Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen seksi parasta

Vierailija
05.08.2026 |

Olen keski-ikäinen mies ja on kokemusta avioliitosta ja lyhyistä sekä pitkistäkin seurustelusuhteista. On siis tullut naiskenneltua monenlaisten naisten kanssa. On ollut tummia ja kiihkeitä, vaaleita ja haaleita sekä alla makaavia kuolleita lahnoja.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että maksulliset naiset ovat kaikkein parhaita. Saat valita sellaisen naisen kun haluat, saat seksiä silloin kun haluat, saat juuri sellaista seksiä kun haluat eikä jää nainnin jälkeen mitään velvollisuuksia tai kiitollisuuden velkaa.

Tietenkin menen sänkyyn tilaisuuden tullen muittenkin naisten kanssa, mutta kun käy pari kolme kertaa kuukaudessa maksullisella ottamassa oikein kunnon kyydit, niin eipä tuollaisten kuolleitten lahnojen kanssa nainti paljon kiinnosta.

Jotkut sanovat, että maksullisella käynti tulee kalliiksi, mutta hyvästä palvelusta kannattaa toki maksaakkin. 

Ei tule halvaksi sekään kun juotat ja syötät jotain tavis naista illan ravintolassa ja kyyditset taksilla vielä kotiin, toiveissa päästä naimaan, mutta mitään varmuutta pillun saannista ei ole ja voikin käydä niin, että saa lähteä kulli kovana kotiin tai jos  pääseekin sänkyyn asti ja nainen vaan makaa alla ja odottaa, että saat jyystettyä kassit tyhjiksi, että hän pääsee nukkumaan, niin todella runkkaus kotona olisi tullut halvemmaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta.

Vierailija
2/2 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisilta suhteilta saa yleensä aina surkeaa seksiä.

Maksullinen nainen tietää mistä mies tykkää. Ei tarvi pettyä jos on kunnon ammattilainen joka on valmis mihin vain. Ja kunnon ammattilainen kysyy mieheltä mistä tämä tykkää ja mies saa juuri sitä mitä haluaa.

Kyllä nautinnosta kannattaa maksaa. Jotkut nauttii taieesta, musiikista matkailusta etc ja maksavat siitä.

Minä nautin seksistä ja olen valmis maksamaan että saan hyvää sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme