Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (6337)
Tässä teille rakkaat ystävät lisää ihmeteltävää. Tämä on nyt Se Dansgolv laivalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ennen tätä vuotta ollut aavistustakaan, että mun oma onneni voi joskus perustua siihen, että mä saan säännöllisesti nähdä jonkun toikkaroivan telkkari päässä. Onnellisena hymyillen.
Eikä hän edes toikkaroi vaan toteuttaa koreografiaa ja hoitaa hommansa niin kuin ammattilaisen kuuluukin, ajoittain improvisoiden tosin mutta aina laadusta tinkimättä ja lihaa säästämättä, aina.
KAJ ON ICEEN on enää kolme istumapaikkaa jäljellä sekä seisomapaikkoja.
Facen faniryhmä järjestää ennakko-, jonotus-, ja afterpartyja. Grusvägsboys ovat astuneet fanitiksen seuraavalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille rakkaat ystävät lisää ihmeteltävää. Tämä on nyt Se Dansgolv laivalta. :)
🤗😅
Hyvä video, kun näkee vähän paremmin tuota kokonaisuutta. No tämähän on Kevinin bravuuri tottakai, siinä missä YOLOkin! Ja Axelin liikkumista lavalla on aina niin kiva seurata. Parhaat muuvit! Ja Jakob tottakai aina iloinen. Kyllä tämä biisi livenä toimii pomminvarmasti! Eihän tuosta yleisön kiljumisesta meinaa tulla loppua 😄
Axelin lyhyt suomenkielinen haastattelu ilmeisesti sieltä Music Forumista on Tillsammans följer vi KAJ -ryhmän sivuilla. Voi olla että sama on hänen instassaankin, en tiedä...
Kertoi vaan kevään tapahtumista (kun kysyttiin mikä on yllättänyt), että suurin yllätys tietysti oli se, että pääsivät Euroviisuihin ja vieläpä Ruotsin edustajana, Yllätys oli myöskin se, että yleisö otti heidät niin hienosti vastaan kaikkialla. Ja kun kysyttiin, miten he ovat jaksaneet läpi tämän rumban, niin vastasi, että pitkä kokemus ja lepääminen - aina kun mahdollista - auttaa.
Eli lyhyesti samat asiat, mitä on ollut esillä jo moneen otteeseen. Kertoi myös lähtevänsä lomalle Italiaan ensi viikolla. Ja sen jälkeen mm. valmistautumista lokakuun konserttiin.
Varsinainen kulttuurin moniottelija tämä Axel, kun miettii. Hän on ollut ja on edelleen todella monissa projekteissa mukana. Esiintyy kyllä aina edukseen tilanteessa kuin tilanteessa.
Axelin puhetta on aina mukava kuunnella. (Ja laulua, ei sen puoleen.) Hänellä on jotenkin niin miellyttävä ääni ja puhetapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ennen tätä vuotta ollut aavistustakaan, että mun oma onneni voi joskus perustua siihen, että mä saan säännöllisesti nähdä jonkun toikkaroivan telkkari päässä. Onnellisena hymyillen.
Tämä on ollut yllätysten vuosi. Eipä sitä tosiaan vielä vuodenvaihteessa tiennyt, että 2025 alkaa fanittaa jotakuta, joka esiintyy kuvaputkitelevisio päähänsä juntattuna.
Joku kirjoitti tässä ketjussa joskus, että haluaisi tietää mitä ihmettä pojat sekoittavat aamupuuroonsa kun ovat niin aurinkoisia ja energisiä. Mutta minusta tuntuu että jotain meidänkin puuroon on sekoitettu. Tai ehkä juomaveteen, koska en juurikaan syö puuroa ja silti olen ihan 😍😍😍
Mua kiinnostaisi eniten tietää se, mitä Vöyrin juomaveteen oikein sekoitettiin vuosina 1992-1993, kun nuo kolme pantiin alulle. Ei selvästikään ole ihan samanlaiset geenit heillä kuin niin sanotulla normiväestöllä.
Joku kirjoitti tässä ketjussa joskus, että haluaisi tietää mitä ihmettä pojat sekoittavat aamupuuroonsa kun ovat niin aurinkoisia ja energisiä. Mutta minusta tuntuu että jotain meidänkin puuroon on sekoitettu. Tai ehkä juomaveteen, koska en juurikaan syö puuroa ja silti olen ihan 😍😍😍
Mua kiinnostaisi eniten tietää se, mitä Vöyrin juomaveteen oikein sekoitettiin vuosina 1992-1993, kun nuo kolme pantiin alulle. Ei selvä
Erika ja Käärijä ovat myös saman vuoden lapsia. Ilmassa on ollut ainakin erityistä energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi eniten tietää se, mitä Vöyrin juomaveteen oikein sekoitettiin vuosina 1992-1993, kun nuo kolme pantiin alulle. Ei selvä
Erika ja Käärijä ovat myös saman vuoden lapsia. Ilmassa on ollut ainakin erityistä energiaa.
Pahat lamavuodet ainakin oli tuolloin kuten nytkin. Ehkä nytkin kannattaisi laittaa lapsia alulle, kenellä sitten mahdollisuus on..
Vierailija kirjoitti:
Axelin lyhyt suomenkielinen haastattelu ilmeisesti sieltä Music Forumista on Tillsammans följer vi KAJ -ryhmän sivuilla. Voi olla että sama on hänen instassaankin, en tiedä...
Kertoi vaan kevään tapahtumista (kun kysyttiin mikä on yllättänyt), että suurin yllätys tietysti oli se, että pääsivät Euroviisuihin ja vieläpä Ruotsin edustajana, Yllätys oli myöskin se, että yleisö otti heidät niin hienosti vastaan kaikkialla. Ja kun kysyttiin, miten he ovat jaksaneet läpi tämän rumban, niin vastasi, että pitkä kokemus ja lepääminen - aina kun mahdollista - auttaa.
Eli lyhyesti samat asiat, mitä on ollut esillä jo moneen otteeseen. Kertoi myös lähtevänsä lomalle Italiaan ensi viikolla. Ja sen jälkeen mm. valmistautumista lokakuun konserttiin.
Varsinainen kulttuurin moniottelija tämä Axel, kun miettii. Hän on ollut ja on edelleen todella monissa projekteissa mukana. Esiintyy kyllä aina edukseen til
Axel myös sanoi kuinka saavat yleisöstään/faneista voimaa. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kulttuurin moniottelija tämä Axel, kun miettii. Hän on ollut ja on edelleen todella monissa pr
Hienoa, jos me voidaan antaa pojille vähän takaisin. Niin paljon mä olen saanut tänä vuonna voimaa heidän musiikistaan, etten olisi ikinä, ikinä uskonut. Valonsäteitä vaikeuksien keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kulttuurin moniottelija tämä Axel, kun miettii. Hän on ollut ja on edelleen todella monissa pr
Sen kyllä aistii ja huomaa, että he ammentavat yleisöstä energiaa. Heidän oma energiansa kasvaa ties kuinka monenteen potenssiin, kun yleisö on innolla mukana. Ja ovathan he sanoneet monessa yhteydessä, että yleisön palaute ja välitön vuorovaikutus on aivan keskeistä. No varmasti se on tärkeää jokaiselle esiintyvälle taiteilijalle. Mutta aivan mahtavasti pojat esityksissään aina antavat kaikkensa. Ja kaikista keikkavideoista päätellen myös yleisö antaa kaikkensa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kulttuurin moniottelija tämä Axel, kun miettii. Hän on ollut ja on edelleen todella monissa projekteissa mukana. Esiintyy kyllä aina edukseen til
Tuolla samaisella faceryhmän sivustolla on näköjään toinenkin haastattelu (englanniksi), jossa Axel pohtii, kuinka yhdistää "maailmanmaine" ja KAJ' n juuret sekä säilyttää oma identiteetti. Kiinnostavaa pohdintaa, kannattaa kuunnella.
Vihdoinkin Axelin Interview Challenge. Kevin ja Jakob suorittivat omansa keväällä.
https://www.instagram.com/reel/DO6KFHvCq1M/?utm_source=ig_web_copy_link…
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin Axelin Interview Challenge. Kevin ja Jakob suorittivat omansa keväällä.
Kevin: https://www.instagram.com/reel/DIwnBE0Ka4q/?utm_source=ig_web_copy_link…
Jakob: https://www.instagram.com/reel/DIWwgj4qaac/?utm_source=ig_web_copy_link
Minä olen Kajn fanituksen myötä alkanut nähdä unia ruotsiksi :-)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hienosti Axel vetää. Hän on vielä niin asiallisen näköinen, että kukaan ei ala epäillä mitään, toisin kuin esimerkiksi Jakobin tapauksessa... :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Kajn fanituksen myötä alkanut nähdä unia ruotsiksi :-)
Ihanaa, en olekaan ainoa! Mä heräsin yksi aamu täysin tyrmistyneenä siitä, että oli tullut vietettyä yö ruotsiksi. Ja olen siis niin umpisuomenkielinen kuin olla voi. :D
Heimani oli pojilla ollut mintissä laivallakin. :)
No en minäkään kyllä vuosi sitten olisi uskonut että kuuntelen ainoastaan ruotsinkielistä musiikkia. Enkä varsinkaan sitä, että käytän suurimman osan vapaa-ajastani tämän tietyn ruotsinkielisen yhtyeen kuunteluun, videoiden katseluun, uusien videoiden etsimiseen tai muuten vaan heidän ajattelemiseen.
ihan kreisiä. Pakko olla joku tauti.