Miksi työn kysyminen on miehille niin iso turn off
Itse juuri Tinderiin liittyneenä...aluksi alkoi ihan mukava small talk matchin kanssa...mutta se jäi lyhyeksi..kysyn mitä tekee töikseen ja vastaukseksi sain "haluaisitko et nuolisin toisen miehen mällit sun pillusta"...sille...öö..no ihan ekana ei tullu mielee,mut hyvät jatkot ja onnea sopivan löytymiseen🥳
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeää ammattiaan/työtään tai sitten on työtön.
Niin jos minä tylttmänä juristina kerron, että olen työtön, niin olen saanut kuulla, että myös juomari ja miten luuserius muutoin elämässäni ilmenee. Tai sitten en ole kuullut enää kysyjästä mitään.
Miten pitkään juristi voi olla työtön? Pidätkö ammattiosaamistasi ajan tasalla vai oletko ollut valmistumisesi jälkeen noin 30 vuotta työttömänä "juristina" eli mt-eläkkeellä.
Olen myös ollut juristina (nainen) työtön ja juuri tällaista pask aa sai kuulla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Eräs deitti kertoi olevansa ulkomaankaupanalalla. Oli ahtaaja..
Tämä viesti voittaa ketjun. Tämä osoittaa ilmiön kiistatta todeksi.
Edes miehen nerokas kekseliäisyys huijata järjestelmää ei riittänyt kun paljastui ettei rahaa ole.
Ahtaajilla käsittääkseni ihan ok palkka. Toki johtajalla paljon enemmän. Ahtaaja myös kuulostaa masentavalta, jotenkin likaiselta.
Onneksi iskin oman akateemisen vaimoni jo toisen asteen koulutuksen aikana. Hän oli lukiossa. Minä turhainen amis. Nyt, noin 30v, myöhemmin minä tienaan enemmän, olen tiennyt jo 15v. Olen edelleen ihan duunari, tavallaan.
Ylimieliset ihmiset ovat hirveitä sama kumpaako se akateemisuudesta vai mistä. Itse olen käynyt älykkäitä keskusteluja ihan kaikkien koulutustasojen kesken. Lukea ja oppia ihminen voi koulujen ulkopuolella myös.
Tinderiä en ole koskaan käyttänyt. Toivottavasti tämä tilanne pysyy. Tinder on myrkkyä ihmisten ymmärrykselle, kuten on vauva palstakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn kysyminen kertoo vain kysyjän statushakuisuudesta. Osoittaa, ettei kysyjä ole kiinnostunut toisesta ihmisenä.
Pitää paikkansa, ja sitten naiset vielä kehtaavat loukkaantua jos mies kysyy sitä mikä itseään kiinnostaa, eli mitä löytyy vaatteiden alta🙄🙄
Törmääkö miehet useinkin naisiin joilta ei löydy naisen genitaaleja jos niistä pitää kysyä? :D
Maassamme on heitäkin, joilla se tilanne eikä se ole itse valittua.
Toki. Mutta tinderissä niin että se olisi toistuvasti esiintyvä ongelma? Tuskin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku luuseri. Hyvä, että pääsit nopeasti eroon. Kannattaa kysyä siis jatkossakin.
Niin kannattaa, niin miehet osaavat varoa. Ap:lle pisteet että näyttää heti oikean luonteensa.
Se on kuules mitä normaalein kysymys toiselle kun haluaa tutustua. Ihminen viettää 8h unessa, 8h töissä ja 8h tekee muuta. Tuo työ on hereilläoloajasta puolet. Miksi sitä ei kysyisi jos haluaa toiseen tutustua.
Mä taas olen tuosta eri mieltä. Tai siis mua ainakin kiinnostaisi (jos olisin hakemassa parisuhdetta) enemmän ne 8 tuntia, jolloin mies ei ole töissä eikä unessa. Koska siihen osaanhan miehen elämää mun pitäisi jotenkin sopia eikä niihin kuuteentoista muuhun tuntiin.
No, ihmiset ovat erilaisia. Ihminen yleensä (jos on millään tavalla täysissä järjissään) lähtee opiskelemaan alaa, joka häntä kiinnostaa niin paljon, että on valmis laittamaan sen varaan elämäänsä. Minulle opiskelualassa ei ole koskaan ollut kyse rahasta, enkä hirveästi ole kiinnostunut miehestä, joka luulee, että raha on kaiken mitta. Siksi minua kiinnostaisi mies, joka on opiskellut jotain joka haastaa älyllisesti, mutta ei ole automaattinen statusala. En siis ottaisi kauppakorkean käynyttä, mutta joku kirjallisuus, kielitiede, luonnontieteet jne. Ne kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes miehen nerokas kekseliäisyys huijata järjestelmää ei riittänyt kun paljastui ettei rahaa ole.
Etkö jo tajua, ettei se oli se raha. Vielä pahempaa on kaikenlainen huijaaminen. Jos kovapalkkainen trukkikuski ei saa kiinnostustani heräämään, niin äijän pitää yrittää rahakorttiaan johonkin toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahtaajilla käsittääkseni ihan ok palkka. Toki johtajalla paljon enemmän. Ahtaaja myös kuulostaa masentavalta, jotenkin likaiselta.
Onneksi iskin oman akateemisen vaimoni jo toisen asteen koulutuksen aikana. Hän oli lukiossa. Minä turhainen amis. Nyt, noin 30v, myöhemmin minä tienaan enemmän, olen tiennyt jo 15v. Olen edelleen ihan duunari, tavallaan.
Ylimieliset ihmiset ovat hirveitä sama kumpaako se akateemisuudesta vai mistä. Itse olen käynyt älykkäitä keskusteluja ihan kaikkien koulutustasojen kesken. Lukea ja oppia ihminen voi koulujen ulkopuolella myös.
Tinderiä en ole
Kyse ei ole rahasta, vaan siitä, että kyseinen mies valehteli. Mistä kaikesta muusta hän mahtoi valehdella? Tinderissä iso osa miehistä on varattuja, ja etsimässä salaista seuraa. Moni heistä ei kerro sitä, koska tietää, että naisia ei kiinnosta olla vain tilapäinen "tyhjennysalusta" tai rakastajatar/salarakas ukkomiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes miehen nerokas kekseliäisyys huijata järjestelmää ei riittänyt kun paljastui ettei rahaa ole.Etkö jo tajua, ettei se oli se raha. Vielä pahempaa on kaikenlainen huijaaminen. Jos kovapalkkainen trukkikuski ei saa kiinnostustani heräämään, niin äijän pitää yrittää rahakorttiaan johonkin toiseen
Kuka tuossa siis huijasi ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimieliset ihmiset ovat hirveitä sama kumpaako se akateemisuudesta vai mistä. Itse olen käynyt älykkäitä keskusteluja ihan kaikkien koulutustasojen kesken. Lukea ja oppia ihminen voi kouluje
Mikä oli miehen valhe?
Työn kysyminen on ongelma ainoastaan työttömille luusereille. Minulle on ihan sama, mitä mies tekee työkseen. Olkoot vaikka osa-aikainen siistijä, mutta töissä on käytävä. En etsi elättäjää, koska käyn itsekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Työn kysyminen kertoo vain kysyjän statushakuisuudesta. Osoittaa, ettei kysyjä ole kiinnostunut toisesta ihmisenä.
Eikä kerro. Miksi jotkut ei ymmärrä, että kyse on vain toiseen ihmiseen tutustumisesta ja haluaa tietää toisen elämästä. Yhtälailla mä voin kysyä uudelta naistuttavuudelta mitä hän tekee työkseen eikä tosiaan ole mistään pariutumisesta kyse vaan ihan vain uuteen ihmiseen tutustumisesta. Kyllä multakin kysytään mitä mä teen työkseni enkä pidä sitä minään ihmeellisenä asiana.
En etsi mitään rikasta korkeasti koulutettua miestä vaan ihan duunarimiestä. Tavallista suomalaista miestä etsin. Sellaisten kanssa mä olen aiemminkin ollut parisuhteessa. Itse olen koulutukseltani sairaanhoitaja eli ihan duunari olen itsekin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Häpeää ammattiaan/työtään tai sitten on työtön.
Minäkin olin kerran niin surkeassa raksafirmassa töissä että aina kysyttäessä kerroin olevani työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä en ole
Ei kyllä kyse oli siitä, että mies valehteli. Mistä muusta valehtelee? Ei ahtaajan työssä ole mitään häpeämistä, mutta jos mies on noin nolo, että ei kerro työstään rehellisesti niin kyllä siinä menee luotto tuohon ihmiseen heti alkuunsa.
N46
Mitä vikaa siinä on, että korkeasti kouluttautunut toivoo samaa kumppaniltaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on, että korkeasti kouluttautunut toivoo samaa kumppaniltaan?
Ei tietenkään yhtään mitään. Jokainen saa toivoa puolisoltaan ihan mitä haluaa. Joitakuita palstalla ahdistaa, kun ihan kaikki naiset maailmassa eivät halua juuri heitä. En ymmärrä täysin miksi, mutta se tuntuu loukkaavan syvältä.
Miksi jotkut miehet kysyvät heti kärkeen naisen ammattia, mutta eivät kerro omaansa? Joudut sitten kysymään sitä pariinkin otteeseen. Mun kohdalla miehet ovat kyselleet mun töistä. Olen opiskellut ns kovaa alaa, mutta työtehtävät eivät vastaa koulutustani. Täällä taitaa olla keskimääräistä onnekkaampaa porukkaa, kun kukaan ei ole sairastunut tai joutunut työttömäksi. Joskus sitä vaan ottaa työn, jolla voi elättää itsensä. Tälläkin hetkellä meillä on työttömänä tuhansia maistereita...
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku luuseri. Hyvä, että pääsit nopeasti eroon. Kannattaa kysyä siis jatkossakin.
Niin kannattaa, niin miehet osaavat varoa. Ap:lle pisteet että näyttää heti oikean luonteensa.
Se on kuules mitä normaalein kysymys toiselle kun haluaa tutustua. Ihminen viettää 8h unessa, 8h töissä ja 8h tekee muuta. Tuo työ on hereilläoloajasta puolet. Miksi sitä ei kysyisi jos haluaa toiseen tutustua.
Mä taas olen tuosta eri mieltä. Tai siis mua ainakin kiinnostaisi (jos olisin hakemassa parisuhdetta) enemmän ne 8 tuntia, jolloin mies ei ole töissä eikä unessa. Koska siihen osaanhan miehen elämää mun pitäisi jotenkin sopia eikä niihin kuuteentoista muuhun tuntiin.
Muakin kiinnostaa enemmän mitä mies haluaa tehdä mun kanssa kuin mitä haluaa tehdä ilman mua. Ihan sama, miten ihana, älykäs, koulutettu, taiteellinen, keskustelutaitoinen tms, jos mulle ei oo aikaa kuin satunnaisesti.
N29
Vierailija kirjoitti:
Viisas nainen osannut taas valita hyvä matchin ja sen takia nämä miesten parhaat pääsevät treffeille saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kerro. Miksi jotkut ei ymmärrä, että kyse on vain toiseen ihmiseen tutustumisesta ja haluaa tietää toisen elämästä. Yhtälailla mä voin kysyä uudelta naistuttavuudelta mitä hän tekee työkseen eikä tosiaan ole mistään pariutumisesta kyse vaan ihan vain uuteen ihmiseen tutustumisesta. Kyllä multakin kysytään mitä mä teen työkseni enkä pidä sitä minään ihmeellisenä asiana.
En etsi mitään rikasta korkeasti koulutettua miestä vaan ihan duunarimiestä. Tavallista suomalaista miestä etsin. Sellaisten kanssa mä olen aiemminkin ollut parisuhteessa. Itse olen koulutukseltani sairaanhoitaja eli ihan duunari olen itsekin.
N46
Miksi ei voi kysyä mitä toinen tekee vapaa-ajallaan? Pistän melkein pääni pantiksi, että et huomenna menisi innoissasi töihin, jos työnantajasi ilmoittaisi, että tästä lähtien ei makseta enää palkkaa. Suurin osa ihmisistä käy töissä vain rahan takia. Todennäköisesti sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Työn kysyminen on ongelma ainoastaan työttömille luusereille. Minulle on ihan sama, mitä mies tekee työkseen. Olkoot vaikka osa-aikainen siistijä, mutta töissä on käytävä. En etsi elättäjää, koska käyn itsekin töissä.
Entä jos mies ei käy töissä vaan elää pääomatuloillaan, perinnöllään tai lottovoitolla?
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/