Näytin miehelle minun koulukuvia ylä-asteelta joissa olen 13-15 vuotias, mies kommentoi kuinka seksikäs olin?!?
Eikö tuo ole aika sairasta, kommentoida lasta seksikkääksi?
Kommentit (23)
No, mites toisin päin... olisko se mies teininä ollut sun mielestä hyvän näköinen tai söötti tai komee....
Kun sä sit olit kuuma typy...
Lynkataan joukolla valkoiset heterot (miehet)
Mitäpä jos ajatteli itsensä samanikäiseksi?
Niinpä. Mietipä mitä se ukkos tietokoneella ja puhelimella puuhastelee. Todennäköisesti on noita ukkoja jotka jahtaavat teini-ikäisiä hatkanuoria ja ostavat seksiä kaljalla tai huumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset miehet voisivat lakata himoamasta lapsia.
Sairaampaa on kirjoittaa aiheesta aloitus.
No, nytpä tiedät, mitä mies miettii, kun harrastatte seksiä..
Ootteks te miehesi kanssa parikymppisiä?
Tiesikö minkä ikäinen olet kuvassa? Jotkut näyttävät tuossa iässä jo hyvinkin aikuisilta.
Skippasit sen kohdan missä vaihdoit tuosta siihen mitä päädyt kommentoimaan sitten. Ei sillä että olisi tapahtunut tietenkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Ottaako sun itsetunnon päälle, että miehistä osa on sikoja? Samaistutko heihin?
olitko ikäistäsi kypsempi- iso varustus, muu aikuismaisuus--monia nykyaikana 15 v keholtaan tosi naisia- toisaalta ei kiva, mutta henkisesti baabeilla leikkiviä penskoi.
niin -minkäs ikäsi nyt olette- jos sun jätkä 18v-- niin tajuaa kun niin lähellä sitä sun koulukuvaikää ja säkö nyt
kans 17-18 eli parin vuoden takaisia kuvia.
no muuten mikä oli tuolloin 13-15--olitko hyvin viaton-- et toiminut seksuaalisesti-lapsenomainen-
älä mäkätä sitten yhtään jos olit petting tai muissa hommissa tuolloin-- sen aistii kyllä heti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteks te miehesi kanssa parikymppisiä?
Mies on 33v ja itse olen 30v
AP
Tuskin näytit lapselta. Meikkiä naama täynnä.
Jos se mies ajatteli itsensä samanikäiseksi kuin sinä kuvassa.
Jätä se sika