Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9008)

Vierailija
9001/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin toisellakin on ollut naurusta puutetta tänä melkein vuoden harmaimpana päivänä, niin tässä teillekin. Tuttu klippi varmaan kaikille, mutta kyllähän tuo Jakobin kikatus väkisinkin vie suupielet hymyyn.

https://youtube.com/shorts/VRP_2AbZXxk?si=nONQZzBx0IU8yXTW

Joo, tää on siitä Joelin Lidret-sarjasta. Jakobin romahtamisia on aina yhtä lumoavaa seurata, mutta jos suoraan sanon, niin Joelin kysymys on ihan typerä. Tarkoitus on tietysti olla humoristinen, mutta mä oon sitä mieltä, että tuollaisia kysymyksiä ei vuonna 2025 kuulu esittää edes huumorimielessä. Kiristääkö mulla nyt vaan kukkahattu liikaa vai mitä sanoo muut?

Ei kiristä liikaa. Kahden ei-heteron lapsen äitinä tuntuu pirun pahalta tuollainen äijä"huumori". Sen ymmärrän, että ylilyöntejä sattuu ja hienoa, että Joel itse älysi leikata mauttomuutensa lopullisesta ohjelmasta pois.

Vierailija
9002/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin toisellakin on ollut naurusta puutetta tänä melkein vuoden harmaimpana päivänä, niin tässä teillekin. Tuttu klippi varmaan kaikille, mutta kyllähän tuo Jakobin kikatus väkisinkin vie suupielet hymyyn.

https://youtube.com/shorts/VRP_2AbZXxk?si=nONQZzBx0IU8yXTW

Joo, tää on siitä Joelin Lidret-sarjasta. Jakobin romahtamisia on aina yhtä lumoavaa seurata, mutta jos suoraan sanon, niin Joelin kysymys on ihan typerä. Tarkoitus on tietysti olla humoristinen, mutta mä oon sitä mieltä, että tuollaisia kysymyksiä ei vuonna 2025 kuulu esittää edes huumorimielessä. Kiristääkö mulla nyt vaan kukkahattu liikaa vai mitä sanoo muut?

Ei kiristä liikaa. Kahden ei-heteron lapsen äitinä tuntuu pirun pahalta tuollainen äijä"huumori". Sen ymmärrän, että ylilyöntejä sattuu ja hienoa, että Joel

Tuossahan kyllä nimenomaan naurettin henkilöille, joilla on asenne seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Selkeyden vuoksi vielä todettiin molemmin puolin, että seksuaalivähemmistöön kuuluvat Euroviisuissa on todella hyvä juttu ja ovat erittäin mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saunanpuhtoinen pyhäkouluimago voisi pidemmän päälle osoittautua taakaksi, joten on ehkä hyvä, että rinnalle kaivavat vähän vanhaakin tuotanto, joka ei ole kaikki niin siveää. Vaikka Vörjeans on niin paksua parodiaa, että fanit jäävät siihen kiinni kuin siirappiin, se samalla rikkoo liian sileää kuvaa. Muistuttaa, että näissä on paljon muutakin puolia, ja ovat oikeita ihmisiä eivätkä kiiltokuvia.

He itse päättivät intin jälkeen ruveta tekemään "Pipp Poppia" saadakseen radiosoittoa myös nuortenkanavilla. Silloin syntyi Heimani i skick. (Tämä tieto Wikipediasta) Monet heidän kappaleensa sisältävät pikkutuhmia elementtejä kivasti ristiriidassa tyylilajin kanssa. Polka i Pittjärv paviljongen kuulostaa niin kovin viattomalta...

Vierailija
9004/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän torstain piristykseksi suosikkivideoni viisukiertueelta. Samastun Keviniin joka päivä.

https://www.youtube.com/shorts/clFP9MhTSbA

Vierailija
9005/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko KAJ kutsuttu Linnan juhliin? 

Vierailija
9006/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko KAJ kutsuttu Linnan juhliin? 

Ei ole varmaa (eivät ole jakaneet kutsua somessa eikä mistään muualta ole tullut tietoa että olisi kutsuttu), mutta hyvin todennäköisesti on.

Vierailija
9007/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan tuo tieto tuon lauantain konsertin striimaamisesta pitää paikkansa? Ei ole missään muualla mitään mainintaa/tietoa asiasta, kuin tuolla Stadissa-sivulla. 

Joo. Mä epäilen nyt kovin vahvasti, että tuo ei pidä paikkaansa. Asiasta ei ole mitään varmaa tietoa missään, ei harmain päivä -tapahtumasivuilla, ei Ruutu. fi sivuilla... Nyt eletään jo torstaita ja konsertti on lauantaina. Kyllä nyt jo pitäisi infoa olla virallisemmin näkyvissä.

Ainoa on tuo stadissa.fi tapahtumasivusto missä asiasta sanotaan. Ovatkohan tarkistaneet mitä kirjoittavat...? 

Epäilen. Sorry vaan. 

Vierailija
9008/9008 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa.fi on saattanut uskoa tekoälyn tuottamaan, aina niin luotettavaan tietoon. Mä itsekin kerran tsekkasin, mitä sanottavaa sillä on tämänvuotisesta Harmaimman päivän konsertista, ja tää älyn jättiläinen vastasi, että konsertti pidetään 8.11.2025 Senaatintorilla, siinä esiintyy suuren suosion saavuttanut Kaj-yhtye, ja että konsertti striimataan Ruutuun.

Tekoälyttömän vastaukset tosin tuntuu vaihtuvan joka päivä, joten en tiedä, mitä hänen typeryydellään olisi tänään asiasta sanottavaa.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi