Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sibelius-monumentilla olivat aamulla, kuoron kanssa laulamassa Finlandiaa. DNA:n Youtube-kanavalla. Enpä olisi osannut odottaa tätä.
Upea hetki tasan 160 vuotta sitten syntyneen Jean Sibeliuksen kunniaksi!
Todellakin aivan upeaa. Ei riitä sanat, mutta kyyneleet silmissä. Jos liittymäni ei olisi jo DNA:lla, vaihtaisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sibelius-monumentilla olivat aamulla, kuoron kanssa laulamassa Finlandiaa. DNA:n Youtube-kanavalla. Enpä olisi osannut odottaa tätä.
Tämä oli aivan upea!! Ihana sekoitus suomen ja ruotsin kieltä! Ja miten hyvin he suomeksikin lauloivat!
Tämä kyllä korvasi JVG pettymyksen monin kerroin.
Eihän sinun tarvitse toisten puolesta pettyä.
Hauskaa lukea Facen faniryhmästä kymmenittäin kommentteja ulkomaalaisilta, jotka ovat katsoneet linnan juhlia ja monet koko lähetyksen. Juhlava meininki on tehnyt suuren vaikutuksen ihmisiin.
Rakastan tuota kykyä artikuloida todella selkeästi laulaessa, kuulostamatta kuitenkaan yhtään pakotetulta tai teennäiseltä. Kriittinen taito toki huumoribändille, jonka sanoituksen perustuvat kielellisiin vitseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin aivan upeaa. Ei riitä sanat, mutta kyyneleet silmissä. Jos liittymäni ei olisi jo DNA:lla, vaihtaisin heti.
Toivottavasti kukaan tiukkapipo ei älähdä siitä että Suomen lipun valkoinen on korvattu DNA:n pinkillä. Komea veto.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa lukea Facen faniryhmästä kymmenittäin kommentteja ulkomaalaisilta, jotka ovat katsoneet linnan juhlia ja monet koko lähetyksen. Juhlava meininki on tehnyt suuren vaikutuksen ihmisiin.
Minua alkaa hieman nyppiä se eräs lapsellinen ruotsalainen kundi joka selittää KAJ'n tekemisiä. Hänkin oli katsonut Linnan juhlat ja kommentoi että suomi on kummallinen kieli mutta ettei hänellä ole mitään niitä vastaan jotka sitä puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Toivottavasti kukaan tiukkapipo ei älähdä siitä että Suomen lipun valkoinen on korvattu DNA:n pinkillä. Komea veto.
DNA:lta niin upea juttu kun tämän järjestivät, että suon pinkin värin käytön. Sibelius-monumentti näyttää hienolta pinkissä valossa.
Minua alkaa hieman nyppiä se eräs lapsellinen ruotsalainen kundi joka selittää KAJ'n tekemisiä. Hänkin oli katsonut Linnan juhlat ja kommentoi että suomi on kummallinen kieli mutta ettei hänellä ole mitään niitä vastaan jotka sitä puhuvat.
Hän taitaa olla erityisherkkä tms. ja tuntuu olevan hyvin omistautunut KAJ-fani. Hän on aktiivisempi siellä pienrmmässä ryhmässä kun joku oli ilmeisesti käynyt vähän ilkeäksi hänelle ennen kuin isompi ryhmä muutettiin suljetuksi. Ollaan ymmärtäväisiä KAJ'n hengessä.
Mun mielestä ei ole kovin kivaa täällä arvostella ryhmien jäseniä. Ovat kuitenkin yksityishenkilöitä, joten tuntuu ikävältä lynkata heitä täällä, etenkin kun kuka tahansa pääsee näitä keskusteluita lukemaan. Siitä huolimatta, että ruotsinkieliset tuskin tätä palstaa niin paljon lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla erityisherkkä tms. ja tuntuu olevan hyvin omistautunut KAJ-fani. Hän on aktiivisempi siellä pienrmmässä ryhmässä kun joku oli ilmeisesti käynyt vähän ilkeäksi hänelle ennen kuin isompi ryhmä muutettiin suljetuksi. Ollaan ymmärtäväisiä KAJ'n hengessä.
Hänellä vaikuttaa olevan elämäntehtävänä KAJ-tietoisuuden laaja levittäminen. Hän toimii siksi siellä avoimessa ryhmässä, jotta voisi tavoittaa koko ajan uusia ihmisiä. Hän julkaisee hyvin ahkerasti ja aina KAJ-positiivisesti. Hänen julkaisunsa saavat kyllä paljon tykkäyksiä ja kommentteja. Enemmän kuin julkaisut suljetussa ryhmässä. Mielestäni hänen toimintansa vaikuttaa siis aika toimivalta KAJ-tietoisuuden levittämistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Oih. Kotona vasta pääsen kuuntelemaan, maltan tuskin odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Häntä on kritisoitu ryhmässäkin siitä että hän pitää siellä henkilökohtaista päiväkirjaansa ja avautuu liikaa eikä osaa suodattaa. Yritän olla ymmärtäväinen, mutta tuon hän olisi voinut jättää kirjoittamatta. Suomi ole sen kummallisempi kieli kuin ruotsikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä on kritisoitu ryhmässäkin siitä että hän pitää siellä henkilökohtaista päiväkirjaansa ja avautuu liikaa eikä osaa suodattaa. Yritän olla ymmärtäväinen, mutta tuon hän olisi voinut jättää kirjoittamatta. Suomi ole sen kummallisempi kieli kuin ruotsikaan.
Minä taas en ota tuota negatiivisesti. Suomi varmaan kuulostaa monen korvaan kummalliselta. Olen ylpeä kielestämme, joka on erilainen ja vaikeasti omaksuttavissa. Kuten sanottua tämä henkilö on vähän lapsenomainen.
Helsingin uusi vuosi julkaisi emojivihjeet tämän vuoden artisteista.
Vihjeen numero 2 emojit (👑💃🐝🎤) viittaavat vahvasti Erikaan, mutta voisiko numero 3 olla KAJ? Numero 3 vihje-emojit: 👓👔😂🎶
Nuo menisi aika hyvin KAJ'hin: Axelin silmälasit, KAJ'n puvut, huumorimusiikki.
Ennen kuin innostutaan liikaa, niin Helsingin tapahtumaa ei tänä vuonna striimata Ylellä, kuten normaalisti striimattaisiin, vaan tänä vuonna YLE striimaa Oulun vastaavan konsertin Oulun ensivuotisen Kulttuuripääkaupunkivuoden kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hesari striimaa neljäsluokkalaisten itsenäisyysjuhlan Finlandia-talolta. Lapsia on niin paljon, 6.600, että juhlat pidetään kolmessa erässä. Yllätysesiintyjää ei ole paljastettu, mutta juuri nyt haastatellaan ruotsinkielisiä lapsia jotka arvelevat että se on KAJ.
Olen todella kiitollinen kaikista vinkeistä, mistä Kaj'n voi milloinkin nähdä. Ihan ikionnellinen olisin, jos vinkkien mukana olisi tällaisten kaltaisteni typerysten avuksi myös linkit. Nytkin selaan Hesarin sivuja enkä onnistu tuota striimiä löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari striimaa neljäsluokkalaisten itsenäisyysjuhlan Finlandia-talolta. Lapsia on niin paljon, 6.600, että juhlat pidetään kolmessa erässä. Yllätysesiintyjää ei ole paljastettu, mutta juuri nyt haastatellaan ruotsinkielisiä lapsia jotka arvelevat että se on KAJ.
Olen todella kiitollinen kaikista vinkeistä, mistä Kaj'n voi milloinkin nähdä. Ihan ikionnellinen olisin, jos vinkkien mukana olisi tällaisten kaltaisteni typerysten avuksi myös linkit. Nytkin selaan Hesarin sivuja enkä onnistu tuota striimiä löytämään.
KAJ ei ollut paikalla, eli turha etsiä linkkiä.
Tämä palsta toimii välillä miten sattuu. Suurimman osan ajasta en saa kopioitua tänne linkkejä kännykällä. Ja toisaalta taas läppärillä en näe linkkejä, mitkä kännykällä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ ei ollut paikalla, eli turha etsiä linkkiä.
Tämä palsta toimii välillä miten sattuu. Suurimman osan ajasta en saa kopioitua tänne linkkejä kännykällä. Ja toisaalta taas läppärillä en näe linkkejä, mitkä kännykällä näkyy.
Puhummeko nyt eri tilaisuuksista? Itse tarkoitin sitä Finlandia-talon pormestarin juhlaa neljäsluokkalaisille, ja eikös se vasta ala kello 15.30? Tietääkö joku, että Kaj ei esiintyisi siellä (kuten täällä joku aiemmin väitti)?
Vierailija kirjoitti:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71668729/dna-ja-kaj-yllattivat-ikonisell…
Kiitos tiedosta! Ehdinkin jo melkein miettiä mitä kaikkea kaupallista Sibelius-monumentin äärellä on soveliasta tehdä.
Tämä kyllä korvasi JVG pettymyksen monin kerroin.