Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (6337)

Vierailija
5721/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men tå öppnas en dörr, å on siir nain on aldri siitt förr...

Vierailija
5722/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

An kom in, ståo å så se omkring. Gick fram å fråga in brud: kanski fabbo får bjud?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karar i arbeit. "Ahhh."

Tajusin just, miksi pojat naamioituu lavalla noihin harmaisiin teryleeneihin. Nehän on suojavarustus (tosin ilmeisen tehoton).

Vierailija
5724/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että Bertel on Dan-Olen oikea ystävä vaikka hän muuten vähän kelmi onkin. Hänhän ihan aidosti halusi löytää Dan-Olelle naisen. Kertoi Eva-Lisalle tämän todelliset piirteet koska halusi näyttää ettei sellainen toimi naisten kanssa. Yllättäen löytyikin Dan-Olen vastakappale ja se oli menoa. Hänhän auttoi Dan-Olea rohkaistumaan, jotta tänä sai Kuckelikuullaan kilpakosijan peräytymään.

Muutenkin Bertelillä on sydän paikallaan. Hän pelasti Benjaminin ja Julian myrsky-yönä.

Vierailija
5725/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karar i arbeit. "Ahhh."

Tajusin just, miksi pojat naamioituu lavalla noihin harmaisiin teryleeneihin. Nehän on suojavarustus (tosin ilmeisen tehoton).

Karar i arbeit on kyllä niin kuuma kappale livenä että huh🥵

Vierailija
5726/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Laivan palokunta oli epäilemättä koko ajan asemissa heti kulissien takana. In case.

Vierailija
5727/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I fall, i fall", kuten Eva-Lisa sanoi pitkistä kalsareistaan. :)

Vierailija
5728/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva nähdä Axel kiltin hahmon roolissa.

Kurt on ilkeä ja kohtelee poikaansa ja kylänsö asukkaita todella huonosti. Bertelistä en oikein tiedä. Jotkut kutsuu häntä pahikseksi, mutta sellaisena en häntä näe. Hän toimii kyllä aika ikävästi Dan-Olea kohtaan. Puhuu ikävästi ja vähättelevästi Dan-Olelle, joka on ilmeisesti aina tottunut olemaan se joka setvii Bertelin aiheuttamia sotkuja. Sekin, miten meni huomatessaan Dan-Olen kiinnostuksen kertomaan Eva-Lisalle kaikki Dan-Olessa huonona näkemänsä puolet.

Tuohan liittyy siihen, että edellisen epäonnistuneen iskuyrityksen (jossa Bertel puhui suomea ja lupasi Dan-Olen tanssivan vaikka tulisen tankotanssin) jälkeen Dan-Ole pyysi, että Bertel puhuisi totta. Ja Bertel lupasi kokeilla sitä seuraavan naisen kohdalla.

Vierailija
5729/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi vertailla, mutta nauratti lukea näyttelijä Antti Holman kommentteja eräästä toisesta suomalaisesta kolmihenkisestä bändistä, joka nauttii suursuosiota. 

KAJta ei voi koskaan, ikinä syyttää kappaleidensa samankaltaisuudesta, mutta tämä toinen bändi, jonka kaikki arvaa, taitaa generoida biisinsä ns. vakioasetuksilla.

Lähde: Iltalehti:

"Los Angelesissa asuva Holma kertoo ajaneensa kesällä Suomessa autoa samalla kuunnellen radiota, jossa soitettiin bändin biisejä. Hän ei ollut kovin vakuuttunut suosikkibändin musiikista.

Se kuulostaa siltä, kun robotti ja tekoäly olisivat menneet kahdestaan biisintekoleirille Espooseen Sokos Hotelliin sviittiin ja juoneet siellä Päärynä light -siideriä siihen asti, että biisejä alkaa tulla, Holma täräyttää."

Vierailija
5730/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holma on kyllä yhtä terävä ja hauska kuin Kaj'n pojat, arvostan.

Vierailija
5731/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aivan Kaj-kuplassa eilisillasta lähtien (tai no, keväästä asti.........). Katsoin eilen illalla ekaa kertaa Gambamärkin ja heti putkeen Celesten reaktiovideon siitä ja sitten vielä liudan Grim Groovesin reaktiovideoita eri biiseistä. Kello oli siinä vaiheessa jo niin paljon, etten aloittanut katsomaan Grimin Gambamärk-videoita, mutta varmasti katson senkin jossain vaiheessa. Nukkumaan meno venähti yön pikkutunneille ja tänään aamupalalla Katsoin Celesten KAJ10-videon, jonka olen katsonut jo kerran aiemminkin, mutta nyt vielä uudelleen.

Olen itkenyt ja nauranut ja ollut ties missä tunnetiloissa!

En ole mikään suuri musikaalien ystävä, joten mulla jäi tuo Gambamärkin katsominen näinkin pitkälle, vaikka koko ajan olen ajatellut sen jossain vaiheessa katsovani. Aikuiselämässä ei vaan aina ole aikaa sellaiseen keskittyneeseen katsomiseen, ja se on sitten jäänyt, kunnes nyt oli

Mä en ennen edes tiennyt sellaisesta ilmiöstä kuin reaktiovideot, mutta nyt olen kovasti tykästynyt sekä Celesten että Grimin Gambämark-arvioihin. Celeste on mukana niin koko sielullaan ja sydämellään ja antaa kaikkien tunteidensa näkyä (hän on muuten itse kertonut olevansa neurokirjolla ja siksi ehkä reagoivansa toisin kuin niin sanotut normot; tämä on hyvä pitää mielessä). Celeste myös pääsee hienosti sisään henkilöhahmoihin ja Gambämarkin maailmaan.

Grim taas ei ole kovin emotionaalinen eikä heittäydy samalla lailla, mutta hän on musiikin ammattilaisena todella hyvä analysoimaan sitä puolta. Hänestäkin aistii, kuinka hän nauttii esityksestä aivan vilpittömästi.

Vierailija
5732/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset Celesten ja Grimin videoista. Ja enhän mä voinut olla katsomatta sitä Grimin Gambämark-videota heti tänään, joten käytännössä koko viikonloppu on mennyt aivan Kaj- ja Gambämark-kuplassa! Miten tästä selviää taas huomenna töihin ja arkeen ja kunnialliseksi veronmaksajaksi... 😱 Kaikki alkoi viattomasta Bara bada bastun satunnaiskuuntelusta ja tässä sitä nyt ollaan... annoin Kaj'lle pikkusormen ja se vei koko käden! 🤷

t. Se, joka vasta nyt katsoi Gambämarkin 😅

PS. Karar i arbeit & Dansgolv & Kevin 🔥🔥🔥 Härregud!!! Ei auta teryleenit, ei.

Vierailija
5733/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset Celesten ja Grimin videoista. Ja enhän mä voinut olla katsomatta sitä Grimin Gambämark-videota heti tänään, joten käytännössä koko viikonloppu on mennyt aivan Kaj- ja Gambämark-kuplassa! Miten tästä selviää taas huomenna töihin ja arkeen ja kunnialliseksi veronmaksajaksi... 😱 Kaikki alkoi viattomasta Bara bada bastun satunnaiskuuntelusta ja tässä sitä nyt ollaan... annoin Kaj'lle pikkusormen ja se vei koko käden! 🤷

Juu ei auta mikään suojavarustus, vaikka Jakob välillä vie sen suorastaan äärimmäisyyksiin. :D

Vierailija
5734/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on totta kaj aina pettynyt, kun joku biisi jää setistä pois. Mutta minkäs mahdat, heidänhän pitäisi vetää puolen vuorokauden keikka, jotta kaikki mahtuisi mukaan. Itse haluaisin aina kuulla Älska en gubbin ja Ängeln i e-postenin, enkä niin välittäisi Dansgolvista. Ei ole silti ongelma niin kauan kuin on olemassa levyt ja netti, joista voi aina kuunnella just sitä mitä kulloinkin tekee mieli. :)

Niin suuria yleisöreaktioita saanut kyllä Dansgolv että aika typerää olisi jättää se pois seuraavalla kiertueella. Kuulemani mukaan lähes joka keikalla jolla Dansgolv on vedetty se on saanut selkeästi suurimmat suosionosoitukset (jos BBB:tä ei lasketa). 

Ainakin tuossa laivavideossa yleisö sekoaa aivan täysin tästä biisistä! 

Vierailija
5735/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Kom ti byin on pannut laivayleisön polvilleen, kuinkas muutenkaan. Se ei musta ole pelkästään Vöyrin kansallislaulu, se on koko Suomen maaseudun kansallislaulu. Mulla maaseudun tytöllä on pala kurkussa aina kun sen kuulen.

Vierailija
5736/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei auta mikään suojavarustus, vaikka Jakob välillä vie sen suorastaan äärimmäisyyksiin. :D

En oo koskaan nähnyt ketään noin iloista ihmistä telkkari päässä. Ja Jacob on aina yhtä onnellisen näköinen telkkarissaan.

Ei sillä, en ole koskaan nähnyt ketään muuta telkkari päässä, mutta silti mua joka kerta naurattaa, kun yksi hymyilee aina onnellisena telkkareineen.

Vierailija
5737/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Kom ti byin on pannut laivayleisön polvilleen, kuinkas muutenkaan. Se ei musta ole pelkästään Vöyrin kansallislaulu, se on koko Suomen maaseudun kansallislaulu. Mulla maaseudun tytöllä on pala kurkussa aina kun sen kuulen.

Tää on niin mestarillisen hieno biisi! 

Vierailija
5738/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on totta kaj aina pettynyt, kun joku biisi jää setistä pois. Mutta minkäs mahdat, heidänhän pitäisi vetää puolen vuorokauden keikka, jotta kaikki mahtuisi mukaan. Itse haluaisin aina kuulla Älska en gubbin ja Ängeln i e-postenin, enkä niin välittäisi Dansgolvista. Ei ole silti ongelma niin kauan kuin on olemassa levyt ja netti, joista voi aina kuunnella just sitä mitä kulloinkin tekee mieli. :)

Niin suuria yleisöreaktioita saanut kyllä Dansgolv että aika typerää olisi jättää se pois seuraavalla kiertueella. Kuulemani mukaan lähes joka keikalla jolla Dansgolv on vedetty se on saanut selkeästi suurimmat suosionosoitukset (jos BBB:tä ei lasketa). 

Ainakin tuossa laivavideossa yleisö sekoaa aivan täysin tästä biisistä! 

Sekosi kyllä niin, että Keviniä nauratti biisin jälkeen jopa melkein epäuskoisen oloisena.  Näytti miettivän, että yleisö on seonnut lopullisesti.😂

Vierailija
5739/6337 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ennen tätä vuotta ollut aavistustakaan, että mun oma onneni voi joskus perustua siihen, että mä saan säännöllisesti nähdä jonkun toikkaroivan telkkari päässä. Onnellisena hymyillen.

Vierailija
5740/6337 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ennen tätä vuotta ollut aavistustakaan, että mun oma onneni voi joskus perustua siihen, että mä saan säännöllisesti nähdä jonkun toikkaroivan telkkari päässä. Onnellisena hymyillen.

Tämä on ollut yllätysten vuosi. Eipä sitä tosiaan vielä vuodenvaihteessa tiennyt, että 2025 alkaa fanittaa jotakuta, joka esiintyy kuvaputkitelevisio päähänsä juntattuna.

Joku kirjoitti tässä ketjussa joskus, että haluaisi tietää mitä ihmettä pojat sekoittavat aamupuuroonsa kun ovat niin aurinkoisia ja energisiä. Mutta minusta tuntuu että jotain meidänkin puuroon on sekoitettu. Tai ehkä juomaveteen, koska en juurikaan syö puuroa ja silti olen ihan 😍😍😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi