Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9071)

Vierailija
7561/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin musiikista juuri tuollaisella hillityllä tavalla. 😄 Keskityn kuuntelemaan ja katsomaan ainutlaatuista livetilannetta. Kotona voi sitten laulaa levyjen päälle jos siltä tuntuu, sitä samaa levyä kun voi pyörittää yhä uudelleen ja uudelleen, mutta livenä haluan kuulla just sen artistin. Näyttää ehkä ulospäin tylsältä, mutta ei kyllä yhtään tunnu siltä. Ja enhän minä siellä keikalla se esiintyjä ole.

Mun elämääni Kaj on tuonut täysin uuden reaktiomallin. Mä olen tähän asti käynyt lähinnä oopperassa, ja siellähän käytöskoodi on hillitty+++. Villeimmillään saatetaan joskus taputtaa kesken näytöksen, jos joku aaria on esitetty poikkeuksellisen hyvin. Mutta normaalisti annetaan loppuaplodit ja siinä se. Kesällä elämäni ekassa Kaj

Mä olin myöhässä ja sain paikan piippuhyllyltä takakaarteesta. Joten mun uskoni on teissä siellä alhaalla: Teidän vastuullanne on pitää niin riehakkaan bileet, että tunnelma välittyy takimpaan nurkkaan saakka. Näin saisin KAJ-show'n lisäksi fani-shown.

Mä luotan teihin kuin vuoreen, hoitakaa homm kotiin! Jos ei muuten kehtaa, ajatelkaa edes mua. (Mä laulan sieltä ylhäälyä kyllä omasta puolestani.)

Kiitos.

Vasen vai oikea laita lavalta katsoen? Mä karjun menemään vasemmasta kulmasta, jos olet vastakkaisella puolella niin hoidetaan takakaiuttimien hommaa.  

Vierailija
7562/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin musiikista juuri tuollaisella hillityllä tavalla. 😄 Keskityn kuuntelemaan ja katsomaan ainutlaatuista livetilannetta. Kotona voi sitten laulaa levyjen päälle jos siltä tuntuu, sitä samaa levyä kun voi pyörittää yhä uudelleen ja uudelleen, mutta livenä haluan kuulla just sen artistin. Näyttää ehkä ulospäin tylsältä, mutta ei kyllä yhtään tunnu siltä. Ja enhän minä siellä keikalla se esiintyjä ole.

Mun elämääni Kaj on tuonut täysin uuden reaktiomallin. Mä olen tähän asti käynyt lähinnä oopperassa, ja siellähän käytöskoodi on hillitty+++. Villeimmillään saatetaan joskus taputtaa kesken näytöksen, jos joku aaria on esitetty poikkeuksellisen hyvin. Mutta normaalisti annetaan loppu

Sama kulma, eli karjutaan yhdessä.

Mä oon muuten myös se ketjun virallinen väärinlaulaja, että kiitos ja anteeksi jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sketsit kirjoittajakouluna, tämähän tuli esiin ruotsalaisdokkarissa hyvin. Heillä on ollut sekin etu, että ovat jo nuorisotalovaiheessa käyneet siellä töitä tekemässä eivätkä ole kirjoittaneet pelkästään kotioloissa, eli ovat saaneet harjoitusta sitten myös ammattimaistumiseen siinäkin. Jälleen yksi onnellinen asia taustalla. Meidän nuorisotila kaupungissa oli sellainen, että vaikka siellä teatteriakin tehtiin takahuoneessa ja yksi meistä jopa kirjoitti esitettävän tekstin (oho, yllättävän paljon samaa historiassa), niin silloinkin oli nuoriso-ohjaaja erikseen paikalla. Ja tilat olivat ikävällä tavalla laitosmaiset. Siinä tunsi koko ajan epämukavasti olevansa enemmän rekvisiittaa kuin toimija.

Vöropojkarna ovat esiintyneet ilmeisesti aikuisten kanssa teatterihommissa, ja se on myös pehmeä lasku jos hyvin käy. Tai sitten se voi luoda tunteen, että et ole ihan kunnolla osallinen, vaan statistin rooli on se, mihin tulet ja jäät. Aktiivisuuteen jää kasvamatta. Jos heillä ei olisi bänditouhu lähtenyt viemään asiaa eteenpäin, voi olla että hekin olisivat tyytyväisinä hetken harrastelleet tajuamatta lainkaan omia taipumuksiaan, jotka siis ovat ihan valtavat myös teatteripuolella, ei Kevin vahingossa teatterissa laukkaa. Meillä on vielä Hallnin katsominen kesken, siinä on sitten joulunalusohjelmaa.

Lahjakkuuden kaivaminen itsestä esiin... ...on vaikea löytää sellaista, minkä olemassaoloa ei voi oikein tietää jos nyt ei lasketa oraakkeli Jakobia, ja vaikka käsiin osuisi hapuilemalla raakatimantteja, ne näyttävät kiviltä. Meillä on kulttuurihommissa varmaan nykyisin ehkä enemmänkin kuin ennen iltamien aikakautena vaikeuksia saada esiin sitä, että kaikki ne loistavat kulttuurin suuret nimet ovat olleet lahjakkaita lapsia ja nuoria, jotka ovat päässeet hiomaan kykyjään sattuman kautta. Ja nekin ovat hyötyneet kokemuksesta valtavasti, joilla lahjoja oli vähemmän. 

Vierailija
7564/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ tämän päivän Iltalehdessä https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/2bc999e9-38b4-4df2-ad91-010c425e6f09

"Reissaaminen ja tien päällä oleminen alkoi jossain kohtaa kyllästyttää." (Kevin) 

No aivan varmasti! Olihan se aikamoinen rupeama. Tuollaista ei heillä uransa aikana kai ikinä ole ollut. Ja oli takuulla erittäin kuormittavaa. 

Mutta piiruakaan ei pojista keikalla näkynyt päällepäin, että olisi kyllästyttänyt. Päinvastoin. Järjettömällä energialla ja ilolla painettiin menemään. Yleisö saattoi vain ihmetellä sitä riemukkuutta ja vauhtia, mitä esiintymisissä oli. Mun mielestä aivan uskomaton suoritus. Ei muuta kuin hattu pois päästä! 

Vierailija
7565/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku karjuu myös oikeassa kulmassa, muuten saavat ihmetellä, onko äänentoistossa ongelmaa. Ihan kuin kuuluisi voimakkaampaa mökää vasemmalta. 

Vierailija
7566/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "pienet laukut" on sallittu, niin minkä kokoinen on vielä pieni laukku? Sinne pitäisi mahduttaa kuitenkin se (myös sallittu) juomapullo.

Vierailija
7567/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne Löyly-konsertin lisätietoihin on tullut että 1000 ensimmäistä mahtuu sisään ja klo 11 alkaen voi saapua. 

Vierailija
7568/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinne Löyly-konsertin lisätietoihin on tullut että 1000 ensimmäistä mahtuu sisään ja klo 11 alkaen voi saapua. 

Klo 11? Ja konsertit alkavat vasta klo 18 ja 20? En ole pk-seudulta enkä menossa yrittämään onneani, mutta aika pitkä päivä odotella jos haluaa päästä Kaj'ta katsomaan. 

Vierailija
7569/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 11? Ja konsertit alkavat vasta klo 18 ja 20? En ole pk-seudulta enkä menossa yrittämään onneani, mutta aika pitkä päivä odotella jos haluaa päästä Kaj'ta katsomaan. 

Lisään vielä että onko siellä tarkoitus vetää aikansa kuluksi lonkeroa ja glönkeröä ja sitten illalla ihan vintti pimeänä? 🤪

Vierailija
7570/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että onko siellä tarkoitus vetää aikansa kuluksi lonkeroa ja glönkeröä ja sitten illalla ihan vintti pimeänä? 🤪

No sitä just mietin että jos 9 tuntia vetää näitä, niin ei ole varsinaisesti ilmaiskonsertti.

Vierailija
7571/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähellä asuva voisi mennä Ettan jälkeen katsomaan lähteekö joku Etta-fani pois ja paikkoja vapautuisi. Olisihan tuo kyllä vähän intiimimpi keikka eli varmasti hieno kokemus.

Vierailija
7573/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh... Että klo 11! 

Voi että kun kiinnostaisi tuo konsertti, mutta ei kertakaikkiaan ole mahiksia mennä odottelemaan paikan päälle suunnilleen  koko päiväksi. Kovin myöhään iltapäivään sitä menemistä ei kuitenkaan voi jättää, ei takuulla pääse sisään. Harmillista 😥 

En ole käynyt Löylyssä, jotain kuvia vaan nähnyt. Mihin sinne mahtuu 1000 ihmistä...? 

Minkähän takia tänä vuonna järjestetty tällä tavalla.... 🤔

Vierailija
7574/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva se Anna-lehden juttu Axelista! 😊

Vierailija
7575/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.originallongdrink.com/vuodenharmainpaiva/konsertit/helsinki/

Ei saatana.

Vienosti muistutan, että lahjahevosen suuhun ei ole tapana katsoa. Tilaisuuteen osallistuminen tai sinne jonottaminen ei myöskään ole kenellekään pakollista. :)

Vierailija
7576/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku karjuu myös oikeassa kulmassa, muuten saavat ihmetellä, onko äänentoistossa ongelmaa. Ihan kuin kuuluisi voimakkaampaa mökää vasemmalta.

Mä ilmoittaudun ja lupaan antaa kaikkeni. Isänmaan ja yhteisen edun puolesta.

Vierailija
7577/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh... Että klo 11! 

Voi että kun kiinnostaisi tuo konsertti, mutta ei kertakaikkiaan ole mahiksia mennä odottelemaan paikan päälle suunnilleen  koko päiväksi. Kovin myöhään iltapäivään sitä menemistä ei kuitenkaan voi jättää, ei takuulla pääse sisään. Harmillista 😥 

En ole käynyt Löylyssä, jotain kuvia vaan nähnyt. Mihin sinne mahtuu 1000 ihmistä...? 

Minkähän takia tänä vuonna järjestetty tällä tavalla.... 🤔

Saattavat olla järjestäjät olla hieman yllättyneitä, kun klo 11:00:15 siellä eturivissä napottaa joukko faneja eivätkä suostu liikahtamaan edes baaritiskin suuntaan seuraavaan 10 tuntiin. (Ja myöhemmin menevät: Päästäkää ne innokkaimmat välillä edes vessaan, kyllä tuollainen sitkeys pitää edes pissatauolla palkita.)

En siis itsekään jaksa lähteä jonottamaan ajoissa ja siten tuskin ollenkaan. 

Vierailija
7578/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoittaudun ja lupaan antaa kaikkeni. Isänmaan ja yhteisen edun puolesta.

Kiitos. Se on nyt kaksi yhtä vastaan, että kannattaa availla ääntä jo etukäteen.😁

T. virallinen väärinlaulaja

Vierailija
7579/9071 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.originallongdrink.com/vuodenharmainpaiva/konsertit/helsinki/

Ei saatana.

Vienosti muistutan, että lahjahevosen suuhun ei ole tapana katsoa. Tilaisuuteen osallistuminen tai sinne jonottaminen ei myöskään ole kenellekään pakollista. :)

Rakastan KAJ'ta mutta tuollaiseen kyykytykseen en minäkään suostu. Mene sinä ja kerro oliko kivaa.

Vierailija
7580/9071 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun "pienet laukut" on sallittu, niin minkä kokoinen on vielä pieni laukku? Sinne pitäisi mahduttaa kuitenkin se (myös sallittu) juomapullo.

A4 se maksimi sallittu koko yleensä, itellä on reppu ja vyölaukku (repun jätän narikkaan, ja juomapullon myös sinne aattelin pärjätä ilman)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä