Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9028)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset ovat olleet jonossa jo lähes 2 tuntia... siitä huolimatta, että keikkaohjeissa sanotaan, että jonotus on sallittu vasta klo 12 alkaen.
(En siis itse ole paikan päällä, joku Discordista oli ilmeisesti kävellyt ohi ja nähnyt jonon. Jonotusnumeroitakin jo jaettu.)
Mä sitten rakastan tuota faniporukkaa, vaikken edes tunne ketään. Siinä kun tädit sekoavat bändistä, homma hoidetaan juuri kuten keski-ikäiset tädit hoitavat kaiken yhteiskunnassa. Sekoaminenkin hoidetaan organisoidun säntillisesti jononumeroiden kera!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset ovat olleet jonossa jo lähes 2 tuntia... siitä huolimatta, että keikkaohjeissa sanotaan, että jonotus on sallittu vasta klo 12 alkaen.
(En siis itse ole paikan päällä, joku Discordista oli ilmeisesti kävellyt ohi ja nähnyt jonon. Jonotusnumeroitakin jo jaettu.)
Vähän typerää tuollainen. Viedään eturivin paikat niiltä jotka tunnollisesti noudattaa sääntöjä ja tulee jonoon vasta klo 12 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten rakastan tuota faniporukkaa, vaikken edes tunne ketään. Siinä kun tädit sekoavat bändistä, homma hoidetaan juuri kuten keski-ikäiset tädit hoitavat kaiken yhteiskunnassa. Sekoaminenkin hoidetaan organisoidun säntillisesti jononumeroiden kera!
Ai luulet, että Kaj on ainoa, jonka kohdalla tehdään näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän typerää tuollainen. Viedään eturivin paikat niiltä jotka tunnollisesti noudattaa sääntöjä ja tulee jonoon vasta klo 12 alkaen.
No voi ei. Olin ajatellut että kuuden maissakin saapumalla saisi vielä paikan kohtuullisen läheltä. En kuitenkaan aio tulla aiemmin. Onneksi olen pitkä niin näen kauempaakin kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en rakasta sitä, ettei kuunnella järjestäjän ohjeita, vaan tullaan paikalle 2,5 tuntia ennen ilmoitettua sallittua jonotuksen aloittamisaikaa.
Mä olen luterilaisen etiikan ja moraalin puhtain mahdollinen ilmentymä, maailman kuuliaisin täti-ihminen, joka en eläissäni ole edes kävellyt päin punaisia. Mutta rakastan Kaj'ta ja rakastan myös noita faneja, jotka eivät vain kykene olemaan tulematta jonoon vähän sallittua aikaisemmin, koska he(kin) ovat niin onnellisia ja täpinöissään.
Ollaan aikuisia ja muistetaan, että joka ikinen lipun ostanut aivan varmasti pääsee sisään ja saa siellä oman paikan, jossa nauttia musiikista ja yhdessäolosta. On se paikka sitten ensimmäisessä rivissä tai vähän taaempana.
KAJ ei varmasti villeimmissä unelmissaankaan osannut odottaa joskus kokevansa tällaisen ilmiön. Että heillä on ympäri maailmaa faneja, jotka lentävät Helsinkiin ja kokoontuvat ennen aikojaan areenan eteen lähes taistelemaan hyvistä paikoista. He muistavat tämän päivän loppuikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luterilaisen etiikan ja moraalin puhtain mahdollinen ilmentymä, maailman kuuliaisin täti-ihminen, joka en eläissäni ole edes kävellyt päin punaisia. Mutta rakastan Kaj'ta ja rakastan myös noita faneja, jotka eivät vain kykene olemaan tulematta jonoon vähän sallittua aikaisemmin, koska he(kin) ovat niin onnellisia ja täpinöissään.
Ollaan aikuisia ja muistetaan, että joka ikinen lipun ostanut aivan varmasti pääsee sisään ja saa siellä oman paikan, jossa nauttia musiikista ja yhdessäolosta. On se paikka sitten ensimmäisessä rivissä tai vähän taaempana.
Itsekin ymmärtäisin jonkun 15min etuajassa tulon, mutta tuo 2,5 tuntia (ja mahdollisesti pidempäänkin, tuo 9.30 oli aika kun heidän vain joku bongasi) etukäteen tulo ei ole "hieman etukäteen". Kyllä itseä vituttaisi urakalla jos olisin tulossa heti klo 12 jonottamaan ja siellä olisi jo lauma jonossa ja parhaat paikat viety.
