Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnevikainen esimies

Vierailija
15.11.2024 |

Kun se aloitti esimiehenäni muutama vuosi sitten, oli se ihan hyvä esimies. Nyt se on jo vuoden verran ollut todella huono. Se lontustaa pakollisina toimistopäivinä kyllästyneen näköisenä, pitää sisäpiiriä, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa, pitää lisäksi suosikkijärjestelmää, valehtelee patologisesti ihan naurettavistakin asioista ja kaiken lisäksi nolaa alaisiaan muitten tiimiläisten edessä. 

Onko sinulla ollut tällainen esihenkilön irvikuva?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on täysin normaali ilmiö. Tee töitäsi.

Vierailija
2/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, että tämä on jonkun mielestä normaali ilmiö. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kuulu sisäpiiriin etkä suosikkeihin?

Vierailija
4/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tää on sun näkökulma ja todellisuus. 

Toista puolta näkemättä, on mahdoton ottaa mitään kantaa.

Koita kestää ja keskity ajatuksissasi muuhun, katkeruus ja viha kuluttavat sisältä.

Toki voit vaihtaa työpaikkaa...

Vierailija
5/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei ihan samat viat mutta kuitenkin. Haukkui työtäni, jota asiakkaat arvostuvat, toistuvasti. Haukkui asiakkaita, teki laittomia palkkauksia, teki negatiivisia oletuksia, tiuski, oli yleisesti kusipäinen ja kireä. Otti töitäni omiin nimiinsä, jne. Selvästi ns. "huonosta taustasta" itse, hyvin alkeellinen ihminen kokonaisuudessaan

Vierailija
6/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kestää ja keskity ajatuksissasi muuhun, katkeruus ja viha kuluttavat sisältä.

Se mikä kuluttaa on tulla kiusatuksi 40 tuntia viikossa

Vierailija
7/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kumpaankaan. 

Ap

Vierailija
8/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kumpaankaan. 

Ap

Jos kuuluisit, tätä keskustelua ei käytäisi.

Vierailija
9/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä kuluttaa on tulla kiusatuksi 40 tuntia viikossa

Otappa yhteyttä työsujeluun...

Vierailija
10/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ei ihan samat viat mutta kuitenkin. Haukkui työtäni, jota asiakkaat arvostuvat, toistuvasti. Haukkui asiakkaita, teki laittomia palkkauksia, teki negatiivisia oletuksia, tiuski, oli yleisesti kusipäinen ja kireä. Otti töitäni omiin nimiinsä, jne. Selvästi ns. "huonosta taustasta" itse, hyvin alkeellinen ihminen kokonaisuudessaan

Voi ei, kuulostaa kurjalta sinullakin. Tuo alkeellinen ihminen kuvaa omaakin esimiestäni hyvin. On esim. tuurilla päässyt asemaansa amispohjalta. 

Ap

Vierailija
11/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, että tämä on jonkun mielestä normaali ilmiö. 

Ap

Valitettavasti esihenkilöiksi päätyy juuri tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
12/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kumpaankaan. 

Ap

Jos kuuluisit, tätä keskustelua ei käytäisi.

Ei tietenkään käytäisi juuri tätä keskustelua. Luulenpa, että en kuitenkaan pitäisi hyväksyttävänä niiden muiden kohtelua. 

Ap

Vierailija
13/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työttömänä juurikin siitä syystä, että en katsellut huonoa esimiestyöskentelyä. Enkä ajatellut katsella tulevaisuudessakaan.

Vierailija
14/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehiksi päätyy usein narsistia, luonnevikaisia henkilöitä. Luonnevikaisuus on sitä, että eivät ymmärrä inhimillisyyden päälle mitään

Vierailija
15/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

O. Yks tasan entinen. Se akka syyttely koko ajan vaan mua kaikesta, vaikken ollut tehnyt/sanonut yhtään mitään väärää, toisin, kuin se ite. Usein se tuli sinne näyttäen krapulaiselta ja oli usean päivän pois putkeen sanomatta siitä koskaan etukäteen JA sen jälkeenkään. Sit se kappalainen opiskeli TYÖAJALLA !!!!! Mitä lienee roskaa ollut......ja se ei juuri koskaan antanut mulle mitään töitä. Kerran se anto mun tehä jokun käsikorun. Eipä vaan kuninkaalliselle kelvannut !!!!!! Se piti tehdä jonkun ihmeen tyhmän kehikon avulla.......siis sellaisen, johon ne koristeet ensin laitetaan ja sitten vasta pujotetaan ne naruun. Mä en tee IKINÄ niin !!!! Se on tyhmää. Ja aikaa vievää. Ja se yleensä häipyi päivän aikana ties minne ja ku se kävi vessas, eipä se sitäkään sanonut, kun joku tuli kysyyn, et missä se o. Mistä mä sen tiiän, missä se narsisti luuraa......? Nykyinen on siedettävä, paitsi, kun on kyse KIUSAAMISESTA. Johon mä oon aina se kiusattu. Ihan joka ikinen kerta !!!!! Eivätkä he mukamas osaa puuttua siihen, sormi menee vaan suuhun.......ei siihen mitään koulutusta tarvita, vaan omat SILMÄT. Ja ASENNE. Ketään ei saa jättää sekunniksikaan yksin. 

Vierailija
16/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli. Otin lopulta loparit. Tämä naispuolinen esihenkilö oli vammaispuolella kiusaamassa työntekijöitä. 

Vierailija
17/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko työt tehtyä? Tuleeko palkka tilille? 

Vierailija
18/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehiksi päätyy usein narsistia, luonnevikaisia henkilöitä. Luonnevikaisuus on sitä, että eivät ymmärrä inhimillisyyden päälle mitään

Ja alaiset on sitten näitä piilonarsisteja, joka tekee auliisti muidenkin työt, saa hyvän syyn surkutella itseään, huonoa kohtelua ja työtaakkaansa. Silloin voi viimeinkin saada osakseen kehuja ja myötätuntoa?  Marttyyrius on selviytymiskeino hauraan minuuden ja huonon itsetunnon kanssa. Mitä enemmän on joutunut patoamaan tunteita sisälleen, sitä suurempi taipumus hänellä on purkaa niitä juoruilemalla, syyttelemällä ja puhumalla pahaa muista selän takana.

Vierailija
19/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
20/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb