Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9028)

Vierailija
7661/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin Instagramista postauksen jossa ruotsinlaivalla on tullut Suomeen iloinen joukko ruotsalaisia KAJ-faneja huomiselle Nordiksen keikalle. Heillä oli ollut laivan baarissa KAJ-aiheinen tietokilpailu. Siinä kysyttiin mitä kaikkia leivonnaisia mainitaan Pa to ta na kako -videolla.

Facen faniryhmä on todella kunnioitettavalla innolla järjestänyt tapaamiset laivoille ja Helsinkiin tälle illalle ja vielä huomenna on lounas keskipäivällä,  jonoparty hallilla sekä jatkot myöhään. Sunnuntaina sitten reippaimmat menevät Allas-seapooliin saunaan. On tehty pari hauskaa sightseeing-opasta mm. Fabbon hengessä. Ja kaikilla tapahtumilla hauskat KAJ-aiheiset nimet (Dit havet tar oss, Pa to a na kako etc.)

Olen ihaillut fanien aktiivisuutta tapahtumien ja ajanvieton järjestämisessä muualta tuleville. Onkohan muiden artistien konserttien yhteydessä tällaista? Onko meillä ylipäätään artisteja, joita tullaan ulkomailta asti katsomaan.

Olisi ehkä voinut olla ihan kiva osallistua johonkin, mutta olen ollut flunssassa ja nyt olen täysin levossa, ettei tulisi mitään takapakkia toipumiseen.

Vierailija
7662/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin Instagramista postauksen jossa ruotsinlaivalla on tullut Suomeen iloinen joukko ruotsalaisia KAJ-faneja huomiselle Nordiksen keikalle. Heillä oli ollut laivan baarissa KAJ-aiheinen tietokilpailu. Siinä kysyttiin mitä kaikkia leivonnaisia mainitaan Pa to ta na kako -videolla.

Facen faniryhmä on todella kunnioitettavalla innolla järjestänyt tapaamiset laivoille ja Helsinkiin tälle illalle ja vielä huomenna on lounas keskipäivällä,  jonoparty hallilla sekä jatkot myöhään. Sunnuntaina sitten reippaimmat menevät Allas-seapooliin saunaan. On tehty pari hauskaa sightseeing-opasta mm. Fabbon hengessä. Ja kaikilla tapahtumilla hauskat KAJ-aiheiset nimet (Dit havet tar oss, Pa to a na kako etc.)

Olen ihaillut fanien aktiivisuutta tapahtumien ja ajanvieton järjestämisessä muualta tuleville. On

Ainakin Nightwishin ja Käärijän keikoilla olen törmännyt ulkomailta tulleisiin faneihin joskus. 

Itse ajattelin että jos sattuu keikkaa odotellessa juttusille muiden fanien kanssa, jotka ovat menossa johonkin noista tapahtumista, keikan jälkeen tai sitten sunnuntaina sinne saunaan, niin saatan mennä myös jos jaksan ja on kivanoloista porukkaa. Mutta muuten ehkä en, jos ei ketään tiedä yhtään etukäteen niin olen vähän arka tuommoisiin lähtemään. Mutta katsotaan fiiliksen ja tilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse meinasin ihan yksin ajaa raitiovaunulla sinne Jäähallille ja takaisin kotiin. Kai siellä pärjää ilman tukijoukkojakin." 

No minä köröttelen yksikseen bussilla muutaman kymmenen kilometrin päästä. Ystävissä ei ole KAJ-faneja, joten konserttiseuraa ei löytynyt. Eiköhän me siellä pärjätä 😊. Voisi ainakin kuvitella, että paljon samanhenkistä porukkaa siellä on kuitenkin. Iso KAJ-perhe koolla. 

Vierailija
7664/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse meinasin ihan yksin ajaa raitiovaunulla sinne Jäähallille ja takaisin kotiin. Kai siellä pärjää ilman tukijoukkojakin." 

No minä köröttelen yksikseen bussilla muutaman kymmenen kilometrin päästä. Ystävissä ei ole KAJ-faneja, joten konserttiseuraa ei löytynyt. Eiköhän me siellä pärjätä 😊. Voisi ainakin kuvitella, että paljon samanhenkistä porukkaa siellä on kuitenkin. Iso KAJ-perhe koolla. 

Yksin minäkin olen tulossa ja autolla+bussilla kuljen. Kysyin alunperin mukaan muutamia tuttuja, mutta nyt olen oikeastaan tyytyväinen että he eivät lähteneet mukaan. Tämä on mulle niin suuri juttu ja he olisivat tulleet vain seuran vuoksi.

Vierailija
7665/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ'n verkkokauppaan on tullut jotain cd-levyjä lisää, ei kuitenkaan kaikkia albumeita. Nämähän on kaikki olleet ihan loppu jo ties kuinka kauan.

Iteltä puuttuu Vörjeans, mutta sitä ei saa näköjään nytkään 😕. Eli odotellaanpa taas. 

Kaikki albumit olivat ilmeisesti myynnissä, mutta osa myytiin nopeasti loppuun. Karar i arbeit albumi oli loppu minuuteissa, liekö kyseistä albumia jäljellä pieni määrä vai oliko sille sitten niin suuri kysyntä. Myös Botnia Paradise myi loppuun nopeasti. Vörjeansin albumikin oli jonkun aikaa myynnissä, joku Discordissa sen onnistui itselleen saamaankin, mutta suht nopeasti sekin loppui.

Vierailija
7666/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jäähallilla huomenna fanituotteiden myyntiä? Kesällä Nordis Livessä oli.

Vierailija
7667/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jäähallilla huomenna fanituotteiden myyntiä? Kesällä Nordis Livessä oli.

https://unitedstage.fi/shows/kaj/

Keikkainfon mukaan on. Mitä kesällä oli myynnissä?

Vierailija
7668/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ'n verkkokauppaan on tullut jotain cd-levyjä lisää, ei kuitenkaan kaikkia albumeita. Nämähän on kaikki olleet ihan loppu jo ties kuinka kauan.

Iteltä puuttuu Vörjeans, mutta sitä ei saa näköjään nytkään 😕. Eli odotellaanpa taas. 

Kaikki albumit olivat ilmeisesti myynnissä, mutta osa myytiin nopeasti loppuun. Karar i arbeit albumi oli loppu minuuteissa, liekö kyseistä albumia jäljellä pieni määrä vai oliko sille sitten niin suuri kysyntä. Myös Botnia Paradise myi loppuun nopeasti. Vörjeansin albumikin oli jonkun aikaa myynnissä, joku Discordissa sen onnistui itselleen saamaankin, mutta suht nopeasti sekin loppui.

Jahas, myöhästyin sitten taas. Yleensä olen aika tiiviisti seuraillut tuota verkkokauppaa ja levytilannetta ja toivonut parasta, mutta nyt sitten en seurannut. Pahus. 

Vierailija
7669/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kiva, että konserttiin tulee porukkaa vähän joka puolelta, kaukaisimmat jostain jenkeistä tosiaan. Se vaatii jo aika omistautunutta fanitusta. Itsellä ei tulisi lähdettyä rapakon taakse minkään artistin perässä. Kerran nuorempana menin Tukholmaan Brucea katsomaan, kun siihen aikaan hän ei  kiertueitaan vielä Suomeen asti ulottanut. 

Täällä myös Bruce-fani 👋 Mä olen tosin käynyt vain Suomen keikoilla 2009-2013.

Aikamoisen summan rahaa saa kyllä menemään, jos lähtee mihin tahansa konserttiin tai tapahtumaan eri paikkakunnalle. Itse lipun lisäksi matkat, syömiset,mahdollinen yöpyminen... Että eihän se lähteminen ole kaikille ihan niin yksinkertaista. Oma taloudellinen tilanteeni on sellainen, että konserttireissu ei tuota ongelmaa, ja tosi harvoin oikeastaan edes käyn missään, joten senkin puolesta otan tämän viikonlopun rahanmenon yleisen matkustelun kannalta.

Vierailija
7670/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin Axelilta kannattaako kytätä 8.11. koko päivä Löylyssä, jotta mahtuisi tuhannen ensimmäisen tulijan joukossa varmasti keikalle. Hän vastasi näin: Nej vet du lördagen täcker nog in behovet, det kommer vara en mycket större spelning. 

Vierailija
7671/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli muistaakseni T-paitoja ja collegepaitoja. En ostanut mitään, sillä olin aiemmin hankkinut ison KAJ-kassin (vähän samantapaisen kuin Marimekon iso Matkuri) siitä verkkokaupasta joka sittemmin lopetti toimintansa.