Toivottavasti vielä neljän viiden aikaan saapumalla saa hyvän paikan suht etualalla. No, uskoisin kyllä, eipä näitä innokkaita jonottajia yleensä kuitenkaan keikoilla niin älytöntä määrää ole eikä tää hurmaava suomalainen syyssääkään kannusta montaa tuntia seisomaan ulkosalla.
Kaj'n yleisö on keskimäärin huomattavasti sivistyneempää kuin jonkun mainstream-popbändin. Kunpa kaikki konserttiin pääsevät käyttäytyisivät Kaj-arvojen mukaisesti eivätkä ainakaan ryhtyisi riitelemään ja levittämään pahaa mieltä poikien tähänastisen historian tärkeimpänä päivänä eivätkä pilaisi heiltä tätä hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Facen faniryhmässä oli tieto, että eilisessä Vaasasta tulleessa junassa oli nähty miellyttävä yllätys ja tänään meille selviää mikä se on. Minulla on oma aavistus, mikä se voisi olla. Toivottavasti olen oikeassa.
Jos vain maltatte, älkää spoilatko yllätyksiä. Edes sitä, että olisi yllätys. On niin paljon kivempaa kun se tosiaan on sellainen ja pojat ovat yllätykseksi tarkoittaneet.
KAJ on tärkeä, mä heidän ihailijanaan en ole. Mua saa vapaasti solvata, jos joku kokee tarvetta ilkeilyyn. Tehdään tästä illasta KAJ'lle paras mahdollinen, annetaan heille kajkkemme ja keskitytään vain siihen, että heidän on hyvä olla lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facen faniryhmässä oli tieto, että eilisessä Vaasasta tulleessa junassa oli nähty miellyttävä yllätys ja tänään meille selviää mikä se on. Minulla on oma aavistus, mikä se voisi olla. Toivottavasti olen oikeassa.
Jos vain maltatte, älkää spoilatko yllätyksiä. Edes sitä, että olisi yllätys. On niin paljon kivempaa kun se tosiaan on sellainen ja pojat ovat yllätykseksi tarkoittaneet.
Jos joku (eli todennäköisesti Axel) on tehnyt jotain junassa, jonka voi tulkita vihjeeksi, se on varmasti tarkoitettu tarkoitukselliseksi vihjeeksi, jonka toivotaankin leviävän. Eivät nuo vahingossa spoilereita viljele, vaan aivan tarkoituksellisesti nostattamaan odotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi ei. Olin ajatellut että kuuden maissakin saapumalla saisi vielä paikan kohtuullisen läheltä. En kuitenkaan aio tulla aiemmin. Onneksi olen pitkä niin näen kauempaakin kohtuullisesti.
Istumapaikka niin ei ole tälläisiä ongelmia, tulen vasta joskus seitsemän aikaan.
Voi että mä rakastan tätä intohimoista Tango taas -vetoa 11 vuoden takaa. Jakob ei meinaa pysyä nahoissaan, mutta eivät myöskään X3M:n juontajat. Melodicassa vaihteeksi Axel!
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä rakastan tätä intohimoista Tango taas -vetoa 11 vuoden takaa. Jakob ei meinaa pysyä nahoissaan, mutta eivät myöskään X3M:n juontajat. Melodicassa vaihteeksi Axel!
On kyllä mahtavia noi Jakobin kannustushuudot
Mä olen niin onnellinen että melkein itkettää, kun Kaj saa tällaisen kruunauksen menestysvuodelleen. Haaveilin itsekin menosta konserttiin, mutta se ei nyt onnistunut kun omaishoitajuus on aika sitovaa. Mutta päätin etten sure yhtään vaan iloitsen teidän muiden puolesta. Nauttikaa ja kannustakaa poikia koko sydämestänne! Ja vaikka kuvaaminen ehkä häiritsee, toivon että joku kuitenkin laittaa jonkun pätkän vaikka YouTubeen niin me "osattomatkin" päästään vähän osallisiksi.
Onpa ikävä kuulla että jonotussääntöä ei ole noudatettu. Saisivat joutua nuo liian aikaisin tulijat jonon hännille sitten kun ovet avataan!