musiikkikurssilta, yhteisölliselta pajalta, miekkailuseurasta, taidefestivaaleilta, triatloneista, kuukausittaisesta pubivisasta, läheisiltä luontopoluilta, opiskelijatapahtumista ja työmatkoilta. En tiedä mikä on naisten mieleen, mutta kokemuksieni ei ainakaan mikään näistä.
Sitten tiedät ettei näihin jo kokeiltuihin kannata aikaa käyttää enempää jos seuranhaku on sinulle tärkeä asia. Toki jos etsiminen sinulle tarkoittaa vain yhden tai kahden kerran käyntiä niin sillä perusteella ei voi vielä olla kovinkaan varma jonkun hyödyttömyydestä.
Itselläni se etsimisvaihe oli syksyn ja kevään lavatanssien tanssikurssit: 24 kertaa kaksi ja puoli tuntia plus päälle parikymmentä tuntia buggin ja fuskun pidempiä kursseja. Ja sen jälkeen noin 15 kertaa lavatansseissa käymisiä ynnä syyskuusta alkaen lähes jokaviikkoinen selvin päin tanssittu diskoilta lauantaisin. Ensimmäinen seurustelukumppani löytyi diskosta, toinen (eli nykyinen) on tanssikurssilta tuttu johon sitten törmäsin lavatansseissa.
M59+
Jos et kerran oikeasti kiinnostavaa etsikään, niin onko sulle silloin niin väliä, kuka se kumppani on? Luulisi, että jos ei ole mitään kriteereitä, saa kuitenkin edes jonkun. Ja sittenhän sun ongelma on poispyyhitty - olet pariutunut, et joutunut inceliksi, kaikki hyvin.