Mut jätetty täysin yksin elämässä vaikka en ole kellekään näille tutuille tehnyt mitään
Mulla ei ole ketään tukena elämässä. Mulle on tehty väärin ja ihmiset valinneet puolensa. Ja ollaan hyvää pataa menestyjien kanssa
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen?
Ap
No trollaat täällä tietty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen?
Ap
No trollaat täällä tietty
Mä en tiedä mitä se edes tarkoittaa? Valaisetko mitä tarkoitat? Eikö tää ole keskustelupslsta? Mitä itse täällä teet.
Ap
Ei kaikki minunkaan kanssa tahdo olla. Mene kylään, se auttaa,a😀
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki minunkaan kanssa tahdo olla. Mene kylään, se auttaa,a😀
Ei tee mieli mennä kun on valittu puoli joka on mua vastaan..
Ap
Sun täytyy asua jossain kuppaisessa kunnassa, kun on noin vaikeaa.
Ei tuosta aloituksesta sa selvää. Etsi uusia ihmisiä jos entiset ihmissuhteet ei toimi.
Et ole tehnyt mitään. Ehkä se on syy. Positiivisia tekoja kannattaa aina tehdä.
Sun olis pitänyt olla hiljaa niistä narsisteista. Nyt sut tapetaan, kuolleeseen ruumiiseen yhdytään, se videoidaan ja pistetään Krissen onlyfansiin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt mitään. Ehkä se on syy. Positiivisia tekoja kannattaa aina tehdä.
Nii ehkä liika kiltteys on rangaistavaa
Ap
Ymmärrän tunteen. Itse tein kymmenisen vuotta sitten radikaalin ratkaisun työelämässäni ja iso osa senaikaista ystäväpiiriäni muuttui kylmän piikitteleväksi ja kovinkin kaikkitietäviksi, mikä olisi minulle parasta tulevaisuudessa. Ehdottelivat vaihtoehtoja, joita eivät itse missään tapauksessa omassa elämässään tekisi, mutta minulle tuntuisi olevan sopivaa. Tämä toki sai aikaseksi välien hiljalleen hiipumisen ja osan kanssa kokonaan päättymisen. Aikuisiällä menee pidempi aika uusien 'omien' ihmisten löytämiseksi ja tämä prosessi on samalla tervettä itsetutkiskelua ja tavallaan rajojen vetämistä, kuinka lähelle jatkossa muita ihmisiä päästää. On vapauttavaakin katsella etäisyyden päästä vanhoja kuvioita ja miettiä, että kyllä ihminen on herkästi ihmiselle susi, kun joku poikkeaa 'ruodusta'.
Mitä mä teen?
Ap