Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19830)
Onko täällä ketään, joka olisi joskus katsonut tuota Petolliset-ohjelmaa? Millainen se on?
Vierailija kirjoitti:
https://www.realitytopp.se/nyhet/lista-med-deltagare-i-forradarna-hoste…
Jakob on mainittu tällä listalla Ruotsin Petollisten seuraavan kauden osallistujista. Kuten täälläkin jo aiemmin arvailtiin tämä voisi olla syy siihen miksi Jakob ei ole mukana syksyn kaikissa Änglagård-näytöksissä.
Oliko se siinä fördomspoddenissa, kun puhuivat tästä petolliset-ohjelmasta, ja Jakob jotain mainitsi että olisi kiinnostavaa olla mukana... Tai no ehkä tiesi jo silloin olevansa mukana mutta eihän sitä voinut julkistaa.
No käsittääkseni Jakob on kilpailuhenkinen tyyppi, joten varmaan sopii hänelle. Itse en tiedä petollisista yhtään mitään. Kertaakaan en ole katsonut suomiversiota enkä minkään muunkaan maan versiota. Nämä "realityt" ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob on mainittu tällä listalla Ruotsin Petollisten seuraavan kauden osallistujista. Kuten täälläkin jo aiemmin arvailtiin tämä voisi olla syy siihen miksi Jakob ei ole mukana syksyn kaikissa Änglagård-näytöksissä.Oliko se siinä fördomspoddenissa, kun puhuivat tästä petolliset-ohjelmasta, ja Jakob jotain mainitsi että olisi kiinnostavaa olla mukana... Tai no ehkä tiesi jo silloin olevansa mukana mutta eihän sitä voinut julkistaa.
No käsittääkseni Jakob on kilpailuhenkinen tyyppi, joten varmaan sopii hänelle. Itse en tiedä petollisista yhtään mitään. Kertaakaan en ole katsonut suomiversiota enkä minkään muunkaan maan versiota. Nämä "realityt" ei ole mun juttu.
Siinä just keskustelivat aiheesta ja kun kuulin että Jakob skippaa pari Änglagårdia, arvelin että olisko just tämän takia.
Mä oon kattonut Suomen ohjelmaa pari jaksoa. Tyttäreni lempiohjelma.
Siinä kuulkaas käy vielä jossain vaiheessa niin, että Jakob livahtaa sinne Ruotsiin pysyvämminkin olemaan, asumaan ja artisti/näyttelijä- tms. uraa tekemään. Tämä on siis puhdas henkilökohtainen arvaus eikä perustu yhtään mihinkään muuhun, kuin mutu-tuntumaan. Mutta en yllättyisi yhtään, jos näin kävisi.
Linda Lampenius on tänään tiistaina SVT:n Allsångissa, suora lähetys. Lauantaina Sveriges Radio lähettää hänen Sommarprat'insa: Sommar & Vinter i P1 8 aug kl 13:00 [svensk tid].
Violinisten om sitt märkliga, roliga, ibland mörka men alltid spännande liv. Den finlandssvenska klassiskt skolade violinisten som redan vid fem års ålder betraktades som underbarn. Linda Lampenius föddes i en musik- och teaterfamilj i Helsingfors och har uppträtt som solist tillsammans med symfoniorkestrar och popstjärnor i Europa, Asien och USA. I år representerade hon Finland i Eurovision Song Contest. – I hela mitt liv har fiolen varit mitt språk. I mitt Sommar ska jag försöka klä det i ord, mitt märkliga, roliga, ibland mörka men alltid spännande liv!
Producent: Mark Levengood
Linda Lampenius. Violinist, 56 år. Debuterar som Sommarvärd
Helsinkiläislähtöinen suomenruotsalainen-ruotsinsuomalainen Mark Levengood oli tuottajana myös Axelin kesäpraatissa, joka lähetettiin tasan vuosi sitten ja on edelleen kuunneltavissa. Ymmärtääkseni tuottaja osallistui aktiivisesti myös tekstin viimeistelyyn, eikä riikinruotsalaisuuden tuntemus jäänyt Axelin omien kokemusten varaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kuulkaas käy vielä jossain vaiheessa niin, että Jakob livahtaa sinne Ruotsiin pysyvämminkin olemaan, asumaan ja artisti/näyttelijä- tms. uraa tekemään. Tämä on siis puhdas henkilökohtainen arvaus eikä perustu yhtään mihinkään muuhun, kuin mutu-tuntumaan. Mutta en yllättyisi yhtään, jos näin kävisi.
Samaa olen mielessäni miettinyt. 10 miljoonan väestö antaa väkisinkin eri tavalla mahdollisuuksia esiintyvälle taiteilijalle kuin puolen miljoonan kielivähemmistö, joka on vielä maantieteellisesti laajalla alueella. Jakobin vahvuudet vielä painottuvat juuri teatteriin yms, jossa sijainnilla on väliä.
Esimerkiksi Axelin vahvuus kirjoittajana ei ole sijainnista niin riippuvainen ja Kevinin musiikilliset ja tekniset taidot taas eivät välttämättä ole niin kieliriippuvaisia eli halutessaan pystyisi varmaan tekemään töitä myös muiden taustalla kielestä riippumatta.
Tottakai myös muu elämä vaikuttaa asiaan, mutta saattaa olla, että sekin antaisi mahdollisuuksia asua muuallakin kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Jakob on mainittu tällä listalla Ruotsin Petollisten seuraavan kauden osallistujista. Kuten täälläkin jo aiemmin arvailtiin tämä voisi olla syy siihen miksi Jakob ei ole mukana syksyn kaikissa Änglagård-näytöksissä.
Ja siis tuo ei ole mikään aidoksi todistettu lista. Muutaman nimen tunnistin. Astronautti Fuglesang olisi kyllä mielenkiintoinen osallistuja. Suomen uudella kaudella raavitaan jo laarin pohjia. Ei houkuttele lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob on mainittu tällä listalla Ruotsin Petollisten seuraavan kauden osallistujista. Kuten täälläkin jo aiemmin arvailtiin tämä voisi olla syy siihen miksi Jakob ei ole mukana syksyn kaikissa Änglagård-näytöksissä.Oliko se siinä fördomspoddenissa, kun puhuivat tästä petolliset-ohjelmasta, ja Jakob jotain mainitsi että olisi kiinnostavaa olla mukana... Tai no ehkä tiesi jo silloin olevansa mukana mutta eihän sitä voinut julkistaa.
Siinä just keskustelivat aiheesta ja kun kuulin että Jakob skippaa pari Änglagårdia, arvelin että olisko just tämän takia.
Koska tämä kausi esitetään syksyllä, on se todennäköisesti jo nauhoitettu, joten tuskin siitä on Jakobin tauossa kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob on mainittu tällä listalla Ruotsin Petollisten seuraavan kauden osallistujista. Kuten täälläkin jo aiemmin arvailtiin tämä voisi olla syy siihen miksi Jakob ei ole mukana syksyn kaikissa Änglagård-näytöksissä.Ja siis tuo ei ole mikään aidoksi todistettu lista. Muutaman nimen tunnistin. Astronautti Fuglesang olisi kyllä mielenkiintoinen osallistuja. Suomen uudella kaudella raavitaan jo laarin pohjia. Ei houkuttele lainkaan.
Juu ei ole. Sehän todetaan mun mielestä tuossa artikkelissakin, että tietoja ei ole vahvistettu miltään taholta. Sinänsä ei niin kiinnosta itseä mikään Ruotsin petolliset, vaikka Jakob sitten oikeasti olisikin mukana. Katselen Jakobia mieluummin keikkalavalla 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä kausi esitetään syksyllä, on se todennäköisesti jo nauhoitettu, joten tuskin siitä on Jakobin tauossa kyse.
Kuvattu ehkä toukokuussa. Voi sitten olla että Jakob on syksyllä Änglagård-tauon aikana Doobidoo-kuvauksissa. Sellaiset osuu sopivaan väliin.