Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9279)

Vierailija
7261/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tieto)tekniikka on niin syvältä. Joka kerran kun mä avaan face-tilini, tulee kohta sähköpostiini ilmoitus, että "joku meni facebookiin sinun tunnuksillasi paikkakunnalla Helsinki, olitko se sinä itse". No kyllä, se olen aina minä itse, mutta mä en mene faceen paikkakunnalla Helsinki vaan kotikaupungissani (josta harvoin poistun) yli 400 kilometrin päässä...

Vierailija
7262/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel mainitsee, että he ovat olleet tänään myös radio NRJ:ssä. Onko joku kuullut sen lähetyksen? Netin kautta sitä ei ilmeisesti pääse näin jälkikäteen kuuntelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaapas harmilliselta ongelmalta. Pääsisitkö siihen Kjell-haastatteluun jos klikkaat tätä suoraa linkkiä:

https://areena.yle.fi/1-76359085?&nbsp

Kaj'sta on vähän juttua heti alussa, mutta he saapuvat itse studioon kolmen tunnin kohdalla, ja haastattelu kestää 20 minuuttia. Sen jälkeen on vielä vähän kuvaa heidän jutustelustaan.

Kiitos vaan linkistä! Se oli kuitenkin se VPN. Kokeilin poistaa VPN käytöstä ja avot! Johan alkoi x3m kuulumaan. Ihmeelliset ovat digimaailman kiemurat.... Mitään en ymmärrä näistä mutta pääasia että saan nyt kuunneltua tuon KAJ'n 😊

Vierailija
7264/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä uudemman kerran X3M:n haastattelun suomennoksista! En olisi ilman niitä pysynyt mitenkään kärryillä. Vaikka kielitaito on tässä viime kuukausina parantunut, niin ei selvästikään vielä tarpeeksi. Oli tosi kiva kun oli videokuvakin, vaikka oli radiohaastattelu. Ja mukavan pitkä! 

t. Se joka ehti vasta nyt illalla mukaan

Vierailija
7265/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel muuten vastaa kiinnostavasti kysymykseen, onko Nordis heidän viimeinen keikkansa tänä vuonna. "No, tulossa on vielä muitakin, mutta ne ovat pienempiä."

Monikossa muitakin (se Harmaimman päivän konsertti Helsingissä oli jo tiedossa). Ei siis kannata menettää toivoaan, jos ei jäähalliin joku pääsekään. Heidän kalenteriinsa on ilmestynyt jotain, mistä ei vielä ole tiedotettu.

Vierailija
7266/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vielä uudemman kerran X3M:n haastattelun suomennoksista! En olisi ilman niitä pysynyt mitenkään kärryillä. Vaikka kielitaito on tässä viime kuukausina parantunut, niin ei selvästikään vielä tarpeeksi. Oli tosi kiva kun oli videokuvakin, vaikka oli radiohaastattelu. Ja mukavan pitkä! 

t. Se joka ehti vasta nyt illalla mukaan

Joo, eikö ollutkin ihana haastattelu kaikin puolin. Ja se sun ruotsintaitosi kyllä paranee edelleen, niin käy automaattisesti, kun vaan tiiviisti seuraa Kaj'n edesottamuksia. Mulla on parantunut ihan urakalla, ja tässä taannoin tajusin ymmärtäväni sujuvasti myös heidän vöyrinkieliset jutut, silloin kun siis vöyriä puhuvat. Sitä en olisi ikinä uskonut, kun melkein nollasta (= unohtuneesta kouluruotsista) aloitin, mutta totta se on.

Vierailija
7267/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillittömän hauska lyhytvideo pojilta tämän päivän tapahtumista. Jakobin tekee mieli täytekakkua niin, että hän meinaa räjähtää. Lopulta tilanteesta selvitään onnellisesti, ja Jakob on taas oppinut uutta.  :D

https://www.instagram.com/p/DP6rl-yDFEM/

Noita poikia ei vaan voi olla rakastamatta. Katsoin tuon videon aika monta kertaa putkeen. Onneksi Jakob sai kakobitansa! 

Voi että se oli hauska. Veikkaan että oli ihan näytelty juttu koko kakunhimo ja arkailu kysyä, mutta todella hauska!

Vierailija
7268/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut kielitaidon parantumisessa erityisesti Gambämarkin ja Botnian katsominen yhä uudestaan ja uudestaan. Osaan jo repliikit ulkoa.

Olen kyllä katsonut kaiken muunkin, mitä Kaj'sta löytyy Yle areenasta tai Youtubesta, ja haastattelut ja konsertit auttaa myös paljon. Biisejä kuuntelen seuraamalla samalla tekstejä Kaj'n kotisivulta, ja sieltäkin on tarttunut päähän monta juttua.

Jotenkin mahtavaa, että kun löysi uuden musiikkisuosikin, sai kaupan päälle vielä kielenkin.

Vierailija
7269/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillittömän hauska lyhytvideo pojilta tämän päivän tapahtumista. Jakobin tekee mieli täytekakkua niin, että hän meinaa räjähtää. Lopulta tilanteesta selvitään onnellisesti, ja Jakob on taas oppinut uutta.  :D

Nauroin tälle katketakseni. Että toinen voi ollakin herttainen himoitessaan kakkua. Ihan kuin joku viisivuotias, joka kiemurtelee hulluuden partaalla halutessaan herkkua, mutta ei meinaa kehdata puhua aikuisille ja kysyä.

Vierailija
7270/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita poikia ei vaan voi olla rakastamatta. Katsoin tuon videon aika monta kertaa putkeen. Onneksi Jakob sai kakobitansa! 

Voi että se oli hauska. Veikkaan että oli ihan näytelty juttu koko kakunhimo ja arkailu kysyä, mutta todella hauska!

Mä en usko, että oli näytelty. Ehkä vähän liioiteltu, mutta aito tilanne kuitenkin, jonka Axel päätti tallentaa. Onhan se tiedetty, että Jakob rakastaa kahvileipää ja myös se, että hän on pohjimmiltaan hyvin ujo, varsinkin sosiaalisissa tilanteissa. Nyt se ujous iski ikävässä paikassa ja meinasi pilata koko kakkuhaaveen.

Vierailija
7271/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lohkaisi fb:ssä osuvasti, että sananparren "kiertää kuin kissa kuumaa puuroa" voi nyt muuttaa muotoon "kiertää kuin Jakob kakkuvatia" :D :D :D

Vierailija
7272/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin rakastettavaa, että niiden asiallisten teryleenipukujen sisältä paljastuu kolme pikkupoikaa, jotka eivät malta olla leikkimättä ja pelleilemättä aina, kun tilaisuus tulee, ja joiden päivän saattaa pelastaa oikealla hetkellä saatu kakkupala.

Vierailija
7273/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lohkaisi fb:ssä osuvasti, että sananparren "kiertää kuin kissa kuumaa puuroa" voi nyt muuttaa muotoon "kiertää kuin Jakob kakkuvatia" :D :D :D

Ja joku kommentoi, että Jakobin suomen kielestä tuli täysin sujuvaa, kun iski pakkotilanne eli piti pyytää sitä kakkupalaa.  :)

Vierailija
7274/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiinien Everett on myös tehnyt reaktiovideon Karaokesta. Hän on samanlainen hihittelijä kuin ennenkin mutta hyvin sympaattisesti analysoi biisiä ja päätyy monessa arvauksessaan oikeaan, vaikka ei kieltä ymmärräkään.

Vierailija
7275/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin nyt sen Karaoken ja sehän oli hyvä. Jos jengi jäähallilla osaisi tuota laulaa, niin siitä tulisi hyvä yhteislaulu :D

Vierailija
7276/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klok som en bok, siis Axel. Mutta Guru Gosta se vasta viisas mies onkin.

Vierailija
7277/9279 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyvä päättää tämä ilta siihen alkuperäiseen Yoloon, ilman Jon Bon Jovia. :)

Vierailija
7278/9279 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelista on iso (maksullinen) juttu Hesarissa, tietysti Rääppöön tiimoilta. Hän kertoo ahtaasta miehen mallista ja omasta mieheksi kasvamisestaan.

Monet Rääppöön novellit perustuvat hänen havaintoihinsa ja kokemuksiinsa, esimerkiksi Saunavaltaistuin. Työkalupakin yksi kohtaus on suoraan hänen elämästään.

Hän on kiitollinen siitä, että sai ryhtyä taiteilijaksi, alalle, jota pidetään ei-miehisenä. Toisaalta hän on innostunut myös perinteisistä miesten jutuista, kuten remontoinnista, kun on huomannut, etteivät ne "oikeat miehetkään" kaikkea osaa ja YouTubesta voi opetella. 

Vierailija
7279/9279 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kello 10.18 KAJ Huomenta Suomessa kertomassa Karaokesta! Tuntuu kiinnostavan edelleen myös suomenkielistä mediaa. 

Vierailija
7280/9279 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se Axelin haastattelu https://www.hs.fi/taide/art-2000011541636.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme