Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on yksi lisämauste, josta ei ole taidettu paljon puhua. Ei voi olla ihan tyhmä, jos kykenee tuommoisiin juttuihin. Ymmärtäisin kuution, mutta että höpöttää samaan aikaan...
Tää on Jakobin taidonnäyte kun ratkoo rubikin kuutiota haastattelun lomassa. Ja hymyn kanssa. Iloinen älykkö. 🥰
Siis mullahan oli pakkomielle tästä rubiikinkuutiovideon katselemisesta. Avauduinkin siitä täällä ja harmittelin kun ei löydy versiota ilman nopeutusta. Jakob on jotenkin niin valloittava tässä videossa. Nyt en ryhdy uudestaan katsomaan, etten jää taas koukkuun.
Mä oon taasen koukussa videoon missä on Jakobin kuuma tanssi. Jokainen pojista teki oman videon lempiviisusta. Jakobilla on kaikkien aikojen lempiviisu Wild dances Ruslana. Se tanssi ja villi tanssiminen vie mukanaan. Enää en uskalla sitä katsoa, kun en osaa lopettaa... 🤭🥹🔥
Kävittekö muuten kukaan Wasa teaternin näyttelyssä ja mitä piditte jos kävitte?
Mä tein kesälomareissun Vaasaan oikeestaan ihan vaan tän takia ja kävin samalla pyörimässä Vöyrissäkin. En tosin tehnyt siellä mitään facesta nähtyjä fanijuttuja.
Näyttely oli mun mielestä tosi kiva. Oli mukava nähdä kaikki ne rekvisiittajutut ja siellä oli myös aika pitkä haastatteluvideo, jota en ollut muualla nähnyt. Häpeäkseni en saanut ruotsin kielen hanoja auki vaan asioin tiskillä suomeksi, vaikkei siinä montaa sanaa tarvinnut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kesälomareissun Vaasaan oikeestaan ihan vaan tän takia ja kävin samalla pyörimässä Vöyrissäkin. En tosin tehnyt siellä mitään facesta nähtyjä fanijuttuja.
Näyttely oli mun mielestä tosi kiva. Oli mukava nähdä kaikki ne rekvisiittajutut ja siellä oli myös aika pitkä haastatteluvideo, jota en ollut muualla nähnyt. Häpeäkseni en saanut ruotsin kielen hanoja auki vaan asioin tiskillä suomeksi, vaikkei siinä montaa sanaa tarvinnut sanoa.
Ehkiä tämä haastattelu. Oikein kiinnostava.
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkiä tämä haastattelu. Oikein kiinnostava.
%3D%3D
Se ei ollut toi. Olen tuonkin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin! Oli ihana näyttely, fiilistelin siellä koko rahan edestä. Ja räjäytin asiakaspalvelijoille koko ruotsipankkini. He näyttivät iloisilta mutta ehkä hitusen hämmästyneiltä myös. Kiihkeän ilmehdintäni perusteella luulivat mahdollisesti pulputustani vironkieliseksi avunhuudoksi.
Tää näyttely on muuten vielä vähän aikaa avoinna, viimeinen aukiolopäivä 31. elokuuta. Jos joku sattuu siellä päin liikkumaan, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus pääsen paikan päälle Kaj'n konserttiin, mielellään eturiviin, lupaan hymyillä alusta loppuun asti kuin Majvor. Katsotaan sitten, kenellä pitää pokka ja kenellä ei.
Muista sitten laittaa itsesi Majvorin näköiseksi hääpukua, kampausta ja silmälaseja myöden. Axelillakin voisi pokka mennä.
Ilman muuta. Olen valmistautunut kirpparikierrokseen. Tuollaiset lasit mulla löytyy kaapista mummon perintönä jo valmiiksi. Jos satutte samalle keikalle, tunnistatte mut kyllä. Viimeistään hymystä.
Nå jaa, pitäisiköhän pukeutua keikalle Eva-Lisaksi? Tosin kiharani ovat ruskeat eivätkä kultaiset, eivätkä silmänikään taida näyttää smaragdeilta. Mutta käytännölliset ulkoiluvaatteet kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus pääsen paikan päälle Kaj'n konserttiin, mielellään eturiviin, lupaan hymyillä alusta loppuun asti kuin Majvor. Katsotaan sitten, kenellä pitää pokka ja kenellä ei.
Muista sitten laittaa itsesi Majvorin näköiseksi hääpukua, kampausta ja silmälaseja myöden. Axelillakin voisi pokka mennä.
Ilman muuta. Olen valmistautunut kirpparikierrokseen. Tuollaiset lasit mulla löytyy kaapista mummon perintönä jo valmiiksi. Jos satutte samalle keikalle, tunnistatte mut kyllä. Viimeistään hymystä.
Nå jaa, pitäisiköhän pukeutua keikalle Eva-Lisaksi? Tosin kiharani ovat ruskeat eivätkä kultaiset, eivätkä silmänikään taida näyttää smaragdeilta. Mutta käytännölliset ulkoiluvaatteet kyllä onnistuu.
Siitä vaan, vielä kiikarit kaulaan ja teerinaaraan värinen slipoveri päälle. Eiköhän aina niin tyynen Kevininkin katse ryhdy vähän harhailemaan, kun sinut bongaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ollut täällä https://www.facebook.com/reel/736202639152040
Facebook-ryhmästä, KAJ'n perjantaicovereita koronasulun ajalta. Jakobia naurattaa niin että hänen on pakko kääntyä selin ja poistua kuvasta, ja lopussa kuuluu pyrskähdys. Axel panee parastaan. Oh, Majvor! Vanha ruotsalainen iskelmä.
Pakko nostaa tämä Axelin taidonnäyte. Tää on niin parasta. 😅
Onkohan Axel lainannut Fabbon nahkaliiviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook-ryhmästä, KAJ'n perjantaicovereita koronasulun ajalta. Jakobia naurattaa niin että hänen on pakko kääntyä selin ja poistua kuvasta, ja lopussa kuuluu pyrskähdys. Axel panee parastaan. Oh, Majvor! Vanha ruotsalainen iskelmä.
Axelillahan on noista kolmesta ylivertainen pokka, toki hän Majvorinkin selvittää. Jakobin pokan kaikki tuntevat, mutta kun aikoinaan Mellon mediasimulaattorissa Kaj pantiin valitsemaan "fuck, marry or kill", myös Kevin putosi (Jakob tietysti hajosi pieniksi murusiksi). Axel sen sijaan tuijotti haastattelijaa haudanvakavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla lainannut. Muistan jonkun Axelin tarinan, kuinka hän aikoinaan kutsui Kevinin luokseen syömään. Kevin tuli, päällään Fabbon nahkaliivi. "Ei siksi, että me olisi juuri oltu lähdössä jollekin keikalle vaan siksi, että hän tykkää siitä liivistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin! Oli ihana näyttely, fiilistelin siellä koko rahan edestä. Ja räjäytin asiakaspalvelijoille koko ruotsipankkini. He näyttivät iloisilta mutta ehkä hitusen hämmästyneiltä myös. Kiihkeän ilmehdintäni perusteella luulivat mahdollisesti pulputustani vironkieliseksi avunhuudoksi.
Tää näyttely on muuten vielä vähän aikaa avoinna, viimeinen aukiolopäivä 31. elokuuta. Jos joku sattuu siellä päin liikkumaan, suosittelen!
Kävit läpi palvelijan nöyryytysrituaalin. Sinulla on vielä mahdollisuus eheytyä kalevalaisuuden ja suomalaisen muinaisuskon kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut lainata Fabbon paitaakin?
Vierailija kirjoitti:
Aivopesu on toiminut erinomaisesti. Muistathan jatkossakin hävetä, kun käytät suomea.
Jag tycker att det är fint att kunna svenska. Inte perfekt men tillräckligt för att klara sig. Jag talar också några andra språk, alltid gärna. Jag gör fel, men ingen fara.
Vierailija kirjoitti:
Mun on NIIN vaikeaa pikku päässäni hahmottaa (vaikka kuinka ponnistelen; blondi mikä blondi), että Määnin, klassinen viulisti ja palkittu kirjailija oikeasti ovat se yksi ja sama Axel.
Älä muuta virka! Ja kaikki nämä pojat! Niin lahjakkaita ja monipuolisia taitajia. "They are so talented" on lause, joka toistuu hyvin monissa kommenteissa, joita eri maissa asuvat ihmiset ovat kirjoittaneet. Kaiken lisäksi he tuovat voimaa ja iloa niin monen ihmisen elämään. Mua niin liikutti, kun luin eräästä ukrainalaisesta, jonka elämä oli (ymmärrettävistä syistä) aika palasina, ja joka oli saanut omaan arkeensa uutta iloa ja jaksamista KAJ'n musiikin kautta.
Suuri arvostus, KAJ, ja hattu päästä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten Fabbo on suomeksi? Kuvittelin itse, että se olisi murteellinen muoto sanasta farbror (setä), mutta jossain englanninkielisessä tekstityksessä se oli käännetty daddy.
Mun (suomenkielisen) mielestä Fabbon paras käännös suomeksi on "setämies". Mitä sanovat muut?
Mä slavistina seuraan venäjän- ja ukrainankielistä somea. Kummassakin maassa näkyy olevan pieni mutta sitäkin uskollisempi Kaj'n fanijoukko. Myös tuossa itäisessä naapurissamme asuu paljon ihmisiä, joilla on sen yhden inhoamansa tyypin takia tosi kurjaa (toki ukrainalaisilla vielä paljon kurjempaa) ja jotka tuntuvat saavan valonpilkahduksia elämäänsä siitä, että Kaj on olemassa ja tekee musiikkia kaikille niillekin (ja ehkä jopa etenkin heille), joilla on paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten Fabbo on suomeksi? Kuvittelin itse, että se olisi murteellinen muoto sanasta farbror (setä), mutta jossain englanninkielisessä tekstityksessä se oli käännetty daddy.
Suomessa ja ruotsissa setä voi tarkoittaa myös (vanhempaa) miestä yleensä, mutta englannin uncle tarkoittaa vain sukulaista (äidin tai isän veljeä). Siksi ei voi kääntää englanniksi sanalla uncle.
Se on muistaakseni joulukalenterivideo, jossa he lipuvat jokea pitkin mainostamassa jotain