Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9042)

Vierailija
7621/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/920256?shareID=Z0tPbTZVekxQa2tTV…

Tässä artikkeli huomisesta konsertista, ei ole maksumuurin takana. Tästä selvisi, että alunperin suunniteltiin 100 minuutin konserttia mutta siitä tulikin pidempi, 2h ilman väliaikaa. Maltan tuskin odottaa! Ajatella että huomenna se lopultakin tapahtuu!

Kiitos linkistä! Todellakin tuntuu uskomattomalta että konsertti, jonka kirjoitin kalenteriini jo aikoja sitten, on vihdoin huomenna! Ihanaa!!! Ja mukavaa kuulla että jatkossa on suunnitelmia esiintyä mahdollisesti livebändinkin kanssa!

KAJ-fanin joulu on huomenna. 🥰

Vierailija
7622/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sanotaan, että nyt vain ei jäänyt aikaa harjoitella livebändin kanssa kaikkea konsertin materiaalia, joten siksi bändi jää pois. Mutta suunnitelmissa on tulevaisuudessa toteuttaa jotain, jossa livebändi olisi mukana, "joten pitäkää silmät auki", sanoi Henrik Hagnäs United Stagesilta. Jutun mukaan ei ole poissuljettua, että KOI nähtäisiin vielä jossain muuallakin jossain vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä artikkeli huomisesta konsertista, ei ole maksumuurin takana. Tästä selvisi, että alunperin suunniteltiin 100 minuutin konserttia mutta siitä tulikin pidempi, 2h ilman väliaikaa. Maltan tuskin odottaa! Ajatella että huomenna se lopultakin tapahtuu!

Kiitos linkistä! Todellakin tuntuu uskomattomalta että konsertti, jonka kirjoitin kalenteriini jo aikoja sitten, on vihdoin huomenna! Ihanaa!!! Ja mukavaa kuulla että jatkossa on suunnitelmia esiintyä mahdollisesti livebändinkin kanssa!

No huh, onpa pitkä sitten, joutuu lähteä kesken varmaan, kun juna ei odottele. Ei taida ihan kymmenessä viidessätoista minuutissa ehtiä, edes tilaamalla taksin. Oisin halunnut sen 100 min.

Vierailija
7624/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan (pun intended), mutta itselleni pidempi konsertti kelpaa enemmän kuin hyvin. Matkojen päästä tulen minäkin, mutta jään Helsinkiin yöksi. Toki se ei ole kaikille/kaikissa tilanteissa mahdollista, ymmärrän sen.

Vierailija
7625/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneen junaan (pun intended), mutta itselleni pidempi konsertti kelpaa enemmän kuin hyvin. Matkojen päästä tulen minäkin, mutta jään Helsinkiin yöksi. Toki se ei ole kaikille/kaikissa tilanteissa mahdollista, ymmärrän sen.

No toi konsertti on riittävän kallis ilman yöpymistäkin, harvemmin tulee Helsinkiin jäätyä tosiaan yöksi, ja seuraava juna ois hidas ja paikaton niin en ehkä viitsi sellaiseen vaihtaa, kun olen niistä vähän huonoa lukenut. En tosin itse koskaan matkustanut.

Vierailija
7626/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuuluin niihin jotka olivat skeptisiä siitä, kestääkö konsertti oikeasti 2h vai onko tuohon laskettu myös poistumisaika tai muuten extraa. Mutta itselle myös kelpaa toi 2h konsertti. Mutta ymmärrän myös että onhan se ikävää niiden kannalta joiden paluumatka on kiinni tietystä ajasta ja on sitten laskenut sen alkuperäisen keston mukaan. Mutta valitettavasti kaikkia ei voi miellyttää, uskon että suurin osa kuitenkin on mielissään tästä muutoksesta.

Vierailija
7627/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi konsertti on riittävän kallis ilman yöpymistäkin, harvemmin tulee Helsinkiin jäätyä tosiaan yöksi, ja seuraava juna ois hidas ja paikaton niin en ehkä viitsi sellaiseen vaihtaa, kun olen niistä vähän huonoa lukenut. En tosin itse koskaan matkustanut.

Voisi kuvitella, että noihin juniin on menossa muitakin iloisia KAJ-faneja ja silloin voisi hyvällä tuurilla syntyä turvallinen KAJ-vaunu. 

Vierailija
7628/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tuossa tilanteessa ajattelisin, että Kaj'n konsertti on elämässä ainutlaatuinen tilanne ja nauttisin sen loppuun asti. Varsinkin kun on olemassa se seuraavakin juna, olkoonkin hidas paikallisjuna. Mutta kotiinhan sekin vie. Tietysti sinä teet juuri niin kuin parhaaksi katsot omalta kohdaltasi.

Vierailija
7629/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikkia ei voi mitenkään miellyttää. Kyllä aina löytyy jollekulle joku marisemisen aihe. Tällainen massakonsertti ei mitenkään voi olla koostettu niin, että se osuisi just yks yhteen jokaisen kuulijan henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. Kaikkein paras, jos ei rakenna itselleen jotain tiettyjä ennakkokuvitelmia, vaan menee paikalle iloisin, avoimin ja vastaanottavaisin mielin.  KAJ'n fanit kyllä vaikuttavat olevan ihan mukavaa porukkaa, joten eiköhän fiilis pysy hyvänä suunnilleen KAJkilla. En kyllä välittäisi lukea valituksia sitten heti perään biisivalinnoista tms. 

Tuo konsertin arvioitu kesto ilmoitettiin alunperin n. 100 min, eli tuo oli vain arvio. Eiköhän näihin live-konsertteihin aina pidä joku toleranssi laskea, konserttihan voi venähtää monestakin syystä. Itse kun todella harvoin missään käyn, teen aina niin, että varaan yöpymisen ihan suosiolla, jos tapahtuma on jossain matkojen päässä. Niin ei tarvitse kiirehtiä pois. Ymmärrän, että aina ja kaikissa tilanteissa se ei ole mahdollista. Toivottavasti kaikki kuitenkin ehtivät nauttia huomisesta konsertista, jos ei ihan täyteen aikamittaan, niin ainakin lähelle sitä. 

Vierailija
7630/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin harvoin pääsen mihinkään, mutta tätä konserttia varten olen säästänyt keväästä asti ja nyt otan siitä kaiken irti kun tiedän että taas on monta "kuivaa" vuotta edessä. Jään Helsinkiin yöksikin että varmasti ehdin nähdä ihan kaiken, jos vaikka venyy pitkäksi. Löytyi onneksi melko halpa majapaikka. Olen niin kamalan onnellinen että lopulta näen KAJ:n.

Vierailija
7631/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kolme henkeä nähdään lavalla, vahvistaa tuo United Stagesin edustaja Vasabladetin jutussa. Eli jos Vörjeans on mukana, niin heistä vain Tommy, Freppa ja Määnin (ei toki tietoa, tulevatko hekään paikalle). Joka tapauksessa mulle ei mitään väliä, aivan sama millainen settilista konsertissa on. Hyvin sopii vaikka pelkkää Bara bada bastua repeatilla, niin kuin se jonkun tuttava täällä epäili.  :D

Vierailija
7632/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana video Warnerilta, Kaj paljastaa salaisimmat mieltymyksensä. Ja kannustaa konserttiin tulijoita: tärkeintä ei ole sävelpuhtaus vaan se, että vetää tunteella!

https://www.instagram.com/p/DQGqhE7DPvJ/?hl=fi

Vierailija
7633/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kolme henkeä nähdään lavalla, vahvistaa tuo United Stagesin edustaja Vasabladetin jutussa. Eli jos Vörjeans on mukana, niin heistä vain Tommy, Freppa ja Määnin (ei toki tietoa, tulevatko hekään paikalle). Joka tapauksessa mulle ei mitään väliä, aivan sama millainen settilista konsertissa on. Hyvin sopii vaikka pelkkää Bara bada bastua repeatilla, niin kuin se jonkun tuttava täällä epäili.  :D

Kymmenen erilaista versiota Bara bada bastusta ja väleissä Vöyrin puhelinluettelon lukua 😄

Vierailija
7634/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertin kesto näköjään tässä lehtiartikkelissakin kerrottu olevan n. 2h. Luulisi ainakin osan jengiä olevan todella tyytyväisiä tähän. Jotkuthan alunperinkin odottivat jopa yli kahden tunnin mittaista esitystä ja pettyivät tuohon ensin ilmoitettuun sataan minuuttiin. Vaikka aivan normaali konsertin kestohan tuo on. 

Mulle sopii mainiosti tuo parituntinen, tosi kivaa. Kyllä KAJ'ta mielellään kuuntelee ja katselee. Tunnin kesäkeikat tuntuivat ihan hirveän lyhyiltä. Mua ei haittaa sekään, jos Tommy, Freppa ja Määnin eivät paikalle ilmesty. Materiaalia riittää muutenkin ja niistä aineksista saa kyllä rakennetuksi kokoon vaikka mitä! 

Vierailija
7635/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke näyttäisi muuten trendaavan youtubessa edelleen ykkösenä Suomessa. Ja Ruotsissakin viidentenä kuitenkin. Mitä enemmän tätä Karaokea olen kuunnellut niin sitä enemmän olen alkanut siitä tykätä. Päinvastoin kuin Mosquiton kanssa kävi, siihen aloin kuuntelukertojen myötä ennemminkin kyllästyä. Oikein odotan, että huomenna koko halli pääsee vetämään Karaoken kertsin täysin palkein. Toivottavasti laulajia löytyy muualtakin kuin lavan edestä. Vaikka kyllähän täällä jo moni on ilmoittautunut kuoroon mukaan 😊 Viritellän äänijänteet kuntoon vaan! 

Vierailija
7636/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen erilaista versiota Bara bada bastusta ja väleissä Vöyrin puhelinluettelon lukua 😄

Lähtisin innosta soikeana tällaisellekin keikalle! Kaj osaisi varmasti tehdä siitä hauskan.

Vierailija
7637/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin! Sitä paitsi genreä ja tyylilajia vaihtamalla syntyisi vaikka kuinka monta erilaista Bara bada bastua. Kuvitelkaapa vaan sitä esimerkiksi kansanlaulu-, blues-, jazz-, poikabändi-, hevimetalli-, musikaali- tai oopperaversiona.

Vierailija
7638/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin! Sitä paitsi genreä ja tyylilajia vaihtamalla syntyisi vaikka kuinka monta erilaista Bara bada bastua. Kuvitelkaapa vaan sitä esimerkiksi kansanlaulu-, blues-, jazz-, poikabändi-, hevimetalli-, musikaali- tai oopperaversiona.

Oikeastaan aloin juuri toivoa BBB-keikkaa! Sehän olisi ihan mahtava! Valkeat poikabändiasut ja Gambämark-asut käyttöön jne. Ja ehkä myös Ruben i rutan -henkinen aneeminen versio.

Vierailija
7639/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kans innoissani tuosta kahdesta tunnista, ainoa keikka jonka tähän mennessä olen heiltä nähnyt oli vaan joku 40 min Suomi-Areenassa, ja nyt saa nauttia noin pitkään. Mäkin kyllä aion laulaa mukana, tykkään keikoilla olla kunnolla fiiliksessä ja eläytyä.

Vierailija
7640/9042 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, onpa pitkä sitten, joutuu lähteä kesken v

Ainahan voit lähteä pois 100 minuutin kohdalla, jos olet virittänyt aikataulusi liian tiukaksi. Mutta mikä huuto syntyisi jos olisi luvattu 120 minuuttia ja keikka olisikin vain 100 minuuttia. Rahat takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi