Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (5093)

Vierailija
5081/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celeste Bughilta on juuri ilmestynyt Halln osa 2 -reaktiovideo. Sattuipa sopivasti, katsoin ykkösosan vihdoin eilen illalla ja harmittelin kun kakkososaa ei vielä ollut. No nyt on! Tiedänkin jo mitä katson tänä iltana. 🙂

t. tyyppi, joka ei yleensä reaktiovideoista perusta

Vierailija
5082/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Celeste Bughilta on juuri ilmestynyt Halln osa 2 -reaktiovideo. Sattuipa sopivasti, katsoin ykkösosan vihdoin eilen illalla ja harmittelin kun kakkososaa ei vielä ollut. No nyt on! Tiedänkin jo mitä katson tänä iltana. 🙂

Mä katsoin sen juuri ja se oli niin hyvä! Siis sekä sarja että reaktio.

Pakko saada sarjaan toinen kausi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain katsottua Celesten videon ja katson kohta uudestaan. Halln on niin superhyvä ja Celesten reaktiovideo (erityisesti tämä kakkososa) mahtava. Itkin ja nauroin yhtä hysteerisesti kuin hänkin. Axelin tarinankerronta ja Jakobin näytteleminen on tyrmäävä yhdistelmä. Tämä Halln pitäisi ehdottomasti palkita Vuoden kotimaisena sarjana.

Vierailija
5084/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sain katsottua Celesten videon ja katson kohta uudestaan. Halln on niin superhyvä ja Celesten reaktiovideo (erityisesti tämä kakkososa) mahtava. Itkin ja nauroin yhtä hysteerisesti kuin hänkin. Axelin tarinankerronta ja Jakobin näytteleminen on tyrmäävä yhdistelmä. Tämä Halln pitäisi ehdottomasti palkita Vuoden kotimaisena sarjana.

Joel Rönn on toinen käsikirjoittaja. Usein puhutaan vaan että Axelin käsikirjoittama. Minkäköhänlainen roolijako heillä on ollut käsikirjoituksessa?

Vierailija
5085/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo bongata ainakin Joelin kirjoittamat repliikit, eli ne karkeimmat. Axel ei ikinä käyttäisi tiettyjä sanoja eikä sanontoja. Mutta kahden erityyppisen kirjoittajan aikaansaama lopputulos on kyllä huikea.

Vierailija
5086/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo bongata ainakin Joelin kirjoittamat repliikit, eli ne karkeimmat. Axel ei ikinä käyttäisi tiettyjä sanoja eikä sanontoja. Mutta kahden erityyppisen kirjoittajan aikaansaama lopputulos on kyllä huikea.

Jostain sain sellaisen käsityksen että osa jaksoista olisi Axelin ja osa Joelin kirjoittamia. Tarkoitatko karkeimmilla niitä Gunin juttuja?

Vierailija
5087/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan alatyylisiä sanoja, joita Joel käyttää esimerkiksi Lidret-ohjelmassaan. Erittäin alatyylisiä. Mutta myös ne Gudrunin jutut kuulostaa aika lailla Joelilta, samoin Mikaelin totaalisen epäkorrektit äijäasenteet ja -lausahdukset. Storylinen pitää tietysti olla yhteinen, mutta mä kuvittelisin, että myös jaksot on kirjoitettu yhdessä eikä niin, että yksi yhden jakson ja toinen toisen.

Jona ja Tommy hahmoina taas kuulostaa ihan Axelilta. Tommyhän on Freppa 2 ja Tommyn äiti Marlene 2.

Vierailija
5088/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan alatyylisiä sanoja, joita Joel käyttää esimerkiksi Lidret-ohjelmassaan. Erittäin alatyylisiä. Mutta myös ne Gudrunin jutut kuulostaa aika lailla Joelilta, samoin Mikaelin totaalisen epäkorrektit äijäasenteet ja -lausahdukset. Storylinen pitää tietysti olla yhteinen, mutta mä kuvittelisin, että myös jaksot on kirjoitettu yhdessä eikä niin, että yksi yhden jakson ja toinen toisen.

Jona ja Tommy hahmoina taas kuulostaa ihan Axelilta. Tommyhän on Freppa 2 ja Tommyn äiti Marlene 2.

Saatat olla oikeassa, mutta itse ajattelen, että kyllä Axeliltakin tarvittaessa irtoaa epäkorrektia ja sovinistista tekstiä. Tommy tosiaan on kuin Freppa mutta muilta Vörjeansin pojilta tulee varsin alatyylistä tekstiä.

Vierailija
5089/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Vörjeansin pojilta tulee värikästä tekstiä, mutta kiertoilmausten kautta. He(kään) eivät käytä v-sanaa, k-sanaa, h-sanaa ja niin edelleen. Mutta Joel pudottelee niitä esimerkiksi Lidretissä koko ajan, samoin kuin Hallnin Mikael ja vähäisemmässä määrin myös Emilia. Ja feministinen he/him-Kungfutse-Jona-Jakob säpsähtää joka kerran. :)

Vierailija
5090/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh, täytyypä katsoa mahdollisimman pian, eka osa ainakin oli tosi hauska.

Vierailija
5091/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noiden muiden artistien keikkoihin tulee, niin mä olin tuossa pari viikkoa sitten Ultra Bran keikalla. Se oli kyllä upea keikka, esiintyivät hienosti ja oli tosi hauskaa. Mutta heiltä ei kyllä irronnut yhtään sellaista yleisön mukaan ottamista, ja välispiikit oli tosi olemattomia. Vähän yllätyinkin kuinka vähän suoraan huomioivat yleisöä, kun ovat kuitenkin kokeneita esiintyjiä. Eipä silti, ei kaikkien artistien tarvitsekaan olla samasta puusta veistettyjä. Mutta jotenkin kyllä omassa mielessä korostui se, että Kajlla tämä puoli on kyllä selkeä vahvuus, se yleisön huomioiminen ja lavakarisma.

Vierailija
5092/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tuota Ultra Bran keikkaa tv:stä puolella silmällä ja ajattelin ihan samaa. Heistä ei välittynyt mitään sellaista lavalla olemisen iloa, yleisön huomioimista tai spontaaniutta. Melkein tuntui kuin olisivat pakotettuina siellä lavalla, sellaisella "mä olen vaan töissä täällä" -asenteella. Ei kyllä sytyttänyt millään tavalla.

Tämä fiilis korostui varmaan entisestään, kun oli juuri katsonut Djurönäset-videoita... 🔥🔥🔥

Eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
5093/5093 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia. Seesar XL vahvisti suorassa lähetyksessä YouTubessa, että he kirjoittavat parhaillaan Halln toista tuotantokautta. Hän ei maininnut, ovatko Axel vai Jakob mukana.