Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9213)

Vierailija
4581/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on vielä joku täysin uudenlainen rubikinkuutio, ei se perus, johon Jakob on tottunut. Eikä se peruskaan tällaiselle normiaivoiselle (no, sanotaan suoraan että hidasaivoiselle) ole mikään perus. Mä saisin käännellä sitä käsissäni tuomiopäivään asti eikä mitään tapahtuisi. Näistä löytyy aina vaan uutta ihailtavaa.

Jakob on terävä kuin partaveitsi. Tosi nopea oivaltamaan ja kaiken lisäksi erinomainen tilannetaju. 

Vierailija
4582/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi lisämauste, josta ei ole taidettu paljon puhua. Ei voi olla ihan tyhmä, jos kykenee tuommoisiin juttuihin. Ymmärtäisin kuution, mutta että höpöttää samaan aikaan...

https://www.youtube.com/shorts/IVI7f5qGYt8

Tää on Jakobin taidonnäyte kun ratkoo rubikin kuutiota haastattelun lomassa. Ja hymyn kanssa. Iloinen älykkö. 🥰

Siis mullahan oli pakkomielle tästä rubiikinkuutiovideon katselemisesta. Avauduinkin siitä täällä ja harmittelin kun ei löydy versiota ilman nopeutusta. Jakob on jotenkin niin valloittava tässä videossa. Nyt en ryhdy uudestaan katsomaan, etten jää taas koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä ollut täällä https://www.facebook.com/reel/736202639152040

Facebook-ryhmästä, KAJ'n perjantaicovereita koronasulun ajalta. Jakobia naurattaa niin että hänen on pakko kääntyä selin ja poistua kuvasta, ja lopussa kuuluu pyrskähdys. Axel panee parastaan. Oh, Majvor! Vanha ruotsalainen iskelmä.

Pakko nostaa tämä Axelin taidonnäyte. Tää on niin parasta. 😅

No niin. Nyt mä olen siis nähnyt kaiken, mitä nainen voi elämässään toivoa. Jos kuolema korjaa ensi yönä, mä olen valmis. (Mutta jos on elonpäiviä jäljellä ja voisin jollain taikasauvan heilautuksella muuntautua Majvoriksi, jolle Axel laulaisi tuon serenadin, en panisi pahakseni.)

Vierailija
4584/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebook-ryhmästä, KAJ'n perjantaicovereita koronasulun ajalta. Jakobia naurattaa niin että hänen on pakko kääntyä selin ja poistua kuvasta, ja lopussa kuuluu pyrskähdys. Axel panee parastaan. Oh, Majvor! Vanha ruotsalainen iskelmä.

No niin. Nyt mä olen siis nähnyt kaiken, mitä nainen voi elämässään toivoa. Jos kuolema korjaa ensi yönä, mä olen valmis. (Mutta jos on elonpäiviä jäljellä ja voisin jollain taikasauvan heilautuksella muuntautua Majvoriksi, jolle Axel laulaisi tuon serenadin, en panisi pahakseni.)

Nähdä KAJ ja kuolla. Tai kuka vaan pojista. Sitä kun olisi nähnyt jo kaiken tärkeän.

🥲😇

Ja niin suuresta tuotannosta löytyisi jopa viimeiseksi toiveeksi jotain KAJ.n tuotantoa.

🙏

Vierailija
4585/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majvorhan ei siis ollut varsinaisesti, miten sen nyt sanoisi - mikään kedon kaunein kukka ainakaan nykypäivän mittapuilla katsottuna. Luulen, että se poikiakin huvitti tuossa videossa. Axelin esitys niin hyvä ja hänellä pokka pitää hienosti.

Vierailija
4586/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majvorhan ei sii

Kevinillä myös pokka pitää. Mutta Jakob repeää useamnan kerran kunbes poistuu kuvasta pois nauramaan. Jakobin nauru on musiikkia korville. 😘

Vierailija
4587/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virgins, fyrbannat sentään.

Joo tää demovideo on kyllä huippuhauska. Samoin se punkkaribändin (Jeppis turborunk) vastaava.

Vierotusoireiden kanssa kamppailevat voivat yrittää bongailla rekvisiittaa eri videoilta. Esim. Kevinin niittikaulapanta ja vihreä kumikrokotiili näkyvät ainakin kahdessa yhteydessä. 

Niittikaulapanta löytyy myös Pa to ta na kako-videolta. Siellä on myös vihreä kumikrokotiili, mutta missä muualla tämä krokotiili on?

Vierailija
4588/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä joskus pääsen paikan päälle Kaj'n konserttiin, mielellään eturiviin, lupaan hymyillä alusta loppuun asti kuin Majvor. Katsotaan sitten, kenellä pitää pokka ja kenellä ei.

Vierailija
4589/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen bongannut sen punaisen jalkarummun ensimmäisen kerran niissä corona-covereiden yhteydessä. Saunakiertueella oli myös kovin samannäköinen. 🤔

Axel kyllä pomppasi sen päältä, et näinköhän olisi sama.

Mut tämä oli vastaus bongauksiin.

Vierailija
4590/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä joskus pääsen paikan päälle Kaj'n konserttiin, mielellään eturiviin, lupaan hymyillä alusta loppuun asti kuin Majvor. Katsotaan sitten, kenellä pitää pokka ja kenellä ei.

Muista sitten laittaa itsesi Majvorin näköiseksi hääpukua, kampausta ja silmälaseja myöden.  Axelillakin voisi pokka mennä.

Vierailija
4591/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla pitää sitten olla samanlaiset silmälasit.

Vierailija
4592/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen bongannut sen punaisen jalkarummun ensimmäisen kerran niissä corona-covereiden yhteydessä. Saunakiertueella oli myös kovin samannäköinen. 🤔

Axel kyllä pomppasi sen päältä, et näinköhän olisi sama.

Mut tämä oli vastaus bongauksiin.

🤭 Tässä kysyttiinkin videoilta bongauksia. Et siihen nähden "väärä" vastaus multa.

Vierailija
4593/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ierotusoireiden kanssa kamppailevat voivat yrittää bongailla rekvisiittaa eri videoilta. Esim. Kevinin niittikaulapanta ja vihreä kumikrokotiili näkyvät ainakin kahdessa yhteydessä. 

Niittikaulapanta löytyy myös Pa to ta na kako-videolta. Siellä on myös vihreä kumikrokotiili, mutta missä muualla tämä krokotiili on?

Rupesin miettimään, että olen nähnyt tuon vihreän krokotiilin, jossain videolla, jossa on menty uimaan. Olin melkein varma, että se on Villaliv-video, mutta ei se olekaan se.

Vierailija
4594/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni Jakobin yksi parhaimpia esityksiä. Se vähäeleisyys ja tunnelataus on jotain uskomatonta. Tämä on osa esitystä mitä esitettiin korona-aikaan tyhjälle salille. Tämä on itselleni voimabiisi, koska menee niin syvälle sieluun. Tämä poika on kyllä ilmiömäinen. Tuo ilon sekä itkun, mutta hyvällä tavalla.

Vierailija
4595/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielestäni Jakobin yksi parhaimpia esityksiä. Se vähäeleisyys ja tunnelataus on jotain uskomatonta. Tämä on osa esitystä mitä esitettiin korona-aikaan tyhjälle salille. Tämä on itselleni voimabiisi, koska menee niin syvälle sieluun. Tämä poika on kyllä ilmiömäinen. Tuo ilon sekä itkun, mutta hyvällä tavalla.

Tästä kappaleesta on ollut tällä palstalla puhetta ennenkin. Sehän on yksi niitä Ruotsin Mello-voittajia jotka floppasivat Euroviisuissa mutta jäivät siitä huolimatta elämään, tällä kertaa korkeakouluopiskelijajuhlien ja urheilutilaisuuksien yhteislauluna. Sitä lauletaan myös hautajaisissa. Vastikään luin kirjan itsemurhan tehneen pojan isän surusta (Örjan Gruden: Min son Love. Kärleken, sorgen och självmordet), ja isä kirjoittaa puhuneensa pojan muistotilaisuudessa että Stad i ljus oli pojan mielikappaleita.

Vierailija
4596/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten laittaa itsesi Majvorin näköiseksi hääpukua, kampausta ja silmälaseja myöden.  Axelillakin voisi pokka mennä.

Ilman muuta. Olen valmistautunut kirpparikierrokseen. Tuollaiset lasit mulla löytyy kaapista mummon perintönä jo valmiiksi. Jos satutte samalle keikalle, tunnistatte mut kyllä. Viimeistään hymystä.

Vierailija
4597/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä kappaleesta on ollut tällä palstalla puhetta ennenkin. Sehän on yksi niitä Ruotsin Mello-voittajia jotka floppasivat Euroviisuissa mutta jäivät siitä huolimatta elämään, tällä kertaa korkeakouluopiskelijajuhlien ja urheilutilaisuuksien yhteislauluna. Sitä lauletaan myös hautajaisissa. Vastikään luin kirjan itsemurhan tehneen pojan isän surusta (Örjan Gruden: Min son Love. Kärleken, sorgen och självmordet), ja isä kirjoittaa puhuneensa pojan muistotilaisuudess

Tämän taas katsottuani toivoisin että pojat levyttäisivät joulumusiikkia yhdessä tai erikseen. Ruotsinkieliset joulukappaleet ovat jotenkin humoristisempia kuin suomalaiset. Tuossa samaisessa konsertissa oli iloisempia esityksiä myös.

Vierailija
4598/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, tuleeko noita KAJ'n cd-levyjä vielä myyntiin heidän verkkokauppaansa. Mulla puuttuu kokoelmasta Vörjeans, muut olisi nyt kerättynä. Vöyrillä kuulemma jossain putiikissa (missä?) on levyjä myynnissä, mut sielläkään ei ilmeisesti enää ole kaikkia. Lähettäisköhän ne postissa...? Asun ihan muualla päin Suomea.

En uskalla noita vaivoin hankkimiani cd:tä edes autoon viedä ja soittaa, kun soitin jumittaa välillä. Näistä aarteista on näköjään pidettävä kaksin käsin kiinni, kun saatavuus on ollut huono jo pidemmän aikaa. Sehän olisi KAJtastrofi jos niille jotain tapahtuisi!

Vierailija
4599/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä, tuleeko noita KAJ'n cd-levyjä vielä myyntiin heidän verkkokauppaansa. Mulla puuttuu kokoelmasta Vörjeans, muut olisi nyt kerättynä. Vöyrillä kuulemma jossain putiikissa (missä?) on levyjä myynnissä, mut sielläkään ei ilmeisesti enää ole kaikkia. Lähettäisköhän ne postissa...? Asun ihan muualla päin Suomea.

En uskalla noita vaivoin hankkimiani cd:tä edes autoon viedä ja soittaa, kun soitin jumittaa välillä. Näistä aarteista on näköjään pidettävä kaksin käsin kiinni, kun saatavuus on ollut huono jo pidemmän aikaa. Sehän olisi KAJtastrofi jos niille jotain tapahtuisi!

Kyllä luulisi, että heidän kannattaisi ottaa näistä uusia eriä. Kysyntää tuntuu olevan. Vöyrissähän on kauppoja, joista niitä saattaa vielä löytyä.

Vierailija
4600/9213 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä kappaleesta on ollut tällä palstalla puhetta ennenkin. Sehän on yksi niitä Ruotsin Mello-voittajia jotka floppasivat Euroviisuissa mutta jäivät siitä huolimatta elämään, tällä kertaa korkeakouluopiskelijajuhlien ja urheilutilaisuuksien yhteislauluna. Sitä lauletaan myös hautajaisissa. Vastikään luin kirjan itsemurhan tehneen pojan isän surusta (Örjan Gruden: Min son Love. Kärleken, sorgen och självmordet), ja

Joo eikös tuossa samassa taltioinnissa ole sekin "Tomten är en kommunist" - nimi ei nyt. välttämättä tullut ihan oikein 🤔. Se on hupaisa ja hieman erilainen joululaulu. Senkin Jakob esittää hyvin.