Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.

Vierailija
06.07.2025 |

Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.

Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?

Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?

Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??

Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.

Kommentit (710)

Vierailija
341/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun äidit ottavat myös taloudellista vastuuta? Eikö sinulle silloinkaan tipu yhtään pikkulapsiaikavastuuta ihan omaan syliisi? Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä oikeutatte itsellenne täydellisen vapaamatkustajuuden perheessä. Se on suurin syy sille, miksi naiset eivät tuohon paskadiiliin kanssanne lähde.

Miksi äidin pitäisi ottaa taloudellista vastuuta, kun ei sellaiselle ole tarvetta? Itse ainakin miehenä olen työskennellyt sellaisessa ammatissa, että sillä elättää helposti koko perheen. Ja ne mun tienaamat rahat kuuluu myös kokonaan vaimolle, ei ne mitään mun rahoja pelkästään ole. Mitään avioehtoa en myöskään aio tehdä, eli jos ero tulisi, niin puolet kaikesta omaisuudesta menisi vaimolle. Ainakin mun korvaan kuulostaa aika hyvältä diililtä vaimon kannalta

Miehen kuolemahan on naisen kannalta hyvä, hän saa henkivakuutusrahat ja 10 vuoden ajan leskeneläkkeen sekä tietenkin säästöt. Huonommassa vaihtoehdossa mieheltä alenee työkyky ja hän ei voi tehdä entisiä hommiaan, mutta ei pääse eläkkeelle. Siinä perhe pääsee elämään Kelan hulppeilla tuilla.

Saa henkivakuutusrahat, jos sellainen on varaa ollut ottaa. Leskeneläke on muutaman satasen, eikä säästötkään kestä ikuisesti, jos niitä pitää elämiseen käyttää. Riippuen siitä, minkä ikäinen on, kun puoliso kuolee, töihin joutuu todennäköisesti menemään, että saa lapset ja itsensä eleätettyä. Ja omaa eläkettä kerrytettyä.

Vierailija
342/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kehuu omaavansa sadantonnin vuositulot ja on perheen ainoa tulonsaaja, niin hän on ottanut henkivakuutuksen viimeisen päälle. Leskeneläkekin on täysin tulottomalla puolisolla tuhansia euroja kuussa. Myös lapsi saa eläkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää yksin, kun taas naiset jopa nauttivat yksinolosta. Miesten pitäisi siis tuoda suhteeseen jotain naisen elämänlaatua kohottavaa.

Kummasti se varsinkin erotilanteessa on nimenomaan naiselle vaikeaa kun pitäisikin pärjätä yksin. En kaipaa yhtäkään naista vakisuhteeseen ja nimenomaan siksi en edes halua treffailla.

Vierailija
344/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä miehet haikailevat vanhojen aikojen perään, jolloin miehelle riitti työssäkäyminen. Te ette millään tunnu ymmärtävän, että silloin naiset kävi myös töissä, maksoivat osuutensa perheen menoista, mutta sen lisäksi hoitivat yksin lapset ja kaikki kotityöt. Ette ymmärrä sitäkään miksei naiset tuohon enää halua. On se miehille niin hirveän vaikeaa olla omien lasten kanssa. Mitä pienempi lapsi, stä enemmän siinä on hoivaa ja käsityötä, mutta siinä se perusta hyvään isä-lapsi-suhteeseen tehdään.

Ei pidä paikkaansa. Kuvaamasi tilanne oli jo feministisen propagandan luoma vääristymä. Saksa ennen maailmansotia oli tästä äärimmäinen ilmentymä, nyt mennään jo sen yli.

Ongelman ydin on siinä, että naiset on aivopesty rooliin mikä ei palvele ketään muita kuin ylintä arisrokratiaa. Feminismi teki parisuhteiata prostituution muodon ja irtoseksistä ilmaista. Naiset nykyään ovat vieläpä ylpeitä tästä asetelmasta täysin järjenvastaisesti.

Kerrotko vielä miten feminismi on tehnyt parisuhteesta prostituution muodon? Kun mun mielestä naisten ei tarvitse enää levittää jalkojaan aviomiehelle saadakseen rahaa taloudenpitoon.

Vierailija
345/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ole koskaan saanut valita tapetteja tai keittiökaappeja. Nykyään moni nainen asuu vuokralla eikä miehet tee mitään naisten eteen. 

Jos mennään treffeille niin naisen pitää maksaa oma kahvi. Ei ihme ettei naisia kiinnosta enää suhteet. 

Miksi naiselle pitää maksaa kahvi kun koko ajan muuten kiivailette että kaikki 50/50! Rahat, työt, lapset! ?

Vierailija
346/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä miehet haikailevat vanhojen aikojen perään, jolloin miehelle riitti työssäkäyminen. Te ette millään tunnu ymmärtävän, että silloin naiset kävi myös töissä, maksoivat osuutensa perheen menoista, mutta sen lisäksi hoitivat yksin lapset ja kaikki kotityöt. Ette ymmärrä sitäkään miksei naiset tuohon enää halua. On se miehille niin hirveän vaikeaa olla omien lasten kanssa. Mitä pienempi lapsi, stä enemmän siinä on hoivaa ja käsityötä, mutta siinä se perusta hyvään isä-lapsi-suhteeseen tehdään.

Ei pidä paikkaansa. Kuvaamasi tilanne oli jo feministisen propagandan luoma vääristymä. Saksa ennen maailmansotia oli tästä äärimmäinen ilmentymä, nyt mennään jo sen yli.

Ongelman ydin on siinä, että naiset on aivopesty rooliin mikä ei palvele ketään muita kuin ylintä arisrokratiaa. Femini

Silti nimenomaan miehen avulla nainen saa itselleen elämän johon yksin ei ole mitään mahdollisuutta.

Vierailija
347/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ydin on siinä, että naiset on aivopesty rooliin mikä ei palve

Silti nimenomaan miehen avulla nainen saa itselleen elämän johon yksin ei ole mitään mahdollisuutta.

Ja mies saa naisen avulla itselleen elämän, johon yksin ei olisi mahdollisuutta. Joten mikä ongelma?

Vierailija
348/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää yksin, kun taas naiset jopa nauttivat yksinolosta. Miesten pitäisi siis tuoda suhteeseen jotain naisen elämänlaatua kohottavaa.

Olin itsekin tuota mieltä vielä eilen, mutta uudet tilastot osoittavat sen vääräksi. Naiset kärsivät yksinäisyydestä enemmän mitä miehet.

Ja miksi mies haluaisi toimia naisen sirkustirehtöörinä arvaamassa mistähän se nainen ilahtuisi? 

Vierailija
349/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ydin on siin

Ja mies saa naisen avulla itselleen elämän, johon yksin ei olisi mahdollisuutta. Joten mikä ongelma?

Hyvä parisuhde on juuri tuota: 1+1 on enemmän kuin kaksi. 

Jos minulla ei olisi miestäni, ei minulla olisi lapsiani, läheisyyttä, kosketusta, tätä elämäntasoa... listaa voisi jatkaa ja jatkaa. Ja olen aika varma että mieheni näkee asian samoin. 

Vierailija
350/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin tuota mieltä vielä eilen, mutta uudet tilastot osoittavat sen vääräksi. Naiset kärsivät yksinäisyydestä enemmän mitä miehet.

Ja miksi mies haluaisi toimia naisen sirkustirehtöörinä arvaamassa mistähän se nainen ilahtuisi? 

Mulla on sulle uutisia. Voit edelleenkin jatkaa bordelleissa tai maksullisilla käymistä. Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Vierailija
351/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse arvata, kun avaa suunsa ja kysyy suoraan.

Vierailija
352/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät ole miehiä parempia pikkulasten kanssa."

Tämä! Naiset ovat taitavampia ottamaan valokuvia someen! Kuinka moni nainen tietää lapsensa lempi supersankarin tai urheilijan? Näkyisi edes yksi nainen yksin lastensa kanssa uimahallissa... 🙄

Vierailija
353/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Naiset ovat taitavampia ottamaan valokuvia someen! Kuinka moni nainen tietää lapsensa lempi supersankarin tai urheilijan? Näkyisi edes yksi nainen yksin lastensa kanssa uimahallissa... 🙄

Isätkö ne käy uimassa pikkulasten kanssa?

Vierailija
354/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on osa nykykulttuuria, joten sen voi ottaa esille tarvittaessa." Miehille taas kerran muistutus. Voit napsauttaa tinderin auki Turkissa tai Bulgariassa. Google translate kääntää. 

Vierailija
355/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ydin on siin

Usein se elämä joka naisen kanssa tulee on nimenomaan miehelle se joka tuhoaa koko elämän, vie ystävät, harrastukset ja kaikki. Kun samaan aikaan nainen nauttii kuinka unelmat täyttyvät.

Vierailija
356/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?"

Muutama syy, näin kolmekymppisen miehen näkökulmasta:

1. Olen saanut sellasen kuvan etteivät naiset halua että tulee juttusille noin vaan, ja ei en tarkoita mitään känniörvellystä. Kaikki mitä teen (tai en tee) miehenä on aina jotenkin creepyä tai väärin. Ihan sama onko kyse some-viestistä tai oikean elämän kohtaamisesta.

2. Huonon itsetunnon ja epävarmuuden takia en ole koskaan mennyt juttelemaan täysin tuntemattomille naisille jossain baareissa yms. Mielestäni nainen on se jolla on valta päättää asioista sosiaalisissa tilanteissa, jonka takia haluan että nainen ottaa sen ensimmäisen askeleen. Olen myös sitä mieltä että on nainen päättää mennäänkö pussailemaan vai ei, haluan saada sen verbaalisen "OK:n" että saa suudella. En ikinä yrittäisi halata tai pussata naista ilman että hän ensin ilmaisee halunsa siihen. Sellanen tietty aggressiivisuus on aina ollut iso turn-off itselle, siis naista kohtaan.

Vierailija
357/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isätkö ne käy uimassa pikkulasten kanssa?

Ainakin minä kävin viimeviikollakin kolmen alle 10v lapsen kanssa. Iskäx4

Vierailija
358/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet haluavat itselleen naisesta palvelijan, kokin, siivoojan jne, mutta itse eivät ole valmiita panostamaan ollenkaan. Ei ketään naista kiinnosta mies, joka haluaa että kaikki maksetaan 50 / 50 , ja siihen päälle vielä olettaa naisen tekevän kaikki kotihommat. 

Sehän näissä "perinteisen parisuhteen" kannattajissa huvittaakin. Naisen halutaan jäävän kotiin, mutta mies ei takuulla suostu mitään laskuja maksamaan! 

Miten he ovat ajatelleet, että tämä homma toimisi? Vaimo kotona, mies töissä ja kelalta rahat vaimon kuluihin? Joku uusi tukimuoto kenties, kotivaimon elatustuki, maksetaan miehelle? 

Vai molemmat kotona, tukirahat miehen tilille? 

Vai pitääkö vaimon käydä töissä, hoitaa yksin koti ja lapset ja vielä palvella narsistia sohvalle? Mies "elättää". Niin, sori, sehän on jo nykysysteemi. 

Olisi mielenkiintoista kuulla näiltä miehiltä miten ajattelivat homman hoitaa. 

Vierailija
359/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten pitäisi vihdoin oppia että te olette olemassa vain palvelua ja huomiointia varten samalla kun saatte luvan maksaa naisen elämän laskut ja maksut että nainen pystyy käyttämään omat rahansa vain itseensä mutta siltikään miehet ei saa vaatia naisilta mitään!!!!

Kerro mulle miten ihmeessä Itä-Euroopassa on alkanut näkymään podcasteja joissa pohditaan tasa-arvoa ja laskujen jakamista tinkimättä miehuudesta? Tehän tässä tunnutte kaipaavan kulahtaneita arvoja.

Vierailija
360/710 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saisivat tosiaan käydä poikiensa kanssa uimahallissa. Silloin ei miesten puolella näkyisi niitä tyttömukuloiden pimppiviivoja. Hyi. 

M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä