Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää yksin, kun taas naiset jopa nauttivat yksinolosta. Miesten pitäisi siis tuoda suhteeseen jotain naisen elämänlaatua kohottavaa.
Olin itsekin tuota mieltä vielä eilen, mutta uudet tilastot osoittavat sen vääräksi. Naiset kärsivät yksinäisyydestä enemmän mitä miehet.
Ja miksi mies haluaisi toimia naisen sirkustirehtöörinä arvaamassa mistähän se nainen ilahtuisi?
Mulla on sulle uutisia. Voit edelleenkin jatkaa bordelleissa tai maksullisilla käymistä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.
Ainoastaan kuivina kausina ja nyt ei ole.
Nykyajan paras keksintö on fwb. 😎
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vuosia samalla kuntosalilla. Kun yksi mies tuli jatkuvasti vastaan, aloin tervehtiä. Ehkä 4. kerralla mies näki mut jo kaukaa ja luikki kiireesti pakoon, että ei tarvinnut moikata. 😁. Olen ihan ok näköinen, naimisissa ja lapsia. Ei ollut tarkoitus käydä miesparan kimppuun mutta varmaan hän pelästyi moikkailuani. Eikä ollut mikään alfauros itsekään.
Mikä siinä on ihme että ihmisiä pitää kiusata?
Mene itse juttusille. Elämme aikaa, jossa naisen ei tarvitse odottaa passiivisena, että prinssi tulee noutamaan ratsunsa kanssa.
Jos olet sinkkuäiti niin sinulla ei ole oikeutta lähestyä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sinkkuäiti niin sinulla ei ole oikeutta lähestyä miestä.
Ei ole oikeutta lähestyä lapsetonta miestä. Hopeakettuja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on parempia pikkulasten kanssa"
Eli toisin sanoen naiselle sysätään p-skanakki eli just ne vuodet milloin se hyödytön käärö p-skoo kaiken alleen, huutaa yöt, hereilläollessaan juoksee ympäri taloa ja vetää tavarat päälleen, pitää opettaa puhumaan, kävelemään, syömään, kuuntelemaan ja sisäsiistiksi, ja kun peruskoulutus on tehty niin isä tulee vähän leikittämään omaa jälkikasvuaan?
Ei tule diiliä. Jos joskus teen lapsia niin niiden isä saa siivota ihan monta oksennusta, hoitaa ihan monta yöhuutoa ja vaihtaa ihan yhtä monta oman lapsensa p-skavaippaa kuin minäkin.
Sun ei välttämättä kannata hankkia perhettä ihan jo tuon nykyisen asenteesi vuoksi. Lapsen kutsuminen hyödyttömäksi kääreeksi ei oikein tuo hyvän äidin viboja ja nuo muutkin sanavalinnat on aika aggressiivisia. En ole myöskään sanonut missään kohtaa, ettei isä osallistuisi tuohon pikkulapsivaiheeseen lainkaan. Olen vain todennut, että äidit on parempia pikkulasten kanssa ja näinhän se yleisesti ottaen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet haluavat itselleen naisesta palvelijan, kokin, siivoojan jne, mutta itse eivät ole valmiita panostamaan ollenkaan. Ei ketään naista kiinnosta mies, joka haluaa että kaikki maksetaan 50 / 50 , ja siihen päälle vielä olettaa naisen tekevän kaikki kotihommat.
Sehän näissä "perinteisen parisuhteen" kannattajissa huvittaakin. Naisen halutaan jäävän kotiin, mutta mies ei takuulla suostu mitään laskuja maksamaan!
Miten he ovat ajatelleet, että tämä homma toimisi? Vaimo kotona, mies töissä ja kelalta rahat vaimon kuluihin? Joku uusi tukimuoto kenties, kotivaimon elatustuki, maksetaan miehelle?
Vai molemmat kotona, tukirahat miehen tilille?
Vai pitääkö vaimon käydä töissä, hoitaa yksin koti ja lapset ja vielä palvella narsistia sohvalle? Mies "elättää". Niin, sori, sehän on jo nykysysteemi.
Olisi mielenk
Väärin. Perinteisen suhdemallin kannattajilla idea on juurikin se, että mies maksaa kaiken. Naisen ei tarvitse perinteisessä mallissa tuoda yhtään rahaa perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Loistava ketju.
Luepa aloittaja erityisesti naisten kommentit, ja mieti millä sävyllä niissä puhutaan miehistä ja että mitä miehen pitää olla ja mitä ainakaan ei saa olla.
Tuleeko yhtään rajoittava ja ahdistava fiilis? Sanoisiko kukaan (järjissään oleva) mies ikinä naiselle mitään nykypäivänä vastaavalla tyylillä?
Joo, eriytyneitä selvästi ollaan.
M45
Naiset kokee nykyään yleisesti, että heillä on joku ihmeen vapaus sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo. Perus käytöstavat on täysin hukassa monella. Itselläkin on valitettavasti tällaisia kokemuksia treffeiltä. Arvostellaan miehiä todella kärkkäästi, vaikka ollaan itsekin kaukana erinomaisuudesta.
