Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoselostaja Kevin on tehnyt ennakkohaastattelun huomisesta matsista ja esittää keskushyökkääjälle tiukkoja kysymyksiä. "Teillä on vain yksi ketju, millaisella taktiikalla aiotte pärjätä?" Sentteri vastaa miehekkään jämäkästi:
"Luotan siihen, että yleisö on meidän puolellamme." :D
Eiköhän ne hoida homman. Vierasjoukkueella kun ei ole yhtään ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoselostaja Kevin on tehnyt ennakkohaastattelun huomisesta matsista ja esittää keskushyökkääjälle tiukkoja kysymyksiä. "Teillä on vain yksi ketju, millaisella taktiikalla aiotte pärjätä?" Sentteri vastaa miehekkään jämäkästi:
"Luotan siihen, että yleisö on meidän puolellamme." :D
Eiköhän ne hoida homman. Vierasjoukkueella kun ei ole yhtään ketjua.
Kotijoukkue pelaa jäätävällä ylivoimalla!!!
Repesin täysin Jacobille lopussa. Jääkiekkojannun olemus täydellinen🤣
Ihanaa keikkapäivää kaikille jotka on sinne menossa! 🤗
"Repesin täysin Jacobille lopussa. Jääkiekkojannun olemus täydellinen🤣"
Repesin heti, kun näin Jakobin ylähuulen:D
Apua! Mä tajusin vasta nyt tuon ylähuulen. Luulin, että Jakob vaan yrittää pitää naamaansa sellaisena jäyhänä kuin lätkämiehillä on. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin Axelilta kannattaako kytätä 8.11. koko päivä Löylyssä, jotta mahtuisi tuhannen ensimmäisen tulijan joukossa varmasti keikalle. Hän vastasi näin: Nej vet du lördagen täcker nog in behovet, det kommer vara en mycket större spelning.
Onneksi tuohon 8.11. on vielä vähän aikaa, niin voi funtsia omaa menemistään. Periaatteessa mun olisi ihan mahdollista mennä sinne kytikselle vaikka koko päiväksi, ja "hulluutta" mulla nyt ainakin löytyy sen verran, että voisin sen tehdä. Pitää katsoa millainen KAJ-nälkä jää vielä tämän KOIn jälkeen.... Noh, jos vähääkään käy samoin kuin kesäkeikoilla mulle kävi, niin se nälkähän vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa 😉
8.11. on kahden viikon päästä. En ole koskaan käynyt Löylyssä. Missä
Siellä voi lukea kirjaa. Nopea lukija ehtii koko kirjan tai kaksikin odottaessaan. Man e alltid hemma kun on mukana kirja.
No on todellakin.
Samanlaista paskaa kuin Käärijä.
Tosin en sanoisin, että kummallakaan on edes sitä yhtä hittiä.
Facen faniryhmässä oli tieto, että eilisessä Vaasasta tulleessa junassa oli nähty miellyttävä yllätys ja tänään meille selviää mikä se on. Minulla on oma aavistus, mikä se voisi olla. Toivottavasti olen oikeassa.
Gambämäänin, the new sheriff in town!
Tää sharp dressed man on niin mun lyhytvideosuosikki.
Paavon pettuleipä olisi parasta areenatavaraa mitä pojilla on. Sen kun vielä näkisi joskus täydellisenä live-versiona lapsikuoroineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Facen faniryhmässä oli tieto, että eilisessä Vaasasta tulleessa junassa oli nähty miellyttävä yllätys ja tänään meille selviää mikä se on. Minulla on oma aavistus, mikä se voisi olla. Toivottavasti olen oikeassa.
Hmm, mielenkiintoista. Voisiko olla joku Vörjeansin jäsen?
Täällä sitä istutaan junassa matkalla Helsinkiin. Ihanaa keikkapäivää kaikille, jotka ovat tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Onko YLE paikalla tänään?
Mun suuri unelma on, että Yle olisi mukana. Mutta pelkään, että budjettileikkaukset ovat vieneet Yleltä tämän(kin) taltiointimahdollisuuden. Hehän ovat joutuneet jopa irtisanomaan väkeä ihan laumoittain.
Voi miksi en pääse muilta menoilta fanitapaamisiin? Täällä vaan tärisen kotona, kun jännittää keikka.
En ole koskaan fanittanut suuremmin mitään, kuten moni muukaan ei tässä ketjussa, mutta nyt olen aivan hermona.
T. väärinlaulaja vasemmasta takanurkasta
PS. Jos se ketjun toinen takanurkkalainen on linjoilla, tule koputtamaan olalle, jos bongaat mut. Sininen farkkutakki ja sininen paita
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mä tajusin vasta nyt tuon ylähuulen. Luulin, että Jakob vaan yrittää pitää naamaansa sellaisena jäyhänä kuin lätkämiehillä on. :D :D :D
Tää video jää jääkiekkoilun historiaan ikuisiksi ajoiksi. Piste iin päälle on toi lopun Botnia Paradise -tykitys.
Muistutan kajkkia tämän ketjun periaatteesta: ÄLÄ RUOKI TROLLIA.
Älä anna sontakirjoittajille mitään huomiota, älä äläpeukuta äläkä varsinkaan vastaa. Poistatetaan kuona ja siirrytään eteenpäin.
Suloinen Celestekin on saapunut Suomeen, jännityksestä täristen. Moikataan häntä hallilla, jos satutaan kohdakkain!
Tasainen KAJ-annostus livenä olisi tarpeen, jotta jaksaa kaamoksen yli!