Miksi työn kysyminen on miehille niin iso turn off
Itse juuri Tinderiin liittyneenä...aluksi alkoi ihan mukava small talk matchin kanssa...mutta se jäi lyhyeksi..kysyn mitä tekee töikseen ja vastaukseksi sain "haluaisitko et nuolisin toisen miehen mällit sun pillusta"...sille...öö..no ihan ekana ei tullu mielee,mut hyvät jatkot ja onnea sopivan löytymiseen🥳
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn kysyminen on ongelma ainoastaan työttömille luusereille. Minulle on ihan sama, mitä mies tekee työkseen. Olkoot vaikka osa-aikainen siistijä, mutta töissä on käytävä. En etsi elättäjää, koska käyn itsekin töissä.
Entä jos mies ei käy töissä vaan elää pääomatuloillaan, perinnöllään tai lottovoitolla?
Niin, tuokin kertoo arvoista. Mitä mies sitten tekee? Tekeekö vapaaehtoistyötä, opiskeleeko, käyttääkö jotenkin aikansa järkevästi ja hyödyllisesti. Ei ihminen, jonka elämä on täydellisen tyhjää, eikä ole mitään pyrkimystä mihinkään, ole kovin kiinnostavaa seuraa.
Jos on vaikka paiskinut töitä koko hereilläoloaikansa ja lopulta rahatilanne on sellainen, että vihdoinkin voi vain olla, pitääkö edelleen tehdä jotain? Eikö koskaan saa vain nauttia elämästä?
"Jos on vaikka paiskinut töitä koko hereilläoloaikansa ja lopulta rahatilanne on sellainen, että vihdoinkin voi vain olla, pitääkö edelleen tehdä jotain? Eikö koskaan saa vain nauttia elämästä? "
Saat tehdä ihan just mitä haluat. Ja vastapuoli saa itse päättää, onko se hänelle ok. Itse täyspäiväsesti töissäkäyvänä koen olevani erilaiessa elämäntilanteessa henkilön kanssa joka tulee ja menee, nukkuu ja valvoo, ehkä ryyppää milloin vain, koska mikään ei rajoita. Eikä mulla olisi mahdollisuutta lähteä esim extempore reissuille, kuten sinä ehkä teet.
Niin, tuokin kertoo arvoista. Mitä mies sitten tekee? Tekeekö vapaaehtoistyötä, opiskeleeko, käyttääkö jotenkin aikansa järkevästi ja hyödyllisesti. Ei ihminen, jonka elämä on täydellisen tyhjää, eikä ole mitään pyrkimystä mihinkään, ole kovin kiinnostavaa seuraa.