Vierailija
7672/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! Exklusiivinen KAJ ON ICE merch!

Vierailija
7673/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin Axelilta kannattaako kytätä 8.11. koko päivä Löylyssä, jotta mahtuisi tuhannen ensimmäisen tulijan joukossa varmasti keikalle. Hän vastasi näin: Nej vet du lördagen täcker nog in behovet, det kommer vara en mycket större spelning. 

Onneksi tuohon 8.11. on vielä vähän aikaa, niin voi funtsia omaa menemistään. Periaatteessa mun olisi ihan mahdollista mennä sinne kytikselle vaikka koko päiväksi, ja "hulluutta" mulla nyt ainakin löytyy sen verran, että voisin sen tehdä. Pitää katsoa millainen KAJ-nälkä jää vielä tämän KOIn jälkeen.... Noh, jos vähääkään käy samoin kuin kesäkeikoilla mulle kävi, niin se nälkähän vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa 😉

Vierailija
7674/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuohon 8.11. on vielä vähän aikaa, niin voi funtsia omaa menemistään. Periaatteessa mun olisi ihan mahdollista mennä sinne kytikselle vaikka koko päiväksi, ja "hulluutta" mulla nyt ainakin löytyy sen verran, että voisin sen tehdä. Pitää katsoa millainen KAJ-nälkä jää vielä tämän KOIn jälkeen.... Noh, jos vähääkään käy samoin kuin kesäkeikoilla mulle kävi, niin se nälkähän vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa 😉

8.11. on kahden viikon päästä. En ole koskaan käynyt Löylyssä. Missähän siellä voi hengailla monta tuntia? Ja missä se keikka pidetään? Tekisi melkein mieli. Jos siellä olisi hyvä henki, varmaan voisi välillä käydä syömässä ja vessassa ilman että menettää paikkansa. Hulluuttahan tämä on mutta hyvää ja rakentavaa sellaista.

Vierailija
7675/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihaillut fanien aktiivisuutta tapahtumien ja ajanvieton järjestämisessä muualta tuleville. On

Tää fanikunta vaikuttaa kyllä ihanan aktiiviselta ja positiiviselta. Olisi tehnyt mieli mennä itsekin jonnekin, mutta työ- ja perhekiireet pitävät huolta, että en pääse vasta kuin viiden tienoilla huomenna Helsinkiin.

Vierailija
7676/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8.11. on kahden viikon päästä. En ole koskaan käynyt Löylyssä. Missähän siellä voi hengailla monta tuntia? Ja missä s

Se on siis sisätiloissa ravintolassa ja siellä voi syödä ja käydä vessassa. Voi juoda odottaessaan 9 tunnin ajan lonkeroa.

Vierailija
7677/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8.11. on kahden viikon päästä. En ole koskaan käynyt Löylyssä. Missä

Kiitos tiedosta! En käytä alkoholia, joten olisin ihan glönkerossa.

Vierailija
7678/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oon mäkin tulossa. Ja joo kyllähän tuohon rahaa saa menemään, kun lipun lisäksi junamatkat, hotelli ja syömiset. Mutta ihana katkos tulee perhearkeen, syysloman päätteeksi tällainen oma reissu ja aion nauttia reissusta täysillä. Sunnuntaina sitten vielä kaupungille kiertelemään ja ehkä vaikka johonkin museoon, Ellen sitten sinne saunatapaamiseen innostu.

Vierailija
7679/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoselostaja Kevin on tehnyt ennakkohaastattelun huomisesta matsista ja esittää keskushyökkääjälle tiukkoja kysymyksiä. "Teillä on vain yksi ketju, millaisella taktiikalla aiotte pärjätä?" Sentteri vastaa miehekkään jämäkästi:

https://www.instagram.com/p/DQM-FfEDC_r/

Vierailija
7680/9028 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoselostaja Kevin on tehnyt ennakkohaastattelun huomisesta matsista ja esittää keskushyökkääjälle tiukkoja kysymyksiä. "Teillä on vain yksi ketju, millaisella taktiikalla aiotte pärjätä?" Sentteri vastaa miehekkään jämäkästi:

https://www.instagram.com/p/DQM-FfEDC_r/

"Luotan siihen, että yleisö on meidän puolellamme."   :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi