Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en koe, että nykynaisella varsinkaan suomalaisella on mitään niin merkittävää annettavaa, että kiinnostaisi yrittää parisuhdetta. Naiset voi kokea samalla tavalla, se on kaikkien oikeus. Miksi haluaisin elää naisen kanssa, jos sen lopputulos on pelkästään negatiivinen, käytännössä rupeaa voimaan pahoin tietyn ajan jälkeen, kun on naisten kanssa tekemisissä.
Tämä. Naisen kanssa oleminen vain rajoittasi menemistä ja tekemistä. Pelkkä rasite. Nainen olisi vain vakinaisempi reikä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama syy, näin kolmekymppisen miehen näkökulmasta:
1. Olen saanut sellasen kuvan etteivät naiset halua että tulee juttusille noin vaan, ja ei en tarkoita mitään känniörvellystä. Kaikki mitä teen (tai en tee) miehenä on aina jotenkin creepyä tai väärin. Ihan sama onko kyse some-viestistä tai oikean elämän kohtaamisesta.
2. Huonon itsetunnon ja epävarmuuden takia en ole koskaan mennyt juttelemaan täysin tuntemattomille naisille jossain baareissa yms. Mielestäni nainen on se jolla on valta päättää asioista sosiaalisissa tilanteissa, jonka takia haluan että nainen ottaa sen ensimmäisen askeleen. Olen myös sitä mieltä että on nainen päättää mennäänkö pussailemaan vai ei, haluan saada sen verbaalisen "OK:n" että saa suudella. En ikinä yrittäisi halata tai pussata naista ilman että hän ensin ilmaisee halunsa siihen. Sellanen tietty aggressiivisuus on aina ollut iso turn-off
Miksi ihmeessä tuon naisen olisi pitänyt pysähtyä keskustelemaan kanssasi?
Heidän päänsä on täynnä paskaa. Olen nähnyt ilmiön monta kertaa. Ensin ollaan niin vihamielisiä ja misogyynejä, sitten pian "eivät ne naiset niin hirveitä olletkaan", kun saa edes vähän huomiota.
Mutta lopeta miesten jahtaaminen. He täyttävät päänsä sonnalla, koska se edustaa heidän luonnettaan. Se mies joka ansaitsee huomiosi, ei ole sontapää, eikä suhtaudu naisiin nuivasti.
Naiset elävät mielikuvitusmaailmassa, ja haluavat miehen jollaista ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta kiellon päälle. Matkatkaa naiset joko Viroon tai Kosovoon. Varsinkin Kosovossa ja Makedoniassa riittää +180cm miehiä. Norwegian lentää Pristinaan. Viron tinderi: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Sieltäkö niitä edistyksellisiä tasa-arvon kannattajia löytyy aviomieheksi? Jotenkin epäilen.
Miksi ottaa tai edes etsiä aviomiestä? Yritätte epätoivoisesti tehdä itsestänne tarpeellisia jollain aviomies-mussutuksilla, kun ette täytä edes alkeellisimpia aviovelvollisuuksia eli elätä naista ja lapsia. Joten lopettakaa vammaisten s eksiorjuussuhteidenne romantisointi. Naisen elämä on parasta, kun tekee lapsen ilman miestä esittämässä hyvää husbandia kuitenkin tehden naisen elämästä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on parempia pikkulasten kanssa"
Eli toisin sanoen naiselle sysätään p-skanakki eli just ne vuodet milloin se hyödytön käärö p-skoo kaiken alleen, huutaa yöt, hereilläollessaan juoksee ympäri taloa ja vetää tavarat päälleen, pitää opettaa puhumaan, kävelemään, syömään, kuuntelemaan ja sisäsiistiksi, ja kun peruskoulutus on tehty niin isä tulee vähän leikittämään omaa jälkikasvuaan?
Ei tule diiliä. Jos joskus teen lapsia niin niiden isä saa siivota ihan monta oksennusta, hoitaa ihan monta yöhuutoa ja vaihtaa ihan yhtä monta oman lapsensa p-skavaippaa kuin minäkin.
Sun ei välttämättä kannata hankkia perhettä ihan jo tuon nykyisen asenteesi vuoksi. Lapsen kutsuminen hyödyttömäksi kääreeksi ei oikein tuo hyvän äidin viboja ja nuo muutkin sanavalinnat on aika aggressiivisia. En ole myöskään sanonut missään kohtaa, ettei isä osallist
Syy miksi niin moni mies lähtee pikkulapsiaikana on se, että naisen ja lapsen suhde on oikeasti orgastinen. Kaikki tietävät tämän alitajuisesti. Naarasnisäkkäät ovat erittäin tyytyväisiä helliessään poikasiaan.
Länsimainen narratiivi vihaa tätä totuutta. Mies yrittää änkeä valheillaan jopa naisen ja lapsen väliin, ajaa lapsen pois äidin sängystä ja ruokkii tätä lehmäntissimaidolla. Tehdäkseen itsestään relevantimman. Länsimaat ovat sairastuneet ja pilalla.
Joskus miettii mistä tämä miesviha kumpuaa. Itsellä melko laaja tuttavapiiri, ja en tunnista että kukaan heistä olisi tämän vihan arvoisia. Kunnollisia miehiä kaikki. Mistä näitä pas*oja miehiä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset on parempia pikkulasten kanssa"
Eli toisin sanoen naiselle sysätään p-skanakki eli just ne vuodet milloin se hyödytön käärö p-skoo kaiken alleen, huutaa yöt, hereilläollessaan juoksee ympäri taloa ja vetää tavarat päälleen, pitää opettaa puhumaan, kävelemään, syömään, kuuntelemaan ja sisäsiistiksi, ja kun peruskoulutus on tehty niin isä tulee vähän leikittämään omaa jälkikasvuaan?
Ei tule diiliä. Jos joskus teen lapsia niin niiden isä saa siivota ihan monta oksennusta, hoitaa ihan monta yöhuutoa ja vaihtaa ihan yhtä monta oman lapsensa p-skavaippaa kuin minäkin.
Sun ei välttämättä kannata hankkia perhettä ihan jo tuon nykyisen asenteesi vuoksi. Lapsen kutsuminen hyödyttömäksi kääreeksi ei oikein tuo hyvän äidin viboja ja nuo muutkin sanavalinnat on aika aggressiivisia. En ole myöskään sanonut missään kohtaa, ettei isä osallist
Ehkä osaat rivien välistä lukea että kaikkia naisia ei kiinnosta pikkulapset tai lastenhoito sitten pätkääkään. Turha yleistää että äidit on parempia pikkulasten kanssa. Miehet on vain röyhkeämpiä jättämään p-skat kotityöt "muille" (=vaimolle) ja sitten viiden vuoden päästä ilmestyä heittelemään frisbeetä jälkikasvunsa kanssa sen pari kertaa vuodessa. Kukaan ei maailmanhistoriassa ole ikinä nauttinut yöhuudoista ja p-skavaippojen vaihdosta, ja jos noiden aiheuttaja on 50% omia geenejä niin saa hoitaa sitten myös sen saman 50% niiden hoidosta. Tai sinun kielelläsi ilmaistuna miehet on parempia likaisissa töissä ja yökukkumisessa niin on vain reilua että perheen iskä hoitaa yövalvomiset ja vaipattelut niinkujoo. Naisena otan sitten kopin tuosta parin vuoden päästä ja voin ostaa kouluikäiselle vaikka mätsäävän penaalin ja repun kun naisilla on parempi pukeutumissilmä.
Vierailija kirjoitti:
Loistava ketju.
Luepa aloittaja erityisesti naisten kommentit, ja mieti millä sävyllä niissä puhutaan miehistä ja että mitä miehen pitää olla ja mitä ainakaan ei saa olla.
Tuleeko yhtään rajoittava ja ahdistava fiilis? Sanoisiko kukaan (järjissään oleva) mies ikinä naiselle mitään nykypäivänä vastaavalla tyylillä?
Joo, eriytyneitä selvästi ollaan.
M45
Hei M45!
Tää on ihan järkyttävää luettavaa, todellakin ahdistavaa, myös miesten kommentit. En uskonut että tämä aloitus saisi sen kummempaa keskustelua aikaiseksi. Mutta selkeesti suurin osa kirjottajista (en ole vielä kaikkia kirjotuksia lukenut) on jotenkin eksynyt täysin vääriin asioihin. Itse haen syvempää aikuista parisuhdetta, jossa raha ja työ yms eivät merkitse paljoa, Kummallakin on se mitä on. Olen ollut naimisissa ja lapset on aikuisia, miehellä ei ole väliä, mitä on ollut ja mennyt. Vain tämä hetki merkitsee ja keskinäinen kemia ja yhteiset syvemmät arvot. Tämäkin kirjoitus varmaan revitään kappaleiksi, mutta itse etsin aitoa kohtaamista.
- ap N53
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät mielikuvitusmaailmassa, ja haluavat miehen jollaista ei ole olemassa.
Niin, sen rehellisen, rakastavan ja luotettavan, joka seisoisi rinnalla koko elämän.
Meinaat, että naisten on syytä herätä todellisuuteen ja suosiolla pysyä kaukana miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen rehellisen, rakastavan ja luotettavan, joka seisoisi rinnalla koko elämän.
Meinaat, että naisten on syytä herätä todellisuuteen ja suosiolla pysyä kaukana miehistä?
Ei tuo riitä. Lueppa muutama naien tekemä postaus tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ja naiset eivät vain sovi yhteen.
Halusin aina kovasti sen loppuelämän kestävän, hyvän avioliiton. Omasta puolestani panostin kaikkeni suhteeseen. Eli maksoin puolet, tarvittaessa elätin miestäni, hoidin kaikki kotityöt, en kertaakaan kieltäytynyt seksistä, yritin olla paras vaimo ikinä.
Lopputulos kahdesta avioliitosta on se, että minua petettiin, kohdeltiin itsestäänselvyytenä, halveksittiin eikä kumpikaan mies kokenut mitään tarvetta antaa mitään takaisin.
Joko olin surkea vaimo tai parisuhde on jo lähtökohdiltaan suunniteltu epäonnistumaan. Miehet ja naiset haluavat eri asioita.
Kuulostat hyvältä naiselta. Ehkä vain valitsit miehesi väärin. Hyvän valinnan tekeminen on vaikeaa ja saattaa vaatia tuhansia tunteja työtä.
Minäkin olen ollut parisuhteissa se kiltti ja otin ihan liikaa vastuuta. Mutta siinähän sitä oppii, mitä ei enää halua suhteelta! Olen 100% varma, että jossain on joku minullekin, joka rakastaa juuri minua ja suhde pääsee kukoistamaan. En kyllä yhtään tiedä, mistä enää etsiä, mutta olen tavannut pari ihanaa miestä, joiden kanssa voi helposti uppoutua pitkiin keskusteluihin. Valitettavasti serkkuja. Mutta toiveissa on löytää se ihanuus.
- ap
Ap:lle vinkki. Kirjoita ylös, mitä puolisolta haluat ja mene elämään elämääsi. Unohda tinderit sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen biologia on siittäjä ja mitä seksikeskeisempi ja "helpompi" mies on, sitä varmemmin tämä on myös polygaminen.
Eli kyllä, jos etsii koko elämän miestä niin on järkevintä pysyä kaukana suurimmasta osasta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn allekirjoittamaan nämä syyt ja minulla on niistä paljon hyviä esimerkkejä. Viimeisin kerta, joka meni samalla tavalla kun jokainen muukin kerta viimeisen kymmenen vuoden aikana, tapahtui eilen.
Pysähdyin maastopyörälenkillä juttelemaan yhdelle söpölle tytölle kysyäkseni häneltä mistä läheinen luontopolku alkaa, kun en löytänyt sitä kartalle merkityltä kohdalta. Hän vastasi lyhyesti, että ei ole koskaan käynyt sillä suunnalla, ja alkoi nopeasti laittaa nappikuulokkeita takaisin päähänsä. Yritin jatkaa juttelua, mutta häntä ei selvästi kiinnostanut yhtään, joten lähdin sitten etsimään polunpäätä itsekseni. Lopulta kävi ilmi, että kaupunki oli kaatanut kasan hiekotushiekkaa polun päähän, tehden sen näkemisestä ja siitä kulkemisesta vaikeaa.
Kun naisille jutteleminen ja heihin tutustuminen on näin vaikeaa, ei ole mikään ihme, että suhteita ei synny. Sitä, miten jotkut onnekkaat siinä onnistuvat, en pysty käsittämään.
Naisetkin ovat erilaisia, myös tilanteet ovat erilaisia. Aina ei jaksa alkaa neuvoa, ja jos on keskellä metsää niin moni saattaa olla senkin takia varovainen. Vähän tilannetajua kun on, ja terve itsetunto ettei ota torjunnasta itseensä, niin kyllä pärjää.
En minä pärjätä halua vaan löytää puolison. Kun jokainen kontakti viimeisen vuosikymmenen aikana on jäänyt tuollaiseksi, niin aika toivottomalta tämä alkaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Olen saanut sellasen kuvan etteivät naiset halua että tulee juttusille noin vaan, ja ei en tarkoita mitään känniörvellystä. Kaikki mitä teen (tai en tee) miehenä on aina jotenkin creepyä tai väärin. Ihan sama onko kyse some-viestistä tai oikean elämän kohtaamisesta.
2. Huonon itsetunnon ja epävarmuuden takia en ole koskaan mennyt juttelemaan täysin tuntemattomille naisille jossain baareissa yms. Mielestäni nainen on se jolla on valta päättää asioista sosiaalisissa tilanteissa, jonka takia haluan että nainen ottaa sen ensimmäisen askeleen. Olen myös sitä mieltä että on nainen päättää mennäänkö pussailemaan vai ei, haluan saada sen verbaalisen "OK:n" että saa suudella. En ikinä yrittäisi halata tai pussata naista ilman että hän ensin ilmaisee halunsa siihen. Sellan
Miksi ihmeessä tuon naisen olisi pitänyt pysähtyä keskustelemaan kanssasi?
Tietenkään ei olisi ollut pakko tehdä mitään. Kerroin tapahtumasta, koska se liittyy keskustelun aiheeseen: naisiin ei voi tutustua, jos he eivät halua edes jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että miehet ja naiset eivät vain sovi yhteen.
Halusin aina kovasti sen loppuelämän kestävän, hyvän avioliiton. Omasta puolestani panostin kaikkeni suhteeseen. Eli maksoin puolet, tarvittaessa elätin miestäni, hoidin kaikki kotityöt, en kertaakaan kieltäytynyt seksistä, yritin olla paras vaimo ikinä.
Lopputulos kahdesta avioliitosta on se, että minua petettiin, kohdeltiin itsestäänselvyytenä, halveksittiin eikä kumpikaan mies kokenut mitään tarvetta antaa mitään takaisin.
Joko olin surkea vaimo tai parisuhde on jo lähtökohdiltaan suunniteltu epäonnistumaan. Miehet ja naiset haluavat eri asioita.
Kuulostat hyvältä naiselta. Ehkä vain valitsit miehesi väärin. Hyvän valinnan tekeminen on vaikeaa ja saattaa vaatia tuhansia tunteja työtä.
Toivon, että löydät ihanan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisinsanoen lähestytte vain parhaita miehiä, ja muut eivät edes ole olemassa. Heillä on somen takia niin paljon vientiä ettei paljon tarvi päin edes vilkaistakaan ellet ole hyvää tasoa itse. He siis käyttäytyvät kuten 90% naisista käyttäytyy. Nyt tiedät miltä se tuntuu.
Joo, lähestyn vain parhaita, eli niitä jotka asuu alle 300km päässä. Olenhan nirso ja kuvittelen arvoni korkeammaksi. Kuolen varmaan yksin kissojen kanssa, kun ei täällä Tampereella ole miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät huomaa ehkä itse sitä kun asia tulee luonnostaan, nimittäin miehen ulkonäön vaikutus.
Olen onnellisesti naimisissa ja siunattu sopivalla ulkonäöllä. Peruskomea, ei erityisen lihaksikas enkä pitkä mutta sopusuhtainen. Ruskeat silmät ja paksu tukka ja mukava ystävällinen hymy. Voin helposti heittäytyä naisten kanssa small talkiin eikä minulle ole käynyt niin että nainen jotenkin hätistäisi minut pois tai muuten ohittaisi. Johtunee kahdesta syystä: ulkonäkö ja puhetaidot. Molemmat näistä tarvitaan, muuten naisten jututtaminen on hankalampaa.
Ja olen jo parisuhteessa, naiset vaistoavat pillunkiimaisen miehen epätoivon kauas.
Niin tämä se on juuri se ongelma. Jos et ole miehenä parasta A-ryhmää vaan aika tavis, niin keskusteluyrityksiäsi pidetään "epätoivona". Sitten vielä miehetkin itse ruokkivat tätä samaa.
Harrasta siinä smalltalkia sitten, kun reaktio on aina että olet "epätoivoinen", säälittävä.
Naisetkin ovat erilaisia, myös tilanteet ovat erilaisia. Aina ei jaksa alkaa neuvoa, ja jos on keskellä metsää niin moni saattaa olla senkin takia varovainen. Vähän tilannetajua kun on, ja terve itsetunto ettei ota torjunnasta itseensä, niin kyllä pärjää.