Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, onko tapaninpäivänä joku KAJ'n esiintyminen joko Ruotsin tai Suomen telkkarissa tai jossain muualla? 14.12. on Joulumielelle -konsertti ja 20.12. Joulu-Allsång, mutta mielessä on, että tapaninpäivänäkin olisi odotettavissa jotain KAJ'hin liittyvää. Nyt en löydä kyllä itse...
Tapaninpäivänä tulee ulos tämän vuoden Mello-artistien jälleennäkeminen. Kuvattu elokuussa (muistaakseni kiertueen viimeisellä viikolla käväisivät Ruotsissa kuvaamassa kyseisen ohjelman), mukana KAJ, muutama muu Mellojen tämän vuoden osallistuja (muistaakseni finalisteja kaikki, en vaan yhtään muista ketkä nämä muut artistit olivat vaikka tuolta taidettiin yhteiskuviakin julkaista), sekä tämän vuoden juontajat. Pitäisi olla katsottavissa myös ulkomailla, eli me suomalaisetkin pääsemme sen näkemään.
Tämä se oli. Kiitos!
Kiva kuulla, että uutta musiikkia on jo demo vaiheessa. Toivottavasti heidän ihan itse tekemäänsä, ehkä Janne Hyödyn kanssa.
Ja kiva kuulla myös, että keikkoja on jo varattuna. Itse tuskin pääsen, ellei osu ihan lähialueelle sopivaan ajankohtaan, kun mullakin on laskettu aika keväällä, mutta toivoa voi jos oikein sopivasti joku osuisi.
Minusta KAJ:n vaimoilla oli kivasti yhteensopivat puvut. En tiedä kuvittelenko vain ja oliko sattumaa mutta ihan hyvin ovat voineet yhdessä miettiä ja suunnitella miten haluavat kokoonpanona (kaikki kuusi) edustaa.
Niin tyylikkäinä, iloisina ja rentoina kaikki <3 <3 <3 <3 <3 <3
Toivon hartaasti, ettei KAJ olisi Mello-finaalissa vaan samana iltana Emma-gaalassa Espoossa, kun tuli ostettua sinne liput ihan tietystä syystä. Eivätköhän he liene ehdokkaina useammassa kategoriassa, jos vain valitsijaraati mitään mistään tajuaa. Viime Melloissa vuoden 2024 voittajat Marcus & Martinus palauttivat Sångfågelnin toisessa semifinaalissa, eivätkä olleet paikalla enää finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hartaasti, ettei KAJ olisi Mello-finaalissa vaan samana iltana Emma-gaalassa Espoossa, kun tuli ostettua sinne liput ihan tietystä syystä. Eivätköhän he liene ehdokkaina useammassa kategoriassa, jos vain valitsijaraati mitään mistään tajuaa. Viime Melloissa vuoden 2024 voittajat Marcus & Martinus palauttivat Sångfågelnin toisessa semifinaalissa, eivätkä olleet paikalla enää finaalissa.
Vasaloppet on viikkoa ennen Mellofinaalia. Vasabladetin jutussa Kevin puhui siitä miten viime keväänä ei pystynyt osallistumaan, mutta ei sanonut ensi vuodesta mitään. Tietysti tuo perheuutinenkin voi vaikuttaa kevään tekemisiin, mutta se on heidän asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Melloja en ole itse seurannut, joten mitään varmaa en tiedä, millainen perinne edellisten voittajien esiintyminen on ollut. Mutta tuntuisi jotenkin paremmalta, jos eivät edelliset voittajat olisi enää paikalla, kun uudet kruunataan. Se veisi tavallaan tähtihetkeä pois uudelta voittajalta, joka ansaitsee kaiken huomion. Mutta tämä vain omaa pohdintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka koko sydämestäni toivoisin, että KAJ jonkun Emman pokkaisi, niin valitettavasti en oikein jaksa uskoa siihen. Eiköhän siellä jyrää enemmän nuorison suosimat suomeksi laulavat valtavirta-artistit.
Johonkin semeistä Vörjeans. Viime vuonna oli Ronny och Rogge samassa genressä.
Lähikuvaa KAJ'n frakkien brodeerauksista: https://www.instagram.com/mickeysoy/reel/DR9TzIuiL0m/
Vierailija kirjoitti:
Minusta KAJ:n vaimoilla oli kivasti yhteensopivat puvut. En tiedä kuvittelenko vain ja oliko sattumaa mutta ihan hyvin ovat voineet yhdessä miettiä ja suunnitella miten haluavat kokoonpanona (kaikki kuusi) edustaa.
Hieno kokonaisuus! Olisi ollut överiä jos koko kolmikolla olisi ollut samantapainen pöyheä iltapuku. Nyt oli harmoninen balanssi, ja säteilevä hymy kaunistaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kokonaisuus! Olisi ollut överiä jos koko kolmikolla olisi ollut samantapainen pöyheä iltapuku. Nyt oli harmoninen balanssi, ja säteilevä hymy kaunistaa aina.
Pienemmässä faniryhmässä oli kättelytilanteessa otetut kuvat kaikista kolmesta pariskunnasta. Niin samanlaiset hymyt kaikilla pariskunnilla keskenään, kaikki olivat kuin kaksi marjaa. Ihanat kuvat! Jakob ja avopuolisonsa ovat kyllä varsinainen hymypari, molemmilla sellainen hymy, että se valaisee koko huoneen.
En ollut eilen telkkarin äärellä, ja vasta tänään katsellut noita linnan juhlien juttuja, haastatteluja ym. Ja ohhoh, olipas törppö tuo IS:n toimittaja, joka yritti udella pojilta perheasioista ja vielä kaiken lisäksi nyhtää Keviniltä vauvauutista! Poikien ilmeistä näki, että olivat ilmiselvästi kiusaantuneita, mutta hoitivat tilanteen kyllä ihan korrektisti. Myötähäpeä toimittajan puolesta.
Mua jäi vaivaamaan sinapin kuuluminen grillimakkaraan. Onko sama aihe mainittu jossain viime viikkoina? Eli oliko se vihje jostain? Vai vain mihinkään liittymätön haaste?
Tule hulluksi, kun aloin tätä miettimään. Tuo kolmikko todellakin tietää miten pidetään hullua jännityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi vaivaamaan sinapin kuuluminen grillimakkaraan. Onko sama aihe mainittu jossain viime viikkoina? Eli oliko se vihje jostain? Vai vain mihinkään liittymätön haaste?
Tule hulluksi, kun aloin tätä miettimään. Tuo kolmikko todellakin tietää miten pidetään hullua jännityksessä.
Joku arveli, että se olisi ollut vihjaus vaipanvaihtoon. Tuskin he mitään grillimakkaralaulua ovat tekemässä kun se idea on jo käytetty vaikka siinä kalenterileikissäkin raapaistiin tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku arveli, että se olisi ollut vihjaus vaipanvaihtoon. Tuskin he mitään grillimakkaralaulua ovat tekemässä kun se idea on jo käytetty vaikka siinä kalenterileikissäkin raapaistiin tulta.
Tuota vähän itsekin mietin. Mutta kun ei tiedä, tulee tässä vain hulluksi.
Voisin fanittaa, jotain normaalia bändiä, joka antaa selkeitä vastauksia eikä kryptisiä vihjeitä. Ja puhuu kieltä, jota ymmärrän. Mutta ei, piti mennä hurahtamaan näihin. Toisaalta enhän minä hurahtaisi, jos olisivat kuten muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin fanittaa, jotain normaalia bändiä, joka antaa selkeitä vastauksia eikä kryptisiä vihjeitä. Ja puhuu kieltä, jota ymmärrän. Mutta ei, piti mennä hurahtamaan näihin. Toisaalta enhän minä hurahtaisi, jos olisivat kuten mu
Mä en usko tuohon. Varmaan kaikilla pojilla oli etukäteen tiedossa että Lina kertoo juhlissa vauvauutisen.
Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin jatkuu.
SPOILEREITA luvusta 8!
Isoäidin huoleton ajotyyli jatkuu, kun ei vilkkuakaan käytetä kaupan pihaan ajettaessa. Ruokaa ja piparkakkutaikinan aineksia tarvitaan. Oliver saa kerätä ostoksia sillä välin kun isoäiti vaihtaa kuulumisia tuttujen kanssa.
Kesken kaiken oven huomiokello kilahtaa ja sisään astuu tuntematon mies. Päällä mustat vaatteet ja nauhalliset varsikengät, juuri ne samat, jotka Oliver näki venevajalla! Mies ostaa pikkusikareita. Isoäidin tuttava ja kaupan omistaja Kerstin tietää kertoa, että tämä muukalainen on ollut täällä viikon verran, mukana joskus nainen. Nainen käynyt myös kirjastossa tutkimassa merikortteja. Ynseää porukkaa, kukaan ei tiedä tai uskalla kysyä tarkemmin, mitä hommailevat.
Isoäidin luona Valde-kissa odottelee jo pirtin portailla. Hirvipaisti uuniin ja Oliverille kehotus mennä läksyjä lukemaan. Koulussa läsnäolosta on saatu vapautus reissun ajaksi, mutta läksyt on silti tehtävä. Mutta venevaja kiinnostaa päivänvalossa, läksyt voi hoitaa illallakin. Mutta mitä ihmettä! Venevajalle johtavalla polulla on mies. Ja miehen ase osoittaa kohti Oliveria.
Cliffhangeriin loppui tämä luku! Miten Oliverin käy? Luvun kauppakohtaus on selvää sukua Vems pojk e du -biisille, samalla tavalla vakioasiakkaat tuntevat toisensa ja sana vieraista ja heidän tekemisistään on kiirinyt pikkukylässä.
Mitä mietteitä teillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin fanittaa, jotain normaalia bändiä, joka antaa selkeitä vastauksia eikä kryptisiä vihjeitä. Ja puhuu kieltä, jota ymmärrän. Mutta ei, piti mennä hurahtamaan näihin. Toisaalta enhän minä hurahtaisi, jos olisivat kuten mu
Minä lähdin hakemaan tätä vähän kaukaa, mutta mietin että jos tämä ei ole vain haaste tyyliin pystytkö kertomaan tämän joka haastattelussa, niin vihje voisi liittyä taas uuteen musiikkiin. Kevinin kerrottiin tehneen makkarakappaleen yhdessä lapsuudenystävänsä Tommyn kanssa. Ei kai vain Kevin ole alakouluiässä ollut Vörjeansin Tommyn ystävä? Makkara teemana sopisi Vörjeansin musiikkiin.
En itsekään oikein usko tähän, mutta kaikenlaista sitä tulee mietittyä.
No ei minunkaan mielestä, mutta olen nähnyt joidenkin "intoilijoiden" noin toivovan ja jopa odottavan. Mellojen finaaliin kyllä.