Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9207)

Vierailija
4641/9207 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä Djurönäset-esitys jo ollut täällä, mutta laitanpa silti nähtäville. Mun lempibiisejä jo sen tyypillisen Kaj-ristiriidan ansiosta eli että musiikkityyli ja tarina ei rimmaa ollenkaan keskenään, ja just siksi lopputulos on niin hyvä. Mina damer och herrar: Kaffitår. God natt!

Vierailija
4642/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kaffitår on kyllä upea, biisi joka ei ensi kuulemalta muhun niin iskenyt vaan jäi vähän unohduksiin, mutta kun näin siitä kunnollisen livevideon niin olin ihan myyty ja sen jälkeen olen kuunnellut paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihka ensimmäisiä Yolon esityksiä tämä, näyttää niin raikkaalta ja tuoreelta. Daisyn hurmaava debyytti ja Fabbon muuvit, olisivatko ainutkertaisia? Yleisön tirskumisestakin voisi päätellä, että kuulevat tai ainakin näkevät tämän helmen ensi kertaa livenä.

Vierailija
4644/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ihka ensimmäisiä Yolon esityksiä tämä, näyttää niin raikkaalta ja tuoreelta. Daisyn hurmaava debyytti ja Fabbon muuvit, olisivatko ainutkertaisia? Yleisön tirskumisestakin voisi päätellä, että kuulevat tai ainakin näkevät tämän helmen ensi kertaa livenä.

Break dancea ei tainnut tulla? Axel heitti peruukin pois ja ryhtyi järjestysmieheksi kesken biisin.

Vierailija
4645/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoikohan millään keikalla olla pukuja päällä yleisössä? Monihan oli laittanut "kostyymejä" KAJ.n musikaalihahmojen hengessä.

Mietin myös että olisiko monessa firmassa ja työyhteisössä asiat paremmin jos KAJ.n oloisia tyyppejä olisi työpaikoilla.  🤭

Olen nyt enemmän kuunnellut näitä Firman Mies albumia ja Sauna Collectonia. Aluksi kuuntelin spotifyilta soittolistoja missä oli kajkki kappaleet. Sitten tein omat suosikit listan.

Mutta hassua kun eihän näihin kyllästy. Kotona siis soi KAJ kajken päivää.

💚🤎💜

Vierailija
4646/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan millään keikalla olla pukuja päällä yleisössä? Monihan oli laittanut "kostyymejä" KAJ.n musikaalihahmojen hengessä.

Mietin myös että olisiko monessa firmassa ja työyhteisössä asiat paremmin jos KAJ.n oloisia tyyppejä olisi työpaikoilla.  🤭

Olen nyt enemmän kuunnellut näitä Firman Mies albumia ja Sauna Collectonia. Aluksi kuuntelin spotifyilta soittolistoja missä oli kajkki kappaleet. Sitten tein omat suosikit listan.

Mutta hassua kun eihän näihin kyllästy. Kotona siis soi KAJ kajken päivää.

💚🤎💜

No takuulla olisi piristysruiske mille tahansa pajalle, jos joukkoon ilmestyisi pari Kaj'ta. Tiedemiehillähän on nykyään se kloonausteknologia, täytyy panna toivonsa siihen.

Pukumiehiä en oo vielä bongannut keikoilta (siis lavan ulkopuolelta), mutta keväällä näin paljonkin videoita niin kodeista kuin päiväkotien ja alakoulujen juhlista, joissa bastulaulu raikui asianmukaisesti puvut päällä ja solmiot kaulassa. Tytöilläkin. :)

Vierailija
4647/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Break dancea ei tainnut tulla? Axel heitti peruukin pois ja ryhtyi järjestysmieheksi kesken biisin.

Eikös Axel oo aina silloinkin kun käytti peruukkia vetänyt myös järjestyksen valvojan roolin? Ainoa poikkeus taisi olla KAJ10-konsertissa, jossa se heidän musikaaleissaan näyttelevä heppu (en nyt millään muista hänen nimeään) näytteli järkkärin roolin ja Axel tanssahteli Daisyna kappaleen loppuun asti. Nythän Axel ei ole vuosiin enää pitänyt peruukkia esiintyessään Daisyna. Taisi juuri tuo KAJ10 jäädä viimeiseksi kerraksi, kun Axel esiintyi Daisyn asusteet päällä. Taisi sanoa heittäneensä ne tuon konsertin jälkeen roskiin.

Vierailija
4648/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin Yolo-versioissa järkkärinä näyttelee myös Jakob, vaikka useimmiten kyllä Axel. Se musikaaliheppu, joka on järkkärinä Kaj-kympissä, on nimeltään Jonas. Erinomaisen taitava näyttelijä mun mielestäni, on loistava sekä Gambämarkissa että Botniassa.

Ja joo, Axel on sanonut viskanneensa peruukin ja sen vaaleanpunaisen Daisy-hameen johonkin saunanpesään kymppikonsertin jälkeen eikä enää ikinä haluavansa uutta tilalle.

Mutta enpä olis ihan varma. Kansa vaatii niin kovasti Daisyn paluuta, ja Axel ihan itse ja tietoisesti pukeutui siihen vaaleansiniseen jääprinsessahörhelöön heidän Kaj on Ice -mainoksessaan. Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. :)

Vierailija
4649/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yhteiskumartaminen on niin suloista. Otetaan toisia käsistä kiinni ja kiitetään yleisöä. Ja edelleen tätä näkee.

Ja video on ihana.

🥹🥲

Vierailija
4650/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Axel oo aina silloinkin kun käytti peruukkia vetänyt myös järjestyksen valvojan roolin? Ainoa poikkeus taisi olla KAJ10-konsertissa, jossa se heidän musikaaleissaan näyttelevä heppu (en nyt millään muista hänen nimeään) näytteli järkkärin roolin ja Axel tanssahteli Daisyna kappaleen loppuun asti. Nythän Axel ei ole vuosiin enää pitänyt peruukkia esiintyessään Daisyna. Taisi

Eikö siinä konsertissa "Miserables-coverissa" Axel vuorollaan laulaa että miksi se on aina hän kun pitää esittää naista. 

Tosin söpöä sellaista.

🥹😇

Vierailija
4651/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ja toivon ja voisin melkein lyödä vetoa, että Axelilla nähdään peruukki ja hame jäähallilla. Viiksiä ei ehkä aja pous.

Vierailija
4652/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varsinainen naulan kantaan -video. Se Jakobin reaktio Mello-voittoon oli NIIN helmi. Kymmenen sekuntia pitemmät piuhat kuin muilla.  :D

https://www.youtube.com/shorts/a4mswrbqKd0

Vierailija
4653/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varsinainen naulan kantaan -video. Se Jakobin reaktio Mello-voittoon oli NIIN helmi. Kymmenen sekuntia pitemmät piuhat kuin muilla.  :D

https://www.youtube.com/shorts/a4mswrbqKd0

Tosi hauska video😂

Vierailija
4654/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen ja toivon ja voisin melkein lyödä vetoa, että Axelilla nähdään peruukki ja hame jäähallilla. Viiksiä ei ehkä aja pous.

Ja sen takia se on aina Axel, joka esittää naista, että hän tekee sen eleitä myöten niin hyvin ja hänellä on kauniit, vähän naiselliset kasvonpiirteet kun viikset ja lasit ottaa pois.

Kyllä hän sen itsekin tietää. Vitsillä vaan kyselee miksi hänen pitää aina tehdä se.

Vierailija
4655/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, Axel muuttuu kyllä sormenpäitään myöten feminiiniksi kaikissa naisrooleissaan, täysin uskottavasti eikä millään lailla kornisti.

Mutta se on hänen näyttelytaitonsa ansiota. Ei hänellä ainakaan mun mielestäni mitenkään naiselliset kasvonpiirteet ole vaan selvästi miehekkään komeat. Ne leukaperät (ja leukakuoppa) varsinkin on erittäin maskuliiniset. Mutta siis viiksistä ja leuasta huolimatta Axel on hups vaan nainen, kun haluaa.

Ja on ne kaksi muutakin ainakin satunnaisesti tehneet naishahmoja, Jakob esimerkiksi on Yolo-videolla se vaimo, joka tulee aamulla herättelemään krapulaista Fabboa. Kevin taas on Gambämarkissa aivan aito nuori tyttö, joka laulaa niistä onnettomasti päättyneistä treffeistään, ja samoin loistava ompeluseuran täti Gita.

Vierailija
4656/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään kyllä. KAJ on niin kokenut ja osaava myös markkinoijana, että eivät he ihan sattumalta pukeneet Axelia peruukkiin ja hameeseen siinä On Ice -mainosvideossaan. KAJ tekee sen minkä lupaa, aina.

Vierailija
4657/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on kuin sipuli mistä löytyy niitä kerroksia. Välillä itkettää, mutta hyvällä tavalla. 🥲

Samalla myös "rubikin tehtävä" mitä ei ole kiirettä ratkaista.

Pojat on neroja. Siksi näiden parissa varmaan viihtyy, eivät ole tusinatavaraa.

Löytyy aina jotain pohdittavaa ahaaelämysten kautta.

Piilottelevat vihjeitä yms kuulijan iloksi. (omaa spekua)

Ovathan itsekin sanoneet että tekevät tarkoituksella sanoituksista hieman haastavaa.

Ehkä se hienous juuri onkin siinä että se on kuulijasta kiinni miten sen kokee ja miten ne kappaleet aukeaa.

Kyllä nämä pojat olis ansainneet vuoden hauskuuttajan tmv palkinnon.

💚🤎💜

Vierailija
4658/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan uusia paljastuksia Kaj-poikien taipaleesta. Axel kertoo tässä, kuinka hän teki ensimmäisen Ruotsin-kiertueensa jo 10-vuotiaana viulistina, joten kesä 2025 lahden takana oli hänelle niin sanotusti paluukeikka. :)

https://www.youtube.com/shorts/szOLskWs4a4

Vierailija
4659/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin ja Jakob kiittävät saunasta. :)

Vierailija
4660/9207 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Kaffitår on kyllä upea, biisi joka ei ensi kuulemalta muhun niin iskenyt vaan jäi vähän unohduksiin, mutta kun näin siitä kunnollisen livevideon niin olin ihan myyty ja sen jälkeen olen kuunnellut paljon.

Oi, rakastan Kaffitåria! Mulle se iski heti. Ja ne livet on tosi hyviä. Ja kun Jakob kajauttaa sen korkean nuotin, niin kylmikset menee. Tosin joskus hän taitaa muuntaa tuota kohtaa ilmeisesti äänensäästösyistä. Mutta aivan ehdoton oman suosikkilistan kärkipään kappale! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä