Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (5182)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se haastattelu, jota Wasa teaternin tämänkesäisessä näyttelyssä esitettiin. En ollut aiemmin löytänyt YouTubesta.
Kiitos tästä! Miten maanläheisiä realisteja he ovatkaan. Selväjärkistä puhetta suunnitelmien ja visioiden toteuttamisesta: ei pakkomielteistä menestymistä, ei liiallista päämäärähakuisuutta jossa unelmien tavoittelu veren maku suussa syrjäyttää elämisen.
(Ja Jakob on aivan syötävän suloinen pitkähiuksisena.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tapana arvioida ihmisten stailausvalintoja, mutta yrittiköhän Kevin tuolla patakampauksella hillitä suunnatonta viehätysvoimaansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tapana arvioida ihmisten stailausvalintoja, mutta yrittiköhän Kevin tuolla patakampauksella hillitä suunnatonta viehätysvoimaansa...
Jatkan tästä itse. Se on tietysti tässä Dan-Olan kampaus, mutta hän käytti sitä itse vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan tästä itse. Se on tietysti tässä Dan-Olan kampaus, mutta hän käytti sitä itse vuosikausia.
Paljon mahdollista, naisia tullut ovista ja ikkunoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin tyypillistä Kaj'ta, että niin tyrmäävän komea mies kuin Kevin säännöllisesti esiintyy aivan hölmöissä (Mäskis-Gunnar) tai täysin reppanoissa (Freppa, Dan-Ole) osissa. Ovat ilmeisesti oivaltaneet, että jos hänet pantaisiin salskean romanttisen sankarin rooliin, konserttisalit ja teatterit syttyisivät tuleen jo ennen kuin esitys ehtisi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta ne naiset on kyllä ystävällisen kohteliaasti käännytetty takaisin. Kevin on niin yhden naisen mies kuin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta ne naiset on kyllä ystävällisen kohteliaasti käännytetty takaisin. Kevin on niin yhden naisen mies kuin voi olla.
Patakampaus on ollut osa sitä käännyttämistä.
No, myös Axel ja Jakob on häkellyttävän komeita miehiä, joten heillä on joka roolituksessa aika vaikea valinta. Nuo kolme olisivat pärjänneet pelkällä lahjakkuudellaan ja karismallaan, vaikka olisivat sattuneet syntymään ämpäri päässä -tyyppeinä. Mutta kun sen kaiken osaamisen päälle sitten vielä lisätään miellyttävä luonne ja puoleensavetävä ulkonäkö, niin...
Jotenkin niin tyypillistä Kaj'ta, että niin tyrmäävän komea mies kuin Kevin säännöllisesti esiintyy aivan hölmöissä (Mäskis-Gunnar) tai täysin reppanoissa (Freppa, Dan-Ole) osissa. Ovat ilmeisesti oivaltaneet, että jos hänet pantaisiin salskean romanttisen sankarin rooliin, kon
Eugen Schaumanin rooli Eugens Elevenissä oli kyllä sankariosastoa. Taisi olla joku joulukalenterin luukku, mutta en nyt löydä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että Joel hitusen ylinäyttelee Mikaelina. Mutta ymmärrettävää ja anteeksiannettavaa, eihän hän ammattinäyttelijä ole. Innostuu vaan vähän liikaa omasta tekstistään. :)
Kokonaisuutena Halln on kyllä huippusuoritus. Olen katsonut sen nyt monta kertaa ja löytänyt joka kerran uusia vivahteita. Ja tietyt kohtaukset naurattaa joka kerran yhtä makeasti, kestävät kulutusta yhtään laimentumatta.
Ainut asia mikä itseäni häiritsee, niin on se huutaminen. Suomenruotsalaiset ohjelmat monasti ovat sitä huutamista. Se huutaminen on myös kun KAJ.ta odotellaan lavalle, niin esitellään kuulutellaan ja huudetaan heidät lavalle.
Se on rääkymistä. KAJfanina jouduin tv-sarjassa peittämäön korvat tämän Joelin kohdalla. Mutta muissakin suomenruotsalaisissa sarjoissa huudetaan.
🙉
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se haastattelu, jota Wasa teaternin tämänkesäisessä näyttelyssä esitettiin. En ollut aiemmin löytänyt YouTubesta.
KIITOS isoilla kirjaimilla! Tämä on paras ja sympaattisin Kaj-haastattelu ikinä, ja olen nähnyt/kuullut aika monta. Vaatimattomuuden ja nöyryyden maailmanmestarit sorvin ääressä. Tuolta pohjalta kun ponnistaa, ei ole ihme, että pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS isoilla kirjaimilla! Tämä on paras ja sympaattisin Kaj-haastattelu ikinä, ja olen nähnyt/kuullut aika monta. Vaatimattomuuden ja nöyryyden maailmanmestarit sorvin ääressä. Tuolta pohjalta kun ponnistaa, ei ole ihme, että pääsee pitkälle.
Kevin: Ne, jotka ovat vaikuttaneet eniten minun unelmiini, istuvat tässä vieressäni. Voiko sen kauniimmin sanoa ystävistään ja työtovereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin: Ne, jotka ovat vaikuttaneet eniten minun unelmiini, istuvat tässä vieressäni. Voiko sen kauniimmin sanoa ystävistään ja työtovereistaan.
Aivan fantastinen haastattelu! Miten viisaita nuoria miehiä. Ja tuo positiivisuus ja oikeanlainen nöyryys mikä heistä huokuu! Ruotsalaiset monesti kuvaavat KAJ'ta sanalla "jordnära", mikä minusta osuu aivan oikeaan. Minä ainakin suon näille kolmelle ystävykselle kaiken sen suosion, arvostuksen ja kunnian mitä he jo ovat ansainneet ja vieläkin enemmän. Toivon, että heillä on menestyksekkäitä vuosia edessä vielä monta. On sydäntä lämmittävää nähdä, miten he ovat voineet toteuttaa omaa polkuaan ja omia unelmiaan, ja tehdä sitä työtä, mitä ovat aina halunneet. Kiitos KAJ!
Kyynelet silmissä ja pala kurkussa katsoin tuon haastattelun. Todellakin maanläheisiä poikia, jotka muistavat juurensa. Jo tuolloin alle kolmekymppisinä heillä on käsittämättömiä saavutuksia, mutta heistä itsestään parasta on ollut saada tutustua kaikkiin niihin "hienoihin ihmisiin ja upeisiin kollegoihin", jotka ovat heitä kannustaneet ja joiden kanssa heillä on ollut kunnia tehdä työtä.
Kiitokset teille KAJ kaikkien meidän puolesta, joilla on ollut kunnia päästä teidän yleisöksenne.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin tyypillistä Kaj'ta, että niin tyrmäävän komea mies kuin Kevin säännöllisesti esiintyy aivan hölmöissä (Mäskis-Gunnar) tai täysin reppanoissa (Freppa, Dan-Ole) osissa. Ovat ilmeisesti oivaltaneet, että jos hänet pantaisiin salskean romanttisen sankarin rooliin, kon
Eugen Schaumanin rooli Eugens Elevenissä oli kyllä sankariosastoa. Taisi olla joku joulukalenterin luukku, mutta en nyt löydä sitä.
No, poikkeus vahvistakoon säännön. Eugen oli toki sankari (joskaan ei romanttinen), ja Kevin istui rooliin kuin hansikas. Vielä jäämme odottamaan hänen näkemistään Romeona jollekin onnekkaalle Julialle. :)
Seuraan somekeskustelua KAJhin liittyen monissa kanavissa. Olen huomannut, että jokaisella pojista on omat kannattajakuntansa. Täällä Kevin vaikuttaa suosituimmalta ja Axel vähiten suositulta, mutta varsinkin Tiktokissa tuntuu olevan paljon Axelin faneja. Se on vähän paradoksaalista, koska Tiktok mielletään nuorten foorumiksi ja alun perin Axelista vitsailtiin että hän on sellainen luokanopettajien suosikki. Itse pidän kaikista paljon, mutta kyllä Jakob on mielestäni vetoavin noin miestyyppinä. Hyvä vaan, että suosiota jakautuu tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kas tuolla, kohdasta 2:48 alkaen:
Ei kai täällä kukaan kolmikosta ole sen "suositumpi" kuin kaksi muuta? Kun ketjua selaa, kommenteissa ihaillaan tasapuolisesti milloin Kevinin, milloin Axelin ja milloin Jakobin lahjakkuutta ja osaamista. Ainakaan mä en osaisi nimetä yhtään heistä suosikikseni, kaikki ovat tasan yhtä upeita (ja niin ilmeisesti myös monen muun mielestä). Sitä paitsi Kaj on kokonaisuus ja sellaisena enemmän kuin osiensa summa.
Mun silmissä kaikki kolme ovat ihan samaa miestyyppiä eli älykköjä. Joka on just se tyyppi, joka muhun kolahtaa. Mutta hienoa, että jokainen löytää heistä jokaisesta jotain.