Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Painan jo yli 100 kg

Vierailija
11.04.2026 |

Olen koittanut laihduttaa jo melkein 10 vuoden ajan, mutta olen päätynyt sinä aikana 77-kiloisesta yli 100-kiloiseksi. Nutriletit ja vesi/nestepaasto on ainoat keinot joilla olen pystynyt laihtumaan kunnolla, mutta tulos ei koskaan ollut pysyvä. Olen tietysti yrittänyt myös muuta: Annosten pienentämistä, vähäkaloristen kasvisten lisäämistä, syömisen lopettamista klo 18, herkkujen vähentämistä/lopettamista, kuituihin ja proteiiniin panostamista, liikunnan lisäämistä ym. Kaikki yritykset laihduttaa/laihtua hitaasti ja järkevästi on kuitenkin kaatunut siihen, että nälän tunne on ollut liian kova ja olen päätynyt syömään entistäkin enemmän.

Mikä avuksi? Elän pitkälti opintotuen varassa, joten lainasta huolimatta rahat ei riitä mihinkään kalliisiin laihdutuslääkkeisiin tai viimeisen päälle optimoituihin superterveellisiin laihdutusruokiin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen satasen saavuttaminen on helppoa, toinen on jo vaikeampaa.

Vierailija
2/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen satasen saavuttaminen on helppoa, toinen on jo vaikeampaa.

Ei muuten, mutta jos on kovin köyhä niin rahat loppuu kesken ennen kuin vaaka näyttää 200.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, minulla on tavoite 180kg, niin pääsen jonnekkin hoitolaitokseen. Tällä hetkellä 47kg ja asunnoton. Yövyn lähinnä roskiksissa ja bussipysäkeillä.

Vierailija
4/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kannata murehtia. 

Vierailija
5/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pituus?

Lääkityksiä? Kippari?

Pidin itseäni nuorempana alipainoisena pitkään. Sitä kun aloin syömään normaalisti niin kiloja tuli muistaakseni 10 8 viikossa. En edes tiennyt että nii nopea lihominen on mahdollista 

Jos sain lahdutettua 2 kiloa niin 3 tuli takaisin.

Meni tosi pitkään että kroppa alkoi toimimaan. Vuosi pari piti vaan hyväksyä, että nyt pitää syödä normaalisti eikä laihduttaa. Sitä ne ylimääräiset alkoi sillä samalla ruokavaliolla sitä ns ylimääräistä luovuttamaan ihan itse.

Näin syömishäiriöitä näkökulmasta sanoisin että ole nyt vaan laihduttamatta jonkun aikaa.

Jos sun kroppa on sekaisin niin se ei parane liian vähällä ruualla.

Vierailija
6/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tulee helposti kun syö ja juo mitä sattuu, mutta ei sillä niin väliä ole on ainakin tullut elettyä ja pääsee ainakin varhaiseen hautaan joka on edelleen mahdollisuus kohdallani. Sillä en aio kitua täällä kuin korkeintaan viisikymppiseksi kasit joutaa nirri pois parempi jos lähtee ennenkuin ehtii täyttää viittäkymmenettä.

Vierailija
7/7 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

195 cm punttisalilla käyvälle miehelle ihan ok paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi