Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9028)
Vierailija kirjoitti:
Nyt paikalla pääovilla, sain jononumeron 151, ihan jees. Täällä on karaokea Kajn biiseistä.
Oi hienoa, kiitos tiedosta! Päivitäthän välillä meillekin, jotka ei paikalle päästy. Pysytään sillä tavoin hengessä mukana!
Niin hiljaista täällä, että taitaa suurin osa olla matkalla keikalle tai jo jonossa.
Nyt voi pojista aistia pienen jännityksen. Lycka till, hyvin se menee, yleisö on teidän puolella!
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi en pääse muilta menoilta fanitapaamisiin? Täällä vaan tärisen kotona, kun jännittää keikka.
En ole koskaan fanittanut suuremmin mitään, kuten moni muukaan ei tässä ketjussa, mutta nyt olen aivan hermona.
T. väärinlaulaja vasemmasta takanurkasta
PS. Jos se ketjun toinen takanurkkalainen on linjoilla, tule koputtamaan olalle, jos bongaat mut. Sininen farkkutakki ja sininen paita
Ei täältä löydä, useampi farkkutakki ja harmaa paita. Nökötetään lippikset päässä nurkassa. Tää on aika korkealla. Nu farkkutakki vi
Satavarmasti jonnekin (Tukholman Avicii Arena, Göteborgin Scandinavium??) tulee KOI uudelleen, tai ehkä Tampereen Nokia Arenalle. United Stagesin tyyppi sanoi haastattelussa "Never say never", josta voi vetää johtopäätöksen, että suunnittelut meneillään...
Discordissa tuli totaalisekoaminen, Vörjeans tuli paikalle ja lauloivat Marlenen!
Ps: Marlenen laulaa Määnin, nyt se viimeistään on selvää. Täällä väitettiin kesällä että sen laulaisi Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Discordissa tuli totaalisekoaminen, Vörjeans tuli paikalle ja lauloivat Marlenen!
Ps: Marlenen laulaa Määnin, nyt se viimeistään on selvää. Täällä väitettiin kesällä että sen laulaisi Tommy.
Eikös se levylläkin sanota ennen Marlenea, että kun Määnin pyytää puheenvuoroa, hän saa sen
Tommylle työttömänä olo tekee näköjään hyvää, nyrpeys oli kokonaan poissa. Hymyili kuin Jakob.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi en pääse muilta menoilta fanitapaamisiin? Täällä vaan tärisen kotona, kun jännittää keikka.
En ole koskaan fanittanut suuremmin mitään, kuten moni muukaan ei tässä ketjussa, mutta nyt olen aivan hermona.
PS. Jos se ketjun toinen takanurkkalainen on linjoilla, tule koputtamaan olalle, jos bongaat mut. Sininen farkkutakki ja sininen paita
Ei täältä löydä, useampi farkkutakki ja harmaa paita. Nökötetään lippikset päässä nurkassa. Tää on aika korkealla. Nu farkkutakki vi
Sori, en huomannut enää katsoa tätä keikan alettua. Mä olin yksi niistä, jotka jorasivat siellä nurkassa keikan lopulla.
SAT*N VILKEN SHOW!! Arma dagar huhhuh huijaa!! Oli kuumat pyrotekniikat!!
Talo oli täysi. Saatiin kuulla Vörjeansin (Born tö börn, Marlene, Volvorägör) lisäksi myös Hupparipäivä, Bachelors of the Sea ja Dehär e min by. Kaksi tuntia täyttä tavaraa.
Ennen keikkaa pojat tulivat VIPiin. Oli maagista koskettaa heitä. Niin ystävällisiä, hillittyjä ja pienikokoisia mustissa arkivaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tommylle työttömänä olo tekee näköjään hyvää, nyrpeys oli kokonaan poissa. Hymyili kuin Jakob.
Joo, Tommy unohti olla Tommy. Hienot pyrot.
Vierailija kirjoitti:
SAT*N VILKEN SHOW!! Arma dagar huhhuh huijaa!! Oli kuumat pyrotekniikat!!
Ihan mieletön ilta. Olen onnesta pökerryksissä mutta yritän nyt laskeutua nukkumaan jos osaan.
Vierailija kirjoitti:
Satavarmasti jonnekin (Tukholman Avicii Arena, Göteborgin Scandinavium??) tulee KOI uudelleen, tai ehkä Tampereen Nokia Arenalle. United Stagesin tyyppi sanoi haastattelussa "Never say never", josta voi vetää johtopäätöksen, että suunnittelut meneillään...
Erittäin onnistunut konsepti. Suursatsaus kannatti. Kysyivät mistäpäin maailmaa katsojat olivat: Pohjanmaalta, Svenskfinlandista, Ruotsista, suomenkielisestä Suomesta, Euroopasta vai Euroopan ulkopuolelta. Kaikkialta.
Vierailija kirjoitti:
Talo oli täysi. Saatiin kuulla Vörjeansin (Born tö börn, Marlene, Volvorägör) lisäksi myös Hupparipäivä, Bachelors of the Sea ja Dehär e min by. Kaksi tuntia täyttä tavaraa.
Ennen keikkaa pojat tulivat VIPiin. Oli maagista koskettaa heitä. Niin ystävällisiä, hillittyjä ja pienikokoisia mustissa arkivaatteissaan.
Tulivat mua vastaan matkalla VIPiin. Melkein kävelin Axelia päin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en huomannut enää katsoa tätä keikan alettua. Mä olin yksi niistä, jotka jorasivat siellä nurkassa keikan lopulla.
Pyörätuolien takana? Mä karjuin siellä toiseksi ylimmällä hyllyllä suoraan siinä reunassa. Ukot petti ja lauloi vain osan ja hillitysti. Yritin pitää lippistä korkealla ja lauloin melkein kaiken. Oopperan jätin sentään Jakobille, oli hemmetin komea se loppu. Mä en puhu viikkoon tai äänihuulet putoaa. Huhhuh että oli lystiä.
Minkälainen tunnelma istumakatsomossa oli? Permannolta katsottuna näytti vähän vaisulta, mutta toivottavasti porukka oli kuitenkin mukana.
itse pääsin kuitenkin hyvälle paikalle permannolle, vaikka tulin paikalle vasta vähän ennen kuutta. Siellä oli kyllä mahtavaa laulaa ja tanssia mukana.
Takaa näki varmaan paremmin minkä kansalaisuuksien kohdalla nousi eniten käsiä. Edessä permannolla oli yllättävän paljon ulkomaalaisia ja ruotsalaisia. Oliko istumakatsomossa suomenkielinen enemmistö?
Oli kyllä upea ja näyttävä show! Paljon suosikkikappaleitani kuulin ja uskalsin mukanakin laulaa sen minkä osasin. Hupparipäiväkin mukana! Oli ihanaa nähdä pienet kurkistukset musikaaleihin myös. Vörjeans on itsellä lähes kokonaan vielä tutustumatta, mutta ehkä tämän jälkeen tartun siihenkin.
Ilmeisesti koko keikka kuvattiin ja viittomakielen tulkkikin oli nähty viittomassa? Joten ehkäpä keikasta tulee katsottavaksi samanlainen taltiointi kuin KAJ10:stä.
Nyt paikalla pääovilla, sain jononumeron 151, ihan jees. Täällä on karaokea Kajn biiseistä.