Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (19710)

Vierailija
19701/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flrdomspoddenissa Jakob sanoi katselevansa itseään ulkopuolelta 99 % ajasta. En oikein tiedä mitä se tarkoittaa mutta ei kai sitä, että on maski.

Vierailija
19702/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan pihalla että mitä nää jutut jostain maskeista ja instapätkistä on. Ihme hämärää vihjailua. Sano suoraan jos on jotain sanottavaa.

Maski viittaa Fördomspoddeniin, jossa Jakob sanoi, että hänellä on naamio 99 % ajasta (ainakin julkisesti). Instapätkän selitin jo.

Monesti on kyse asioista, jotka KAJ itse on tuonut esiin jossain vaiheessa, mutta ihmiset eivät ole kiinnittäneet niihin huomiota. Osoitan muutenkin todistusaineistoa. Ihmiset saavat tehdä omat päätelmänsä.

Täällä oli talvella tai keväällä mies 61 tai joku sellainen, joka myös puhui asiasta. Ehkä on ollut muitakin. Ainakin muistan vihjailua. Mutta jos ei tajua, ei tajua. Jos tajuaa, niin tulee ehkä pehmeämpi lasku. Selkeästi moni on jo tajunnut, mutta ne eivät ole täällä. Minä keuhkoan täällä vain yksin, koska minun on vaikea ymmärtää sitä, että ihmiset eivät tajua. Ihmiset sanovat kuitenkin olevansa ihan älykkäitä, mutta tuntuvat heittävän aivot romukoppaan, kun KAJ'n fanittamisesta on kyse. 

Tämä nyt on tällaista, kun asiasta ei suoraan kerrota. Ei voi olla aivan 100 % varma, mutta ei voi myöskään puhua asiasta. 

Mutta vaikuttaisi, että KAJ haluaa lopulta itsekin ihmisten tajuavan.

Mä en kans nyt tajua. Vihjailetko, että Jakob on oikeasti ihan kusipää tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19703/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä nyt moni muukaan tajua. En ymmärrä, miksi KAJ ylipäätään haluaisi noin toimia, eli vihjailla epämääräisesti ja puolipiilotetusti jotain hähmäistä, jonka jäljillä joku kirjoittaja nyt olettaa olevansa. Miksi he sellaista tekisivät? Onko täällä joku salaliittoteoreetikko asialla... 

Minä ainakaan en näe heidän julkisuuteen näkyvässä toiminnassaan enkä käytöksessään mitään, mikä panisi miettimään, että jotain tosi outoa on menossa ja ennen pitkää jysähtää joku "pommi". Ja kun tätä sitten olisi kirjoittajan mukaan jatkunut jo pidemmän aikaa. Ehkä parasta jättää omaan arvoonsa nämä kommentit. 

Vierailija
19704/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä ainakin viittaan kintaalla tällaiseen hourehtimiseen. Jos on sanottavaa niin sanokoon ääneen, tuollaisesta epämääräisestä vihjailusta ei tule kukaan hullua hurskaammaksi.

Vierailija
19705/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tajuavan minkä?

"Hieman" salakähmäisiä viestejä sulla. Sori mutta tähän tekee nyt mieli kirjoittaa av:n vakiolausahdus: lääkkeet!!! Oletko muistanut ottaa ajallaan?'

Aika sekavaa settiä tänään joo...riemastuin, et mitäs jännää nyt, kun kesän maltillisten viestimäärien jälkeen purskahtanut pari sivua päivässä!? Viestejä lukiessa alkoikin tuntua, et on jossain ihmiskokeessa...pysyykö kärryillä jutuissa vai ei:D 

Vierailija
19706/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, jotka ovat missanneet viimeisen vuorokauden tapahtumat palstalla tai muuten vain tipahtaneet kärryiltä. Tiivistelmä, olkaa hyvä:

On löytynyt video, jossa Jakob ei hymyile.  Täten tiedämme, että oikeasti hän tupakoi, kännää sekä on armoton panomies. Varma tieto.

(Gunillat, järjestäytykää kiltisti jonoon odottamaan vuoroanne.)

Vierailija
19707/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, jotka ovat missanneet viimeisen vuorokauden tapahtumat palstalla tai muuten vain tipahtaneet kärryiltä. Tiivistelmä, olkaa hyvä:

On löytynyt video, jossa Jakob ei hymyile.  Täten tiedämme, että oikeasti hän tupakoi, kännää sekä on armoton panomies. Varma tieto.

Hahhahaa, repesin tälle :D Hyvä tiivistelmä!

Vierailija
19708/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda kokaiinia

Vierailija
19709/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Vierailija
19710/19710 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras viesti 😂

Joo, varmasti heissä on myös puolia, jotka eivät näy julkisuuteen. Itsekään en heitä mielestäni nosta jalustalle, vaikka ihailenkin heitä ja asioita mitä tekevät. Enkä mitenkään pöyristyisi, jos joskus vaikka suuttuvat, kännäävät, mitälie. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme