Uskallatko olla ihmisten kanssa tekemisissä?
En ole terästä. Täytyy olla vahva, että kestää ihmisiä. Herttaisinkin ihminen tuottaa lopulta pettymyksen ja alkaa ilkeäksi.
Kommentit (12)
Ehkä sulla oli jotain osuutta siihen asiaan, jos herttaisesta tuli lopulta ilkeä?
Uskallan mutta naapureiden kanssa en enää halua. Etsin juttuseuraa muualta. Mukavin keskustelu aikoihin oli täysin ventovieraan miehen kanssa prisman penkillä. Odoteltiin molemmat 24 pesukoneen pyörähtämistä. Huomasin että on vielä toivoa... mukavia ja aitoja ihmisiä on vielä olemassa. Unohdin sen itseään täynnä olevien naapureiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ihmiset alkavat tuntua ilkeiltä, mitä sinä olet tehnyt heille? Yleensä ihmiset eivät ole ilkeitä ilman syytä.
Aika usein ovat. Sivusta
Uskallan, mutta en kiinny heihin liikaa
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ihmiset alkavat tuntua ilkeiltä, mitä sinä olet tehnyt heille? Yleensä ihmiset eivät ole ilkeitä ilman syytä.
Ei ilkeä tarvitse syytä. Riittää että toinen on erilainen kuin hän. Köyhempi rikkaampi työtön töissä lapseton äiti eronnut leski... erilaisuus riittää (sivusta). ... sen huomaa jo tällä palstalla.
Uskallan ja olen mielelläni tekemisissä ja tutustun uusiin ihmisiin. Toki en hyväksy kaikkia kavereiksi. Inhoan konflikteja ja pahansuopuutta. Onneksi lähellä on hyviä ihmisiä töissä ja vapaa-ajalla.
Uskallan toki, kartan silti suosiolla väkivaltaisia valehtelijoita ja muita arvaamattomia ja epäluotettavia ihmisiä.
Pakko kai se on jos meinaa pillua saada.
Uros
monet änkevät juttelemaan viikkojen päästä alkavat narskuilemaan minun mielestä , ei todella kiinnosta heidän vali vali nyky hallitus, rahat eivät riitä, kallista.vanhat koulu kaverit 60v ajalta ovat luotettavia. vinksahtaneet karsittu pois.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se on jos meinaa pillua saada.
Uros
Oletko sinä se, joka harkitsi itsemurhaa?
lässyn lässyn minä minä minä eivät kiinnosta