Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdyntä kuukautisten aikana

Vierailija
05.07.2025 |

Oletko ollut yhdynnässä kuukautisten aikana ja miltä se tuntui?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisto on nihkeämpää.

Vierailija
2/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorison bilettäessä ollaan sukupuolielimet paljaana, tyttö voi kuukautisten aikana sanattomastikin ilmoittaa tamponin naruun sidotulla kaksinkertaisella nätillä punaisella rusetilla, että on kuukautiset. En ole kuitenkaan kuullut, että kukaan poika olisi kieltäytynyt herttailusta.

Eri asia on sitten, että kuukautiset saattavat olla niin kivuliaat, että tyttö itse kieltäytyy. Toki siinäkin tapauksessa voi ottaa osaa bileisiin näin. Tuottaahan tyttö pojille iloa jo pitämällä vittunsa näytillä.  Kynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa, kun nuorella tytöllä on menkat jyystäessäni häntä. Voi kuvitella, että ottaisi häneltä neitsyyden verisen kivuliaasti, varsinkin jos on menkkakipuja. Toki molemminpuolinen suostumus jne, vaikka  sugar daddyna sitä edellytänkin.

Vierailija
4/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kivaa, kun nuorella tytöllä on menkat jyystäessäni häntä. Voi kuvitella, että ottaisi häneltä neitsyyden verisen kivuliaasti, varsinkin jos on menkkakipuja. Toki molemminpuolinen suostumus jne, vaikka  sugar daddyna sitä edellytänkin.

Parempi kuule hankkia oikea neitsyt, on autenttisempaa! Rahalla saa sitäkin, köyhistä varsinkin.

Vierailija
5/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käynyt nuorison bileissä, kuullut vain, mutta kotirintamalla kuukautiset eivät ole aiheuttaneet minkäänlaista poikkeusta.  Kynis

Vierailija
6/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähemmän sotkuista kuin kuvittelin.

Tuntuu hyvältä.

Vierailija
7/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison bileissä voi tehdä niinkin, että vuorossa olevan pojan kanssa sormettaa ja poika runkkaa toisiaan katsoen, tai sitten poika voi sormettaa ja tyttö runkata.  Kynis

Vierailija
8/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta haisee nokkaan, mutta kyllä sen sietää.

Vierailija
9/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorison bileissä voi tehdä niinkin, että vuorossa olevan pojan kanssa sormettaa ja poika runkkaa toisiaan katsoen, tai sitten poika voi sormettaa ja tyttö runkata.  Kynis

Painu nyt h.elvettiin länkyttämästä siitä.

Vierailija
10/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan seksi on ihaninta. Teineinä oikein odotettiin menkkoja. Seksi auttoi kipuihikin ja oli stressitöntä. Ehkäisyä ei silloin käytetty eikä koskaan tullut vahinkoa. Oi niitä aikoja

Vierailija
11/21 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu nyt h.elvettiin länkyttämästä siitä.

Käyttämäsi kieli ja aggressiivisuutesi viittaa siihen, että sinulle voisi olla helpompi, jos pystyisit olemaan vierailematta palstalla. Kynis

Vierailija
12/21 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä kun menkat meillä ei seksii, sen verran sotkuista, mutta muut päivät ei haittaa meillä. 

Vierailija
13/21 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oli seksiä, se tosiaan auttoi, arvaan että kumpaakin!

Vierailija
14/21 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka päivä kun menkat meillä ei seksii, sen verran sotkuista, mutta muut päivät ei haittaa meillä. 

Pyyhe alle kaksinkerroin, niin ei haittaa sotkut.

Vierailija
15/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhdyntää , mutta olen  innostunut kun mies runkkaa minua kertakäyttö hanskalla menkkojen ensimmäisinä päivinä

Vierailija
16/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Tyttöystävä rakasti peppuseksiä ja pimpistä roikkuva tamponin naru vain lisäsi intoa.

Vierailija
17/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuhma muistokin on tähän. Opiskelin Kuopiossa ja menkkojen aikaan tuli kaveri Helsingistä käymään. Ei muuta kuin liitään. Aamuyöstä puikkarissa tuli vastaan elämäni prinssi. Aivan tajuton kiihko, samoin tällä miehellä. Sanoin että mulla on menkat, mutta ei kuulema haittaa. Ja siellä, kierreportaiden juurella hämärässä, siellä ylitin itseni, en koskaan olisi kuvitellut, että teen moista, minä, mallioppilas ja moralisti kaikessa. Aivan ihana jännityksen tunne orkun lisäksi, tai juuri siksi. Siitä vaan vaihdettiin puhelinnumerot ja sinne mies lähti. Minä vessan kautta veristä limaa huuhdellen. Löytyi myös ystäväni ja jatkoimme iltaa ja taksilla kotiin. En koskaan soittanut tälle ravintolakomistukselle. Elämässä sattuu kaikenlaista.

Vierailija
18/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina naitiin menkkojenkin aikana, silloin kun vaimolla ne vielä oli( kierukka vei kuukautiset). Ei haitannut yhtään. Pyyhe alle, ja menoksi.

Vierailija
19/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovin nussimisen sunnuntaiksi kun tapasin kapakista varatun naisen jolla imetin kullia vesissä.no su tuli ja akka päivällä kylään ja kas menkat. No pyyhe alle ja tilaamaan ja lutrs lirts kuului koko aika.kun sain operoitua kassit tyhjiksi oli verta roikkunut tapetille asti no akka ulos ettei naapurit nää ja hinkkaan tapettia

Vierailija
20/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei mieheltä kysytä niin vaimo kun vuoti niin sain ajaa kakkoseen mikä oli kivan tiukkaa ja mällikin irtosi aina voimalla