Naiset alkoivat heittää kuraa miesten niskaan, miehet päättivät etteivät naiset (ainakaan länsimaalaiset naiset) ole vaivan arvoisia kun elämässä on muutakin ja lähtivät.
Olen nelikymppinen nainen ja löysin miesystävän viime vuonna kavereiden kautta ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkoivat heittää kuraa miesten niskaan, miehet päättivät etteivät naiset (ainakaan länsimaalaiset naiset) ole vaivan arvoisia kun elämässä on muutakin ja lähtivät.
Ai kuka lähti ja minne? Sä olet ainakin täällä yhä läsnä, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lähde ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vuosia samalla kuntosalilla. Kun yksi mies tuli jatkuvasti vastaan, aloin tervehtiä. Ehkä 4. kerralla mies näki mut jo kaukaa ja luikki kiireesti pakoon, että ei tarvinnut moikata. 😁. Olen ihan ok näköinen, naimisissa ja lapsia. Ei ollut tarkoitus käydä miesparan kimppuun mutta varmaan hän pelästyi moikkailuani. Eikä ollut mikään alfauros itsekään.
Mikä siinä on ihme että ihmisiä pitää kiusata?
Kuntosalilla tuntemattomien ihmisten pysäyttäminen/häiriköinti voi olla jopa vaarallista kun siellä on painoja ja laitteita joissa voi vahingoittaa itsensä. Moikkailut voisi jättää ulko-ovelle.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vaan rehellisesti sanottava, että parhaat keskustelut ja aidoin yhteys syntyy miesten kesken. Itse en ainakaan jaksa teeskennellä kiinnostusta sellaiseen, mikä ei oikeasti kiinnosta, ja valitettavasti liian usein naisten kanssa keskustelu jää pinnalliseksi tai menee eri taajuuksille.
Kun otetaan pois parisuhteesta romantiikka ja seksi (joka realistisesti kestää intohimoisena sen 112 kuukautta, ja 12 kk on jo kova saavutus), niin mitä oikeasti jää jäljelle?
Komplikaatioita, kompromisseja, tinkimistä harrastuksista, ystävien laiminlyöntiä jne. Ajan mittaan suhde muuttuu kahden ihmisen yhteiseloksi, jossa toinen tai molemmat luopuvat enemmän tai vähemmän itselleen tärkeistä asioista "meidän vuoksi".
Siitä tulee lopulta elämänmittainen neuvottelu, jossa läheisyyskin alkaa tuntua velvollisuudelta ja kun ei enää jaksa halailua, lusikointia tai jatkuvaa toisen huomioimista, niin mitä siinä oikeastaan enää rakentaa?
Juuri näin. Ainoa mistä olen eri mieltä on tuo syvällinen ystävyys. Omassa kaveripiirissä ei kyllä ole sellaisia ystäviä. Mutta itse parisuhteesta, asia on juuri noin kuten kirjoitit. Täysin mielipuolinen konsepti koko parisuhde. Sen mokoman perään vielä monet suorastaan poraavat ja ovat epätoivoisia kun sitä ei "saa". Kun tietäisitte poijjaat miltä vältytte. Niin vain on, että tyytymättömyys juuri sen hetkiseen tilanteeseen on monella niin sisäänrakennettu ja haikaillaan sellaista mitä ei ole.
Ei tee kyllä yhtään mieli miestä. Vuosi vuodelta ällöttää niiden käytös vaan yhä enemmän. En tarvitse miestä. Oma henkinen, fyysinen ja emotionaalinen terveys on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Kerta kiellon päälle. Matkatkaa naiset joko Viroon tai Kosovoon. Varsinkin Kosovossa ja Makedoniassa riittää +180cm miehiä. Norwegian lentää Pristinaan. Viron tinderi: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
ru? Siis joku r*ssien homma? Ei tule kuuloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät ole miehiä parempia pikkulasten kanssa."
Tämä! Naiset ovat taitavampia ottamaan valokuvia someen! Kuinka moni nainen tietää lapsensa lempi supersankarin tai urheilijan? Näkyisi edes yksi nainen yksin lastensa kanssa uimahallissa... 🙄
Isätkö ne käy uimassa pikkulasten kanssa?
Ainakin minä kävin viimeviikollakin kolmen alle 10v lapsen kanssa. Iskäx4
Aplodeja! Uskomaton suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee kyllä yhtään mieli miestä. Vuosi vuodelta ällöttää niiden käytös vaan yhä enemmän. En tarvitse miestä. Oma henkinen, fyysinen ja emotionaalinen terveys on tärkeämpää.
Ja olet tyypillinen muita matkiva nainen, joka nyt tällä hetkellä haluaa jotain emotionaalista. 🤭
Jaa, ei minulla ole ollut vaikeuksia päästä miesten jutuille. Taitaa olla perus trollausyritys tämäkin aloitus, jolla yritetään antaa sellaista kuvaa, että normaali kanssakäyminen ei enää ihmisiltä onnistu.